Da li znate nekog ko bi napravio crevo od turbine do usisa od prohroma?
Video sam na hrvatskom forumu, covek napravio u svojoj garazi.
Mocno izgleda, a kaze da se malo oseti i na gasu.
Prohrom crevo usisa
- Crni
- Drug Član

- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Prohrom crevo usisa
Video sam i ja, lepo izgleda i ako si svoj majstor i imas nesto znanja nije problem, cini mi se da je njemu uzelo do 12 sati rada. A da kontaktiras lika licno ukoliko je aktivan, video sam negde celu proceduru ali da me ubijes, ne mogu se setiti. 
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Prohrom crevo usisa
Možda samo estetika... ali na gasu ne može da se oseti, već samo da se izmeri (porast pritiska na MAPu) iako bi zbog "naduvavanja" gumenih creva "lag" trebalo da je nešto veći nego sa matalnim cevima...
http://alfisti.hr/forum/index.php/topic,29066.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kad već imaš ideju sa cevima stavi i prednji intecooler - biće i cevi od prohroma, a biće i dodatne snage...
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... td-8v.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ako je ovo gore dugačko za čitanje, evo odmah rezultata...
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ost2520438
http://alfisti.hr/forum/index.php/topic,29066.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Kad već imaš ideju sa cevima stavi i prednji intecooler - biće i cevi od prohroma, a biće i dodatne snage...
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... td-8v.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ako je ovo gore dugačko za čitanje, evo odmah rezultata...
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ost2520438
Alfa je stil... ostalo je status...
- nalfa
- Garaža: AR 159 JTDm 16V
- Lokacija: Batajnica
Post
Re: Prohrom crevo usisa
Wau. Dusane, majstore.
Da li si istovremeno stavio i cevi i IC. Koliko sam shvatio iz tekstova, cevima se ne dobija na performansama (cak i u turbo lag-u). Osnova je u ICu. To bi znacilo da je dovoljno staviti IC i ostaviti gumena creva.
(BTW, moja 159tka nema problem sa turbo lag-om)
Kakva su tvoja iskustva sa efektima cele price?
Da li si resio problem prenosa vibracija u potpunosti?
Da li si istovremeno stavio i cevi i IC. Koliko sam shvatio iz tekstova, cevima se ne dobija na performansama (cak i u turbo lag-u). Osnova je u ICu. To bi znacilo da je dovoljno staviti IC i ostaviti gumena creva.
(BTW, moja 159tka nema problem sa turbo lag-om)
Kakva su tvoja iskustva sa efektima cele price?
Da li si resio problem prenosa vibracija u potpunosti?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Prohrom crevo usisa
Stavio sam i cevi i FMIC, a onda postepeno skraćivao cevi i povećavao dužinu gumenih nastavaka, da smanjim vibracije. Vibracije su sada podnošljive - digao sam ler sa 850o/min na 900o/min.
FMIC ima uticaj na performanse na velikim obrtajima i na dužem putu, kada je potrebno konstantno hlađenje vazduha koji ulazi u motor. Ne znam koliki su dobici - nisam merio, ali je to sigurno korisno, a ulaganja nisu naročito velika (manje od 300€ za cevi i i FMIC)...
Ako bi trebalo da biram "FMIC+gumene cevi" ili "prohrom cevi + SMIC" izabrao bih prvo. Naime FMIC je uvek veći nego SMIC, a gumene cevi obmotane "otmičarkom" se ne naduvaju toliko da bitno utiču na "lag"... Uzmi u obzir da su cevi (materijal+sečenje+zavarivanje) skuplje od intercoolera.
Još detalja na bratskom forumu...
http://www.cbc.rs/showthread.php?13337- ... %C3%9857mm
FMIC ima uticaj na performanse na velikim obrtajima i na dužem putu, kada je potrebno konstantno hlađenje vazduha koji ulazi u motor. Ne znam koliki su dobici - nisam merio, ali je to sigurno korisno, a ulaganja nisu naročito velika (manje od 300€ za cevi i i FMIC)...
Ako bi trebalo da biram "FMIC+gumene cevi" ili "prohrom cevi + SMIC" izabrao bih prvo. Naime FMIC je uvek veći nego SMIC, a gumene cevi obmotane "otmičarkom" se ne naduvaju toliko da bitno utiču na "lag"... Uzmi u obzir da su cevi (materijal+sečenje+zavarivanje) skuplje od intercoolera.
Još detalja na bratskom forumu...
http://www.cbc.rs/showthread.php?13337- ... %C3%9857mm
Alfa je stil... ostalo je status...
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci