MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Purke
Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 87
Pridružio se: Pon Feb 08, 2010 6:24 pm

MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Čet Sep 22, 2011 8:42 pm

Drage alfistkinje i alfisti,

Dam ja jutros kontakt i zvuk pumpe koji je oduvek bio jednolican kratkotrajan, sada se oglasio u 4-5 navrata od po 2 sekunde...Odmah pomislim da je otisla pumpa, i odlucim se za auto-put da vidim kako prima gas i kako ubrzava...oteram ga u visoke obrtaje kad ono MOTOR SYSTEM FAILURE (da ne pominjem da radna temperatura nije bila dostignuta za ove obrtaje, nestrplivost moja), uglavnom primetim ja neku malu razliku u ubrzavanju...
Odem na EKO pumpu i sipam 25 litara...... da ne davim: pumpa se cuje kao pre, ubrzava kao pre, upozorenje nestalo!
Pitacete, gde sam ranije spiao, odgovor EURO PETROL.
E sad...procitao sam na forumu da je bilo slicnih situacija...mene interesuje sta vi mislite...ja dao anamnezu :) sad dijagnostika i terapija :)
Korisnikov avatar
ilija156
Contact:
Garaža: alfa GT
Lokacija: Bgd
Lokacija: BGD
Postovi: 408
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:07 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Čet Sep 22, 2011 9:38 pm

Ja kad god sipam na ELP pumpi na gazeli upali se dizna...
Korisnikov avatar
ivdzabg
Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Postovi: 439
Pridružio se: Sub Nov 21, 2009 11:05 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Čet Sep 22, 2011 9:40 pm

Bez dijagnostike nista, postoji bar 15 stvari ovako da ti navedemo na nevidjeno. Tako da ne bi filozofirali pravac na dijagnostiku, preneses nam na forum u cemu je problem i mi ti pomognemo kako da ga resis. :wave:
Lepota je u ocima posmatraca.
miroslav03
Garaža: 156 SW 1.9JTD
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 22
Pridružio se: Pon Sep 13, 2010 3:46 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 7:52 am

Ja nisam imao taj zvuk pumpe, ali mi je posle dobrog przenja a odmah zatim sipanja na EKO-u izbacio MCSF, posle par voznji upozorenje je nestalo ali mi je ubrzo nakon toga puklo crevo intercooler-usis. Prilikom zamene creva smo ocistili EGR, za neverovati je kako je izgledao, i zatvorili ga. Od tada nemam nikakve probleme. Mmislim da je kod mene, a i kod tebe ta greska izasla samo zbog loseg goriva, ali u svakom slucaju treba uraditi dijagnostiku, sto ja nisam uradio :banghead: ne verujem da ti je ova moja prica pomogla ali mozda kao uteha da je uglavnom bezazleno i da se nece ponavljati :D
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 7:53 am

uf zbog 4-5 dinara po litri rizikuje se kvar od par stotina E...


inace kad smo vec kod goriva, nikako mi nije jasno da jedan OMW u Srbiji ne moze da na pumpe stavi Excillium euro dizel i bezolovni 98/100 oktana koji imaju na njihovoj pumpi u Bosni - Bijeljina. Jedino sto mi pada na pamet je da bi kostalo oko 150 dinara i da misle da ce izgubiti musterije. U Bosni taj njihov "pravi" ED kosta oko 120 din, a razliku u potrosnji primjetim svaki put kada natocim pun i mjerim dok auto ide sjajno.
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4884
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 9:01 am

jbg, ja dok sam vozio preosetljivog kila gledao sam da samo sipam na Mol pumpama (da ne bi opet prsla pumpa i dizne). Kad sam uzeo Alfu jedan kolega mi kaže da mogu da zaboravim na tu priču i da su jtd motori mnogo otporniji neko reno dCi. Od tada sipam svuda i da kucnem u drvo nisam imao problema sa naftaricom...
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 11:08 am

