Upgrade izduva...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Upgrade izduva...
nadjes podatke o svom autu i sve pise,neki podaci se podudaraju
http://www.centerlinealfa.com/tips/images/p51.pdf
http://www.centerlinealfa.com/tips/images/p51.pdf
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Sloba
- Garaža: Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Upgrade izduva...
presek kroz fabricke lonce od 155ice
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Upgrade izduva...
hm,zato ona ima taj neki cudan zvuk,jer porlazi kroz dve tanke cevi i dobije neki kao zvizduk
a ovaj trouglast me je uvek nervirao sto je takav,a vidis sta je u njemu kutija za sverc
a ovaj trouglast me je uvek nervirao sto je takav,a vidis sta je u njemu kutija za sverc
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Upgrade izduva...
Onaj gornji lonac nije originalni od 155 8v , frabricki je taj lonac cetvrtast , ne verujem da je na originalnom to bas tako odradjeno ...mada
Donji je isti.
Donji je isti.
busso trsi Sline
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Upgrade izduva...
ja koliko znam na 8v je zadnji lonac bas onakav tj valjkast i dugacak, nalazio sam slike nekih proizvidjaca i uklapa se u ovu sliku koju sam postavio e sad kakav je unutra tj dal su svi onakvi ne znam a to da je kockastog oblika prvi put cujem, mislm da takav i ne moze da stane u onaj prostor, onaj pre njega jeste "kockast" tj kao ovaj na slici ali zadnji ne
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Upgrade izduva...
Gresis veruj mi ono gore nije uopste originalni lonac , ni po sastavu ni po obliku . Budi siguran u to , ja sam pogresio nije cetvrtas nego trouglastog oblika kao na slici , cetvrtast je na 145.
Takav je bio kod mene dok ga nisam skinuo i vidjao sam na bar jos dve 155ice isti
Takav je bio kod mene dok ga nisam skinuo i vidjao sam na bar jos dve 155ice isti
busso trsi Sline
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Upgrade izduva...
e pa tako reci to se vec uklapa u ono sto sam mislio, sustina je u duguljastom obliku a ne u preseku, ja sam mislio da je kruzni ili elipsasti presek ali je trougaoni nebitno, bitno da nije cetvrtast sam oblik lonca(kao ovaj srednji lonac) a kako sam te ja shvatio
a sto se tice unutrasnjeg izgleda bem li ga ja ono nadjoh kao sliku orig. alfinog lonca koji je dotrajao i po kome su napravili isti samo u domacoj radinosti
a sto se tice unutrasnjeg izgleda bem li ga ja ono nadjoh kao sliku orig. alfinog lonca koji je dotrajao i po kome su napravili isti samo u domacoj radinosti
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Upgrade izduva...
Bitno je da se sad razumemo
Sad mi je krivo sto sam bacio stari lonac , mogao sam da ga secnem da vidimo sta ima unutra
Sad mi je krivo sto sam bacio stari lonac , mogao sam da ga secnem da vidimo sta ima unutra
busso trsi Sline
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Upgrade izduva...
secnucu ja moj ovih dana
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Upgrade izduva...
Ja sam seckao moj zadnji lonac u kom nije bilo bukvalno nista sem staklene vune,a bio je nevin (niko ga nije seckao prije mene)
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- srdjan_pop
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Upgrade izduva...
Pitanje za upoznate , posto treba da odradim kompletan sistem kod mene jer je za sad kako je i dosao kod mene.
Bukvalno igrala se deca i navarila sta im je palo pod ruku (dva u jedan, pa flexi cev, pa jedan u dva i lambda, pa cev oval, pa cev fi, pa cev manji fi, pa cev veci fi, pa lonac... -> katastrofa!)
Koji je navoj lambda sonda?
Bukvalno igrala se deca i navarila sta im je palo pod ruku (dva u jedan, pa flexi cev, pa jedan u dva i lambda, pa cev oval, pa cev fi, pa cev manji fi, pa cev veci fi, pa lonac... -> katastrofa!)
Koji je navoj lambda sonda?
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- srdjan_pop
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Samo sad jos da nadjem tako neku maticu ili da narezujem.... Pa mislio sam i logicki... sto blize napred zbog grejanja, right?
A koliko je bitno dubinski da se zaroni u cev? Da padne vrh na pola fi, tu je bi trebalo da je najveci flow valjda? I ugao... pod 90 i 90?
Re: Upgrade izduva...
Hvala puno!!!Santino napisao:18x1.5
gledaj da sonda ne ide dalje od 70cm
Samo sad jos da nadjem tako neku maticu ili da narezujem.... Pa mislio sam i logicki... sto blize napred zbog grejanja, right?
A koliko je bitno dubinski da se zaroni u cev? Da padne vrh na pola fi, tu je bi trebalo da je najveci flow valjda? I ugao... pod 90 i 90?
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Upgrade izduva...
maticu nadjes u traktorsko kamionskoj prodavnici ili neko ko to radi od spone ili negde sa motora ili cak mozda od opela ili vagena od lezaja zadnjeg tocka,to bi morao da proverim
ma jednostavno navataj nekog strugara da ti napravi od obicnog celika
ma jednostavno navataj nekog strugara da ti napravi od obicnog celika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Upgrade izduva...
Razmisljao sam prethodnih nedelja o konstrukciji izduva tj zadnjeg lonca za NA motore pa rekoh da podelim sa vama, da razmenimo misljenja o mojoj ideji ako neko bude zainteresovan
Pre svega sam krenuo od toga da ide samo jedna cev od motora do zadnjeg lonca i da na kraju bude jedan ne protocan lonac ali da se pri izradi baci akcenat na neke cake za povecanje njegove protocnosti cime bi ja verujem imao nemerljivog uticaja na smanjivanje snage a opet zbog svoje ne protocnosti bi omogucio motoru koliko toliko potreban nadpritisak u izduvu za nize obrtaje plus ne bi bila ogromna buka kao kod vecine protocnih izduva.
Lonac bi izgledao ovako:
Sa leve strane je ulazna cev, a sa desne strane je izlazna cev. Unutar lonca bi bile dve paralelno postavljenje perforirane cevi dok bi oko njih bila postavljena staklena vuna (na slici zeleno, mada nije obavezna). Prva caka za povecanje protocnosti je precnik perforiranih cevi. Umesto da budu klasicno jednakog precnika kao ulazna cev (cev sto ide od izduvne grane do lonca), razmisljao sam da se koriste veceg precnika, iz razloga sto se time postize veca povrsina prforirane cevi tj rupa na njoj a time i protocnost... Naravno sad koliko te cevi bi mogle da budu veceg precnika je ograniceno sa velicinom lonca. Takodje, posto bi vece cevi zauzimale veci prostor unutar lonca, kolicina staklene vune (ili nekog drugog materijala) bi bila manja a samim tim bi se isto povecala protocnost. Druga caka je u izlaznoj cevi na kraju lonca. Ta izlazna cev bi trebala da bude isto veceg precnika od ulazne cevi u lonac. Razlog za to je sto bi se tako stvorila veca razlika pritisaka u loncu u odnosu na lonac gde su te dve cevi jednakih precnika... Precnik te izlazne cevi ne bi morao da bude veliki kao precnik perforirane cevi, ali moze da bude i tih dimenzija za one koji bi mozda nesto glasniji izduv kao i izduv sa zavrsetkom pozamasnih dimenzija... Razlika pritisaka je bitna iz razloga sto se izmedju tih pritisaka povecava brzina gasova u ovom slucaju, sto znaci opet bolju protocnost izduva
Pre svega sam krenuo od toga da ide samo jedna cev od motora do zadnjeg lonca i da na kraju bude jedan ne protocan lonac ali da se pri izradi baci akcenat na neke cake za povecanje njegove protocnosti cime bi ja verujem imao nemerljivog uticaja na smanjivanje snage a opet zbog svoje ne protocnosti bi omogucio motoru koliko toliko potreban nadpritisak u izduvu za nize obrtaje plus ne bi bila ogromna buka kao kod vecine protocnih izduva.
Lonac bi izgledao ovako:
Sa leve strane je ulazna cev, a sa desne strane je izlazna cev. Unutar lonca bi bile dve paralelno postavljenje perforirane cevi dok bi oko njih bila postavljena staklena vuna (na slici zeleno, mada nije obavezna). Prva caka za povecanje protocnosti je precnik perforiranih cevi. Umesto da budu klasicno jednakog precnika kao ulazna cev (cev sto ide od izduvne grane do lonca), razmisljao sam da se koriste veceg precnika, iz razloga sto se time postize veca povrsina prforirane cevi tj rupa na njoj a time i protocnost... Naravno sad koliko te cevi bi mogle da budu veceg precnika je ograniceno sa velicinom lonca. Takodje, posto bi vece cevi zauzimale veci prostor unutar lonca, kolicina staklene vune (ili nekog drugog materijala) bi bila manja a samim tim bi se isto povecala protocnost. Druga caka je u izlaznoj cevi na kraju lonca. Ta izlazna cev bi trebala da bude isto veceg precnika od ulazne cevi u lonac. Razlog za to je sto bi se tako stvorila veca razlika pritisaka u loncu u odnosu na lonac gde su te dve cevi jednakih precnika... Precnik te izlazne cevi ne bi morao da bude veliki kao precnik perforirane cevi, ali moze da bude i tih dimenzija za one koji bi mozda nesto glasniji izduv kao i izduv sa zavrsetkom pozamasnih dimenzija... Razlika pritisaka je bitna iz razloga sto se izmedju tih pritisaka povecava brzina gasova u ovom slucaju, sto znaci opet bolju protocnost izduva
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Upgrade izduva...
Nije ovo lose..
S tim da bih ja najradje uzeo nesto tipa SS ili Ragazzon,bar srednji lonac,pa uzeo neki aftermarket zadnji protocan i to je to.Jedini je problem sto kod nas nemas to gdje da kupis.Mada neke mi stvari nisu jasne.Moja QV ima isti motor kao i 156 2.0 ts,e sad prije neki dan na dizalici gledam 156 i ona ima samo jedan srednji lonac i zadnji.U pitanju je model e2,i umjesto kat-a je bila fleksibilna cijev.Zao mi je bilo sto nisam poslusao kako se auto cuje dok radi,jer kod mene je fabricka postavka 2 naprijed lonca i 2 nazad + kat.,pa me interesovalo dal se puno dere?
Mada je pored bio i vlasnik i bio je stariji covjek,ne vjerujem da bi stariji covjek trpio da mu se dernja? Mada ima nas raznih.Pored ne bila i Lancia Delta 2.0 atmo benz i takodje je imala istu postavku kao 156.Identicnu.
Posto moram da radim auspuh,nije hitnja,ali nakon zime mora sigurno,volio bih da malo prodiskutujemo i da vidim na sta da obratim paznju,jer ce ici kao lokalnih auspudzija.
S tim da bih ja najradje uzeo nesto tipa SS ili Ragazzon,bar srednji lonac,pa uzeo neki aftermarket zadnji protocan i to je to.Jedini je problem sto kod nas nemas to gdje da kupis.Mada neke mi stvari nisu jasne.Moja QV ima isti motor kao i 156 2.0 ts,e sad prije neki dan na dizalici gledam 156 i ona ima samo jedan srednji lonac i zadnji.U pitanju je model e2,i umjesto kat-a je bila fleksibilna cijev.Zao mi je bilo sto nisam poslusao kako se auto cuje dok radi,jer kod mene je fabricka postavka 2 naprijed lonca i 2 nazad + kat.,pa me interesovalo dal se puno dere?
Mada je pored bio i vlasnik i bio je stariji covjek,ne vjerujem da bi stariji covjek trpio da mu se dernja? Mada ima nas raznih.Pored ne bila i Lancia Delta 2.0 atmo benz i takodje je imala istu postavku kao 156.Identicnu.
Posto moram da radim auspuh,nije hitnja,ali nakon zime mora sigurno,volio bih da malo prodiskutujemo i da vidim na sta da obratim paznju,jer ce ici kao lokalnih auspudzija.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Upgrade izduva...
@dare, moja je e2 i ima takođe jedan zadnji lonac i katalizator zajedno sa srednjim loncem u nastavku i to je to Meni je isuviše tiha, moraću bar neki dobar završetak zadnjeg lonca da nabacim da mu bar malo da po zvuku.
potpis
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Vidis ti to.Meni je pukao jedan od onih srednjih,i cuje se malo kad se daje gas u leru da prdi.Neka ga da pregura jos ovu zimu,pa da se radi.Cudo jedno,fabricki auspuh,a da ovoliko traje.
Re: Upgrade izduva...
Vidis ti to.Meni je pukao jedan od onih srednjih,i cuje se malo kad se daje gas u leru da prdi.Neka ga da pregura jos ovu zimu,pa da se radi.Cudo jedno,fabricki auspuh,a da ovoliko traje.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Upgrade izduva...
Kao sto Klarkson jendom rece, Japanci nemaju gde da se izivjlavaju, prenaseljenost i nema bas mesta za nekim vilama bazenima itd. Jedino sto ostaje je ulica.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- wanja156
- Garaža: 1999. 156 1.6 ts
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Upgrade izduva...
Nisam video da je neko spomenuo....ako jeste
Postoje izduvni lonci (zadnji), koji "povećavaju" snagu upravo promenljivom geometriijom, odnosno duplim komorama sa klapnama, tako da mogu adekvatno da odreaguju i pri nižim i pri višim obrtajima, ali nemaju nikakve svrhe na automobilima sa kubikažom ispod 3000cc upravo zbog pritiska aktivacija klapni......da ne spominjem cenu od preko 350e (samo lonac!), bar kako sam video neke modele tog tipa.
Postoje izduvni lonci (zadnji), koji "povećavaju" snagu upravo promenljivom geometriijom, odnosno duplim komorama sa klapnama, tako da mogu adekvatno da odreaguju i pri nižim i pri višim obrtajima, ali nemaju nikakve svrhe na automobilima sa kubikažom ispod 3000cc upravo zbog pritiska aktivacija klapni......da ne spominjem cenu od preko 350e (samo lonac!), bar kako sam video neke modele tog tipa.
ALFA ROMEO: Without heart we would be mere machines
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd