Imam sledeci problem: desava se da mi auto u voznji "pruza otpor" tj. da gubi snagu. Cesce to primecujem pri vecim brzinama (120-130 km/h) mada se desava i na malim brzinama u gradu.
Frustrirajuce je sto ne postoji determinizam desavanja. Nekada se nista ne desava danima i onda od jednom problem. Nekada, na malim brzinama, cak toliko spusti obrtaje da mi se auto ugasi. Sacekam par sekundi, upalim ponovo, i sve radi OK.
Subjektivni osecaj je kao da je nesto zaprljano i da se povremeno nakupi previse prljavstine i pravi problema pa kada se "produva" opet sve radi kako treba.
U pitanju je 147 1.9JTD 8V. EGR je "zacepljen".
Ima li neko ideju? Vec par puta je bila u servisu, pa ciscen EGR, pa blokiran posle toga, promenjen je neki regulator pritiska goriva, na dijagnostici sve pokazuje OK.
1.9JTD opiranje u voznji
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
imaju jos dve stvari koje mogu zezati pored EGRa a da ne zahtevaju neko vece petljanje, tj mozes sam da zamenis: protokomer i map senzor. Ja sam kupio oba nakon sto sam pazario auto, da eliminisem potencijalne probleme jer verovatno nikad nisu mjenjani. Protokomer sam platio 7000 a map nesto oko 2300, oba Bosch i evo vec vozim 40 hiljada km.
tako da prica da je protokomjer kesa ako ne kosta 300E u Delti ne pije vode...
e sad moguce jos nesto sa pritiskom da zeza bilo vazduha u usisu (vezano za vakuum aktuator turbine koji mozda cas radi- cas ne), a moze biti i nesto sa pritiskom u dovodu goriva.
tako da prica da je protokomjer kesa ako ne kosta 300E u Delti ne pije vode...
e sad moguce jos nesto sa pritiskom da zeza bilo vazduha u usisu (vezano za vakuum aktuator turbine koji mozda cas radi- cas ne), a moze biti i nesto sa pritiskom u dovodu goriva.
- driveM
- Lokacija: NS
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
Map senzor je cist. Za protokomer stvarno ne znam, moracu da pitam majstore da li su vec proveravali (mada verujem da bi im palo na pamet).
Regulator prisitska goriva je bio promenjen (pa je vracen stari kada se ispostavilo da to ipak nije uzrok problema).
Najgore od svega je sto ne postoji nacin da se sigurno reprodukuje problem. Npr. vozikam ga ovih dana po gradu i apsolutno nista neobicno se ne desava. Imacu za vikend vangradske voznje pa cu probati.
Regulator prisitska goriva je bio promenjen (pa je vracen stari kada se ispostavilo da to ipak nije uzrok problema).
Najgore od svega je sto ne postoji nacin da se sigurno reprodukuje problem. Npr. vozikam ga ovih dana po gradu i apsolutno nista neobicno se ne desava. Imacu za vikend vangradske voznje pa cu probati.
- driveM
- Lokacija: NS
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
Da se nastavim na svoju temu... ljudi su mi se vec smejali po pitanju ove konstatacije: da li je moguce da plasticni poklopac na motoru ikako smeta radu motora!? Deluje idiotski ali u smislu da se zbog njega negde losije prima vazduh i sl?
Jer, apropo problema sa gubitkom gasa koji sam imao, zamenio sam EGR ventil sa drugarom, probao tako i sve je bilo OK, zatim sam vratio svoj EGR nazad i tada je sve bilo OK odjednom! Nista drugo se na autu nije promenilo osim sto nismo vracali plastiku preko motora od kada sam radio taj switch EGR-a.
Jer, apropo problema sa gubitkom gasa koji sam imao, zamenio sam EGR ventil sa drugarom, probao tako i sve je bilo OK, zatim sam vratio svoj EGR nazad i tada je sve bilo OK odjednom! Nista drugo se na autu nije promenilo osim sto nismo vracali plastiku preko motora od kada sam radio taj switch EGR-a.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
Čudno...
Probaj još da isključiš/uključiš tropolni Bosch konektor MAP senzora (a proveri i kontakte na muškom i ženskom delu) koji je neposredno ispod tog poklopca... Možda je to bilo labavo? Iako, ti Bosch konektori imaju osigurač koji sprečava slučajno isključivanje i labavu vezu... Meni se slična stvar desila sa konektorom na termostatu - osigurač je bio deformisan, pa sam vezu "osigurao" plastičnom vezicom - šelnom.
Probaj još da isključiš/uključiš tropolni Bosch konektor MAP senzora (a proveri i kontakte na muškom i ženskom delu) koji je neposredno ispod tog poklopca... Možda je to bilo labavo? Iako, ti Bosch konektori imaju osigurač koji sprečava slučajno isključivanje i labavu vezu... Meni se slična stvar desila sa konektorom na termostatu - osigurač je bio deformisan, pa sam vezu "osigurao" plastičnom vezicom - šelnom.
Alfa je stil... ostalo je status...
- dieselman
- Garaža: 147 jtdm 16v
- Lokacija: Vrbas
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
..filter za gorivo da li je zamenjen?Da li je nekome palo na pamet da izvadi kuciste pumpe za gorivo u tanku i zaviri u sito?Pogledaj,ne kosta mnogo...
- driveM
- Lokacija: NS
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
Problem je sto se problem vise ne javlja od kada je skinuta plastika! Znaci, nemam razloga da trazim dalje uzroke kada ga ovako vozim skoro dva meseca i sve je OK!?
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
a da vratis plastiku pa vidis da li ce opet da se pokvari pre nego sto zakljucis da je problem u njoj ? 
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- driveM
- Lokacija: NS
Post
.
Re: 1.9JTD opiranje u voznji
To mi je the worst nightmare ali me pre ili kasnije ceka suocenje sa istinomale944 napisao:a da vratis plastiku pa vidis da li ce opet da se pokvari pre nego sto zakljucis da je problem u njoj ?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- driveM
- Lokacija: NS