a vidi se da je posao i po, tako da... uklopice oni i tu sitnicu
![Grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
155 V6TB, lepo lepo...
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
*ja cim se docepam 1750TBi ili cak 1.4 mutiair turbo, pakujem bez odlaganja. sa sve DNA prekidacem, start-stop sistemom, 6 brzina, Q2, ma komplet.
![zastava :arflag](./images/smilies/arflag.gif)
dekideki napisao:pricam vam ljudi a retko ko poveruje - cak i onaj mali multier u D modu je opaka makina, a registracija smesna - nacionalna klasane mora 1750, ne mora...
![]()
plus 6 brzina a trosi malo... meni dovoljno!necu ni gas da ugradim, evo obecavam!
Ima jedan problem s novim autima....Sjednem, stisnem gas, ono klasika za nove turbashe - instant kick, naravno odma zalijepi za sic i covjek bi rekao "vid mashine" kad ono nishta posebno zapravo...Chak i Megane DCI zalijepi za sic i rekao bi da ide a ustvari ide kao 1.6D ;Pvozio sam novu Djulijetu 1.4 multier turbo. tezina praznog vozila 1:1 kao moja 155 sa sve gasom, 1360kg. a vuceeeeeeeeeeeee....
Mozda cu ti razbiti iluzije,ali nikad u 155 serijski nije isao 3.0,3.2 a ni 3.6 V6,isao je samo 2.5 V6 12v.sz13shumi napisao:Ma ja se bas i razmisljam ili v6 od 3.6 ili kad ovaj 1750 TBi naleti da vidim da ga ubacim ovaj majstor sto mi odrzava auto ima od 164 ovaj od v6 njemu se cini da je 3.2 ali verovatnije da je 3.6 carinjenje tog motora je 180€ a posto je ionako u 155-cu iso i taj motor nema potrebe za atestom cak se i njemu svidja ovaj 1750TBi.
ova informacija o tezini je od istog lika koji je pravio karbone Bokiju za bmw, firma je dp performans, e sad za bmw je bitno samo da ima haube, nebitno je kakve su vec samo da stoje ionako se kompletno skidaju, nemaju nosace ni amortizere vec su fiksirane sa 4 kopče za auto
da onaj tanki klasicni sto ide ispod branika, kao sto si ti pravio, za mene je to prevelika cena, nikad ne bih bacio taj novac na nesto sto je samo za ukras, od poliestera se moze napraviti za smesne pare samo me mrzi da se zezam a i ono sto si ti pravio nije lose, daje smek prednjem kraju ali sve u svamu nije mi to nesto bitno nego sam onako pitao covekaSCHUMACHER napisao:
Reci mi samo,jesi li mislio pod DTM ustvari na Silverstone splitter sto je isao fabricki na 155 i na '93 BTCC ili neki drugi?
ma da, samo haube da se odrade i razlika u tezini je velika, prednja i zadnja su teske ko tuč, ali i razlika u tezini novcanika ce posle toga biti drasticnaSantino napisao:krila su lagana kao perce, njih ne bi dirao... sama hauba ima 21kg ali sto kaze omp karbonska izlazi poprilicno novca...