
Alfa Romeo 155 (167)
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Dolazak svih funkcionera se podrazumeva 

A Man's Got to Know His Limitations...
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Santino je mislioH:Ko je najavio dolazak sa Q4-kom.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
pogresno sam protmacio skorpionov post
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Niko nije najavio , kamo srece da jeste
kazem samo ko to bude prvi uradio uci ce u istoriju kluba

kazem samo ko to bude prvi uradio uci ce u istoriju kluba

busso trsi Sline
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
neka dodje svaka 155 i ja cu biti prezadovoljan.
voleo bih i neki dizel da svrati, one su jednako retke. a i na Adi bi se mozda i bolje pokazale
155
voleo bih i neki dizel da svrati, one su jednako retke. a i na Adi bi se mozda i bolje pokazale


155

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Odgovor je u mom prethodnom postu,ko zna razumeceSCHUMACHER napisao:Santino je mislioH:Ko je najavio dolazak sa Q4-kom.

A Man's Got to Know His Limitations...
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Neko iz "vrha" ima Q4???
Ako ne zeli da se zna prije skupa ne moras da odgovoris...
Ako ne zeli da se zna prije skupa ne moras da odgovoris...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
maznut je jedan primerak, trebalo bi da se spremi za skup! 
p.s. trebalo je biti iznenadjenje...

p.s. trebalo je biti iznenadjenje...


- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Pitam se koga je maznuo 

I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
pa i nije pokvareno iznenadjenje, nema detalja i slika tako da je ovo bio samo jedan hint pre skupa, kao kad neki proizvodjaci izbace teaser fotke pre premijere



Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
A pazite ovog foliranta
,ako se bude trkala

Santino napisao:ko je to najavio dolazak?
Bas me zanima koje ce joj biti vrijeme na staziSantino napisao:maznut je jedan primerak, trebalo bi da se spremi za skup!
p.s. trebalo je biti iznenadjenje...
,ako se bude trkala

"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
videcemo, visoka je kao jarac, potpuni stockerson... pokusacu da je poteram sve dok ne pocne da cese branik o asfalt...
i malo dimucka, turbinica je pri kraju...
p.s. organizovacemo neko takmicenje ko je jaci: q4 ili rostilj!

i malo dimucka, turbinica je pri kraju...
p.s. organizovacemo neko takmicenje ko je jaci: q4 ili rostilj!


- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
*fora za turbinu je oduvek bila: kad se forsira i usija, mora da se iskulira pre gasenja motora. nekoliko krugova oko bloka lagane voznje, rad u mestu bar 3-5 minuta i slicno. zasto? ako se to ne uradi, kad se zaustavi motor, ulje prekine da protice kroz turbinu i u samoj turbini se od prevelike toplote raspadne i ugljenise. turbini se suze malo po malo kanali za ulje i sve losije se hladi, propadnu joj lezajevi i dobije luft. za one koji ne zele da misle o tome postoji cak i jeftina elektronika koja se lako ugradi a koja drzi motor upaljenim npr. dodatnih 3 minuta svaki put kad se ugasi auto i tek onda automatski zaustavlja motor.
*s druge strane, dim na turbini, pogotovo kad se pali hladna, javlja se kad je vozena penzionerski duze vreme. gomila se nesagorelo gorivo na lopaticama kome se isto desi kad se ugasi motor sa usijanom turbinom. kad se upali, raspadne se i, kad se zavrti turbina, izbacuje se na izduv.
**ne kazem da je tako vozena, samo pricam kako mora da se vozi da bi trajala. nista penzija, bez preteranog potezanja, uz obavezno menjanje ulja na naizgled suludo kratke intervale.
btw, posto je skinuta prva zavesa da kazem i ja koju:
ova mala je 99% kompletna plus - ne provaljuje se na ulici sta je, odnosno koja je zver ispod sasvim normalnog krzna. drago mi je sto je najzad jedna Q4 kod pravog Alfiste.
zao mi je sto je iznenadjenje polupropalo, ali bilo je za ocekivati...
sad vi ostali, tishinchina za sve ostale. pssstttt... pa posle nek se cheshu kad ih oduva turbina
nema cak ni osnovne oznake, ali zelim ih joj jednog dana

*s druge strane, dim na turbini, pogotovo kad se pali hladna, javlja se kad je vozena penzionerski duze vreme. gomila se nesagorelo gorivo na lopaticama kome se isto desi kad se ugasi motor sa usijanom turbinom. kad se upali, raspadne se i, kad se zavrti turbina, izbacuje se na izduv.
**ne kazem da je tako vozena, samo pricam kako mora da se vozi da bi trajala. nista penzija, bez preteranog potezanja, uz obavezno menjanje ulja na naizgled suludo kratke intervale.
btw, posto je skinuta prva zavesa da kazem i ja koju:
ova mala je 99% kompletna plus - ne provaljuje se na ulici sta je, odnosno koja je zver ispod sasvim normalnog krzna. drago mi je sto je najzad jedna Q4 kod pravog Alfiste.



nema cak ni osnovne oznake, ali zelim ih joj jednog dana
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
auto je duze vreme vozen bez turba, zapravo vozena je sa raspalim crevom do usisa, auto je isao uzasno, ustvari nije isao...
ono sto joj sledi je zamena kaisa, spanera, filtera i ulja pa cemo videti kakva je situacija sa dimom, mozda se malo popravi sa zamenom ulja...

ono sto joj sledi je zamena kaisa, spanera, filtera i ulja pa cemo videti kakva je situacija sa dimom, mozda se malo popravi sa zamenom ulja...

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Skoro svaka starija turbina bljuje ulje i dimi u pocetku... to je tako kontrukcijski...
takodje dimljenje ne mora da bude uopse od turbine... naravno da moze da bude i od ulja u usisu kojeg opet ima dosta na turbo motorima jer ne dihtuju dobro kada su hladni...
fizicki turbina nije umrla sve dok ne dobije luft na osovini... a tada ce se vec primetiti varibilni boost... tj. da ne moze da uvek napuni trazeni boost... prvo ce poceti samo u nekim brzinama i na kraju skroz... recimo u prvoj i drugoj ce praviti 80% boosta a tek u trecoj 100% i to ce se pogorsavati kako se luft bude povecavao...
posto se zbog hladjenja lagera turbine i ogromnih temperatura kojima je ulje izlozeno za vreme voznje preporucuje se zamena ulja kod turbo motora, posebno starije generacije, max svakih 2500 km... jer se ulje u pri jakoj voznji razbije i do 5x vishe nego kod atmo motora...
nije valjda ona crvena zavrsila u klubu?
takodje dimljenje ne mora da bude uopse od turbine... naravno da moze da bude i od ulja u usisu kojeg opet ima dosta na turbo motorima jer ne dihtuju dobro kada su hladni...
fizicki turbina nije umrla sve dok ne dobije luft na osovini... a tada ce se vec primetiti varibilni boost... tj. da ne moze da uvek napuni trazeni boost... prvo ce poceti samo u nekim brzinama i na kraju skroz... recimo u prvoj i drugoj ce praviti 80% boosta a tek u trecoj 100% i to ce se pogorsavati kako se luft bude povecavao...
posto se zbog hladjenja lagera turbine i ogromnih temperatura kojima je ulje izlozeno za vreme voznje preporucuje se zamena ulja kod turbo motora, posebno starije generacije, max svakih 2500 km... jer se ulje u pri jakoj voznji razbije i do 5x vishe nego kod atmo motora...
nije valjda ona crvena zavrsila u klubu?
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
nije crvena...
crna je, mozda deki ima koju fotku...
cim se upali dimi poprilicno, kako se motor greje sve manje... mogu biti i gumice ali ipak vise sumnjam na turbo...
Re: Alfa Romeo 155 (167)

crna je, mozda deki ima koju fotku...
cim se upali dimi poprilicno, kako se motor greje sve manje... mogu biti i gumice ali ipak vise sumnjam na turbo...

