Racunar
- AR156AR
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.6 TS, Honda Hornet CB900F
- Lokacija: Pancevo
Post
Racunar
Oterao sam 156 1.6 TS kod Ninica, u prethodnim postovima sam predstavio svoj problem, auto ne radi nikako dok je hladan , kad ima malo benzina u rezervoaru trokira i ne prima gas.Ustanovljeno je na dijagnostickjom pregledu da je u pitanju lambda koju cu da zamenim zbog velike potrosnje,, pored nje prijavljivao je i gresku na davacu bregaste koju vise ne prijavljuje, ali izmedju ostalog sumnjaju na kvar na racuanaru odnosno ECU jedinici.Sta mislite o tome , protokomer i pumpa su navodno dobri. Interesuju me misljenja iskusnih.Hvala unapred.
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Racunar
da li si pokusao da skines dzek sa regulatora ler gasa kako se onda ponasa ?
da li onda hoce da radi bolje hoce nekad da on zeza

da li onda hoce da radi bolje hoce nekad da on zeza
- AR156AR
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.6 TS, Honda Hornet CB900F
- Lokacija: Pancevo
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Racunar
nisam mogao da nadjem tvoje predhodne postove ako moze malo detaljnije opis problema 
- AR156AR
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.6 TS, Honda Hornet CB900F
- Lokacija: Pancevo
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Racunar
sad sam video
kolika ti je potrosnja?
manj vise vec su ti sve rekli
ja bih odneo prvo dizne na proveru to je jeftino a ako provera pokaze da treba da se ciste ocisti ih to je osnovno bilo bi pametno proveriti pritisak goriva a naravno i svecice i ceo sistem za paljenje
nisi rekao sta kaze dijagnostika prijavljuje li kakve greske
i ne samo da li prijavljuje greske vec i da li su sve vrednosti senzora u granicama normale kao sto npr moze da se vidi pritisak turbine na nekim obrtajima koliko je protok vazduha kroz protokomer itd za svaki senzor postoji fabricka vrednost od do koju on treba da pokaze
evo mali primer desavalo se da lambda sonda "crkne" ali ecu ne prijavljuje gresku zato sto ona u stvari radi sta se desava sonda kada otkaze ne mora da crkne skroz pa da ecu izbaci gresku moze da joj se desi da daje isuvise velike ili male vrednosti sto u prvom slucaju moze da ti dovede do zalivanja motora benzinom da se gusi i trosi ko besan ili u drugom slucaju da nemas snage i da trokira....
kada odes na dijagnostiku posle provere dizni i pritiska benzina i filtera za benzin bilo bi lepo uci u svaki senzor i videti njegove vrednosti ako neki senzor bezi iz zadatih vrednosti bez obzira sto ecu ne prijavljuje gresku na primer treba da menjas taj senzor ili da ga ocistis ako je moguce itd
ne znam kakve su ove dijagnostike sto se koriste po servisima sta sve mogu ali sam video sat moze bosova kts 500 i novija dijagnostika ima moj komsa bosista znaci nema dalje za svaki senzor kada udjes u detalje pokazuje i vrednost koju bi trebalo da ima i njegovu trenutnu vrednost tako da nema nagadjanja

kolika ti je potrosnja?
manj vise vec su ti sve rekli
ja bih odneo prvo dizne na proveru to je jeftino a ako provera pokaze da treba da se ciste ocisti ih to je osnovno bilo bi pametno proveriti pritisak goriva a naravno i svecice i ceo sistem za paljenje
nisi rekao sta kaze dijagnostika prijavljuje li kakve greske
i ne samo da li prijavljuje greske vec i da li su sve vrednosti senzora u granicama normale kao sto npr moze da se vidi pritisak turbine na nekim obrtajima koliko je protok vazduha kroz protokomer itd za svaki senzor postoji fabricka vrednost od do koju on treba da pokaze
evo mali primer desavalo se da lambda sonda "crkne" ali ecu ne prijavljuje gresku zato sto ona u stvari radi sta se desava sonda kada otkaze ne mora da crkne skroz pa da ecu izbaci gresku moze da joj se desi da daje isuvise velike ili male vrednosti sto u prvom slucaju moze da ti dovede do zalivanja motora benzinom da se gusi i trosi ko besan ili u drugom slucaju da nemas snage i da trokira....
