Ma nema problemadekideki napisao:svejedno, podrzavam pisanije!![]()
P.S.
@ cogi
Hajde pa da vidimo šta će ti reći, mada ja i dalje mislim da je tu sve OK...
Ma nema problemadekideki napisao:svejedno, podrzavam pisanije!![]()
P.S.
Ista situacija i kod mene, kad otvori za sekundu obori na 75°c i drži malo ispod 90°c. I u gradskim gužvama i kad ga gazim, uzbrdo, ne prelazi 90°c, niti pada, tako bi i trebalo da radi, Mada hoće ponekad na otvorenom da padne tu oko 75°c i da se zadrži neko vreme ili je to dok otvara sistem, pa baš tad pogledam.alfanatic napisao: Da se vratim na sadašnje vreme, tačno se vidi kada se sistem otvori. Kod mene se to dešava na oko 95 C i bukvalno za par sekundi skala padne na oko 75 C. Tada počinje polako da se podiže dok se rashladna tečnost greje i u normalnom režimu se drži zakucana na 88-89 C.

cogi napisao:Dragon,hocu li videti alfu sa punim rezervoarom.




Kako mislis mnostvo zajednickih? Ja nemogu da nadjem razlicitu. Mislim na 2.0 ts. Sve je identicno pa i kompjuter. Jel i u njemu M7?? ?alfanatic napisao:Onda teraj i ne brini ništa, mada će ti svakako ući u naviku da često kontrolišeš skalu, pogotovo tokom letnjeg perioda. Meni nikada nije došlo ni blizu tih 110, odnosno plafon je bio oko 100 C kada je napolju bilo 35, klima uključena i ja zaglavljen u gužvi. Čim malo isturiraš dok stojiš, skala odmah potone dole.
Ponavljam, uopšte ne mora biti slučaj da se kod 147 i 156 ponaša isto, bez obzira na mnoštvo zajedničkih komponenti...

Mislim u globalu. Dele mnogo toga, motori su praktično isti, ali ipak su to dva različita automobila, ponešto je drugačije rešeno, produkcijiski dele ih tri godine, a to nije malo u svetu automobila. Konkretno, nisam imao mnogo iskustva sa 147-icama, ali ne bi me čudilo da se upravo drugačije rešio sistem pokazivanja temperature motora. Možda je nekome smetala ideja sa stalnim šetnjama skale na 156-ici, možda je kod 147-ice podešeno tako da se kao i kod drugih automobila temperatura zakuca za 90 C (ako je sve ispravno), a ne da kao kod 156-ice meri bukvalno trenutnu temperaturu. Ne znam, ovo poslednje nagađam, ali ono što sam primetio jeste da je praktično kod svake uvezene 156-ice (nakon 5-6 godina korišćenja) termostat riknuo u smislu da je u vožnji po otvorenom temeperatura padala na nerealnih 70-ak stepeni, a da bi se dovukla do 90 trebali su posebni uslovi. Gde god da sam se raspitivao, čuo sam da to nije dobro i da takav termostat ne valja. I zaista, odmah nakon promene primetio sam drastičnu razliku, mnogo brže se penjala na oko 90, a nije se više desilo da izađem na autoput, a ona padne na vrednost koja nema šansi da je ispravna, a i konačno sam počeo da čujem ventilator za koga pre toga praktično nisam ni znao da je tu.Dewillex napisao:Kako mislis mnostvo zajednickih? Ja nemogu da nadjem razlicitu. Mislim na 2.0 ts. Sve je identicno pa i kompjuter. Jel i u njemu M7?? ?
Na 88C je skroz otvoren. Na 81-85 počinje sa otvaranjem.cogi napisao:Tihomirce a na termostatu pise 88C

Crne boje je dzek. Ima 4 kontakta u njemu.alfaskorpion napisao:Jedno pitanje za vlasnike 147ice , koje je boje senzor za temperaturu na termostatu ?
