muke moje
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: muke moje
pozdrav,nemoj da busis karburatore nego ispred njih izbusi kuciste i stavi cevke ukoso odsecene i treba ti racva sa jednog velikog na cetiri mala creva i jedna slavina na debljem crevu
ja sam pravio tu racvu,jer one kupovne nisu ni za kkkkk,imao sam pa se raspalo u centru grada u raskrsnici ali sam bio pod zaletom i prosao
isparivac sam stavio popreko iza kucista filtera i ne vakumski nego elektronac a sa vakumskog samo prednji poklopac da bi imao el. magnet za hladan start da ne bi verglao bez veze i pali na -25*C samo ne sme da se ugasi dok je hladan ako se ugasi,onda na prekidac stavis na neutral i verglas sa punim gasom i kad sastavi onda ponovo pustis plin
ima jos jedan problem ne sme4 da bude pod kontaktom jer curi plin ali jedino tako sam uspeo da dobijem miran ler i da ide lepo,ali obavezno i rucni gas napravi da moze hladan da radi
rucica od menjaca od bicikla i vezes za kraj pedale gde se i kaci sajla
imam negde slike,aj kad ih nadjem ili prelistaj moju temu u virusu mozda ima neka
ja sam pravio tu racvu,jer one kupovne nisu ni za kkkkk,imao sam pa se raspalo u centru grada u raskrsnici ali sam bio pod zaletom i prosao
isparivac sam stavio popreko iza kucista filtera i ne vakumski nego elektronac a sa vakumskog samo prednji poklopac da bi imao el. magnet za hladan start da ne bi verglao bez veze i pali na -25*C samo ne sme da se ugasi dok je hladan ako se ugasi,onda na prekidac stavis na neutral i verglas sa punim gasom i kad sastavi onda ponovo pustis plin
ima jos jedan problem ne sme4 da bude pod kontaktom jer curi plin ali jedino tako sam uspeo da dobijem miran ler i da ide lepo,ali obavezno i rucni gas napravi da moze hladan da radi
rucica od menjaca od bicikla i vezes za kraj pedale gde se i kaci sajla
imam negde slike,aj kad ih nadjem ili prelistaj moju temu u virusu mozda ima neka
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Post
Re: muke moje
hvala velika ljube slike cu da potrazim ali ako ih ne nadjem zamolio bih te da ih ti zalijepis
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: muke moje
evo slike
redukcija mora obavezno na usis,i stelujes ga da drzis gas ili dignes ler na oko 3000rpm i skoro skroz zavijnu slavinu odvijas dok motor ne pocne da se zalece i kad predje granicu zaletanja malko zavijes i kad se smiri ler dostelujes na isparivacu
onda provozas i vidis dal jos treba odviti ili povecati ili smanjiti redukciju,ja sam se igrao skoro dve godine dok nisam nasao dobitnu kombinaciju i izbusio cetiri karburatora,tj upropastio ih,mada su se mnogi ucili na njima pa su i osovinu uvrnuli...
jedina kombinacija koja radi odlicno,klasican prekidac i klasicni ventili samo isparivac za injection motore,moze i vakumski ali ima problem na hladnom startu zimi,momentalno se zamrzava,i obavezno na oba creva od malog hladnjaka stavi racve za isparivac jer slavina kad zatvori grejanje zatvori i isparivac,i zato mora na oba creva



redukcija mora obavezno na usis,i stelujes ga da drzis gas ili dignes ler na oko 3000rpm i skoro skroz zavijnu slavinu odvijas dok motor ne pocne da se zalece i kad predje granicu zaletanja malko zavijes i kad se smiri ler dostelujes na isparivacu
onda provozas i vidis dal jos treba odviti ili povecati ili smanjiti redukciju,ja sam se igrao skoro dve godine dok nisam nasao dobitnu kombinaciju i izbusio cetiri karburatora,tj upropastio ih,mada su se mnogi ucili na njima pa su i osovinu uvrnuli...
jedina kombinacija koja radi odlicno,klasican prekidac i klasicni ventili samo isparivac za injection motore,moze i vakumski ali ima problem na hladnom startu zimi,momentalno se zamrzava,i obavezno na oba creva od malog hladnjaka stavi racve za isparivac jer slavina kad zatvori grejanje zatvori i isparivac,i zato mora na oba creva



ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Pittatore
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: muke moje
he verovatno
ako je u zivotu,prosledi ga dalje
ako je u zivotu,prosledi ga dalje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: muke moje
Ajde Ljube jedno obavestenje-kakva je razlika izmedju vakumskog i elektronskog isparivaca.
Njihove prednosti i mane za odredjene motore
Njihove prednosti i mane za odredjene motore

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: muke moje
elektronac ima elektro ventil na sebi i ako nema napon nece ni curiti plin i zato se koristi za injection motore a ima i sraf sa oprugicom da bi se ogranicio protok plina i dobio miran ler
dok vakumski ima dodatnu membranu unutra i preko vakuma iz motora povlaci i pusta veliku membranu koja regulise kolicinu pustenog plina a sa onim srafom sa prednje strane isparivaca se zatezi ili odpusta oprugica koja stiska klackalicu na koju je zakacena velika membrana i tako se dobije miran ler i odredjena kolicina gasa za trenutni vakum koji ima na tom rezimu rada
i kako se daje gas vakum opada i membrana se vise otvara i daje vecu kolicinu plina
a u nasem slucaju kao sto je karburatoski motor i sto niko nece da se prihvati posla,svi kako pomenes duple karburatore odma pitaju dal je boxer jer za njih ima mixera plina a posto nije onda nema i nece da se upuste u igru i tako sam ja posle dugi niz godina experimenisao i dobio pravu kombiunaciju a isparivac sam imao iz predhodnih auta koji su prepravljani sa inejction na carb pa je za obican karb morao vakumski
i problem je sto nema stalni vakum,nego trenutni kako radi motor a kad namestim da ima stalni vakum na prikljucak kod prvog grla za malo crevo iberlaufa hladan bude bogata smesa i zamrzava se,automatski dize potrosnju na nenormalnih 25L,ne ide nikako gasi se pa mora da bude pod sauhom dok ne dodje na radnu temperaturu... problemi
dok vakumski ima dodatnu membranu unutra i preko vakuma iz motora povlaci i pusta veliku membranu koja regulise kolicinu pustenog plina a sa onim srafom sa prednje strane isparivaca se zatezi ili odpusta oprugica koja stiska klackalicu na koju je zakacena velika membrana i tako se dobije miran ler i odredjena kolicina gasa za trenutni vakum koji ima na tom rezimu rada
i kako se daje gas vakum opada i membrana se vise otvara i daje vecu kolicinu plina
a u nasem slucaju kao sto je karburatoski motor i sto niko nece da se prihvati posla,svi kako pomenes duple karburatore odma pitaju dal je boxer jer za njih ima mixera plina a posto nije onda nema i nece da se upuste u igru i tako sam ja posle dugi niz godina experimenisao i dobio pravu kombiunaciju a isparivac sam imao iz predhodnih auta koji su prepravljani sa inejction na carb pa je za obican karb morao vakumski
i problem je sto nema stalni vakum,nego trenutni kako radi motor a kad namestim da ima stalni vakum na prikljucak kod prvog grla za malo crevo iberlaufa hladan bude bogata smesa i zamrzava se,automatski dize potrosnju na nenormalnih 25L,ne ide nikako gasi se pa mora da bude pod sauhom dok ne dodje na radnu temperaturu... problemi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: muke moje
sa ovim mi je potrosnja od 17-20L ali voznje,ne jajarenja,svaka krivina me cuje i desava se na naglom startu u trecoj da zatrokira kao da zafali plina na oko 6000rpm i vec sledeca prihvati normalno
do mora i nazad,nas petoro i puni stvari,vozeno skoro kao na reliju 13.5L tamo a 14L nazad,samo nazad sam na kratko isao oko 160km/h na autoputu nekih 20km
do mora i nazad,nas petoro i puni stvari,vozeno skoro kao na reliju 13.5L tamo a 14L nazad,samo nazad sam na kratko isao oko 160km/h na autoputu nekih 20km
ko na nas krene iz mesta je naje&o
