http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/9556/8/
Hvale i kude molim

Tema je pravilno krshtena. A evo i zashto - Lancia Y JESTE Lancia-in automobil, ali ce se u USA prodavati kao CHRYSLER... Kapirash sada zashto sam stavio Chrysler u zagradi u naslovu teme? Dualnost ide u oba smera - Y i Delta sa jedne, a 200 i 300 sa druge strane.neshaoct napisao:Kao što rekoše ljudi, nova Lancia Ypsilon nema veze sa Chryslerom...uostalom, znate li neki tako mali Chrysler od koga bi bilo uzeto nešto...![]()
Zbog toga naslov teme i nije baš odgovarajući jer se za sve nove Lancie tako može napisati, ali nikako ne može jedino i baš za novu Y.
Prodaja nove Theme će u Evropi početi u oktobru ove godine i to sa samo sa šestocilindričnim motorima:
- 3.6 litarski V6 Pentastar benzinac sa 292KS i 353 Nm
- VM Motori 3.0 litarski V6 turbo-dizelaš sa 190KS, odnosno 224KS (obe dizel verzije sa petostepenim automatikom).
VM Motori su oni:
http://www.vmmotori.it/en/index.jsp
FPT (Fiat Powertrain) ima 50% vlasništva, drugu polovinu ima GM. Svoju polovinu je Fiat skoro kupio od Penske Corp.
badge-engineering su ključne reči za par novih Lancia.
Ali...još jednom...ne i za novu Y.
POTPISUJEM !!!DejanGT napisao:Ako se Lancia kao Lancia u Evropi do sad prodavala slabo i ako se Krajsler kao Krajsler u Evropi do sad prodavao slabo, koja je to magija kojom će se Krajsler kao Lancia u Evropi prodavati dobro? Da li je neko negde uspeo da pročita neki smisleni i logičan odgovor na to pitanje?
Lancia se prodavala i prodaje se bolje od Alfe na evropskom tržištu.DejanGT napisao:Ako se Lancia kao Lancia u Evropi do sad prodavala slabo...