kada odes na dijagnostiku posle provere dizni i pritiska benzina i filtera za benzin bilo bi lepo uci u svaki senzor i videti njegove vrednosti ako neki senzor bezi iz zadatih vrednosti bez obzira sto ecu ne prijavljuje gresku na primer treba da menjas taj senzor ili da ga ocistis ako je moguce itd
ne znam kakve su ove dijagnostike sto se koriste po servisima sta sve mogu ali sam video sat moze bosova kts 500 i novija dijagnostika ima moj komsa bosista znaci nema dalje za svaki senzor kada udjes u detalje pokazuje i vrednost koju bi trebalo da ima i njegovu trenutnu vrednost tako da nema nagadjanja
- AR156AR
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.6 TS, Honda Hornet CB900F
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Racunar
Evo ovako, auto je kao sto sam vec napisao kod Ninica, navodno su dizne proverene i kazu da su ok , pritisak pumpe takodje bio sam tu kad su prikacili manometar, dijagnostika je prijavila lambdu i senzor , odnosno neku masu na davacu bregaste.Nije dugo kod mene tako da ne mogu da kazem koliko auto trosi ali mislim da je puno i to jako.Licno mislim da je prebogat posto na punom gasu ima crnog dima.Lamda je navodno umrla i nju menjam definitivno, a za dalje sutra cu znati vise pa cu reci.Videcemo ...losdokosti napisao:sad sam video
kolika ti je potrosnja?
manj vise vec su ti sve rekli
ja bih odneo prvo dizne na proveru to je jeftino a ako provera pokaze da treba da se ciste ocisti ih to je osnovno bilo bi pametno proveriti pritisak goriva a naravno i svecice i ceo sistem za paljenje
nisi rekao sta kaze dijagnostika prijavljuje li kakve greske
i ne samo da li prijavljuje greske vec i da li su sve vrednosti senzora u granicama normale kao sto npr moze da se vidi pritisak turbine na nekim obrtajima koliko je protok vazduha kroz protokomer itd za svaki senzor postoji fabricka vrednost od do koju on treba da pokaze
evo mali primer desavalo se da lambda sonda "crkne" ali ecu ne prijavljuje gresku zato sto ona u stvari radi sta se desava sonda kada otkaze ne mora da crkne skroz pa da ecu izbaci gresku moze da joj se desi da daje isuvise velike ili male vrednosti sto u prvom slucaju moze da ti dovede do zalivanja motora benzinom da se gusi i trosi ko besan ili u drugom slucaju da nemas snage i da trokira....
kada odes na dijagnostiku posle provere dizni i pritiska benzina i filtera za benzin bilo bi lepo uci u svaki senzor i videti njegove vrednosti ako neki senzor bezi iz zadatih vrednosti bez obzira sto ecu ne prijavljuje gresku na primer treba da menjas taj senzor ili da ga ocistis ako je moguce itd![]()
![]()
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Racunar
velika potrosnja je do sonde 1000% a postoji sansa da tii trokira na vecim obrtajima zato sto zaliva motor benzinom zivim ne stize da sagori i gubi snagu itd samo ti menjaj sondu pa opet proveri sve
velika je sansa da ce se sve vrati u normalu sa zamenom sonde
velika je sansa da ce se sve vrati u normalu sa zamenom sonde
- AR156AR
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.6 TS, Honda Hornet CB900F
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Racunar
Daj boze, mada mislim da postoji nekui problem sa mojom pumpom za gorivo u smislu da je postavljena visoko ili nije originalna posto kad nema dovoljno gorivo manifestuje to da ne e prima gas i kad je auto ugrejan, kako sipam 10 litara i vise auto proradi.Istvremeno mi ni pokazivac goriva ne pokazuje kako treba,e odnosno uvek pokazuje oko pola rezervoara, a uredno na kontaktu gasi lampu za rezervu.
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: Racunar
da li otvarao rezervoar mozda se neko igrao sa pumpom mozda je dignuta u svom lezistu odnosno nije gurnuta do krajapa ti zbog toga nece da vuce gorivo ispod 10l a onda pogledaj sta je sa meracem mozda je zaglavio ili je nesto budzeno kada iskombinujes dundjer majstora i naseg prosecnog vlasnika auta kome ne bi dao da vozi a kamoli odrzava auto krajnji rezultat ume da bude veoma interesantan 
- AR156AR
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.6 TS, Honda Hornet CB900F
- Lokacija: Pancevo