imam jaaaaako malo zamerki, uglavnom sto nije QV

probao sam i ubrzanje, zaista se u D modu cuje i vise nego lepo

probao sam i ABS jako lepo zaustavlja po potop kisi na ulici trrrrrkkrkkk

a probao sam Bogami i Q2



najvece iznenadjenje je iskljucivanje motora na semaforu. na znam zasto to niko ne pominje, zaista sjajna stvar! pritisnete kocnicu i kvacilo, izbacite iz brzine, pustite kvacilo i - "fu" ugasi se motor


secam se kad je Boost o tome pisao pre vise godina, potom se ugradjivalo u neke sabove i slicno, ali sam iskreno bio zatecen da TO ima i nova djulijeta!!! naravno samo QV ga nema, on nije za stednju i ekologiju

inace radi tako sto upamti u kom cilindru je sabijena smesha spremna za okidanje i kad stisnete kvacilo ponovo, samo kresne svecice i motor bukvalno krene bez anlasera tamo gde je stao.
fenomenalno

ovaj komad koji sam probao mi odgovara u svakom pogledu zaista sam zadovoljan s njim. 170KS, a fakticki "nacionalna klasa" za registraciju, odlicni DNA koji zaista ima smisla i treba ga nemilice trositi spram prilika i potreba... felne skoro kao na QV, crn, svuda sem na sedistima crna koza sa crvenim koncem, dvozonska klima, masa masa perverzija koje su sve na svom mestu, a kvalitet enterijera je zaista na vise nego zadovoljavajucem nivou. ona navigacija koja izlazi na klik je zaista preskupa kao opcija za doplatu, za pet puta manje pare mozete komotno na tom mestu da ugradite neki Garmin naj naj noviji i da bar imate krstene mape! ovaj auto je nema i samim tim, ne verujem da bih ga bolje sklopio.
jos jedna velika mana mu je cena koja je 2800e manja od QV-a koji je ipak QV, ali procitavsi razne recenzije o QV modelu i njegovim performansama, mislim da je ovaj Multiair fenomenalna kombinacija za ovu sasiju! sasvim dovoljno za mene!
pricajte sta hocete, ovo je Alfa!!!

sa velikim A!!!
*jos nesto, D mod je zaista sjajan, tezak volan, boost na turbini, tvrdje vesanje... taj D je zapravo Alfa mod

