alfa 156 1,9jtd problem
Post
alfa 156 1,9jtd problem
prvo pozdrav za sve ljubitelje alfe.iako su mi svi poznanici govorili nemoj alfu ni slucajno da kupis ja resio probao i kupio.fenomenalno ide,odrzavanje nije preskupo,osecaj u voznji fenomenalan.sada posle predjenih 30000km pojavio mi se problem pa bih voleo da mi neko kaze iz iskustva sta bi trebalo pogledati ako se jos nekom to desavalo.pri vecem gasu i naglom ubrzanju pogotovo na uzbrdici desi sedapocne da susti kao neki vazduh u motornom delu sa vozaceve strane i tada pocne da trza kao kada zeze pumpa goriva tj kada ponestaje goriva.najcesce je izrazeno pri ubrzanju drugom a ponekad prvom i trecom.znaci ubrzavam malo ostrije krene da trza cuje se sa leve strane zvuk ks,ks par puta i nastavi da ide normalno.drugari koji su cesce vozili dizele su mo rekli da verovatno pumpa vuce fals vazduhi da probam sa punim rezervoarom ali opet isto.problem je izrazeniji kad je toplije. ako je neko imao slicno i hoce da posavetuje unapred hvala.inace motor je1,9 jtd 115ks 2002. e da kvacilo je trdje nego sto treba i hvata malo vislje ne znam da li bi to moglo da pravi ovaj problem
- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V
Yamaha FZ6R - Lokacija: Žabalj
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
A da proveris crevo od usisa? Ja sam ranije imao slicne simptome i mnogo je sistalo...
Sredjeno je termo buzirom, koji je valjda od ovih vrucina popustio po ivicama, pa sad vuce fals. Sutra ili preko sutra ide ponovo na krpljenje novim buzirom.
Novo crevo je preko 7.000
Sredjeno je termo buzirom, koji je valjda od ovih vrucina popustio po ivicama, pa sad vuce fals. Sutra ili preko sutra ide ponovo na krpljenje novim buzirom.
Novo crevo je preko 7.000
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Pozdrav drugar i kod mene je isti model i isto godiste ali i ja imam sitni problemcica i nemogu da ih se resim,nikad u zivotu nisam vozio alfu niti i jedno talijansko vozilo a kao sto kazes osecaj prilikom voznje je vise nego dobar ali...(jedno ali uvek srecu kvari) 

- milan 156
- Garaža: 156 1.9 jtd
- Lokacija: Zajecar
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Kvačilo je izgleda ok, i kod mene je tako, nema nikakvih problema, a na ovaj drugi probl. sa motorom nisam naišao. 

- bluesman
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
A gde si kupio veliki buzir, ne mogu da nadjem veci od fo50.kovalski napisao:A da proveris crevo od usisa? Ja sam ranije imao slicne simptome i mnogo je sistalo...
Sredjeno je termo buzirom, koji je valjda od ovih vrucina popustio po ivicama, pa sad vuce fals. Sutra ili preko sutra ide ponovo na krpljenje novim buzirom.
Novo crevo je preko 7.000
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Proveri crevno interkulera za to sistanje sto ti se cuje i sto trza. Meni se to isto desilo i ispostavilo se da je crevo interkulera puklo.
A to sto ti kvacilo hvata visoko, to je najverovatnije korpa, lamela....
A to sto ti kvacilo hvata visoko, to je najverovatnije korpa, lamela....
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Meni kad je puklo crevo, samo je sistalo i slabije je malo vukao ali nije mi nikad stucao, doduse meni je puklo nekih 2-3 cm. Nejlakse ces da vidis da li je crevo kad prodjes rukom preko celog creva i ako ti ruka bude malo od ulja...
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
mislis ako bude masna ruka kada prodjem sa spoljnje strane?skidao sam to crevo i pregledao ga deluje citavo jedino ima rupicu spolja gde je selna izgleda da je bilo pretegnuto ali iznutra nema rupe.u crevu ima ulja ne znam dali tako treba?inace nisam se dobro izrazio ne stuca nego trzne par puta kao da nestaje goriva zasisti pa povuce normalno.sve to skoro uveku drugoj.na sredini tog creva tj na krivini ima neki buzir duzine 10-15cm koji landara po crevu slobodno.primetio sam da mi pusta ulje na crevu na turbini sliva se celom duzinom tog rebrastog creva.mozda je to problem?
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Da sa spolljne strane prodjes rukom, koliko ja znam (neka me neko ispravi ako gresim) te nije ulje nego takozvane "uljne pare". Meni kad je puklo to crevo bacalo mi ulje na sve strane. Nadji nekog da stisne gas na nekih 3000 rpm pa onda lepo pregledaj crevo da li negde duva.
- bluesman
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Pošto niko ne odgovara na moje pitanje da obavestim sve zainteresovane da termo bužir mogu da nadju na ovoj adresi http://www.mgelectronic.rs/, veoma su poslovni i šalju post expresom.
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
proverio sam kako si mi rekao i sve je normalno tj ne oseca se nigde i vazduh ni ulje.gdese njoj nalazi pumpa da me ona ne zajebava
- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Isto se to i meni desava, a problem je u prevelikom pritisku turba (overboost presure), to sto sisti, sisti iz same turbine, do sada je ociscen MAP senzor, EGR ventil, skidana turbina i ocescena varijabila, problem jos uvek postoji. Najverovatnije da je kod mene problem u solenoidu koji regulise pritiske, a po tebe naj pametnije da odes na dijagnostiku negde pa da ti iscitaju parametre. Ja cu kroz koji dan da se posvetim malo ozbiljnije ovom problemu pa javljam sta je bilo u pitanju. p.s. Jel se desavalo posle tog stucanja kad nastavis sa ubrzavanjem da ode auto u safe mod pa da ostanes bez gasa?

Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
kod mene samo trzne kao da nestaje goriva 2-5puta malo bude tromiji u drugoj i zaleti se i ide posle bez problema.ne gubi snagu,ne ukljuci safe nista.ide kao da se nista nije desilo.crevo od interkulera je dobro,egr je ociscen pa cu videti sa drugarom za par dana na dijagnostici sta ce reci.kod mene se to desi jednom samo dva,tri puta u toku voznje.nije toliko alarmantno ali treba da idem na duzi put oko 1200km pa mi nije bas svejedno jer ne znam dokle cu stici.ne pali nikakvu lampicu,ne javlja nikakvu gresku.
- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
to se i meni desavalo u pocetku, trzne na oko 2700-3000 rpm i onda nastavi normalno, a onda je krenuo da ispusta taj zvuk sistanja u trenutku tog stucanja, pa je onda dosao u fazu da se prebaci u safe mod i ostane bez gasa (dok ne stisnes kvacilo nemas gas) na dijagnostici pokazao overboost presure, obrisem gresku i onda ne ocitava greske dok se to opet ne desi. po parametrima na dijagnostici turbo prepunjava ali nigde ne ispisuje da nesto nije u redu, turbo skidan, proveren, nema lufta trunke, ociscene lopatice varijabilne geometrije i vracen na auto, sad moram da nadjem neki 100 % ispravan overboost ventil da zakacim pa da vidim parametre... ako je to u redu onda trazim 100 % ispravan MAP, pa ako je i to u redu, onda moram da vidim da nije neko slucajno kopao po mapi pre nego sto sam ja uzeo auto... ako nije ni to onda vise nisam pametan
probacu i sa drugom turbinom... 



- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Problem resen zamenom overboost-a.
@dejann ako si iz bg-a pusti mi pm pa ako hoces da zakacimo auto na komp da vidimo parametre
@dejann ako si iz bg-a pusti mi pm pa ako hoces da zakacimo auto na komp da vidimo parametre


Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
pedja iz Beograda sam iz zarkova, ali imam dogovor za sutra sa skolskim drugarom mehanicarem da uradimo dijagnostiku.ako me slucajno ispali javljam ti se.hvala ti na ponudi u svakom slucaju.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Obratite pažnju na regulator pritiska goriva, pumpu za gorivo i rail pumpu visokog pritiska...
Pumpa za gorivo mora da pravi pritisak od oko 2bara (kad se da kontakt), a meri se manometrom povezanim crevima između filtera za gorivo i ulaza u pumpu visokog pritiska.
Često se na regulatoru pritiska goriva zapuši ili zaprlja sito sa mikro otvorima, a posledica je da JTD, kako se to kaže, "ne prima gas".
Čas vuče normalno, čas veoma slabo - pritiskom "do poda" na pedalu gasa može da se dogura najviše do 2000o/min-2300o/min.
Rešenje je zamena regulatora pritiska goriva (cena je oko 80€ tj. 100€, "Mea&Doria" tj. "Bosch"). Na boardcompu ne pali se nikakva lampica, ali se dijagnostikom obično detektuje greška "P1671 - Fuel rail pressure regulator"
Neispravnost ovog dela mora veoma ozbiljno da se shvati - zamislite da tokom preticanja pritisak u railu padne sa 1350bara na 400bara!
Pumpa za gorivo mora da pravi pritisak od oko 2bara (kad se da kontakt), a meri se manometrom povezanim crevima između filtera za gorivo i ulaza u pumpu visokog pritiska.
Često se na regulatoru pritiska goriva zapuši ili zaprlja sito sa mikro otvorima, a posledica je da JTD, kako se to kaže, "ne prima gas".
Čas vuče normalno, čas veoma slabo - pritiskom "do poda" na pedalu gasa može da se dogura najviše do 2000o/min-2300o/min.
Rešenje je zamena regulatora pritiska goriva (cena je oko 80€ tj. 100€, "Mea&Doria" tj. "Bosch"). Na boardcompu ne pali se nikakva lampica, ali se dijagnostikom obično detektuje greška "P1671 - Fuel rail pressure regulator"
Neispravnost ovog dela mora veoma ozbiljno da se shvati - zamislite da tokom preticanja pritisak u railu padne sa 1350bara na 400bara!
Alfa je stil... ostalo je status...
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
radjena dijagnostika i naravno kako sam ocekivao nikakvih gresaka.skinuta i proverena sva creva sva su u redu.proverena vakuumi,egr ociscen vozen,maltretiran ali nema resenja tj izuzetno retko pokaze kvar.ostalo je da se pogledaju pumpe i intrerkuler.malo je tromiji ne trza toliko ali se i dalje cuje sustanje.s obzirom da i ja drugarom moramo na odmor prekrsticu se i krenuti pa kad se vratim nastavicu dalje da resavam.hvala svima na pomoci i intersesovanju. cim resim javljam sta je bilo
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
na zalost doslo je do komplikacija pa od puta nista.ni molitva nije pomogla ali bolje sto se desilo ovde nego u tri lepe.naime posle gradske voznje od 15 minuta ugasio sam motor i posle toga 5-10 minuta samo vergla i nema sanse da upali.kad upali ide bez problema 10 minuta i jednostavno ne prima gas i ugasi se.na kompu ispise motor control failure go to service.posle desetak minuta kad se ohladi opet malo ide i sve se ponavlja.sutra cu probati da nadjem bolju dijagnostiku pa cemo videti. u svakom slucaju javljam cim resim
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
@dejann Ne mora da znaci da ce ocitati neku gresku, zakacite auto na dijagnostiku, vozi auto u svim rezimima voznje, a drugar neka pregleda parametre. mora neko neslaganje da nadje.
@Dusan 147 Jel se pritisak goriva jedino manometrom moze izmeriti? zar ne moze i kroz Fiatecuscan?
@Dusan 147 Jel se pritisak goriva jedino manometrom moze izmeriti? zar ne moze i kroz Fiatecuscan?

