U pitanju je 147-ca 1.6 ...neki dan sam nasuo tecnosti za hladnjak i bilo je na max. i nisam et presao jedno 400 km i sad na min. da li je to normalno..(mada nevjerujem) ? mada imam problema i sa termostatom slabije postize temp. , kada je napolju ispod 0 uglavnom bude na oko 75 C....a cim udjem u grad i smanjim stepen prenosa onda se tek tada podigne na 85-90...ako neko zna sta bi moglo biti ili je imao nekih slicnih iskustava neka pise
Moguće da ti curi vodena pumpa, a moguće da ti je neispravan i termostat. Proveri i sva creva, da neko nije možda bušno.
Da ti motor potroši svu tečnost za 400 km, to apsolutno nije normalno!
Zavisi i od temperature tecnosti! Pogledaj koliko imas tecnosti ujutru, pre nego sto upalis Alfu, sad kada je napolju minus, a onda proveri nivo kad ti Alfa dostigne radnu temperaturu. Iznenadices se kolika ja razlika!
Ja to gledam samo kad je auto debelo hladan. Nekad kad je vruc nabije vodu skoro do vrha a nekad ima jako malo vode u posudi... A taj prostor izmedju min i max je toliko mali da se uvek za*ebem pa naspem vise
et opet sam danas gledao i jos je vise opao nivo....a gledao sam da negdje ne putsa i nista...da se visoka temp. pa ajd mozda negdje ispari ili tako nesta , al jos temp. oko 70 C...stvarno neznam
Pici ti kod majstora. Moze tu da bude i dihtung glave. Kad krenes negde dalje, prvo opada nivo antifriza, kad zafali u motoru onda krene i temperatura da raste i samo pocne da svira na chepu. Proveri to
I meni se to desavalo i utvrdili smo da je vodena pumpa bila u pitanju (nije majstor stavio silikon nakon postavljanja nove) i tu je vlazilo, pa za desetak dana sam izgubio oko 2l antifriza, al ne mora da znaci da je to, medjutim nije na odmet da proveris pumpu
Ako imas garazu stavi karton ispod i prati dal curi i dok stoji i odmah ces videti u kom delu. Onda dizi haubu i trazi polako. Ako curi samo u voznji onda obrati paznju na pumpu za vodu, hladnjak kada otvori termostat i obavezno prati nivo ulja da slucajno ne bude dihtung glave pa da pomesa.
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g., ex AR 155 2.0 16v Super '98, ex AR 155 1.7ts '94, ex AR 164 2.0ts '89, ex AR 164 2.0ts '91, ex AR 164 2.5td Super '96, ex AR 164 2.0tb Super '96, ex AR 164 2.0ts Super '98.
Samo si gledao dok je ugasen ili i upaljen ne vidis da curi? Na ugasenom vrlo verovatno znaci da su ti creva ka hladnjaku i posuda ok, onda pali, zagrej da otvori termostat i gledaj dalje. Moras pazljivo da posmatras jer moze da bude da pada na vrce i da isparava a ako nigde ne vidis prekontrolisi oko pumpe za vodu dal nema traga...