Kablovi
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- 982026
- Garaža: Hornet 919
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Zvezdara
Post
Re: Kablovi
Koristio sam likine kablove na 155-ici i bio sam zadovoljan sa njima. Iste su bili cene kao i kablovi u auto-stilu, koji su mi btw probili posle nepunih cetiri meseca voznje.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kablovi
Koliko si ti Likini kablovi,a koliko org.Bocsh?
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kablovi
mislim da je odnos cena bosch:lika - 4:1
zvakano je vise puta, ali evo jos jednom:
Lika Sistem ima sopstvenu liniju gde proizvodi odlicne silikonske kablove na metar. njih majstori po fabrickim merama i konektorima prave kao finalni proizvod u kombinaciji sa sitnim delovima, konektorima i kapicama koje uzimaju od njima bratske firme iz Italije. na primer, oni kablovi za 16V koji idu od bobine do male svecice (bakelitna shipka sa dva konektora na krajevima i silikonskom izolacijom) je komplet uvoz iz Italije.
ukratko, njihovi su samo kablovi i - ruke.
kad sam kupovao za sebe, NGK su bili oko 100e (i nije ih bilo na lageru), bosch su bili oko 130e i trebalo ih je cekati par nedelja takodje, a mala privreda iz italije su kostali oko 80e.
na kraju sam uzeo Lika Sistem sve komplet 8 kablova 4+4 za oko 35e (godinu dana overene garancije, fiskalni racun...)
zvakano je vise puta, ali evo jos jednom:
Lika Sistem ima sopstvenu liniju gde proizvodi odlicne silikonske kablove na metar. njih majstori po fabrickim merama i konektorima prave kao finalni proizvod u kombinaciji sa sitnim delovima, konektorima i kapicama koje uzimaju od njima bratske firme iz Italije. na primer, oni kablovi za 16V koji idu od bobine do male svecice (bakelitna shipka sa dva konektora na krajevima i silikonskom izolacijom) je komplet uvoz iz Italije.
ukratko, njihovi su samo kablovi i - ruke.
kad sam kupovao za sebe, NGK su bili oko 100e (i nije ih bilo na lageru), bosch su bili oko 130e i trebalo ih je cekati par nedelja takodje, a mala privreda iz italije su kostali oko 80e.
na kraju sam uzeo Lika Sistem sve komplet 8 kablova 4+4 za oko 35e (godinu dana overene garancije, fiskalni racun...)
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kablovi
Vrh.Svaka im cast i hvala Bogu kad tako nesto postoji kod nas.
dekideki 


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Kablovi
Bas tako deki. Eno jos mi stoje u koverti stari kablovi, svecice i garancija za kablove. Istekla bas proslog meseca
.

FANTAZ'JA
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Kablovi
Da li je to tamo na zrenjaninskom putu izmedju krnjace i borce, sa desne strane kada ides ka ZR?dekideki napisao:mislim da je odnos cena bosch:lika - 4:1
zvakano je vise puta, ali evo jos jednom:
Lika Sistem ima sopstvenu liniju gde proizvodi odlicne silikonske kablove na metar. njih majstori po fabrickim merama i konektorima prave kao finalni proizvod u kombinaciji sa sitnim delovima, konektorima i kapicama koje uzimaju od njima bratske firme iz Italije. na primer, oni kablovi za 16V koji idu od bobine do male svecice (bakelitna shipka sa dva konektora na krajevima i silikonskom izolacijom) je komplet uvoz iz Italije.
ukratko, njihovi su samo kablovi i - ruke.
kad sam kupovao za sebe, NGK su bili oko 100e (i nije ih bilo na lageru), bosch su bili oko 130e i trebalo ih je cekati par nedelja takodje, a mala privreda iz italije su kostali oko 80e.
na kraju sam uzeo Lika Sistem sve komplet 8 kablova 4+4 za oko 35e (godinu dana overene garancije, fiskalni racun...)
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kablovi
ako neki drug chlan ide tamo nek se javi rukovodstvu firme da mozda napravimo i neki popust za clanove za ubuduce 

- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- Briza164
- Garaža: Alfa 164 2,0ts 1996god
- Lokacija: Borca
Post
Re: Kablovi
Evo ovako uzeo sam kablove,do duse nisam menjao svecice,problem jos uvek postoji.Sumljam na dizne ,e da kod prvog paljenja ako ne dodam malo gasa radi par sekundi i onda hoce da se ugasi,kad samo pipnem gas nastavi da radi normalono naravno na visim obrtajima dok se ne ugreje .Cim dodje na 900obrtaja pocne da brljavi tj.trza,e sad imate li neku ideju sta dalje da gledam.
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kablovi
Santino je u pravu. moze da bude lako i jedno i drugo, ali vise mi lici na osnovu opisa da su svecice glavni uzrok...
to sto si opisao se na engleskom kaze "misfire", neokinuta smesha u cilindru. ako je svecica, to bi bilo najlakse objasnjenje, a ako je brizgaljka, onda je malo komplikovanije. smesha treba da je 14.7:1 (vazduh:gorivo), ako je mnogo odstupilo od toga onda takodje moze da ne dodje do eksplozije iako je svecica okinula varnicu...
to sto si opisao se na engleskom kaze "misfire", neokinuta smesha u cilindru. ako je svecica, to bi bilo najlakse objasnjenje, a ako je brizgaljka, onda je malo komplikovanije. smesha treba da je 14.7:1 (vazduh:gorivo), ako je mnogo odstupilo od toga onda takodje moze da ne dodje do eksplozije iako je svecica okinula varnicu...
- Briza164
- Garaža: Alfa 164 2,0ts 1996god
- Lokacija: Borca
Post
Re: Kablovi
Da kad se zagreje bolje radi mada i tad se oseti da na leru podrhtava tako bih ro nazvao,tj.malo malo pa trzne.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
, kod mene je isto tako bilo, ocistio sam ih i stanje se dosta popravilo mada jos ima male trzaje kad je hladna ali daleko bolje stanje nego pre ciscenja, majstor mi rece da bi trebalo da se promene i svecice i da ce onda biti sve ok, videcemo
Re: Kablovi
dizneBriza164 napisao:e da kod prvog paljenja ako ne dodam malo gasa radi par sekundi i onda hoce da se ugasi,kad samo pipnem gas nastavi da radi normalono naravno na visim obrtajima dok se ne ugreje .Cim dodje na 900obrtaja pocne da brljavi tj.trza,e sad imate li neku ideju sta dalje da gledam.

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Briza164
- Garaža: Alfa 164 2,0ts 1996god
- Lokacija: Borca
Post
Re: Kablovi
Dizne su skoro ciscene,mada dve su jedva ocistili mnogo su zapekle bile.Radjeno u ninicu ali navodno ok so uradjene e sad ,mozda pas te zezaju dve ili svece videcemo,koja je cena dizni dali neko zna,a da hte bih da resetujem ecu da probam i to pa kako yo sam da uradim motor je 2,0ts.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Kablovi
da bi resetovao komp samo skini kleme na par minuta, trebalo bi navodno 15-20min, ali moze manje, vrati kleme i posle toga vozi auto u razlicitim rezimima voznje da pokupi nove parametre, trebace joj neka odredjena kilometraza da se ponovo vrati u normalu ali to je relativna stvar, moe za 30ak a moze i za 100km zavisi, naravno ne moras odjednom da je vozis toliko.
ako si cistio dizne a nisi menjao filter goriva sve je uzalud
ako si cistio dizne a nisi menjao filter goriva sve je uzalud

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Briza164
- Garaža: Alfa 164 2,0ts 1996god
- Lokacija: Borca
Post
Re: Kablovi
Nebi trebalo da su dizne posto isto se desava i na plinu,bar ja mislim neznam nemam iskustva dali benzinske dizne uticu na rad motora ,kad je plin ukljucen.
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Kablovi
Pa ako neka od njih ne zatvara lepo i curi, mogu itekako da ti naprave mnogo problema. Da detonira, da trokira, da puca... Tu moze da bude uzrok i emulator dizni. Sluzi da laze ECU da dizne rade, a njih drzi zatvorene.
Da je moj auto ja bih skinuo dzekove sa dizni i upalio je direktno na plin, pa bih video sta se desava
. Ili dok auto radi na plin to uradis, pa vidis sta se desava. Nebi trebalo da zeznes tako nista. Ja to nisam radio nikad, nisam imao potrebe. Tako da sacekas nekog iskusnijeg koji ce ti reci jel takav fazon provere OK, neko ko je to vec radio. Pa ako jeste, udri
.
Da je moj auto ja bih skinuo dzekove sa dizni i upalio je direktno na plin, pa bih video sta se desava


FANTAZ'JA
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo