da li iko moze da mi odgovori kad je motor topao i kad ga ugasim dugo vergla dok ne upali i dok ga palim gas je stisnut do kraja i tek nakon 8 do 10 sekundi verglanja upali i tad se osjeti benzin a dok je hladan upali odmah bez coka znaci uopste netreba verglati upali na pola kljuca,i jos jedno pitanje sarafi za smjesu su odvrnuti jedan krug sva cetiri normalno ide i trosi od 7,5 do 12 lit zavisi od voznje ako bi odvrnuo vise sarafe da li bi vise trosio da li su to sarafi za vazduh ili smjesu goriva i vazduha hvala svima na odgovoru
Jer vergla istom brzinom ili uspori?
Mozda ventil ne zatvara dobro il ije izgoreo...proveri kompresiju u motoru...
Koja je temperatura kad tako vergla?
ene verujem da to ima 33ka ..a i da ima onda ne bi uopste mogao da upali (zar ne?) ...
ovde se nesto ugreje i sporije pali... (razvodna ruka, komutator?)
Ne,ne.. senzor temperature daje kompu signal koja je temperatura motora da bi napravio smesu za paljenje... medjutim,na senzoru se nahvata kamenac,posebno ako je voda u sistemu a ne antifriz,i kad je motor mlak,daje signal da je motor hladan,zbog ceka komp obogacuje smesu sa vise goriva i zbog toga se i oseca miris benzina...imao sam taj problem na Puntu...
jutros upali na po kljuca bez coka tako ga stalno palim i zimi kad je bilo -16 palio je normalno ali kad ga ugasim nakom 10 minuta kad ga hocu upaliti onda vergla a kad ga ugasim i nakon par sekundi ponovo hocu da upalim onda upali odmah znaci samo zeza kad stoji 10 do 15 minuta ugasen