problem na alfi 155
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
Danas sam na moju dok je motor bio hladan montirao svjecice sa Marjanove-drugi auto.
Bolje vuce na visoke obrtaje i nema zadrske u gasu-tako da su 100x svjecice.
Dare,Deki je u pravu.
Ako budu ovi momci kod kojih ja uzimam imali NGK,uzmi i ti jedan set pa ce mo lako za placanje,ako ne budu imali-Champion nam ne gine.
Bolje vuce na visoke obrtaje i nema zadrske u gasu-tako da su 100x svjecice.
Dare,Deki je u pravu.
Ako budu ovi momci kod kojih ja uzimam imali NGK,uzmi i ti jedan set pa ce mo lako za placanje,ako ne budu imali-Champion nam ne gine.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
cekaj, jesi time otklonio problem na niskim obrtajima???, na visokim ja nikad nisam ni imao problem vec pricamo o stucanju i slaboj vuci na niskim obrtajima 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
Dobro si razumio.Kad sam stavio druge svjecice na hladan motor,ravnomjerno je primao gas,nije se gusio i jos bolje je isao na visokim rpm.
Kad sam vratio moje,poceo je da trokira,i da se gusi,mada malo manje jer se u medjuvremenu zagrijao.
Ti kad budes u prilici uzmi te NGK pa probaj,neces ih bacit.
Kad sam vratio moje,poceo je da trokira,i da se gusi,mada malo manje jer se u medjuvremenu zagrijao.
Ti kad budes u prilici uzmi te NGK pa probaj,neces ih bacit.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
svojevremeno, igrao se ja sa kecom, 1116ccm fiat 128A blok. kablovi Bogicord klasa C, silikonski, ko pihtije... elektronsko paljenje, sve komplet novo.
stavim nove Bosna Super origigi sve 4, pa nove Champion, pa posle probam nove NGK (V-Line)...
i? posaljem Bosnu i Champion na klupu za rezervne igrace!
*gazile su (set) NGK laganih 20.000km na kecovom motoru, na gas. a i onda sam ih menjao jer su tek na 20.000 nove bile osetno bolje od starih, mogle su stare jos!
stavim nove Bosna Super origigi sve 4, pa nove Champion, pa posle probam nove NGK (V-Line)...
i? posaljem Bosnu i Champion na klupu za rezervne igrace!

*gazile su (set) NGK laganih 20.000km na kecovom motoru, na gas. a i onda sam ih menjao jer su tek na 20.000 nove bile osetno bolje od starih, mogle su stare jos!
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: problem na alfi 155
Ma ja sam Deki presao za 5 godina malo vise od 30hkm.Zato je za mene to bacanje pare.
Ove v-line su samo za 8v TS ili sta?Nisam razumio.
Na mojoj 145 nikad nije dirano nista,ni svjecicemni kablovi,bobine...znaci kako sam je ja kupio.
I tad mi je majstor rekao mijenjaj svecice nisu nesto.

Ove v-line su samo za 8v TS ili sta?Nisam razumio.

Na mojoj 145 nikad nije dirano nista,ni svjecicemni kablovi,bobine...znaci kako sam je ja kupio.
I tad mi je majstor rekao mijenjaj svecice nisu nesto.

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
u bre
pa menjaj ih. u benzinskom motoru SVE je u varnici, a ima nesto i u gorivu 
zovi M-Power-a Nebojshu, CBC Shop, da ti bar kaze koje su V-Line zamenske za 16V motor, umesto platinskih i promeni samo 4 velike onda ako je takva situacija. to ti je najjeftinija varijanta, a zivnuce ti auto 100%.
http://www.cbc.rs/showthread.php/7733-kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
evo ti mozes i sam da protumacis oznake:
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
inace, tvoje su originalno:
http://www.ngkeurope.com/en/product-fin ... MR7A/5375/" onclick="window.open(this.href);return false;


zovi M-Power-a Nebojshu, CBC Shop, da ti bar kaze koje su V-Line zamenske za 16V motor, umesto platinskih i promeni samo 4 velike onda ako je takva situacija. to ti je najjeftinija varijanta, a zivnuce ti auto 100%.
http://www.cbc.rs/showthread.php/7733-kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
evo ti mozes i sam da protumacis oznake:
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
inace, tvoje su originalno:
http://www.ngkeurope.com/en/product-fin ... MR7A/5375/" onclick="window.open(this.href);return false;
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
probacu sa svecicama a ocisticu i step motor ovih dana jer mi pri prvom paljenju, uglavnom jutarnjem, malo varira ler tj kad upalim padnu obrtaji kao da hoce da se ugasi pa kad dodam malo gas on podigne ler na 1200 pa polako obara sto je i normalno ali ako ne pipam gas kad upalim onda nije dobar ler i varira dok malo ne poradi. jel treba da resetujem ecu posle ciscenja step-a???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
OMP,identicno kao i meni,ali identicno.
Ne bi smo smjeli cekat zimu ovako :-)
Aj ne diraj jos svjecice dok ja ne zamijenim moje sjutra-preksutra da budemo 100% sigurni da je to.
Ne bi smo smjeli cekat zimu ovako :-)
Aj ne diraj jos svjecice dok ja ne zamijenim moje sjutra-preksutra da budemo 100% sigurni da je to.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: problem na alfi 155
Ok deki hvala ti.Boze zdravlja za nekih 20 dana idem za Bosnu,pa bih sve da sredim prije nego podjem.Dijagnostiku takodje. 

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
.
Ja sam odradio servis čim sam uzeo Alfu (još onda) i zamenio sveće btw (NGK).Ipak,od prvog dana sam imao skoro isto ponašanje al sam ga lako zaboravljao jer gorim TNG.Znači,isto sam morao da drknem pedalu gasa čim upalim hladan motor i isti trokira na leru dok se malo ne ugreje itd..
LM,pre 2 godine sam opet zamenio sveće,opet stavio NGK (ovaj put uzete kod eMeta) i .... Na problem sam odavno zaboravio jer ga i nemam više
.
Tek sad sam složio kockice da ja ustvari već "100 godina" motor "palim kroz prozor-na pola ključa"
hladan,vruć nbt!
Posebno otkad sam uradio i anlaser pre 2 meseca.Samo bzzzz -> brrrrr
!!
Btw,bez obzira što vozim na TNG uvek palim na benzin (i vozim kad mi usput nestane plin
).
Na celu ovu priču obojici bih ipak predložio da proverite i regulator pritiska benzina,obavezno !!!
Prosto je,samo svucite vakum crece koje ide od regulatra do usisne grane pa ako je isto skroz suvo-nemate frke.Ako se imalo oseća ili još gore,vidi benzin,u problemu ste
(a i minusu od 90 evra).
p.s.
Dal mi je u prvoj turi sveća zapao falš NGK ... Bog će ga znati
...
Re: problem na alfi 155
Da znaš da će ispasti da svećice zezajuOMP napisao:probacu sa svecicama a ocisticu i step motor ovih dana jer mi pri prvom paljenju, uglavnom jutarnjem, malo varira ler tj kad upalim padnu obrtaji kao da hoce da se ugasi pa kad dodam malo gas on podigne ler na 1200 pa polako obara sto je i normalno ali ako ne pipam gas kad upalim onda nije dobar ler i varira dok malo ne poradi. jel treba da resetujem ecu posle ciscenja step-a???



Ja sam odradio servis čim sam uzeo Alfu (još onda) i zamenio sveće btw (NGK).Ipak,od prvog dana sam imao skoro isto ponašanje al sam ga lako zaboravljao jer gorim TNG.Znači,isto sam morao da drknem pedalu gasa čim upalim hladan motor i isti trokira na leru dok se malo ne ugreje itd..
LM,pre 2 godine sam opet zamenio sveće,opet stavio NGK (ovaj put uzete kod eMeta) i .... Na problem sam odavno zaboravio jer ga i nemam više

Tek sad sam složio kockice da ja ustvari već "100 godina" motor "palim kroz prozor-na pola ključa"

Posebno otkad sam uradio i anlaser pre 2 meseca.Samo bzzzz -> brrrrr


Btw,bez obzira što vozim na TNG uvek palim na benzin (i vozim kad mi usput nestane plin

Na celu ovu priču obojici bih ipak predložio da proverite i regulator pritiska benzina,obavezno !!!
Prosto je,samo svucite vakum crece koje ide od regulatra do usisne grane pa ako je isto skroz suvo-nemate frke.Ako se imalo oseća ili još gore,vidi benzin,u problemu ste

p.s.
Dal mi je u prvoj turi sveća zapao falš NGK ... Bog će ga znati

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ja sam proveravao regulator i ok je, svecice mi jesu za zamenu tako da cu ih svakako zameniti i jedino jos da ocistim step motor za svaki slucaj 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
ima ovde par radnji u koje imam poverenja a i ap sport valjda drzi orig. ali dobro nije to problem.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
A dje mu se nalazi regulator pritiska benzina?
Je li to ono crijevo sa donje strane gume koja vodi od protokomjera do usisne?
Je li to ono crijevo sa donje strane gume koja vodi od protokomjera do usisne?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Post
Re: problem na alfi 155
Regulator se nalazi ispod usisne grane blize desnom tocku. Jedno crevo ulazi u regulator iz pravca poda, a drugo (kratko) izlazi i povezano je sa rampom. Upravo tu mozes da skines selnu i zakacis manometar.
Specijalizovani servis i prodaja auto delova - http://www.autoricambi.co.rs
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: problem na alfi 155
Citah malo o Championovim svjecicama,kazu svi da nisu nesto i da auto najbolje radi na NGK.Jednostavno je tako.Kad je u pitanju 16v TS.



GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
Hvala na odgovoru i ilustraciji momci
Da se razumijemo,NGK mozda jesu bolje od Championa u nasem slucaju jer je Champion koji mi mozemo kupiti star 20 godina,dok je NGK mozda razvio moderniju svjecicu koja odgovara nasim motorima.
U svijetu je Champion ipak No1:
Champion has been specified by almost every racing team since 1950 and has been the dominant spark plug in Formula 1™ (F1) competition, with a 50 percent share of the grid. In a single season, F1 teams use up to 8,000 Champion plugs.
Champion dominates in the world’s leading racing series — NASCAR® and F1 with Renault. When the checkered flag comes down, Champion plugs are out in front.
Champion has used its motorsport experience to create new designs and groundbreaking materials that benefit drivers and riders who use Champion spark plugs on the road. Champion offers the right solution, no matter how diverse or extreme.
Champion has backed Formula 1 (F1) teams since the early years of the sport, scoring nearly 400 victories thus far. Those winners include last year’s champion, Renault. Working hand-in-glove with vehicle and systems manufacturers, Champion produced a revolutionary “micro”-sized spark plug that fits no less than half of the entire F1 grid.
Champion’s F1 experiences find their way into its production spark plugs, giving the everyday driver the benefits F1 drivers enjoy at the track.

Da se razumijemo,NGK mozda jesu bolje od Championa u nasem slucaju jer je Champion koji mi mozemo kupiti star 20 godina,dok je NGK mozda razvio moderniju svjecicu koja odgovara nasim motorima.
U svijetu je Champion ipak No1:
Champion has been specified by almost every racing team since 1950 and has been the dominant spark plug in Formula 1™ (F1) competition, with a 50 percent share of the grid. In a single season, F1 teams use up to 8,000 Champion plugs.
Champion dominates in the world’s leading racing series — NASCAR® and F1 with Renault. When the checkered flag comes down, Champion plugs are out in front.
Champion has used its motorsport experience to create new designs and groundbreaking materials that benefit drivers and riders who use Champion spark plugs on the road. Champion offers the right solution, no matter how diverse or extreme.
Champion has backed Formula 1 (F1) teams since the early years of the sport, scoring nearly 400 victories thus far. Those winners include last year’s champion, Renault. Working hand-in-glove with vehicle and systems manufacturers, Champion produced a revolutionary “micro”-sized spark plug that fits no less than half of the entire F1 grid.
Champion’s F1 experiences find their way into its production spark plugs, giving the everyday driver the benefits F1 drivers enjoy at the track.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
u... znas koliko tekstova takvih moze da se nadje o Bosch svecicama i samoj firmi - od ugleda? pa sta mislis zasto su Alfe dospele na los glas da imaju losu elektroniku?
ne cujem da se zale na ove nove, kad je uleteo Manjeti Mareli...
btw, nasao sam relativno jeftino ceo set, Manjeti Mareli 4+4 svecice za 16V, sad su skoro krenuli sa njima, ali kad sam shvatio da su samo lupili oznaku svoju a da su svecice fush najgori MADE IN KO ZNA, odmah sam digao ruke.
http://www.ebay.de/itm/8x-ALFA-ROMEO-14 ... 336b76e2f7" onclick="window.open(this.href);return false;
neka, hvala!
ista prica sa BOSCH akumulatorima, Varta i sva ta zvucna imena. na kraju kad sam cuo da Exide, inace preporucen za nase modele Alfi, proizvodi 2.000.000 akumulatora godisnje, i kad sam video da je 1:1 skuplji 400din od Varte (spram cene Exide u Delti), nisam trazio dalje.
to su firme koje rade posteno svoj posao a culo je za njih 2% ljudi: NGK, Exide, Dayco...
ljudi ja vas vise ne bih zadrzavao
idem na ibej nemacki da uzmem dva seta NGK za sebe i tasta, leba ne traze. 

btw, nasao sam relativno jeftino ceo set, Manjeti Mareli 4+4 svecice za 16V, sad su skoro krenuli sa njima, ali kad sam shvatio da su samo lupili oznaku svoju a da su svecice fush najgori MADE IN KO ZNA, odmah sam digao ruke.
http://www.ebay.de/itm/8x-ALFA-ROMEO-14 ... 336b76e2f7" onclick="window.open(this.href);return false;
neka, hvala!
ista prica sa BOSCH akumulatorima, Varta i sva ta zvucna imena. na kraju kad sam cuo da Exide, inace preporucen za nase modele Alfi, proizvodi 2.000.000 akumulatora godisnje, i kad sam video da je 1:1 skuplji 400din od Varte (spram cene Exide u Delti), nisam trazio dalje.
to su firme koje rade posteno svoj posao a culo je za njih 2% ljudi: NGK, Exide, Dayco...
ljudi ja vas vise ne bih zadrzavao


- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
Deki legendo ja ne kazem da ta neka NGK nije bolja od neke Champion,ali Champion je ipak brend-svidjelo se to nama ili ne.
Nazalost,kazem opet nazalost NGK moje oznake nema,niko ih nije ni trazio,mogu da se naruce,ali ko zna kad da stignu,a meni je problem takav kakav je,tako da sam uzeo Champion.
Sad ostaje da sacekam jutro da vidim jesu li svjecice pravi uzrok.
Nazalost,kazem opet nazalost NGK moje oznake nema,niko ih nije ni trazio,mogu da se naruce,ali ko zna kad da stignu,a meni je problem takav kakav je,tako da sam uzeo Champion.
Sad ostaje da sacekam jutro da vidim jesu li svjecice pravi uzrok.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: problem na alfi 155
Ja ipak mislim da trebaš tvoje svećice da staviš kod brata Marjana da ih malo razradi 
ako i posle njegovog tretmana ne budu radile kako treba menjaj
video si da kod njega i sa pobrkanim kablovima piči ko lud

ako i posle njegovog tretmana ne budu radile kako treba menjaj



video si da kod njega i sa pobrkanim kablovima piči ko lud


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
sto bi cekao jutro, kod mene je dovoljno da se motor ohladi neko vreme i kad ga upalim pocece da zeza, doduse ujutro a posebno u hladnijim jutrima je to izrazenije ali i ovako na hladan motor u toku dana ili veceri ista prica ali u malo manjoj meri, ma i ja cu da ih zamenim svakako menjalo ili ne menjalo stvar ove golden su vec dugo na autuSCHUMACHER napisao: Sad ostaje da sacekam jutro da vidim jesu li svjecice pravi uzrok.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: problem na alfi 155
Meni sad radi vrh i super vuce,ali rekoh do sjutra ce biti "mrtav 'ladan" pa da ga onda probam :-)
Tiko,da su tebe ili mene ganjali 35.000 km,ni mi ne bi kresali
:-)
Tiko,da su tebe ili mene ganjali 35.000 km,ni mi ne bi kresali
:-)
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: problem na alfi 155
Dobro me podsetiste da povadim svih 8 komada, ispregledam ih, ocistim, i prestelujem zazor. Vec 15ak hiljada ih nisam pipnuo pa msm red je
.

FANTAZ'JA