
Nemoj samo da je prodaš pa da kupiš golfa, to ti nikad nećemo oprostiti

za ovo imas cvrgu na prvom skupu!OMP napisao:ladno spao kabl sa prve svecice
koje dizne idu u 8v? mozda imam da ti posaljem?OMP napisao:ali nisam resio jos onaj problem losijeg rada kad je hladna, sad je lepo upalila podigla na 1200 i sve ok medjutim kad je spustila na 900 pocela losije da radi, stoje obrtaji tu ali se cuje na auspuhu kako ispucava i ne radi lepo, mada kako se polako greje stanje se popravlja, nisam je vozio samo radila na leru, i kad drzim 2k rpm na leru isto brlja na auspuhu i pucketatako i pre nekik dan ali kad se ugrejala stanje je bilo ok, ne znam sta je zeza ali videcemo kad malo otopli jel isto tako
Ovde kaze da ga je menjao.OMP napisao:zamenio sam onaj senzor tem. rashl. tecnosti i nisam nesto mnogo resio problem kad je auto hladan, kad je upalim odmah se ugasi(to se pre nije nikad desavalo) pa onda kad ponovo upalim ona radi na 1200rpm ali na dodavanje gasa zeza, trokira a na jacem gasu detonira, takodje hoce i ler da varira malo, u voznji slabo ide, hoce da seca negde oko 2-2,5k obrtaja(u visim vuce) na jace dodavanja gasa ima knedlu, itd. ne znam sta da radim vise, ka se ugreje stanje se promeni i radi, da kazem ok, ali ipak nijansu losije nego ranije, znam da moze biti svasta ali sto se tice dijagnostike ovde iskreno nemam poverenje ni u jednog majstora tj u strucnost i citanje iste posebno kad je alfa u pitanju pa se bojim da jos vise ne odlutam od problema pa gledam ako mogu nekako ovako postupno da ga resimne znam dal moze da zeza termostat i pravi ovakve probleme posto se dosta slabo greje(od kako je imam, mada ovo zeza u zanjih mesec 20 dana), treba preci 10ak km gradske voznje pa da kazaljka temperature malo odlepi od prve crte a da bi stigla na radnu temperaturu treba joj vecnost, uglavnom dodje do 70* i tu stoji, retko prelazi(mada grejanje u kabini radi i relativno brzo pocne da odmagljuje stakla
a kad dodje na 70* greje fino), sem kad je toplo vreme ali onda nemam tj nisam imao probleme ni kad je hladna. znaci najvise me muci ovo trzanje motora i los rad kad je hladna
I zasto bi uopste otvarao motor ako je dobarFlavio napisao:Što bi morao da skidaš glavu kad bi rešio da šteluješ ventile??
pa ne bi morao da skidam glavu da bi stelvao ventile ali kad bih vec skidao bregaste i razubljivao motor zbog stelovanja(koliko znam ne moze drugacije jer su plocice ispod solje) sto da ne skinem i glavu sigurno nije na odmet zameniti gumice, malo oslajfovati ventile i siceve i na krau kompletnu glavu da odradim(to sigurno nije niko do sad na ovom autu radio, a i da jeste ko zna kad je to bilo), jbg kad sam vec skinuo ovo onda me samo jos dihtung glave deli od nje da skinem a to je 20-25e evra(cena dihtunga), obrada glave bi me kostala nesto smesno jer mi drugar ima masinsku radionicu i bar znam da je to sve ok i sredjeno, steta je samo stelovati ventile a npr. posle par hiljada probije dihtung glave, riknu gumice, itd. pa opet moras sve iz pocetka i placas isti posao dva puta bar ja tako razmisljamDushanSD napisao:I zasto bi uopste otvarao motor ako je dobarFlavio napisao:Što bi morao da skidaš glavu kad bi rešio da šteluješ ventile??
. Greota.
i ja mislim da nije do nje jer mi je od uvek auto radio bez sonde samo zadnja dva meseca je sonda bila ukopcana(stanje isto i sa njom kao i bez nje, 95% neispravna) ali svakako je bolje imati ispravnu sondu nego voziti bez nje i treba da je kupim al jbg ne znam sta cu preSantino napisao:mogu da ti posaljem sondu ali mislim da nema veze s tvojim problemom... auto se sastavlja lepo i bez nje...
pa jbg kad je spao kabl sa jedne auto katastrofa radio i na 3 cilindra tako da ako rikne jedna svecica auto radi lose, i meni je cudno, sta koj q ima onda dve svece po cilindru kad ne moze sa jednom da radi lepodekideki napisao:
da se fokusiram na struju, samo cu da te podsetim da imas dve svecice po cilindru i da su jako male sanse da imas s njima tolike probleme...