p.s. dopada mi se verzija sa karbonima, jedino steta sto nije usis sa prednje strane, ima vise mesta za lezece dellorto!
ECU 1.7-8v-1,8-8v
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
@omp, ostalo im je viska 8v motora, i ispocetka ih je bilo u wide karoseriji... to su bile siroke karoserije sa malim okruglim migavcima sa strane (kraj 95-te)
p.s. dopada mi se verzija sa karbonima, jedino steta sto nije usis sa prednje strane, ima vise mesta za lezece dellorto!
p.s. dopada mi se verzija sa karbonima, jedino steta sto nije usis sa prednje strane, ima vise mesta za lezece dellorto!

- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Moze li na osnovu broja motora da se utvrdi koja je kubikaza i kako?
(100% sam siguran da moze)
Dule,njemu je sve od 1.7 samo je ubacio 1.8 bez varijatora tako da nije mogao nista zacepiti jer ovaj 1.8 uopste i nema otvoreno mjesto za solenoid i instalaciju varijatora itd,inace ga ne bi ni prebacivao ili bi ga prebacio sa sve instalacijom,solenoidom itd...
Opet,najbolje rjesenje je da okaci br. motora pa ce mo nedje izbunarit koja je kubikaza,godiste itd.
(100% sam siguran da moze)
Dule,njemu je sve od 1.7 samo je ubacio 1.8 bez varijatora tako da nije mogao nista zacepiti jer ovaj 1.8 uopste i nema otvoreno mjesto za solenoid i instalaciju varijatora itd,inace ga ne bi ni prebacivao ili bi ga prebacio sa sve instalacijom,solenoidom itd...
Opet,najbolje rjesenje je da okaci br. motora pa ce mo nedje izbunarit koja je kubikaza,godiste itd.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Moze, da se proveri u ePER-u.SCHUMACHER napisao:Moze li na osnovu broja motora da se utvrdi koja je kubikaza i kako?
(100% sam siguran da moze)
Da... Ali ako su prebacili kompletan usis sa 1.7 onda to objasnjava stvar, napisao sam u par prethodnih postova. Otvor za solenoid nalazi se na usisnoj grani. Usisne sa 1.8 - 2.0 ga imaju, sa 1.7 ga nemaju... + sto svaka 1.7 koju sam ja video ima plasticnu usisnu granu, a i na ovoj slici je plasticna ( http://postimage.org/image/ft8xj5yc/ ).SCHUMACHER napisao:Dule,njemu je sve od 1.7 samo je ubacio 1.8 bez varijatora tako da nije mogao nista zacepiti jer ovaj 1.8 uopste i nema otvoreno mjesto za solenoid i instalaciju varijatora itd,inace ga ne bi ni prebacivao ili bi ga prebacio sa sve instalacijom,solenoidom itd...
Opet,najbolje rjesenje je da okaci br. motora pa ce mo nedje izbunarit koja je kubikaza,godiste itd.
FANTAZ'JA
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Shvatam ja tebe,ali ako na motoru nema onog uredjaja za varijator (ne znam kako se zove) koji je spojen sa solenoidom na usisnoj onda da nema sta da bude zacepljeno-o tome se radi.
On nema ni na motoru ni na grani nista od instalacije za varijator jbg...
Nista,neka provjeri po eperu,a ovaj senzor koji je spominjao Alfascorpion se nalazi na termostatu ako se ne varam
On nema ni na motoru ni na grani nista od instalacije za varijator jbg...
Nista,neka provjeri po eperu,a ovaj senzor koji je spominjao Alfascorpion se nalazi na termostatu ako se ne varam
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Hvala Dule 
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Treba Marjan da pogleda na onoj sto je uzeo za djelove ima li na njenoj usisnoj solenoid.Mada je tu sve neka komp.i nista mi nije jasno.Kako i sa i bez varijatora imaju 129 ks
.Valjda s njim ima vise ks-a
.Bez ako nisu za neka trzista tako pravili,jad ih znao.
A,za male okrugle zmigavce,neko gore napisa ste u pravu.
Najbolje od svega je sto njemu auto ide super.
A,za male okrugle zmigavce,neko gore napisa ste u pravu.
Najbolje od svega je sto njemu auto ide super.

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Koliko se secam iz podataka, 1.8 ima veci precnik cilindra i klipa. Samim tim auto ima malo vise HP od 1.7. + varijator faze = tih 129HP. Ja mislim da 1.8 8v Twin Spark motor bez varijatora ne postoji, tj nikada nije pravljen...darko qv napisao:Treba Marjan da pogleda na onoj sto je uzeo za djelove ima li na njenoj usisnoj solenoid.Mada je tu sve neka komp.i nista mi nije jasno.Kako i sa i bez varijatora imaju 129 ks.Valjda s njim ima vise ks-a
.Bez ako nisu za neka trzista tako pravili,jad ih znao.
A,za male okrugle zmigavce,neko gore napisa ste u pravu.
Najbolje od svega je sto njemu auto ide super.
FANTAZ'JA
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Ljudi,br motora na Marjanovu 155 1.8 je ovaj sa 67102.
Zamijenili smo ECU,senzor temperature na termostatu,dzek senzora temperature,zategli kleme na akomulatoru,resetovali ECU i opet bez rezultata.
Do nekih 90 stepeni trokira,ali cim predje 90,pocne da radi kao sat...
Pojma nemam sta moze biti...
Zamijenili smo ECU,senzor temperature na termostatu,dzek senzora temperature,zategli kleme na akomulatoru,resetovali ECU i opet bez rezultata.
Do nekih 90 stepeni trokira,ali cim predje 90,pocne da radi kao sat...
Pojma nemam sta moze biti...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Kad predje 90C ? Pa do koliko onda ide :p Oslushnucu kad se skupimo ovih dana, mozhda mi bude poznato, javite se 
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
.
Samo da ubacite alu usisnu, sa sve solenoid ventilom, razvucete kablazu za isti, povezete sa ECU-om i ima da jede asfalt i kaki kocke
. Msm buni me sto to sve nema, a ipak je 1.8 motor. To do sada nisam video, niti cuo...
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Znaci motor je 1.8 8v Twin SparkSCHUMACHER napisao:Ljudi,br motora na Marjanovu 155 1.8 je ovaj sa 67102.
Samo da ubacite alu usisnu, sa sve solenoid ventilom, razvucete kablazu za isti, povezete sa ECU-om i ima da jede asfalt i kaki kocke
FANTAZ'JA
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Mare,aj slikaj kako to izgleda ispod haube one 2 155.
Ako je istina ovo za varijator,onda ako ne radi,ne ide kako treba
,sto znaci,da kad bi joj sve prebacio mnogo bi bolje povlacila. 
Ako je istina ovo za varijator,onda ako ne radi,ne ide kako treba
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- MARJAN 155
- Garaža: Alfa 155 1.8 8v wide narow
Alfa 159 1.9 16v Jtdm
Alfa GTV 2.0 TS - Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
eo i mene.e ne znam sto vise da radim.dule kako to mislis to sa kablovima itd itd.varijator da ubacim jeli tako.
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
La Beleza non basta!!!
- MARJAN 155
- Garaža: Alfa 155 1.8 8v wide narow
Alfa 159 1.9 16v Jtdm
Alfa GTV 2.0 TS - Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
dare sve sto je bilo ispod te haube sad je ispod moje mislim na motor i na izduvne grane,usisne grane,sa brizgaljkama i elekttronikom je sa moje,tako da u tu drugu nema bez kablovi itd.sjutra cu ga poves kod acike na dijagnostiku,pa neka on glavobolja jer ja ne mogu vise.popizdjeh ka buterfly...
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
La Beleza non basta!!!
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Zbunjazha again....da li je usisna grana sa tvog starog 1.7 ili s novog 1.8 motora ?
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Varijator vec imas, cim je 1.8 8v Twin Spark... Msm ja ne videh nikad do sad 1.8 - 2.0 8v bez varijatora. Ja bih skinuo deklu ventila, za svaki slucaj. Da se licno uverim da je varijator tu .
Nemas solenoid. Znaci alu usisnu sa sve solenoid ventilom. Instalacija da se prebaci od 1.8 - 2.0 8v (ista je). Sad nznam moze li samo za solenoid pa da se poveze ili mora cela motorna instalacija... I ECU msm da se menja...
Po nekoj mojoj logici to bi bilo to...
Nemas solenoid. Znaci alu usisnu sa sve solenoid ventilom. Instalacija da se prebaci od 1.8 - 2.0 8v (ista je). Sad nznam moze li samo za solenoid pa da se poveze ili mora cela motorna instalacija... I ECU msm da se menja...
Po nekoj mojoj logici to bi bilo to...
FANTAZ'JA
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Stefke,sve je sa 1.7 ,samo je motor 1.8.
Da je 1.8 u originalu imao varijator,skinuli bi smo sa njega i usisnu i ostalo,ali nije tako da je samo motor prebacen.
A javljamo se ovih dana da se vidimo
Ima nam drug 155 1.8 8v sa varijatorom,uzeo je za djelove,tako da bi to moglo lako da se odradi ako bude Marjan zainteresovan.
A ja bih svakako nedje skinuo poklopac ventila da vidim ima li varijator.
Da je 1.8 u originalu imao varijator,skinuli bi smo sa njega i usisnu i ostalo,ali nije tako da je samo motor prebacen.
A javljamo se ovih dana da se vidimo
Ima nam drug 155 1.8 8v sa varijatorom,uzeo je za djelove,tako da bi to moglo lako da se odradi ako bude Marjan zainteresovan.
A ja bih svakako nedje skinuo poklopac ventila da vidim ima li varijator.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Neznam zasto izmisljate toplu vodu cinjenice su sledece NE POSTOJI 1,8 8V TS BEZ VARIJATORA , prva i osnovna stvar skinuti poklopac ventila i utvrditi da li je tu , posle nastaviti sa polemikom sta je i kako , zbog cega ,sto i nije bitno u celoj prici .Druga stvar ako donor 155 sa koje ste skinuli motor 1,8 8v ts nema instalaciju za solenoid varijatora i ako nemate mehanicke delove potrebne za rad varijatora logican odgovor je da taj auto nije ni imao 1,8 ts nego 1,7 , ali kao sto rekoh skidanje dekle otklanja sve nedoumice.
Ako utvrdite da postoji varijator , namontirati sve potrebne mehanicke delove , dobar majstor moze da izvede na tvojoj instalaciji zice za solenoid ako ne zna jednostavnije resenje je da se prebaci motorna instalacija (koja je inace snop u jednom komadu ) od 1,8 8v ili 2,0 8v . I posle samo gas
Moguce da je ne funkcionisanje varijatora i izvor loseg rada motora ako je 1,8 8v upitanju.
Ako utvrdite da postoji varijator , namontirati sve potrebne mehanicke delove , dobar majstor moze da izvede na tvojoj instalaciji zice za solenoid ako ne zna jednostavnije resenje je da se prebaci motorna instalacija (koja je inace snop u jednom komadu ) od 1,8 8v ili 2,0 8v . I posle samo gas
Moguce da je ne funkcionisanje varijatora i izvor loseg rada motora ako je 1,8 8v upitanju.
busso trsi Sline
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Ako ta tamo nema solenoid i td,onda je moguce da je nekad neko budzio nesto.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
alfaskorpion napisao:Neznam zasto izmisljate toplu vodu cinjenice su sledece NE POSTOJI 1,8 8V TS BEZ VARIJATORA , prva i osnovna stvar skinuti poklopac ventila i utvrditi da li je tu , posle nastaviti sa polemikom sta je i kako , zbog cega ,sto i nije bitno u celoj prici .Druga stvar ako donor 155 sa koje ste skinuli motor 1,8 8v ts nema instalaciju za solenoid varijatora i ako nemate mehanicke delove potrebne za rad varijatora logican odgovor je da taj auto nije ni imao 1,8 ts nego 1,7 , ali kao sto rekoh skidanje dekle otklanja sve nedoumice.
Ako utvrdite da postoji varijator , namontirati sve potrebne mehanicke delove , dobar majstor moze da izvede na tvojoj instalaciji zice za solenoid ako ne zna jednostavnije resenje je da se prebaci motorna instalacija (koja je inace snop u jednom komadu ) od 1,8 8v ili 2,0 8v . I posle samo gas![]()
Moguce da je ne funkcionisanje varijatora i izvor loseg rada motora ako je 1,8 8v upitanju.
FANTAZ'JA
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Ali kako objasniti i kakve ima veze varijator sa netrokiranjem na leru kada auto dostigne, kako oni kazu, otprilike 90 C ????
Re: ECU 1.7-8v-1,8-8v
Jedini ispravni i sigurni postupak za utvrdjivanje stanja!alfaskorpion napisao:Neznam zasto izmisljate toplu vodu cinjenice su sledece NE POSTOJI 1,8 8V TS BEZ VARIJATORA , prva i osnovna stvar skinuti poklopac ventila i utvrditi da li je tu , posle nastaviti sa polemikom sta je i kako , zbog cega ,sto i nije bitno u celoj prici .Druga stvar ako donor 155 sa koje ste skinuli motor 1,8 8v ts nema instalaciju za solenoid varijatora i ako nemate mehanicke delove potrebne za rad varijatora logican odgovor je da taj auto nije ni imao 1,8 ts nego 1,7 , ali kao sto rekoh skidanje dekle otklanja sve nedoumice.
Ako utvrdite da postoji varijator , namontirati sve potrebne mehanicke delove , dobar majstor moze da izvede na tvojoj instalaciji zice za solenoid ako ne zna jednostavnije resenje je da se prebaci motorna instalacija (koja je inace snop u jednom komadu ) od 1,8 8v ili 2,0 8v . I posle samo gas![]()
Moguce da je ne funkcionisanje varijatora i izvor loseg rada motora ako je 1,8 8v upitanju.
Ali kako objasniti i kakve ima veze varijator sa netrokiranjem na leru kada auto dostigne, kako oni kazu, otprilike 90 C ????

