

A bi li bilo skupo da se napravi hauba od poliestera?
To mi je palo na pamet,ali sam smislio i za to rjesenje:OMP napisao: ali je tu jedan problem sto ti onda nova hauba postaje malo sira od standardne jer preko nje se pravi, pa kad slozis sve slojeve i ispadne npr. debljina nove haube 5mm onda je ona za toliko i šira u onom delu koji pada na krila zbog savijanja lima pa se onda ne gadja lepo sa krilima,
Onda je bas taj na koji si ti mislio 3.5 V6 ma mislio sam uopsteno na V6 znam da u 155-ci nije isao 3.0 nego sta znaju ovi na nasim tehnickim pregledima dal je 2.5 V6 ili 3.5 V6 kada su oni spolja otprilike isti, a sto se tice onog da se mom majstoru vise svidja 1750 TBi mislio sam konstrukcijski je bolje uskladjen i lakse bi se ubacio u 155-cu ipak za V6 trebala bi ili neka dorada il' prerada nosaca jer je dosta tezi i od T.S, JTS i od 1750TBi zato sam i napisao vise svidja trebao sam da stavim da bi ga lakse ubacio u 155-cu.SCHUMACHER napisao:Uf,oni i njihove "vibracije"...
Hvala na odgovoru Santino![]()
Mozda cu ti razbiti iluzije,ali nikad u 155 serijski nije isao 3.0,3.2 a ni 3.6 V6,isao je samo 2.5 V6 12v.sz13shumi napisao:Ma ja se bas i razmisljam ili v6 od 3.6 ili kad ovaj 1750 TBi naleti da vidim da ga ubacim ovaj majstor sto mi odrzava auto ima od 164 ovaj od v6 njemu se cini da je 3.2 ali verovatnije da je 3.6 carinjenje tog motora je 180€ a posto je ionako u 155-cu iso i taj motor nema potrebe za atestom cak se i njemu svidja ovaj 1750TBi.
U 164 je isao samo 3.0 V6 (12v i 24v),ali postoji tjunerska kuca Savali koja je "razbusivala" taj 3.0 iz 164-ke na 3.5 (ali ne 3.6) tako da ta od tvog mehanicara sigurno nije 3.6 osim ako nije nesto budzena.
Malo mi je nejasno ovo sto si rekao:Ubacio bih 3.6 V6,nema potrebe za atestom,i njemu (majstoru) se svidja ovaj 1750 TBi
Neka je sa srecom,ksenoni su i lijepa i korsna stvarsz13shumi napisao:Moram malo i da se pohvalim nabacio sam ksenone na kratka uskoro kacim slike u mom predstavljanju, nego ne znam dal prvo da jurim za duga ili za maglenke ne znam kako se ksenoni ponasaju u magli mozda i nema potreba za ksenone na maglenkama. To je najskoriji upgrad na mojoj 155-ci, idemo polako al' sigurno sa poboljsanjima.
Santino napisao:satro upija neke vibracije... ima ga i 8v i 16v, cesto ga majstori skinu i ne vrate.
a sto dva kalupa?JaMaL napisao:
a napraviti haubu od poliestera ili slicnog nije toliko tesko ako imas dvoriste i malo vremena i para... jer moras da radis 2 kalupa, unutrasnji i spoljasnji... i kada ih spajas onda ubacis podrsku za drzace i ostali hardware...