![quadrifoglio verde :quadrifoglio](./images/smilies/clover.gif)
![Grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Scratch :scratch:](./images/smilies/scratch.gif)
ima li nekih realnih podataka tu ili samo "seat of the pants" osecaj u voznji...Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
Ja sam na mojoj 1.4 T.S. ostavio prednji lonac,srednji izbacio a zadnji zamenuo sa protočnim i ima dosta lep zvuk! U početku je malo rezak a posle sve dublji i lepši... 1.8 bi se čula još lepše!sentinel napisao:Koji izduv da stavim na 146-icu da ima dubok, mocan (muski) zvuk?Dajte neki savet, predlog
Nisam se pripremao za drag, niti ispit iz fizike. Davno sam ga položio pa me "istraživački rad" apsolutno ne interesuje. Nemam dyno chart i dB meter, jer mi nije bilo važno ništa od toga... Upravo tako, samo osećaj u vožnji, meni je to sasvim dovoljno...bar kada je Alfa u pitanju.JaMaL napisao:ima li nekih realnih podataka tu ili samo "seat of the pants" osecaj u voznji...Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
dyno chart... dB meter... uporedni snimak makar...?
sve sto nije dokumentovano... se nije dogodilo... tako kaze prvi zakom istrazivackog rada...
PozzSloba napisao:Ja sam na prethodnom autu probao baš svašta. Nisam žalio ni para ni vremena. Od prohroma do alu-čelika, od 100% freeflow do čiste klasike...
Izvadio mu katalizator, menjao prečnik svih cevi i došao da zaključka da se najbolje pokazala fabrička postavka po pitanju broja i rasporeda lonaca, a jedinu izmenu uradiš na zadnjem loncu.
Ovde bih naglasio da, ako je ikako moguće, tj ako su zdravi, NIKAKO NE VADITI KATALIZATOR-e!
Sa željom da dobiješ malo dublji zvuk i eventualno malo bolji odziv na gas, neka ti neki od ovde već pomenutih "auspuhdžija" (da ne reklamiram) uradi kopiju tvog klasičnog-fabričkog lonca, ali sa unutrašnjim cevima za broj većeg prečnika nego kod tvog serijskog. I tu takođe ne treba preterivati! Do +5 mm, ako je preko 2000 ccm, a ispod toga ne bi trebalo prelaziti +3 mm! Ima tih tabela po internetu...
Na kraju, možda je najjednostavnije, ali i najskuplje, kupiti original serijski auspuh od za broj jačeg auta, modela koji ti voziš.