
Na samoj boci ne piše da je potrebno bilo šta drugo, ali u User Manual-u govori o celom repair kit-u, koji ja nemam.
Kako ovo funkcioniše, jer nemam iskustva sa tim i koliko je realno iskoristivo u onim situacijama?


Rekao mi vulkanizer da ne može da ošisti to kilo lepka iz nje. Predpostavljam da ne može da je izbalansira kako treba ili šta već. U EU nema krpljenja gume čepom itd. to se odma menja i zato je ova rešenje pogubno za gumu tj. služi samo do vulkanizera gde kupiš drugu. Ako su mene slagali, lažem i ja vas.Marko NS napisao: Jedino ne znam da li lepak škodi samom ventilu i da li je on posle upotrebljiv!?



Sta mislis da ja ne bi? Ne moze...Celjust je jako izbacena ka napolju i to je to ... i sadasnje felne par cm ima prostora od celjusti...Sauriann napisao:Ja sam dokupio jednu 16" felnu sa odličnom gumom. Nađi i ti neku 17" ako može da stane u rupu...
Marko NS napisao: jel zna neko gde bi mogao da pronađem originalni šrafciger i ručku za dizalicu iz seta...
Cu da se ubijem..kkako se ovog nisam setio (a ni pametni vukanizer) jos mi kaze "e imam alfin pomocni tocak, cek da probamo" i ja se ubedacim...a nisam se setio da rotiram ...pjeeeDejanGT napisao: Nije bitno koje točkove inače imaš na kolima, osim ako nemaš veće kočione diskove koji idu na nekim varijantama, pa ćopavac na te diskove ne može. To su obično prednji točkovi i u tom slučaju se premešta ispravan veliki točak sa zadnje osovine a na zadnju se stavlja ćopavac, jer pozadi diskovi nikad nisu veliki.