Moja iskustva sa Ninic servisom
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Moja iskustva sa Ninic servisom
Problem koji se javljao : P0191 - previsok pritisak u railu, gasi auto na 4500rpm
P0235 - supercharchig pressure
Motor 1.9jtd 115ks
Otisao sam u Ninic na preporuku, trazio sam od sefa servisa Milana da mi se pregledaju dizne i prelivi posto su oni ovlasceni za BOSH sisteme (bar tako pise na reklami) , Milan mi je rekao da sacekam da ce majstor utvrditi da li treba dizne da se diraju???? (Ako sam ja kao neko ko je dosao da ostavi pare tu i trazim odredjenu stvar ne razumem zasto to izbegava ali doci cemo na to posle).
Radili su mi na osnovu simptoma:
-Zamena regulatora pritiska na railu- isto, vracen stari.
-Zamena prelivnog ventila - isto, vracen stari.
-Na kraju ustanovljeno da softwere ne valja - ubacili novi "fabricki". Jos gore - pojavile se nove dve greske.
-Ociscen prelivni rail - dobar je.
*** DA NE SPOMINJEM DA SAM BAR 10 PUTA PITAO MAJSTORA "ZASTO VISE NE PREGLEDAMO TE DIZNE- PLATICU"?
Dobio sam odgovor da ne postoji ni teorijska sansa da budu dizne sa tim simptomima....
NJihov predlog (Sve ovo prethodno sam platio) :
-Da se skida turbina i nosi na ciscenje (150eur)
-Da se zameni pumpa u rezervoaru (oko 150eur)
-Da se zameni racunar.
-Da se menja pierburg ventil(oko 40-50eur).
Sve ovo traje oko 8sati.
Poslednji put kada sam pitao zasto mi vise ne pregledaju dizne, sef servisa mi kaze da oni moraju da skinu pa da se nosi na pregled u servis?????
-"Zar mi ne stojimo ispod vase table na kojoj pise BOSH SERVIS"????
-Kaze mi covek " Mi smo CAR BOSH SERVIS" i provera dizni kosta oko 45eur po komadu, nosimo na drugo mesto.
-Poslacemo "fabricki" softwere da majstor ispegla(majsor pegla "fabricki" softwere jer ne valja???)
- Pa ja nisam doneo ves masinu nego auto(car) - i tu popizdim, uzmem pare nazad, vrate mi moj softwere i delove i odem u BOSH servis ali pravi, platim 10eur po dizni proveru na radnom stolu(umesto 45 po komadu kod Ninica) i utvrdim da su sve cetiri dizne katastrofa(jedna za kompletnu reparaciju a problem je pravio prelivni ventil na toj dizni- sto kod Ninica uporno nisu hteli da provere jer je to nemoguce).
Uradi mi covek sve za 3sata, spakujem na auto i sve radi kao sat- nema nikakvih gresaka.
A ciscenje turbine, zamena pirburg ventila i provera vakuum pumpe (sto mi je savetovano kod Ninica) je reseno sa malo WD40 na dzek od vetila vakuum pumpe).
Kostalo me 180eur u tom Bosh servisu u Zemunu a kod Ninica su mi vec sracunali mnogo i to bez garancije da cu resiti kvar...
Ponavljam- OVO JE MOJE ISKOSTVO SA AUTO SERVISOM NINIC STO NE ZNACI DA JE TAKO SA SVAKIM - ja sam ispisao sta se meni desilo u slucaju da ce nekom pomoci prilikom izbora mesta za servisiranje svog ljubimca.
Pozdrav svima!
P0235 - supercharchig pressure
Motor 1.9jtd 115ks
Otisao sam u Ninic na preporuku, trazio sam od sefa servisa Milana da mi se pregledaju dizne i prelivi posto su oni ovlasceni za BOSH sisteme (bar tako pise na reklami) , Milan mi je rekao da sacekam da ce majstor utvrditi da li treba dizne da se diraju???? (Ako sam ja kao neko ko je dosao da ostavi pare tu i trazim odredjenu stvar ne razumem zasto to izbegava ali doci cemo na to posle).
Radili su mi na osnovu simptoma:
-Zamena regulatora pritiska na railu- isto, vracen stari.
-Zamena prelivnog ventila - isto, vracen stari.
-Na kraju ustanovljeno da softwere ne valja - ubacili novi "fabricki". Jos gore - pojavile se nove dve greske.
-Ociscen prelivni rail - dobar je.
*** DA NE SPOMINJEM DA SAM BAR 10 PUTA PITAO MAJSTORA "ZASTO VISE NE PREGLEDAMO TE DIZNE- PLATICU"?
Dobio sam odgovor da ne postoji ni teorijska sansa da budu dizne sa tim simptomima....
NJihov predlog (Sve ovo prethodno sam platio) :
-Da se skida turbina i nosi na ciscenje (150eur)
-Da se zameni pumpa u rezervoaru (oko 150eur)
-Da se zameni racunar.
-Da se menja pierburg ventil(oko 40-50eur).
Sve ovo traje oko 8sati.
Poslednji put kada sam pitao zasto mi vise ne pregledaju dizne, sef servisa mi kaze da oni moraju da skinu pa da se nosi na pregled u servis?????
-"Zar mi ne stojimo ispod vase table na kojoj pise BOSH SERVIS"????
-Kaze mi covek " Mi smo CAR BOSH SERVIS" i provera dizni kosta oko 45eur po komadu, nosimo na drugo mesto.
-Poslacemo "fabricki" softwere da majstor ispegla(majsor pegla "fabricki" softwere jer ne valja???)
- Pa ja nisam doneo ves masinu nego auto(car) - i tu popizdim, uzmem pare nazad, vrate mi moj softwere i delove i odem u BOSH servis ali pravi, platim 10eur po dizni proveru na radnom stolu(umesto 45 po komadu kod Ninica) i utvrdim da su sve cetiri dizne katastrofa(jedna za kompletnu reparaciju a problem je pravio prelivni ventil na toj dizni- sto kod Ninica uporno nisu hteli da provere jer je to nemoguce).
Uradi mi covek sve za 3sata, spakujem na auto i sve radi kao sat- nema nikakvih gresaka.
A ciscenje turbine, zamena pirburg ventila i provera vakuum pumpe (sto mi je savetovano kod Ninica) je reseno sa malo WD40 na dzek od vetila vakuum pumpe).
Kostalo me 180eur u tom Bosh servisu u Zemunu a kod Ninica su mi vec sracunali mnogo i to bez garancije da cu resiti kvar...
Ponavljam- OVO JE MOJE ISKOSTVO SA AUTO SERVISOM NINIC STO NE ZNACI DA JE TAKO SA SVAKIM - ja sam ispisao sta se meni desilo u slucaju da ce nekom pomoci prilikom izbora mesta za servisiranje svog ljubimca.
Pozdrav svima!
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Tako je to s Ninicem cesto...urade dobro samo kada nekog znaju i ako oni znaju sta treba da urade.
Acqua-Olio-Benzina
- nalfa
- Garaža: AR 159 JTDm 16V
- Lokacija: Batajnica
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Zao mi je sto si prosao kroz takvu pricu. Hvala na iskustvu, verujem da si mnoge postedeo slicnih stvari...
Jos samo da postavis koordinate tog servisa u Zemunu... (Jel servis u Kumanovskoj ?)

Jos samo da postavis koordinate tog servisa u Zemunu... (Jel servis u Kumanovskoj ?)
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Ajd da i ja dodam koju ..nisam hteo da pisem ali moram da se ne bi jos neko zeznuo...
Nosio sam auto pre kupovine kd njih na pregled...i jednom recju odradjeno je UZAS.
Elektricar je rekao svoje i to je ono ok sto je i rekao poklopilo se u pricu ..ali mehanicar...taj covek nema pojma...za viljuske mi rekao "malo su gorenje popustile ali nisu za zameni, izdrzace jos" ispostavilo se da ceo trap ne valja, pregled po meni (kao amateru) je veoma aljkavo uradjeno, moglo s ejos 100 stvari pregledati ... no sta je tu je ...to mi je skola...
Ja sam samo sebi obecao da cu ima praviti "dobru" reklamu gde god mogu, jer ne do bog da neko prodje kod njih ko ja...
P.S i ako je zapanjujuce da je bilo jedno 5alfi kod njih na popravci tog dana..ja tamo vise ni biciklo ne bih odneo..
Nosio sam auto pre kupovine kd njih na pregled...i jednom recju odradjeno je UZAS.
Elektricar je rekao svoje i to je ono ok sto je i rekao poklopilo se u pricu ..ali mehanicar...taj covek nema pojma...za viljuske mi rekao "malo su gorenje popustile ali nisu za zameni, izdrzace jos" ispostavilo se da ceo trap ne valja, pregled po meni (kao amateru) je veoma aljkavo uradjeno, moglo s ejos 100 stvari pregledati ... no sta je tu je ...to mi je skola...
Ja sam samo sebi obecao da cu ima praviti "dobru" reklamu gde god mogu, jer ne do bog da neko prodje kod njih ko ja...
P.S i ako je zapanjujuce da je bilo jedno 5alfi kod njih na popravci tog dana..ja tamo vise ni biciklo ne bih odneo..
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
@nalfa
Tako je- Kumanovska 26 zemun kod okretnice 15 i 45 busa.
Vlada- 063661687
Tako je- Kumanovska 26 zemun kod okretnice 15 i 45 busa.
Vlada- 063661687
-
Ka
- Drug Član
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Nekoliko "pravila":
a) u servis se ide posle konsultacija (forum, drugari, drugi majstori...) i idejama, tj. pretpostavkama o rešenju problema,
b) ne ide se u "ovlašteni" ili "veliki" servis,
c) ne ide se u "izvikani" servis,
d) ne ide se u servis koji deluje neuredno i aljkavo,
e) za ozbiljnije stvari ne ide se u "jeftini" servis ("drugari...u dvorištu iza ćoška...super su"),
f) ide se sa informacijom o cenama delova, a najbolje je ako se delovi donesu,
g) ide se u servis u kojem slobodno možete da budete uz svoje vozilo za vreme popravke,
h) na žalost, majstori koji razmišljaju se retkost,
i) majstor ima "pretpostavke", a mušterija "ima" pare...
j)...
a) u servis se ide posle konsultacija (forum, drugari, drugi majstori...) i idejama, tj. pretpostavkama o rešenju problema,
b) ne ide se u "ovlašteni" ili "veliki" servis,
c) ne ide se u "izvikani" servis,
d) ne ide se u servis koji deluje neuredno i aljkavo,
e) za ozbiljnije stvari ne ide se u "jeftini" servis ("drugari...u dvorištu iza ćoška...super su"),
f) ide se sa informacijom o cenama delova, a najbolje je ako se delovi donesu,
g) ide se u servis u kojem slobodno možete da budete uz svoje vozilo za vreme popravke,
h) na žalost, majstori koji razmišljaju se retkost,
i) majstor ima "pretpostavke", a mušterija "ima" pare...
j)...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dixynja
- Garaža: EX 145 1.6 Boxer rosso 130
EX 155 1.8 16v rosso 130
147 1.9 jtd 16v rosso 130 - Lokacija: Beograd-NBG
- Lokacija: Beograd-NBG
Post
Pre 10 dana sam bio u servisu,ne u Ninicu,neki drugi,isto na dobrom glasu,vidim da su se bas progurali u zadnje vreme...Informisao sam se 2 puta za cenu dela i cenu njegove zamene,sto preko neta,sto preko telefona,oba puta mi je recena ista cena...Na licu mesta,kada je taj isti deo zamenjen recena mi je druga cena dela i zamene,naravno veca...
Sad sam bio kod njih i nikad vise...
Po meni,najbolji servis u kome sam ikada bio je Roda,uvek sam bio zadovoljan i ispostovan maximalno,steta samo sto je prestao da radio ove starije automobile i Amag,naravno ako uspes da se skontas sa Vladom...
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Slazem se skoro sa svim sto si ovde naveo,samo moram da dodam za slovo F jedno licno iskustvo...dusan147 napisao:Nekoliko "pravila":
a) u servis se ide posle konsultacija (forum, drugari, drugi majstori...) i idejama, tj. pretpostavkama o rešenju problema,
b) ne ide se u "ovlašteni" ili "veliki" servis,
c) ne ide se u "izvikani" servis,
d) ne ide se u servis koji deluje neuredno i aljkavo,
e) za ozbiljnije stvari ne ide se u "jeftini" servis ("drugari...u dvorištu iza ćoška...super su"),
f) ide se sa informacijom o cenama delova, a najbolje je ako se delovi donesu,
g) ide se u servis u kojem slobodno možete da budete uz svoje vozilo za vreme popravke,
h) na žalost, majstori koji razmišljaju se retkost,
i) majstor ima "pretpostavke", a mušterija "ima" pare...
j)...
Pre 10 dana sam bio u servisu,ne u Ninicu,neki drugi,isto na dobrom glasu,vidim da su se bas progurali u zadnje vreme...Informisao sam se 2 puta za cenu dela i cenu njegove zamene,sto preko neta,sto preko telefona,oba puta mi je recena ista cena...Na licu mesta,kada je taj isti deo zamenjen recena mi je druga cena dela i zamene,naravno veca...

Po meni,najbolji servis u kome sam ikada bio je Roda,uvek sam bio zadovoljan i ispostovan maximalno,steta samo sto je prestao da radio ove starije automobile i Amag,naravno ako uspes da se skontas sa Vladom...
- Mario
- Garaža: -- Alfa Romeo 156 1.9 JTD
-- Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
-- Audi A4 B8 2.0 TDI
-> Audi A6 C7 2.0 TDI - Lokacija: Earth
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Sa majstorima nikada dosadno. Svaka cast kolegi Dekiju na upornosti ali i smirenosti, posto znam da bi neki pobacali kompletan servis kroz prozor posle ovakvog iskustva.
@Dusan147
Potpuno se slazem sa uspostavljenom metodologijom. Medjutim, nekada ni sam ne znas odakle da krenes...
@dixynja
Mislim da bi trebalo da kazes o kom serviseru se radi i na koga sumnjas da te je prevario ili ostetio. Ako je kolega Deki otvoreno ispricao svoje iskustvo sa Ninicem ne vidim razlog skrivanja...
@Dusan147
Potpuno se slazem sa uspostavljenom metodologijom. Medjutim, nekada ni sam ne znas odakle da krenes...
@dixynja
Mislim da bi trebalo da kazes o kom serviseru se radi i na koga sumnjas da te je prevario ili ostetio. Ako je kolega Deki otvoreno ispricao svoje iskustvo sa Ninicem ne vidim razlog skrivanja...
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Moras paziti gde odrzavas auto, toplo preporucujem Kicu sa Bezanijske kose, nekoliko kolega kod njega odrzava auto...
- gaja
- Garaža: Alfa romeo 33 1.7 1989 ex
Alfa romeo 156 1.8 ts 2001 ex
Alfa romeo 156 1.6 ts 2002 ex
Fiat Punto 1.2 2001 ex
Fiat Stilo 1.9 jtd 2002 ex
Fiat Bravo 1.9 mjet 16v 2007 - Lokacija: Medvedja
- Lokacija: Medvedja
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Moje jedno iskustvo sa pomenutim servisomje sasvim korektno. Sve sto sam trazio odradili su dobro, cak su me ubedjivali za neke pogacice amortizera da ne menjam, ali ja bio zapeo da je to, i zamenili mi na moje insistiranje i nije bilo do njih. Zezala me je pumpa za gorivo i taj sef Milan je zvao pola dana da mi nadje polovnu negde da ne kupujem novu, pa me vozili kod ovih iz Boleca zbog toga, i na kraju uspeli da iscackaju negde. Ja zaista imam samo reci hvale, mada sam samo jedanput bio. Pozdrav
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Servis je "dobar":
a) ako su majstori vredni, iskusni, stručni, odgovorni, pošteni, kreativni i svesni sopstvenog značaja i uloge....