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
pa to nije fora samo za turbinu vec i za sam motor, nikad se posle nekog cepanja i "usijanja" motora ne gasi odmah auto vec ga treba malo ohladiti i dozvoliti mu da "poravna temperaturu", zato na trkam i postoji tzv krug za hladjenjedekideki napisao:*fora za turbinu je oduvek bila: kad se forsira i usija, mora da se iskulira pre gasenja motora.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
To je onda ona crna sto je bila na KG tablice ako se ne varam,neko je slikao iz kanala...
Sta god da je u pitanju,mislim da se da popravit-samo treba vremena i zivaca...
Ko god da je vlasnik-Srecno
Sta god da je u pitanju,mislim da se da popravit-samo treba vremena i zivaca...
Ko god da je vlasnik-Srecno

"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Svaka cast Santino
, sada je klub kompletan najbolja alfa je medju svojima
Re: Alfa Romeo 155 (167)



Svaka cast Santino


busso trsi Sline
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
e, nemam sliku!
bilo mi glupo da slikam, samo sam je spolja osacovao...
da sam bio dosadan mogao sam malo i da je provozam na bombaka ali mi bilo glupo.
ima dana
**inace, nacuo sam da poteze isto kao 3.0 24V... jbg, turbo, AWD...
OMP: ja sam mislio da se vozi onaj krug na kraju iz prostijeg razloga, zato sto je ulaz u pitstop pre ciljne ravnine...


da sam bio dosadan mogao sam malo i da je provozam na bombaka ali mi bilo glupo.

ima dana

**inace, nacuo sam da poteze isto kao 3.0 24V... jbg, turbo, AWD...

OMP: ja sam mislio da se vozi onaj krug na kraju iz prostijeg razloga, zato sto je ulaz u pitstop pre ciljne ravnine...

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
naravno jeste i to jedan od razloga ali nije redak slucaj da se i ne odveze ceo taj krug nego se na nekom delu(obicno posle prve krivine i sl.) skrene sa staze i sporednim delom staze ili putevima dodje do boksa tj park fermea ali definitivno je vrlo bitan taj jedan krug zbog hladjenja motora pre svega a onda sve ostalo, mada u naprednim trkackim serijama su tu oni rucni "fenovi" hladnjaci sa suvim ledom, freonom i sl. pa njima i nije veliki problem ako odmah ugase automobile posle prolaska kroz cilj 
inace sto se tice q4ke i onog da se na ulici ne provaljuje sta se krije pod haubom je i logicno jer se generalno ne razlikuje po izgledu od obicne 155ice, ako ne vidi oznaku pozadi ili zalegnes pa pogledas dif nece je niko prepoznati, mozda po felnama jedino ako su orig. mada ni to nista ne znaci
Re: Alfa Romeo 155 (167)
a moze i takodekideki napisao:
OMP: ja sam mislio da se vozi onaj krug na kraju iz prostijeg razloga, zato sto je ulaz u pitstop pre ciljne ravnine...


inace sto se tice q4ke i onog da se na ulici ne provaljuje sta se krije pod haubom je i logicno jer se generalno ne razlikuje po izgledu od obicne 155ice, ako ne vidi oznaku pozadi ili zalegnes pa pogledas dif nece je niko prepoznati, mozda po felnama jedino ako su orig. mada ni to nista ne znaci
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MARJAN 155
- Garaža: Alfa 155 1.8 8v wide narow
Alfa 159 1.9 16v Jtdm
Alfa GTV 2.0 TS - Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
prije par dana ja i shumi smo radili neke eksperimenete sa farovima!
uzivo izgleda totalno bezobrazno!





normalno to je istu noc otklonjeno!!!!polo u pozadini je shumijev sluzbeni auto!!!hehheh!
sala naravno!!
Re: Alfa Romeo 155 (167)


uzivo izgleda totalno bezobrazno!





normalno to je istu noc otklonjeno!!!!polo u pozadini je shumijev sluzbeni auto!!!hehheh!
sala naravno!!
La Beleza non basta!!!
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Mnogo dobro!
Neka su i te maglenke legle.
Neka su i te maglenke legle.

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
izgleda fino ali dzaba kad je neupotrebljivo resenje, odradi btcc look farove i bice extra na kompletan izgled auta 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji