Na zalost nemam fotografija iz tog vremena jer me tada nisu ni interesovale a kao sto sam vec napisao u temi "Jos jedan zanimljiv oglas.Nova arhiva" Vladu sam poznavao mnogo pre svega sto mu se izdesavalo a na kraju i desilo!
Nikada nisam upoznao nekoga kao njega da toliko voli automobile bez obzira na proizvodjaca a pouzdano znam da je obozavao FERRARI-ja!
Da odgovorim SHQ-u
Sto se tice benzina za Ferrari,m5, careru, Opel omega-lotus,slona, mecku slk 500, eskorta kosvorta i za trke, benzin je dolazio iz Minhena sa SHELL-ove pumpe takozvani superfelbrajt ili tako vec nekako....naravno tesko olovo i gomila oktana, cinimi se oko 115

Ferrarija je odrzavao (sem prvog servisa) u svojoj garazi na Banovom brdu a delove je dobijao i sve sto mu treba iz Italije. Kada se setim nista nije bio zahtevniji za odrzavanje od nasih Alfi a vozio se izuzetno lako kao da je normalan putnicki auto dok ne stisnes pedalu

i cujes ludacki zvuk iza ledja kako te golica po kicmi