U sustini to za JTD/dci odnos je tacno, ali opet za JTD vazi dok je sve tip-top ispravno, ja sam imao slucaj kada sam sipao na EKO pumpi kod Sarajeva i sutradan ujutru kada sam upalio iz auspuha crn oblak dima izleti, od tada sipam samo na MOL ili OMV. Nikad se vise nije desilo.
Tako da gorivo je daleko od istog kvaliteta na svim pumpama.
Korisnikov avatar
Bug
Contact:
Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
Lokacija: SUbotica
Lokacija: SUbotica
Postovi: 844
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:41 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 11:31 am

Ja isto na MOL-u samo i ako mi skroz na drugom kraju grada pumpa, nije mi tesko otici
A za ovu gresku ne verujem bas da je gorivo... bolje to na dijagnostiku odneti
Korisnikov avatar
Purke
Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 87
Pridružio se: Pon Feb 08, 2010 6:24 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 5:20 pm

:arflag
Otprilike mi je i trebalo da cujem ono "ma nije to nista strashno" :fight_twak:
Ako imate neki predlog, gde ima jeftina dijagnostika (za popravku znam gde cu) :P samo napred!
Hvala svima na pomoci!
Korisnikov avatar
ivdzabg
Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Postovi: 439
Pridružio se: Sub Nov 21, 2009 11:05 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Pet Sep 23, 2011 7:12 pm

Purke napisao::arflag
Otprilike mi je i trebalo da cujem ono "ma nije to nista strashno" :fight_twak:
Ako imate neki predlog, gde ima jeftina dijagnostika (za popravku znam gde cu) :P samo napred!
Hvala svima na pomoci!
Moj iskreni savet, ako ti majstor nema dijagnostiku menjaj ga pod obavezno !!! Jednu stvar moras da shvatis je to da Alfu ne moze da radi bilo koji majstor.

Evo ti moj konkretan primer, meni se gusio auto i moj bivsi majstor (bez dijagnostike) odmah je utvrdio da je protokomer. Otisao sam odmah na dijagnostiku kod drugog i rekao mi je da su sonde otisle...
Lepota je u ocima posmatraca.
Korisnikov avatar
Purke
Garaža: AR 147 1.9 JTD R.I.P.
AR 156 1.8 16V
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 87
Pridružio se: Pon Feb 08, 2010 6:24 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Sub Okt 08, 2011 8:34 am

Kaze majstor da je, po kompjuteru, greska bila signal za regulator pritiska goriva...posto se to pojavilo samo jednom i nikad vise, necu ga menjati sada (4500 din. ako se dobro secam, nije strashno).
Korisnikov avatar
neno-164st
Garaža: alfa romeo 145 1.6 boxer
Lokacija: beograd
Lokacija: beograd zvezdara
Postovi: 226
Pridružio se: Čet Jan 13, 2011 7:22 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Sub Okt 08, 2011 9:51 am

Purke; Nemoze zbog losijeg goriva da ti trokira pumpa tj,prekida,nepravilno radi.
Jedino ako bas imas neku prljavstinu u rezervaru a malo goriva,bio na rezervi pa ona povukla trunje i vazduh. :quadrifoglio
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Sub Okt 08, 2011 3:14 pm

Purke napisao:Kaze majstor da je, po kompjuteru, greska bila signal za regulator pritiska goriva...posto se to pojavilo samo jednom i nikad vise, necu ga menjati sada (4500 din. ako se dobro secam, nije strashno).
Tu "fuel pressure regulator" grešku imam često i brišem je. Kod mene je to posledica remapa (i dizanja pritiska na railu sa 1350bara na 1417.5bara, tj. samo 5%). Međutim pre nekoliko meseci sam imao realni problem baš sa tim regulatorom (Alfa "nije htela da prima gas") i zamenio ga (stavio sam "Bosch", 85€)... I dalje povremeno imam tu grešku (mislim da je kod P0167, nisam siguran), ali je nema na boardcomp ekranu, već je vidim samo na dijagnostici (FiatECUScan) i nema problema tipa "ne prima gas"... Sipam samo na "Mol" pumpama i dodam Würth aditiv za CR dizel.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
dieselman
Garaža: 147 jtdm 16v
Lokacija: Vrbas
Postovi: 14
Pridružio se: Pet Avg 19, 2011 8:06 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:05 am

..kad je greska fuel pressure regulator treba je shvatiti ozbiljno jer upornim ciscenjem istog ili zamenom se prisilno vozi uz prisustvo sitnih opiljaka nastalih u pumpi visokog pritiska...posledica toga je stradanje injektora,sto moze biti veoma skupo..dakle,ako vam izbaci takvu ili slicnu gresku(fuel pressure monitoring) nek pogleda u rezervoar na dno ,lampom,i vidi iima li zutih opiljaka...ako ih ima,bolje je da izremontuje ceo taj sistem i ne pravi dalju stetu...
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 8:26 am

Opiljci (ako ih ima) mogu da se vide na mrežici regulatora pritiska, ali samo lupom... Obično ona druga pumpa (u rezervoaru) "proizvodi" metalne opiljke... Da je pumpa visokog pritiska "izvor" opiljaka raspala bi se vrlo brzo. Posle zamene regulatora pritiska prešao sam nekoliko hiljada kilometara, a pumpa visokog pritiska je još OK... FiatECUScan redovno pokazuje gotovo identične vrednosti "fuel pressure" i "desired fuel pressure" parametara.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 4:09 pm

Ako ti prijavljuje gresku sa pritiskom goriva na railu- moze da bude bilo sta na magistrali, od preliva dizni, regulatora pritiska, povratni ventil na filteru goriva, pumpa, itd.
Za sve to ce ti izbaciti P0191 ili slicno.
Moje misljenje je da je prelivni ventil na jednoj dizni ajsnuo. Spomenuo si remap, ako je prejak oce da sjebe dizne -cest slucaj.
Probaj na uzbrdizi da ga doteras 2-om iz nizih obrtaja do crvenog, pedala u patos (pri max opterecenju sistema na delic sekunde ecu prekine dovod goriva da zastiti motor) ako upali MCSF verovatno je to. Ili ako pocne sve cesce da se desava i da ugasi motor kad upali lampicu...vodi racuna kod preticanja da te ne sjebe.
40€ ti je provera sve cetiri dizne sa ciscenjem i stelovanjem, ako je zveknuo preliv na dizni to je oko 140€ za kompletan remont jedne dizne. Najcesce je samo ciscenje i stelovanje dovoljno.
Javi kad resis sta je! Srecno
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 4:44 pm

Deki napisao:...spomenuo si remap, ako je prejak oce da sjebe dizne -cest slucaj...
Kako?
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 6:54 pm

Ne mogu ti dati tehnicki opis jer ne znam tacne detalje kako sistem ubrizgavanja preusmerava visak goriva koji se nadje u diznama ali znam za nekoliko slucajeva gde je remap radjen i sjebale se dizne.
Znam da svaka dizna ima na sebi prelivni ventil koji vraca visak goriva i tako regulise pritisak u samoj dizni (nezavisno od preliva na filteru goriva).
Moje misljenje je da usled samog rada dizne se formiraju neke naslage na prelivnom filteru (kao i na brizgaljki) pa sam ventil ne moze da izbaci visak goriva nazad- to uzrokuje prevelik pritisak na toj dizni sto ECU registruje kao "previsok pritisak u railu i javlja P0191" i prvo samo na trenutak iskljuci dovod goriva a kasnije kada to zariba pocne da gasi motor da bi ga zastitio (verovatno kada usled neispravnosti pritisak postane previsok u trenutku).
Po mom iskustvu posmatranjem parametara ubrizgavanja to ne moze da se isprati "okom" jer je taj interval jako kratak, neki delic sekunde. (Kod mene ga niko nije nikad registrovao na dijagnostici u voznji).
Kako se sjebe preliv na dizni? - pa ne znam, verovatno isto kao sto se sjebe i deo koji ubrizgava i rasprsuje samo gorivo u komoru, da li "izgori" ili se samo deformise ili se zapusi....
Sa stock parametrima se javljaju manji pritisci u railu pa je verovatno i javljanje ovog problema fleksibilnije, tj. dodje do njega mnogo kasnije.
Kada je "prebildovan" sistem - uglavnom se desi da sjebe dizne, sjebe turbinu (prepunjava kada je nasviraju da gura pritisak veci od max propisanog).
Kako sam dosao do toga - pa imao sam identicne simptome, godinu dana pretresao kompletnu magistralu pocev od pumpe, sita, regulatora pritiska goriva, MAP senzora, MAF senzora, preliva, oduska, EGR-a, creva, vakuuma, - sve....i na kraju dizne, koje da sam odmah proverio zavrsilo bi se samo na ciscenju i stelovanju- ovako sam morao da prestelujem tri a tu jednu sto me piiiip sve vreme morao celu da remontujem(preliv otisao u k... skroz) sto me dodatno kostalo 140eu.
Cuo sam prvo od Qwerty-ja da stradaju dizne (1 ili 2 najvise) ako je lose uradjen remap, onda od jos dva majstora, i strani forumi.
U mom slucaju (identicni simptomi koje covek navodi) je tako ispalo a isao sam istom logikom, javila se greka jednom -ja obrisao pa vremenom sve cesce dok nisam ukapirao da se to ponavlja samo na maximalnom opterecenju (ubrzavanju) pa je poceo(posle par meseci) da mi gasi motor kad prijavi tu gresku (ne moze da se upali odmah vec mora da se ceka 10ak sekundi, verovatno dok se na spusti pritisak) a kada se to desi na preticanju...da se ugasi, par puta sam jedva uspeo da se izvucem kada mi leti neko u susret a ja pored slepera - tako sam se zainatio pa jedno po jedno od rezervoara dok nisam dosao do dizni. Da bi se ustedela gomila para ja bih savetovao da se sa trazenjem problema krene od provere dizni, za 40eu uradices nesto sto sigurno nije radio niko od kad je auto proizveden(ocistices ih i nastelovati) i ne moze da skodi i eliminisaces taj deo.
Sta znaci los remap ne znam - ja sam uradio novu mapu kod Qwerty-ja prema mom SN broju ECU-a (nije svaki ECU isti pa ne moze ni ista mapa linearno da se gura za sve 1.9jtd 8v) s'tim da sam trazio kada i koliko da turbina pocne da "pumpa", nisam ga pitao sta je tacno bilo pogresno i sjebalo dizne jer ne razumem softwerski deo oko menjanja parametara. To je to.
Moj auto je bio chipovan tacno godinu dana - toliko mu je trebalo da sjebe dizne.
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:00 pm

Pitaj majstora jel ova greska prijavljena na diag:
"P0191 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance"
Korisnikov avatar
dieselman
Garaža: 147 jtdm 16v
Lokacija: Vrbas
Postovi: 14
Pridružio se: Pet Avg 19, 2011 8:06 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:04 pm

dusan147 napisao:.. Obično ona druga pumpa (u rezervoaru) "proizvodi" metalne opiljke... Da je pumpa visokog pritiska "izvor" opiljaka raspala bi se vrlo brzo. .
..ja napisah da pogleda ima li zutih opiljaka...jer oni poticu od pumpe visokog pritiska a ne od niskog...i nece se pumpa raspasti ako pocnu caure da se krune...i,sa postovajem,mislim da je jako mali uzorak tvoje jedno vozilo koje jos ide bez problema u odnosu na mnoge druge koji imaju probleme koje sam opisao ranije...desi se ponekad da od loseg goriva strada regulator pritiska izamenom istog kao i filtera i goriva probem se resava jeftino i efikasno,ali su to dosta retki slucajevi..tada se lepo pod mikroskopom vide naslage necega slicnog smoli koja blokira iglicu u regulatoru i sprecava ga da odradi svoj zadatak...
Korisnikov avatar
dieselman
Garaža: 147 jtdm 16v
Lokacija: Vrbas
Postovi: 14
Pridružio se: Pet Avg 19, 2011 8:06 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:14 pm

@Deki:
..nece remap da sjebe dizne...mogu remapom da se produze duzine ubrizgavanja kao i pritisak u railu,ali je to zanemarivo u odnosu sta ta dizna zapravo moze da podnese..obicno se sjebu od godina,kilometara i lose nafte ili kombinacijom svega ovoga..
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4884
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:19 pm

dieselman napisao:..kad je greska fuel pressure regulator treba je shvatiti ozbiljno jer upornim ciscenjem istog ili zamenom se prisilno vozi uz prisustvo sitnih opiljaka nastalih u pumpi visokog pritiska...posledica toga je stradanje injektora,sto moze biti veoma skupo..dakle,ako vam izbaci takvu ili slicnu gresku(fuel pressure monitoring) nek pogleda u rezervoar na dno ,lampom,i vidi iima li zutih opiljaka...ako ih ima,bolje je da izremontuje ceo taj sistem i ne pravi dalju stetu...
:podrzava

desilo mi se na dCi motoru. Najprostija metoda je da u plastičnu čašu (od jogurta) sipaš naftu iz sistema i približiš se magnetnim šrafcigerom od dole lagano. Ako "prlavština" krene da prati pokrete šrafcigera to su mnogo sitni opiljci i pumpa je prsla. Obavezno menjanje iste i čićenje celog sistema. Sex na kvadrat...
Korisnikov avatar
Deki
Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 234
Pridružio se: Sre Sep 22, 2010 10:49 am

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:25 pm

@deiselman

Moguce - ja sam se ogradio da ne znam, samo sam izneo svoje iskustvo i jos tri za koje znam. U sva cetiri slucaja kola 2005 i mladje i sva chipovana(ne vise od dve tri god, 1.9jtd 8v). Sad sta je tacno uzrok ne mogu da tvrdim - samo sam primetio ono sto se poklopilo.
Opet se ogradjujem da je i ovo mogla da bude slucajnost.
Korisnikov avatar
dusanGT
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 3809
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:30 pm

a) pozdravi qwertija...
b) sam remapujem moju Alfu (od 2008.)... a to što ide "još uvek" nije nikakav izuzetak - ima nas mnogo sa ispravnim i remapovanim 147cama...
c) dijagnostiku u vožnji radim veoma često (ponekad i više puta dnevno, kad testiram promene u mapama...),
d) MCSF greška mi se nikad nije javila zbog injektora,
e) pumpa visokog pritiska u 147 JTD 8v 115KS (standardno 1350bara) može da nagura i 1600bara - stvar koja to reguliše je pomenuti regulator pritiska,
f) injektori (u 1.9 8v 115KS su "Bosch" No. 0445110119) na tim pritiscima ne mogu da se "zapuše"...
g) injektori mogu da pokvare karakteristike (uglavnom se prošire mikroskopski mali otvori, pa gorivo ne ide u spreju ili se ulošci injektora "razdese"...), ali ne zbog remapa...
h) injektori se testiraju na "Boschovoj" mašini koja simulira razne režime rada motora i koja košta oko 20 polovnih 147ca...
i) uzrok MCSF greške zbog koje se trenutno prekida dovod goriva (neko to zove "safe" mod) može da bude bude nekoliko stvari istovremeno, pa je teško otkriti pravi uzrok, čak i sa dijagnostikom u vožnji...
Poslednja izmena od dusanGT u Ned Okt 09, 2011 7:37 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
Korisnikov avatar
dieselman
Garaža: 147 jtdm 16v
Lokacija: Vrbas
Postovi: 14
Pridružio se: Pet Avg 19, 2011 8:06 pm

Re: MOTOR SYSTEM FAILURE, lose gorivo ili nesto trece...?

Ned Okt 09, 2011 7:34 pm

Sauriann napisao:
desilo mi se na dCi motoru. Najprostija metoda je da u plastičnu čašu (od jogurta) sipaš naftu iz sistema i približiš se magnetnim šrafcigerom od dole lagano. Ako "prlavština" krene da prati pokrete šrafcigera to su mnogo sitni opiljci i pumpa je prsla. Obavezno menjanje iste i čićenje celog sistema. Sex na kvadrat...
..ovo je tacno apsolutno,ali vazi za 1,5dci i druge motore koji koriste Delphi ubrizgavanje jer se okrune roleri i bregasti rotor koji su celicni...kod boschovih CP1 pumpi koje se uglavnom koriste krune se caure koje su od neke vrste bronze oblozene nekim "grafitnim" slojem,a ako to potraje dugo onda dodje do raznih kvarova i lomova...

Povratak na “Area Servizio”