- peya
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp (2011)
- Lokacija: Srbija
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
dejann
Kad verglas jel ti upaljena sijalica za code kljuc?
Naime imao sam slicnih problema sa 2.0TS. Jednostavno sve normalo, a onda se ugasi. Jednom mi se desilo na ulazu ka "gazeli", sva sreca isli smo mic po mic pa sam auto, bez puno problema, izgurao auto sa strane. Sacekam 10-15 min okrenem kljuc i sve ok. Nije imalo pravila. Vozim se ceo dan i nista, onda sutradan na svakih 30 min,.... poludeo sam, dijagnostika..sve ok... ali simptomaticno je bilo to sto kada se ugasi i probam ponovo da ga upalim, vergla ali mi i stoji upaljena lampica za code. Majstori su svasta smisljali: prsten za bravu (prijemnik), los kljuc, body, kompjuter....... Na kraju odem kod drugara (ocajan) bar da proverimo klimu. Dok je on tamo prcko ja reko ajde da stavim lepo poklopac od osiguraca (nije bio lepo namesten) onaj kod akumulatora. Skinem poklopac i vidim da mi jedan od releja (kaze drugar glavni, motorni) ispao iz lezista, ne skroz ali dovoljno da zeza. Zameni li ga i gle cuda sve radi kao ludo!!!!!!! nikakvih problema nisam imao kasnije....
Kad verglas jel ti upaljena sijalica za code kljuc?
Naime imao sam slicnih problema sa 2.0TS. Jednostavno sve normalo, a onda se ugasi. Jednom mi se desilo na ulazu ka "gazeli", sva sreca isli smo mic po mic pa sam auto, bez puno problema, izgurao auto sa strane. Sacekam 10-15 min okrenem kljuc i sve ok. Nije imalo pravila. Vozim se ceo dan i nista, onda sutradan na svakih 30 min,.... poludeo sam, dijagnostika..sve ok... ali simptomaticno je bilo to sto kada se ugasi i probam ponovo da ga upalim, vergla ali mi i stoji upaljena lampica za code. Majstori su svasta smisljali: prsten za bravu (prijemnik), los kljuc, body, kompjuter....... Na kraju odem kod drugara (ocajan) bar da proverimo klimu. Dok je on tamo prcko ja reko ajde da stavim lepo poklopac od osiguraca (nije bio lepo namesten) onaj kod akumulatora. Skinem poklopac i vidim da mi jedan od releja (kaze drugar glavni, motorni) ispao iz lezista, ne skroz ali dovoljno da zeza. Zameni li ga i gle cuda sve radi kao ludo!!!!!!! nikakvih problema nisam imao kasnije....
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Ima tu još jedna stvar: senzor pritiska goriva koji se nalazi na railu (vidi se kad se skine plastični poklopac motora). Ako taj senzor daje "lažan" signal, simptomi su slični opisanim, ali nema nikakvog šuštanja...
Re: alfa 156 1,9jtd problem
Buni me ovo šuštanje koje spominje dejann... Da nije toga sve bi ukazivalo na pumpu visokog pritiska ili regulator... Da li motor teško startuje (mora da se vergla)?pedja_156 napisao:@dejann Ne mora da znaci da ce ocitati neku gresku, zakacite auto na dijagnostiku, vozi auto u svim rezimima voznje, a drugar neka pregleda parametre. mora neko neslaganje da nadje.
Ima tu još jedna stvar: senzor pritiska goriva koji se nalazi na railu (vidi se kad se skine plastični poklopac motora). Ako taj senzor daje "lažan" signal, simptomi su slični opisanim, ali nema nikakvog šuštanja...
Mislio sam na pritisak koji stvara "mala" pumpa (između rezervoara goriva i pumpe visokog pritiska)... Možda postoji u FiatECUScan merenje tog parametra, nisam primetio...pedja_156 napisao:Jel se pritisak goriva jedino manometrom moze izmeriti? zar ne moze i kroz Fiatecuscan?
Alfa je stil... ostalo je status...
- pedja_156
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd, 115 ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 156 1,9jtd problem
@Dusan 147 To "sustanje" (bar kod mene) se desavalo bas u momentu kad auto "stucne" uglavnom na 2500 rpm... Tj. mozda zvuci smesno ali je zvuk bio kao da mi je macka u turbini. Da bih bio siguran da je iz turbine skinuo sam samo crevo sa turbine, sisao u kanal, drugar dodao gas par puta, na pustanju gasa su to bili ti krici iz same turbine... Po meni malo neverovatno ali je turbina u odredjenim momentima punila 2.35 bar-a dok je "desired boost presure" 1.8 na punom gasu bio. Da napomenem da je motor bio bucniji minimum 30%, da je slabije isao bar 50% (do 3000 rpm jos i nekako, preko 3000 nikako). Sve od simptoma je nestalo zamenom overboost-a. E sad to je bio problem kod mene, sto naravno ne znaci da je i kod dejann-a, moguce da je i do pritiska goriva.. opet kazem da bi trebalo da se iscitaju svi parametri u toku voznje auta pa onda da se vidi sta je....
P.S. dusane nisam te razumeo da mislis na pritisak "male" pumpe.... nisam ni ja naisao na to u ecuscan-u
P.S. dusane nisam te razumeo da mislis na pritisak "male" pumpe.... nisam ni ja naisao na to u ecuscan-u


Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”