HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
- nalfa
- Garaža: AR 159 JTDm 16V
- Lokacija: Batajnica
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Prema slovu zakona, dipl. ing. po pre-Bologni je potpuno ekvivalentno sadašnjem masteru, sa svim pravima koja iz toga proizlaze. Zato ne vidim zašto bi neki poslodavac tražio master diplomu ako se poseduje stara.
Što se tiče doktorata, "master" to omogućava bez magistrature, ali se moraju položiti ispiti sa doktorskih studija pre izrade doktorata. Sa magistraturom, još neko vreme je dovoljno uraditi/odbraniti doktorat.
Master i magistratura su različite kategorije (stručno i naučno zvanje), pa se i ne mogu porediti.
Što se tiče doktorata, "master" to omogućava bez magistrature, ali se moraju položiti ispiti sa doktorskih studija pre izrade doktorata. Sa magistraturom, još neko vreme je dovoljno uraditi/odbraniti doktorat.
Master i magistratura su različite kategorije (stručno i naučno zvanje), pa se i ne mogu porediti.
-
gilegi
- Drug Član

Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Znam i ja. Moji tadašnji poslodavci su insistirali baš na masteru i to baš sa ETF-a. Davno beše. Sadašnji klijenti su diplomu FTN-a prihvatili bez pogovora kao master. Sadašnji klijenti su iz jedne lepe civilizovane zemljedusan147 napisao: Diploma FTNa je u svetu priznavana kao "master", godinama pre uvođenja "Bolonjskog koncepta" kod nas, bez ikakvih dodatnih "maltretiranja". Znam slučajeve...
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
gile, dusan 147 i nalfa, tema je HHO, vratite se temi.

potpis
-
gilegi
- Drug Član

- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Pozdrav Gile. Vidiš da je nemoguće raspravljati sa njima, prodaja HHO ide slabo pa su nervozni.
Vole ljudi da se bave gatanjem i nije ni čudo što nam postoje televiije koje 24h dnevno čitaju sudbine. Njima matematika, fizika i hemija nisu nikada bile normalne nauke pa kad više nazivanje štreberom ne prolazi ispoljavaju sav svoj bijes.
Za neke je dovoljno da se lijepo naučno dokaže (ako je moje teoretisanje uopšte neka strašna nauka) da je nemoguće nešto a oni uprli ko ....
Eto za golicu pa neka razmišlja i neka naši Srbi zajebu Japanca i Švabu.
A tek teorija svjetske zavjere i finansiranje naftnog lobija.
A kolegi koji je postavio hiljadu pitanja na temu regulisanja smjese samo da kažem da ne mora time da se zamara nego neka samo vidi energetski bilans i gotovo, STOP.
Vidim da je i on malo smekšao. Ostalo vas je par ali poznato je da naš narod kasni 10 godina (minimum). Mogao bih pričati pola dana o regulisnju smjese u cilindrima ali mora se zaraditi dnevnica na poslu.
Škola i đubar nikada nisu propali.
Vole ljudi da se bave gatanjem i nije ni čudo što nam postoje televiije koje 24h dnevno čitaju sudbine. Njima matematika, fizika i hemija nisu nikada bile normalne nauke pa kad više nazivanje štreberom ne prolazi ispoljavaju sav svoj bijes.
Za neke je dovoljno da se lijepo naučno dokaže (ako je moje teoretisanje uopšte neka strašna nauka) da je nemoguće nešto a oni uprli ko ....
Eto za golicu pa neka razmišlja i neka naši Srbi zajebu Japanca i Švabu.
A tek teorija svjetske zavjere i finansiranje naftnog lobija.
A kolegi koji je postavio hiljadu pitanja na temu regulisanja smjese samo da kažem da ne mora time da se zamara nego neka samo vidi energetski bilans i gotovo, STOP.
Vidim da je i on malo smekšao. Ostalo vas je par ali poznato je da naš narod kasni 10 godina (minimum). Mogao bih pričati pola dana o regulisnju smjese u cilindrima ali mora se zaraditi dnevnica na poslu.
Škola i đubar nikada nisu propali.
- Kosovic
- Garaža: /
- Lokacija: Vrbas
- Lokacija: Vrbas
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Znam da Dušanu ne treba advokat, ali jednostavno moram da se uključim pošto čoveka poznajem lično i veoma ga cenim.
Dušan je profesor na fakultetu, koliko se sećam ima zvanje vanrednog profesora i ni najmanje nije isfrustriran,a još manje student. Donosiš malo prebrzo pogrešne zaključke.
Pošto sam ranije video u profilu da si dipl. ing el. imao sam prema tebi određene simpatije iako te ne znam jer sam i ja u neku ruku elektro struke (srednja - elektrotehničar računara a studirao informatiku (sa malko čudnim nazivom, ali je informatika)) ali si malo prevelika prznica.
Samo malko spustimo svi loptu, pa da ova tema dobije na značaju je ovako samo će dovesti do zaključavanja/banovanja/brisanja teme.

Dušan je profesor na fakultetu, koliko se sećam ima zvanje vanrednog profesora i ni najmanje nije isfrustriran,a još manje student. Donosiš malo prebrzo pogrešne zaključke.
Pošto sam ranije video u profilu da si dipl. ing el. imao sam prema tebi određene simpatije iako te ne znam jer sam i ja u neku ruku elektro struke (srednja - elektrotehničar računara a studirao informatiku (sa malko čudnim nazivom, ali je informatika)) ali si malo prevelika prznica.
Samo malko spustimo svi loptu, pa da ova tema dobije na značaju je ovako samo će dovesti do zaključavanja/banovanja/brisanja teme.
-
gilegi
- Drug Član

Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Miloše molim te ne diži tenziju, žuti karton. To što se ne slažeš sa HHO konceptom (ne slažem se ni ja, za sada, dok me neko ne ubedi u suprotno) ne znači da treba da se ponašaš na taj način, uvažavaj sagovornike. Tema je dakle HHO, izvolite.
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Ovaj, kako se vec zove, icemilos ocigledno ima neke traume koje pokusava da leci na pogresnom mestu.
Nije mi jasno gospodo urednici da covek ovoliko dugo truje temu i vredja sve nas ovde prisutne, a da nije banovan vec odavno. Drugi su bili banovani za mnogo manje koliko se secam...
Ovaj lik iz banjaluke nema blage veze sa onim sta prica, a po nacinu izrazavanja vidim da nema vise od 15 godina
Nije mi jasno gospodo urednici da covek ovoliko dugo truje temu i vredja sve nas ovde prisutne, a da nije banovan vec odavno. Drugi su bili banovani za mnogo manje koliko se secam...
Ovaj lik iz banjaluke nema blage veze sa onim sta prica, a po nacinu izrazavanja vidim da nema vise od 15 godina
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
HHO generatori rade, neki više, neki manje efikasno.Za poboljšano sagorevanje ugljovodoničnih goriva, koja imaju "duge" molekulske lance, odavno se upotrebljavaju turbo kompresori.Dodavanjem vodonika i kiseonika (HHO) u smešu goriva i vazduha poboljšava se sagorevanje tj. podiže se energetska efikasnost.Za rad motora do 2.000 ccm je potrebno min 1/2l na minut u leru, do 1l/min za vožnju van grada.
Za proizvodnju do 1l/min HHO gasa, obično je(u zavisnosti od konstrukcije) potrebno oko 10A struje.Isti HHO uređaj može dati više gasa sa povećanjem jačine struje, npr. povećanjem jačine(%) elektrolita.Tu treba naći pravu meru i za tu svrhu se ugrađuju PWM modulatori, kojima možemo regulisati napajanje HHO generatora.
Ima mnogo ljudi koji u ovo ne veruju(ni ja nisam verovao dok ga nisam napravio) i to je ok, vreme će pokazati ko je u pravu.Jedino što nema potrebe da se mnogo sekiraju i ovde vređaju i prozivaju, prosipaju internet znanje fizičkih zakona i sl.
Pozdrav!

Za proizvodnju do 1l/min HHO gasa, obično je(u zavisnosti od konstrukcije) potrebno oko 10A struje.Isti HHO uređaj može dati više gasa sa povećanjem jačine struje, npr. povećanjem jačine(%) elektrolita.Tu treba naći pravu meru i za tu svrhu se ugrađuju PWM modulatori, kojima možemo regulisati napajanje HHO generatora.
Ima mnogo ljudi koji u ovo ne veruju(ni ja nisam verovao dok ga nisam napravio) i to je ok, vreme će pokazati ko je u pravu.Jedino što nema potrebe da se mnogo sekiraju i ovde vređaju i prozivaju, prosipaju internet znanje fizičkih zakona i sl.
Pozdrav!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Redovni sam prof. na FTN (Departman za građevinarstvo i geodeziju) i posao mi je (plaćaju me i zbog toga) da procenim "koliko i kakve informacije neko može da apsorbuje" i "ko koliko zna". S obzirom na radno iskustvo od oko 25 godina, smatrao sam da je optimalno ako ljude na forumu ne opteretim suvišnim tehničkim detaljima u vezi sa HHO, nego da pošaljem link gde je sve lepo i jasno obrazloženo, slično ovome što je Raca napisao. To je u skladu sa forumom koji nije obrazovna institucija...
Drugi razlog za ovakav pristup, je moja zauzetost - upravo smo završili ispitivanje "Mosta preko Ade" probnim opterećenjem i sad se bavim tim dijagramima i brojevima...
U vezi sa "katalizatorskim" konceptima: Rale i Ale pripremaju nešto što će raditi istu/sličnu stvar, ali će cilj biti postizanje većih snaga, pre svega...
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Mislim da sam koristan i korektan član ovog foruma o čemu svedoče brojne teme, javne i PP u kojima se ljudi obraćaju za savet/pomoć. Zbog toga imam pravo da ukažem administratoru/moderatoru na veoma mali broj (tek nekoliko) članova foruma skromnog znanja i nesrazmerno velike agresivnosti i nevaspitanja...Kosovic napisao:...profesor na fakultetu...
Redovni sam prof. na FTN (Departman za građevinarstvo i geodeziju) i posao mi je (plaćaju me i zbog toga) da procenim "koliko i kakve informacije neko može da apsorbuje" i "ko koliko zna". S obzirom na radno iskustvo od oko 25 godina, smatrao sam da je optimalno ako ljude na forumu ne opteretim suvišnim tehničkim detaljima u vezi sa HHO, nego da pošaljem link gde je sve lepo i jasno obrazloženo, slično ovome što je Raca napisao. To je u skladu sa forumom koji nije obrazovna institucija...
Drugi razlog za ovakav pristup, je moja zauzetost - upravo smo završili ispitivanje "Mosta preko Ade" probnim opterećenjem i sad se bavim tim dijagramima i brojevima...
U vezi sa "katalizatorskim" konceptima: Rale i Ale pripremaju nešto što će raditi istu/sličnu stvar, ali će cilj biti postizanje većih snaga, pre svega...
Poslednja izmena od dusanGT u Uto Dec 13, 2011 2:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
OK, kada ste svi lepo izbacili .... na sto i utvrdili ko dobija
pitanje ostaje...
zna li neko kako se vrsi kontrola ubrizgane smese na automobilima bez lambda sonde, sa "glupim" sistemima ubrizgavanja...
i podpitanje?
ako je ubrizgavanje bazirano na protoku vodonika l/min cime se taj protok kontrolise? da li znaci da na 2000 i 6000 rpma imam isti ulaz vodonika? (vishe stedim kada vozim sporije ili proporcionalno stedim kada vozim brzo) ili ima neka elektronika zaduzena za kontrolu istog? takodje kako ide sa opterecenjem motora? ubrizgava se isto na nizbrdici na 2000 rpma i na uzbrdici na 2000 rpma?
da li su dakle uztede nezavisne od rezima voznje i opterecenja motora ili se stedi samo kada vozis kao taxista?
pitanje ostaje...
zna li neko kako se vrsi kontrola ubrizgane smese na automobilima bez lambda sonde, sa "glupim" sistemima ubrizgavanja...
i podpitanje?
ako je ubrizgavanje bazirano na protoku vodonika l/min cime se taj protok kontrolise? da li znaci da na 2000 i 6000 rpma imam isti ulaz vodonika? (vishe stedim kada vozim sporije ili proporcionalno stedim kada vozim brzo) ili ima neka elektronika zaduzena za kontrolu istog? takodje kako ide sa opterecenjem motora? ubrizgava se isto na nizbrdici na 2000 rpma i na uzbrdici na 2000 rpma?
da li su dakle uztede nezavisne od rezima voznje i opterecenja motora ili se stedi samo kada vozis kao taxista?
- Sale NB
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 mjet tct
Fiat Qubo 1.3 mjet
ex. Alfa 147 1.9 JTD 16v - Lokacija: Novi Banovci
- Lokacija: Novi Banovci-Batajnica
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Kao što su i drugi već spominjali, efekat koji izaziva dodavanje HHo gasa u smešu je sličan efektu koji izaziva turbina ili čip tuning.
Dobija se veća snaga i manja potrošnja, ali ako koristiš snagu, onda nema neke uštede.
Dobija se veća snaga i manja potrošnja, ali ako koristiš snagu, onda nema neke uštede.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Zar je toliko tesko odgovoriti na prosto pitanje...?
To nije odgovor i efekat me ne zanima... zanima me cisto suvoparno tehnicko objasnjenje kako radi i na osnovu cega?
signal cega se uzima i generise se sta da bi ventil a ili injector b uradio sta?
ima li neki dobar univerzalni ecu... koji ne treba posle da mapiram godinu dana... ili je sve to jos uvek lov u mutnom?
To nije odgovor i efekat me ne zanima... zanima me cisto suvoparno tehnicko objasnjenje kako radi i na osnovu cega?
signal cega se uzima i generise se sta da bi ventil a ili injector b uradio sta?
ima li neki dobar univerzalni ecu... koji ne treba posle da mapiram godinu dana... ili je sve to jos uvek lov u mutnom?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
EGR su ionako svi zatvorili (ja ga potpuno izbacio, kao i njegov hladnjak) i ne koriste ga. EGR je kod 147 1.9 JTD 8v kontrolisan pomenutom mapom i naponom od 0.0V do 5.0V. Korekcijom z-vrednosti u mapi se utiče na napon koji dolazi na dva kontakta bivšeg EGR, a sada nekog ventila za regulaciju protoka (W/M, na primer)...
A kod sistema bez ECUa moralo bi da se ide na neku "mehaničku" (polu- ili fullauto) kontrolu, a ako ne može - onda VEMS...
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Postoji mogućnost da se na dizelima (generacija sa EDC15 ili novijim EDC16) dozira "aditiv" (W/M, propan, HHO...) preko mape za EGR (16x16, z=otvorenost EGR, y=broj obrtaja, x=količina ubrizganog dizela), što daje velike mogućnosti ...JaMaL napisao:...kontrola ubrizgane smese na automobilima bez lambda sonde, sa "glupim" sistemima ubrizgavanja...
EGR su ionako svi zatvorili (ja ga potpuno izbacio, kao i njegov hladnjak) i ne koriste ga. EGR je kod 147 1.9 JTD 8v kontrolisan pomenutom mapom i naponom od 0.0V do 5.0V. Korekcijom z-vrednosti u mapi se utiče na napon koji dolazi na dva kontakta bivšeg EGR, a sada nekog ventila za regulaciju protoka (W/M, na primer)...
A kod sistema bez ECUa moralo bi da se ide na neku "mehaničku" (polu- ili fullauto) kontrolu, a ako ne može - onda VEMS...
Alfa je stil... ostalo je status...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Ok ajde da sastavimo shoppping listu za dobar HHO... ko zna neki link ka konkretnom proizvodu neka se ucipi...:
- Generator
- 1 ili 2 rezervoara? (negde sam vidjao 2 negde 1 ne znam cemu 2 ali neko upuceniji ce objasniti)
- PWM modul za preciznu kontrolu pravljenja vodonika
- ECU (dodatni ili kompletan? koliko sam skapirao najbolje je sve izbaciti napolje i staviti neki standalone jer onda imas potpunu kontrolu i realni uvid u ustedu i sve parametre rada.... totalna kontrola je uvek najbolja
)
- injector? nacin dostave vodonika u usis?
- nepovratni ventil...
kako se i ko gleda nivo vodonika u rezevoarima? i protok istog u motor?
koja je jednacina sigurne procentualne zamene benzina vodonikom? ima li takvih podataka? tipa na leru moze da radi 80% vodonik na punom gasu xx% itd?
ko se razume neka dopuni...
zanima me kao sto pretpostavljam i druge realna cena cele skalamerije u svom najboljem obliku... kao sto kazes najbolji uredjaj za plin je 1000e i treba ti 50.000 km da ga isplatis... lupio sam, uzmite samo plastican opis onoga sto me zanima... teorija izvodljivosti i isplatljivosti...
- Generator
- 1 ili 2 rezervoara? (negde sam vidjao 2 negde 1 ne znam cemu 2 ali neko upuceniji ce objasniti)
- PWM modul za preciznu kontrolu pravljenja vodonika
- ECU (dodatni ili kompletan? koliko sam skapirao najbolje je sve izbaciti napolje i staviti neki standalone jer onda imas potpunu kontrolu i realni uvid u ustedu i sve parametre rada.... totalna kontrola je uvek najbolja
- injector? nacin dostave vodonika u usis?
- nepovratni ventil...
kako se i ko gleda nivo vodonika u rezevoarima? i protok istog u motor?
koja je jednacina sigurne procentualne zamene benzina vodonikom? ima li takvih podataka? tipa na leru moze da radi 80% vodonik na punom gasu xx% itd?
ko se razume neka dopuni...
zanima me kao sto pretpostavljam i druge realna cena cele skalamerije u svom najboljem obliku... kao sto kazes najbolji uredjaj za plin je 1000e i treba ti 50.000 km da ga isplatis... lupio sam, uzmite samo plastican opis onoga sto me zanima... teorija izvodljivosti i isplatljivosti...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
a) generator...?
b) rezervoar vode - da, ali nikako rezervoar za HHO!
c) nekakav PWM nude svi...
d) ne poznajem baš logiku benzinskih ECUa, a kod dizelskih ima mapa koje bi mogle da se iskoriste (EGR je jedna), pri čemu je standalone ECU najbolja stvar jer nije zasnovan na "...seci uši, krpi dupe..." konceptu...
e) injector - trebalo bi da neka dizna ubacuje HHO u usis, ali tako da se "savlada" pritisak koji kod turbo varijanti bude i preko 2bara (neto)...
f) nepovratni ventil - da
b) rezervoar vode - da, ali nikako rezervoar za HHO!
c) nekakav PWM nude svi...
d) ne poznajem baš logiku benzinskih ECUa, a kod dizelskih ima mapa koje bi mogle da se iskoriste (EGR je jedna), pri čemu je standalone ECU najbolja stvar jer nije zasnovan na "...seci uši, krpi dupe..." konceptu...
e) injector - trebalo bi da neka dizna ubacuje HHO u usis, ali tako da se "savlada" pritisak koji kod turbo varijanti bude i preko 2bara (neto)...
f) nepovratni ventil - da
Alfa je stil... ostalo je status...
- nalfa
- Garaža: AR 159 JTDm 16V
- Lokacija: Batajnica
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Na youtube-u sam video da uvode HHO pre turbine na usis.dusan147 napisao:a)
e) injector - trebalo bi da neka dizna ubacuje HHO u usis, ali tako da se "savlada" pritisak koji kod turbo varijanti bude i preko 2bara (neto)...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Bojim se sledećeg - da HHO (praskavi gas) ulazi u turbinu koja se leti usija (uveče, u mraku se vidi i crveno usijanje turbine)... Jedino sigurno je u usis, IMO... Postoje zone usisne komore (tzv. low pressure spots) gde je pritisak relativno mali u odnosu na boost...
Alfa je stil... ostalo je status...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Pa koliko sam ukapirao sa par foruma po netu...
Turbo i HHO ne idu zajedno na benzincima... samo na dizelima... i nikako pre turba samo posle...
Jedini nacin da se ima hho na benzinskom turbu je da se iskljuci turbina... tj. otvori wastegate za stalno dok koristis hho...
dakle performanse i hho ne idu zajedno... bar za sada... u sustini... ne vidim problem da imas rezervoar za hho, pumpu i injector... tako da mozes da savladas nadpritisak u usisu i poboljsas sagorevanje, naravno uz ecu koji sve to moze da kontrolise...
stim da opet imamo onda problem da to nije nikakva usteda... a ako zelis da ides brze ima mnogo jednostavnijih i jeftinijih nacina...
Turbo i HHO ne idu zajedno na benzincima... samo na dizelima... i nikako pre turba samo posle...
Jedini nacin da se ima hho na benzinskom turbu je da se iskljuci turbina... tj. otvori wastegate za stalno dok koristis hho...
dakle performanse i hho ne idu zajedno... bar za sada... u sustini... ne vidim problem da imas rezervoar za hho, pumpu i injector... tako da mozes da savladas nadpritisak u usisu i poboljsas sagorevanje, naravno uz ecu koji sve to moze da kontrolise...
stim da opet imamo onda problem da to nije nikakva usteda... a ako zelis da ides brze ima mnogo jednostavnijih i jeftinijih nacina...
- Coha_the_King
- Garaža: 164 2.0 V6 turbo - ex
156 Polizia Stradale 2.4 JTD - ex
159 1.9 JTDm SW - S_Ex - Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
zanimljiv link, Austrija
http://hhogas.at/?gclid=CMCDt730gq0CFcm ... &id_lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Lepo objasnjeno na prvoj strani.
http://hhogas.at/?gclid=CMCDt730gq0CFcm ... &id_lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Lepo objasnjeno na prvoj strani.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
b) ne bih da imam rezervoar nečega (kao HHO) pod pritiskom, što "jedva čeka" da eksplodira, pa su zato masovni HHO "on demand" sistemi...
c) kad je problem količina potrebnog goriva u jedinici vremena (mm³/inj) i kad se iscrpe skoro sve mogućnosti sa injektorima i HP pumpom - onda samo propan...
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
a) ima li tamo neko objašnjenje za to ograničenje kod turbo benzinaca?JaMaL napisao:a) ...Jedini nacin da se ima hho na benzinskom turbu je da se iskljuci turbina... tj. otvori wastegate za stalno dok koristis hho...
b) ... ne vidim problem da imas rezervoar za hho, pumpu i injector...
c) ... a ako zelis da ides brze ima mnogo jednostavnijih i jeftinijih nacina...
b) ne bih da imam rezervoar nečega (kao HHO) pod pritiskom, što "jedva čeka" da eksplodira, pa su zato masovni HHO "on demand" sistemi...
c) kad je problem količina potrebnog goriva u jedinici vremena (mm³/inj) i kad se iscrpe skoro sve mogućnosti sa injektorima i HP pumpom - onda samo propan...
...posebno pasus u kojem se navodi da HHO pomaže u "povećanju" cetanskog/oktanskog broja...Coha_the_King napisao:...zanimljiv link...
Alfa je stil... ostalo je status...
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
Evo negativca opet
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Toliko o uglađenosti motora na HHO, hehehe!
Čitao sam neke formule za sagorjevanje ugljovodonika i nigdje nisam našao da je H katalizator.
A ono što kolega pita kako regulisati smjesu pa to vam je kao da u benzinca sipate dizel ne mijenjate stepen kompresije a kažete da će sve prefekt raditi.
Kako može rasti oktanski broj kad je H gas praskavac?
Negdje prije sam napravio grešku kad sam rekao da će u motoru sagorjevanjem HHO nastajati voda ali to izgleda ne smeta, ajde da i ja ne budem savršen.
Smese alkana dobijene destilacijom sirove nafte
Temperaturadestilacije oC Broj C atoma Naziv proizvoda
Ispod 30 1–4 Gas
30 –200 5–12 Benzin
200 –250 12–16 Kerozin, mlaznogorivo
250 –350 15–18 Dizel gorivo, ložulje
350 –450 18-25 Maziva ulja
Neisparljivi ostatak Preko 25 Asfalt, katran
Proces pri kome se vrši dodavanje vodonika na neko jedinjenje vrlo često se naziva hidrogenizacija. Kada se hidrogenizacija vrši u prisustvu katalizatora (vi čak ni to ne spominjete, ali ne sumnjam da vam je uspješna
) često se naziva katalitička hidrogenizacija (katalitičko hidrogenovanje). Pri ovoj reakciji dolazi do stvaranja stabilnih alkana (sadrže manje energije od alkena) i vodonika, pa se zbog toga one vrše sa oslobađanjem toplote (kao egzotermna reakcija), koja se naziva toplota hidrogenizacije.
ETO TOLIKO O ENERGIJI I KATALITICI!!!
Evo potpuno i nepotpuno sagorjevanje ugljovodonika
CH4 + 2 O2 → CO2 + 2 H2O
2 CH4 + 3 O2 → 2 CO + 4 H2O
http://sr.wikipedia.org/sr/Sagorevanje" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Pogledajte hemijske jednačine!!!
E možda ćete sad da mi ubacite i azot.
Dakle nema katalizatora i nema vezivanja energije iz ničega a onda je palite u cilindru
Ima samo lošija smjesa u pogledu protokomjera i uzalud potrošena energija na elektrolizu!!!
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Toliko o uglađenosti motora na HHO, hehehe!
Čitao sam neke formule za sagorjevanje ugljovodonika i nigdje nisam našao da je H katalizator.
A ono što kolega pita kako regulisati smjesu pa to vam je kao da u benzinca sipate dizel ne mijenjate stepen kompresije a kažete da će sve prefekt raditi.
Kako može rasti oktanski broj kad je H gas praskavac?
Negdje prije sam napravio grešku kad sam rekao da će u motoru sagorjevanjem HHO nastajati voda ali to izgleda ne smeta, ajde da i ja ne budem savršen.
Smese alkana dobijene destilacijom sirove nafte
Temperaturadestilacije oC Broj C atoma Naziv proizvoda
Ispod 30 1–4 Gas
30 –200 5–12 Benzin
200 –250 12–16 Kerozin, mlaznogorivo
250 –350 15–18 Dizel gorivo, ložulje
350 –450 18-25 Maziva ulja
Neisparljivi ostatak Preko 25 Asfalt, katran
Proces pri kome se vrši dodavanje vodonika na neko jedinjenje vrlo često se naziva hidrogenizacija. Kada se hidrogenizacija vrši u prisustvu katalizatora (vi čak ni to ne spominjete, ali ne sumnjam da vam je uspješna
ETO TOLIKO O ENERGIJI I KATALITICI!!!
Evo potpuno i nepotpuno sagorjevanje ugljovodonika
CH4 + 2 O2 → CO2 + 2 H2O
2 CH4 + 3 O2 → 2 CO + 4 H2O
http://sr.wikipedia.org/sr/Sagorevanje" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Pogledajte hemijske jednačine!!!
E možda ćete sad da mi ubacite i azot.
Dakle nema katalizatora i nema vezivanja energije iz ničega a onda je palite u cilindru
Ima samo lošija smjesa u pogledu protokomjera i uzalud potrošena energija na elektrolizu!!!
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: HHO System-voznja na vodu, sta mislite o ovome-iskustva
ne pratim temu jer se ne razumijem u materiju, ali stvarno nema smisla pisati ovakve postove...
pravite cirkus od foruma, da sam ja moderator ko stavi vise od dva smajlija u jednoj poruci taj bio dobio jedno 10-o dnevno 'ladjenje od foruma...
pravite cirkus od foruma, da sam ja moderator ko stavi vise od dva smajlija u jednoj poruci taj bio dobio jedno 10-o dnevno 'ladjenje od foruma...