skoda superb 1.4 tsi 125ks, 6 brzina... mnogo veliki, udoban i stedljiv auto, motor je fantazija, neopisivo puno mesta na zadnjoj klupi.. auto je u najosnovnijoj klot varijanti sto je doprinelo veoma niskoj nabavnoj ceni
Svaka cast cestitam !!! To je odlican auto. Mnogo svetlosnih godina ispred starog modela. Dobra cena je i razlog sto ih je puno kod nas ... Verujem da je motor superiska , mada je Alfin ipak bolji.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Kako kreće na većim uzbrdicama kad je opterećen
u firmi vozim Fabiju 1.4TDI od 59KW i muku imam da krenem uzbrdo ako nas je četvoro u kolima
mora da se baš laže na kvačilu dok ne krene i ne dovati malo obrtaja
još ako je klima uključena kuku lele
Koliko je plaćena i kako se kreće potrošnja
cini se da je u ovoj kombinaciji manje jednako vise.. ne mogu da dam sad tacno iskustvo jer je auto presao tek 600 km, a do 1500 je period razrade.. pa ga ne vozim preko 3000rpm..
ono sto je sigurno je da je obrtni moment 200Nm 1500-5000rpm (bolje nego turbo dizeli)
ubrzanje 10.5 sek do 100 i max 201kmh, sto je po meni respekt za tako malu masinu..
iako podaci deluju neverovatno, to je postignuto time sto je superb lak u ovoj verziji
meni u saobracajnoj pise 1490 kilograma sto je na nivou malo opremljenijeg golfa ili giuliete a auto je klasu i po veci..
za sad, deluje da ima dosta snage za normalnu voznju, oseti se kad turbina proradi, isti osecaj kao na dizelu samo sa lepsim zvukom..
potrosnju nisam merio, osim do subotice pre koji dan.. 3 osobe u kolima, prosecno 115 kmh, pokazao je 6.1 litra
ovakav superb u beloj ili teget boji kosta 16890 na akciji.. metalik je doplata 496e
cena je fenomenalna, uzmimo u obzir da recimo 159 1.9jts kosta 26.900e, a novi passat 1.4 tsi 21.265e
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g., ex AR 155 2.0 16v Super '98, ex AR 155 1.7ts '94, ex AR 164 2.0ts '89, ex AR 164 2.0ts '91, ex AR 164 2.5td Super '96, ex AR 164 2.0tb Super '96, ex AR 164 2.0ts Super '98.
Dobar auto. Mislim da je za normalnu voznju dovoljan ovaj motor.
Znaci, sad je jedna Alfa manje u porodici?
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
i meni se cini da je dovoljan motor, jer automobil je tako podesen, da kao da trazi da se sa njim krstari umerenom brzinom, i da te voznja opusta.. kad ga vozis nemas zelju da stiskas gas, uleces u krivine i ostalo, kao sto to trazi alfa
Jel ovo deluje i ostalima kao da su ga kinezi pravili, ili sam to samo ja.
Izvini drugar.
Najgora stvar za reći čoveku koji je tek kupio auto, izvini, nije mi namera da se loše osećaš. Samo zapažam...Inače, želim ti da uživaš u njemu i mnogo stotina hiljada kilometara. (mada ovo zvuči kao kada nekome poželiš da živi 1000 godina...)
Doduše da se razumemo! Meni i Giullieta u ono retro fazonu, sa sivom plastikom deluje kao kineski auto u odnosu na stari alfa dizajn....možda sam samo ja...ne trpim plastikanere...i "fake" materijale...
nema problema druze.. svako ima svoje impresije... ipak je ovo ogoljen superb, nema kozni volan, menjac, nema dugmice na volanu, nema veliki displej i navigaciju, nema automatsku klimu, nema mahagoni elemente, kozna sedista...itd
sto se tice samog dizajna enterijera, ja nemam zamerke, ima ponegde malo jeftinija plastika (recimo neki delovi tapacirunga vrata, i itd), ali za tu cenu ne moze se ocekivati cuda.. imao sam/imam dve alfe, pa i kod njih se moze naci dosta sitnih propusta..
Kod Alfi na našu žalost ima propusta kolko oćeš!
Često isto to što sam rekao.
Ovaj "full superb" izgleda dosta bolje, ali i dalje me nerviraju niklovani detalji.
Ne uklapaju se. Ili nije to najbolje napravljeno.
U pravu si izgleda kao da je kinez ali to je sada trend, to imas i po pezoima. Nazalost retko ko se danas bavi tematikom, vise je ono stavi sta se prodaje i da sljasti.
Po mom misljenju odabir kupovine ovog auta je dobra investicija, narocito odnos cena/kvalitet.
Uzivo uopste nije tako lose. Zagledao sam bas takav enerijer, doduse kroz staklo.
Mada kod mene Skoda automobili ne izazivaju apsolutno nikakvu reakciju. Ravnodusan sam. Ne znam, kad mi kazes Skoda, odmah pomislim na sluzbeno vozilo. Time ne mislim da se radi o losim autima. I ovaj Superb je uvek bolji izbor od Pasata.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
naravno skode su neuzbudljivi automobili.. pogotovo fabia i octavia.. dok superb ipak zbog svoje velicine, ima neku mocnu pojavu i to je to.. kod skode se cene neke druge vrednosti, cena, postprodaja, kvalitet, mali procenat kvarova...itd
sto se tice sluzbenih automobila, to je u n.sadu bas izrazeno, izvrsno vece vojvodine, ima sigurno nekoliko desetina crnih superba, samo se vozaju
čehinja odradila prosle nedelje put novi sad - portoroz - novi sad.. udobnost na visokom nivou, motor se pokazao dorastao zadatku za normalno krstarenje i preticanja, pogotovo se preporodio na slovenackom gorivu od 100 oktana (1,45e litra) potrosnja na celom putu 6,57 litara na 100km, vozeno 125-130kmh
Neka je sa srecom auto,mozes li utvrditi koliko trosi gradske moze gradske i kombinovano magistrala?Mislim da su ti motori dobro ocijenjeni cak da su pokupili neke nagrade...
magistralnim putevima se opusteno krstari sa 5 litara prosecno, 6-ta brzina tu pomaze mnogo..
a za grad ne mogu da ti kazem tacno, zavisi sta se podrazumeva pod grad.. zivim u okolini ns-a, pa ima dosta voznje bez guzve, semafora.. nikad nisam merio, ali mislim da se moze zadovoljiti sa 8-9 litara.. verujem da u bg-u moze da pije preko 10.. bas cu jednom sipati put pa izmeriti koliko mi trosi u mestu..
mogu da zamislim kakvi se rekordi mogu postaviti u potrosnji, ako se ima ovaj motorcic u golfu ili octaviji koje su u startu 250kg lakse..