b) ako je snabdeven alatima, opremom i osnovnim delovima...
c) ako ima dobar izvor za polovne i nove delove...
d) ako mušterija ne mora da "stražari" pored vozila, da bi sve bilo u redu...
e) ako postoji profesionalan i pristojan odnos prema mušterijama, bez podele na "prvorazredne" i ostale...
f) ako stalne/stare mušterije imaju poseban status (a da to ne ugrožava ostale mušterije)...
g) ako vozilo ne stoji danima u servisu, zbog neorganizovanosti ili primanja preko reda "prvorazredne" mušterije...
h) ako je sve ovo a)-g) pravilo i svakodnevna pojava, a ne povremena okolnost...
Da li uočavate da se igde spominje cena usluge?
Da li neko misli da osoba koja zadovoljava kriterijume date u a), ne bi trebalo da bude "samo" majstor...
Ja idem u više servisa - majstori i poslovođe se malo opuste, pa moram da menjam....
a) ako su majstori vredni, iskusni, stručni, odgovorni, pošteni, kreativni i svesni sopstvenog značaja i uloge....
b) ako je snabdeven alatima, opremom i osnovnim delovima...
c) ako ima dobar izvor za polovne i nove delove...
d) ako mušterija ne mora da "stražari" pored vozila, da bi sve bilo u redu...
e) ako postoji profesionalan i pristojan odnos prema mušterijama, bez podele na "prvorazredne" i ostale...
f) ako stalne/stare mušterije imaju poseban status (a da to ne ugrožava ostale mušterije)...
g) ako vozilo ne stoji danima u servisu, zbog neorganizovanosti ili primanja preko reda "prvorazredne" mušterije...
h) ako je sve ovo a)-g) pravilo i svakodnevna pojava, a ne povremena okolnost...
Da li uočavate da se igde spominje cena usluge?
Da li neko misli da osoba koja zadovoljava kriterijume date u a), ne bi trebalo da bude "samo" majstor...
Ja idem u više servisa - majstori i poslovođe se malo opuste, pa moram da menjam....
Alfa je stil... ostalo je status...
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Meni su resili ne resiv problem (detonacije usisne grane) sve pohvale...
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Pa čovek im je rekao šta treba da rade ...starac vujadin napisao:Tako je to s Ninicem cesto...urade dobro samo kada nekog znaju i ako oni znaju sta treba da urade.
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Izvini, a kako su ti se manifestovale te detonacije? Sta ti se desavalo? U cemu je bio problem.ilija156 napisao:Meni su resili ne resiv problem (detonacije usisne grane) sve pohvale...
- stankopaunic
- rookie
- Garaža: Skoda octavia
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Jeste da je malo tema zastarela ali posle danasnjeg iskustva sa Bosch centar Ninic obecao sam im da cu obavestiti sve koji citaju forume o njihovoj poslovnosti i profesionalizmu. Zapravo ja sam im nazalost komsija koji zivi svega par kuca od njihovog servisa i od kad postoje sve svoje automobile sam servisirao kod njih i vrsio registracije (nisam bio u potpunosti zadovoljan uslugama ali sam im se nekako uvek vracao iz razloga sto su tu blizu). Sad trenutno imam 4 automobila koja se koriste u porodicne svrhe i jedan sam zeleo da prodam jer se nije bas nesto puno vozio. Pre par meseci je kod Ninica bio na kompletnom pregledu jer je auto slabo vukao - zamenjen je protokomer (njihov deo) i kvar nije otklonjen a protokomer je ostao (placeno sa sve zamenom i dijagnostikama 14000 din) i posle toga smo ustanovili u auspuh servisu da je katalizator bio u pitanju (izvadjen katalizator i auto prodisao - problem resen), posle toga je presao svega 500km i danas mi dodje kupac i ja ga lepo odvedem u servis gde je i odrzavan i gospodin Crni kojeg poprilicno dobro poznajem pocne pred kupcem da mi pljuje auto kako je stavljen kineski protokomer i da je uradjen poprilicno nekvalitetno, da je neki kablic stavljen na izduvnu granu od 700 stepeni, da auto ne valja nista i da su mu creva neka tvrda i da je moguce da ce morati da se skida glava motora (zakljucak je doneo na stiskanju creva) a auto u ekstra stanju nema veze sa vezom. Ja zinuo ne verujem sta covek prica. Auto odrzavan kod njega nikad mi nista nije rekao o tome. Kupac naravno ode i ne kupi auto i ja se vratim kod njega poludeo sta mi je uradio i kazem mu sta je tebi covece jel si normalan pa ti si menjao taj protokomer i pokazem mu njegovu fakturu sa sve fiskalnim racunom on mi kaze pa nisam znao da je radjeno kod mene. Ja zanemeo i obecam mu da ce svi znati koje poznajem i ne poznajem o ovome sta je uradio.
Eto toliko od mene a vi sad razmislite dobro dal da mu vozite auto na servis kad sam po svom radu pljuje. Pritom slobodno odvezite vas auto u neki od ovlascenih servisa koji su na glasu iste su cene al bar ce vam posteno uraditi ono sto platite.
Eto toliko od mene a vi sad razmislite dobro dal da mu vozite auto na servis kad sam po svom radu pljuje. Pritom slobodno odvezite vas auto u neki od ovlascenih servisa koji su na glasu iste su cene al bar ce vam posteno uraditi ono sto platite.
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Jedno pravilo kojeg se ja drzim u svom poslu...elektrika i energetika je u pitanju.
Nikada ali bas nikada nisam pljuvao po necijem radu i onom daleko i siroko pozantom recenicom.KO TI JE OVO RADIO...Sagledam situaciju i resavam problem zato sam i dosao na terne,nikoko da sebe uzdizem pokopavajuci prethodnog majstora,moguce da nije znao ili umeo ali to stranci nikada necu reci.
Kada cujem tu recenicu kod majstora gde odlazim za neke druge probleme,kola,masine,alati i slicno okrecem se i odlazim je se vodim mojom logikom i ponasanjem.Dugo godina sam u poslu i ne zelim da slusam samo hvalospeve u njihovu korist,a kad zapne uglavnom gresku i odgovornost ne priznaju i beze od toga.Moja garancija na rad traje vecno, na materijal i delove koliko proizvodjac propise.
Nikada ali bas nikada nisam pljuvao po necijem radu i onom daleko i siroko pozantom recenicom.KO TI JE OVO RADIO...Sagledam situaciju i resavam problem zato sam i dosao na terne,nikoko da sebe uzdizem pokopavajuci prethodnog majstora,moguce da nije znao ili umeo ali to stranci nikada necu reci.
Kada cujem tu recenicu kod majstora gde odlazim za neke druge probleme,kola,masine,alati i slicno okrecem se i odlazim je se vodim mojom logikom i ponasanjem.Dugo godina sam u poslu i ne zelim da slusam samo hvalospeve u njihovu korist,a kad zapne uglavnom gresku i odgovornost ne priznaju i beze od toga.Moja garancija na rad traje vecno, na materijal i delove koliko proizvodjac propise.

- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Moje iskustvo sa Ninicem:
Otisao sam kod njega da mi nasteluje protokomer jer mu je menjano kuciste, pa je trebalo ponovo da se kalibrise. Nazvao, pitao je l' mogu to da urade, rekose mi da 99% mogu. Dosao u zakazano vreme, covek zakacio neke silne kompjutere na auto i ispituje nesto satima. Nakon 3 sata rada, kaze nastelovao ga je, ali posto mi lambda sonda malo kasni, trebalo bi nju da zamenim, pa da nasteluje ponovo. Sonda sa rukama je kod njega oko 7000 i da dodjem za 7 dana, dok je ovo stelovanje naplatio 3800. Krenem autom kuci, a on trokira i trza ispod 2500 obrtaja. Na uzbrdici nema snage da krene. Nije mi tako radio, ali racunam problem je u lambda sondi. Sutradan palim auto po hladnom vremenu, auto ne moze uopste da radi ispod 2500 obrtaja, trza, trese, nema snage... Stajem na prvi semafor, auto ne moze ni u leru vise da radi. Otvaram protokomer i vidim da je sraf, koji drzi iglu potenciometra, otpusten. Covek je zaboravio da ga zavrne. Zavrscem to i zovem Aleksu, a on mi kaze da mi je smesa presiromasna i da otpustim oprugu na protokomeru kako bih obogatio smesu. Otpustio oprugu na zupcaniku, dobio malo bolji rad, ali ni blizu onoga koji je bio.
Nakon 7 dana odlazim kod Ninica da mi menja sondu i govorim mu da ono od prosli put ne valja nista, na sta dobijam odgovor da je on to stelovao po uputsvu iz programa. Krece covek da odvrne moju sondu uz pomoc kljuca i nakon 2 minuta muke, salje me u auspuh servis da mi oni to zagreju i odvrnu. Mislim se, tako i ja mogu biti majstor, ali hajde, necu da se raspravljam. Skoknem do Pirketa koji je na nekoliko stotina metara odatle, covek mi skine sondu, naplati 1000 din, vratim se dole i dobijam informaciju od Ninica da je narucio pogresnu sondu. Srecom pa je na stanju imao i ovu koja meni odgovara. Nakon zamene sonde, ponovo pokusava da nasteluje protokomer i ponovo ne dobija nista. Nakon dva sata zezanja, covek konstatuje da mi protokomer ne valja i da nabavim drugi. Skoro je nemoguce nabaviti protokomer za moj auto, na ebay-u kosta nekoliko stotina evra polovan, a nov je preko hiljadu. Uostalom, zasto da ga nabavljam kad moj radi dobro?! Placam mu tu sondu i besan odlazim kuci, guglam po netu i nalazim podatak da ventil, koji se nalazi na protokomeru, a koji ima funkciju da propusta deo vazduha van klapne, na ovom motoru treba da se zavrne do kraja. Kod mene je odvrnut dva kruga! Zavrcem taj ventil i auto radi kao sat, gas prima normalno, sve funkcionise kako treba.
Sve u svemu, neracunajuci lambda sondu, covek mi je naplatio 3800 dinara da mi auto napravi gorim nego sto je bio.
Sve u svemu, jedno veliko razocarenje u servis Ninic.
Otisao sam kod njega da mi nasteluje protokomer jer mu je menjano kuciste, pa je trebalo ponovo da se kalibrise. Nazvao, pitao je l' mogu to da urade, rekose mi da 99% mogu. Dosao u zakazano vreme, covek zakacio neke silne kompjutere na auto i ispituje nesto satima. Nakon 3 sata rada, kaze nastelovao ga je, ali posto mi lambda sonda malo kasni, trebalo bi nju da zamenim, pa da nasteluje ponovo. Sonda sa rukama je kod njega oko 7000 i da dodjem za 7 dana, dok je ovo stelovanje naplatio 3800. Krenem autom kuci, a on trokira i trza ispod 2500 obrtaja. Na uzbrdici nema snage da krene. Nije mi tako radio, ali racunam problem je u lambda sondi. Sutradan palim auto po hladnom vremenu, auto ne moze uopste da radi ispod 2500 obrtaja, trza, trese, nema snage... Stajem na prvi semafor, auto ne moze ni u leru vise da radi. Otvaram protokomer i vidim da je sraf, koji drzi iglu potenciometra, otpusten. Covek je zaboravio da ga zavrne. Zavrscem to i zovem Aleksu, a on mi kaze da mi je smesa presiromasna i da otpustim oprugu na protokomeru kako bih obogatio smesu. Otpustio oprugu na zupcaniku, dobio malo bolji rad, ali ni blizu onoga koji je bio.
Nakon 7 dana odlazim kod Ninica da mi menja sondu i govorim mu da ono od prosli put ne valja nista, na sta dobijam odgovor da je on to stelovao po uputsvu iz programa. Krece covek da odvrne moju sondu uz pomoc kljuca i nakon 2 minuta muke, salje me u auspuh servis da mi oni to zagreju i odvrnu. Mislim se, tako i ja mogu biti majstor, ali hajde, necu da se raspravljam. Skoknem do Pirketa koji je na nekoliko stotina metara odatle, covek mi skine sondu, naplati 1000 din, vratim se dole i dobijam informaciju od Ninica da je narucio pogresnu sondu. Srecom pa je na stanju imao i ovu koja meni odgovara. Nakon zamene sonde, ponovo pokusava da nasteluje protokomer i ponovo ne dobija nista. Nakon dva sata zezanja, covek konstatuje da mi protokomer ne valja i da nabavim drugi. Skoro je nemoguce nabaviti protokomer za moj auto, na ebay-u kosta nekoliko stotina evra polovan, a nov je preko hiljadu. Uostalom, zasto da ga nabavljam kad moj radi dobro?! Placam mu tu sondu i besan odlazim kuci, guglam po netu i nalazim podatak da ventil, koji se nalazi na protokomeru, a koji ima funkciju da propusta deo vazduha van klapne, na ovom motoru treba da se zavrne do kraja. Kod mene je odvrnut dva kruga! Zavrcem taj ventil i auto radi kao sat, gas prima normalno, sve funkcionise kako treba.
Sve u svemu, neracunajuci lambda sondu, covek mi je naplatio 3800 dinara da mi auto napravi gorim nego sto je bio.
Sve u svemu, jedno veliko razocarenje u servis Ninic.
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post 
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Moje iskustvo sa Ninicem:
Otisao sam na glupi test izduvnih gasova u rashladnom sistemu, 3 jbn sata sam proveo u servisu dok se konzilijum muflona razmenjivao, a ovde blokiran EGR, a ovo je budzeno necu da diram.... Neces ti sine nista ni da diras gurni to sranje u posudu i uradi ono za sta sam dosao inace cu ja vama da naplatim dnevnicu sto gubim vreme ovde! Naravno nisu uradili, jer su pokusavali da rade sve zbog cega nisam dosao, tacnije da izmisljaju. Obozavam majstore koji mi kaze da treba da menjam deo koji sam zamenio dan pre toga
Ninic=nikad vise ni selnu da kupim.
Otisao sam na glupi test izduvnih gasova u rashladnom sistemu, 3 jbn sata sam proveo u servisu dok se konzilijum muflona razmenjivao, a ovde blokiran EGR, a ovo je budzeno necu da diram.... Neces ti sine nista ni da diras gurni to sranje u posudu i uradi ono za sta sam dosao inace cu ja vama da naplatim dnevnicu sto gubim vreme ovde! Naravno nisu uradili, jer su pokusavali da rade sve zbog cega nisam dosao, tacnije da izmisljaju. Obozavam majstore koji mi kaze da treba da menjam deo koji sam zamenio dan pre toga


Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Ja jedared, davnih dana, u prolazu svratio da zamenim sijalicu, reko' da ne sečem ruke. Išao na tu stranu, a zima, mrak rano pada, baš me mrzelo. Kad je krenulo rolanje, te mora branik da se skida, ovo-ono... Reko' vidi nemam nameru 20€ da dam za zamenu sijalice. Uradise za 5 minuta i bilo nesto 200 rsd, sa mojom sijalicom.
If it ain't broke, don't fix it.
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: Moja iskustva sa Ninic servisom
Vidite, ja davno, pozvao broj, direkt Vid Ninic, rekao Nesa menjac iz Zemuna me uputio, zakazao mi on licno vreme bez tamo nekog pisanja, sacekao ga, dosao covek, izvinio se sto je malo kasnio, presvukao se i zavrsio prob koji sam imao. E sad, ovo sve vozanje krenulo jednom kad sam izao po redu, pa kad sampozvao Vida, rekao k'o, sta, kako, kaze mi cekaj, sad cu ja... I...
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd