
problem na alfi 155
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Senzor je zalepljen za otvor u plasticnoj masci retrovizora,i lako se moze demontirati.Takodje ako ti je on u kvaru,odnosno nisu zice u prekidu,lako moze da se skine jer su mu zice klemama vezane za ostatak instalacije.Retrovizor svakako moras da skines i rasklopis ga,ali budi pazljiv da nesto ne polomis.U principu nije neki posao rasklopiti retrovizor,ja sam to radio sa njih nekoliko,najbitnije ti je da budes strpljiv i pazljiv 

A Man's Got to Know His Limitations...
- miljan
- Garaža: Alfa Romeo 155 1,8 8V TS
- Lokacija: Busije
- Lokacija: Batajnica-busije
Post
Re: problem na alfi 155
hvala narode, ionako mi sa te strane neradi stelovanje retrovizora pa cu odvojiti jedan dan da se posvetim tome i jos nekim sitnicama nego neznam dal ima nekakve veze, neradi mi automat za pritisak ulja pa nepokazuje na tabli ustanovio sam da je on neradi nabavio sam drugi ali nema klasicnu buksnu nego iglicu (sigurno je od nekog drugog tipa motora) pa neznam dal to ima nekakve veze ili moram da nabavim striktno za moj tip motora.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Dakle definitivno me j.be grejanje.Uključim AUTO-ECON-T=24c-smer duvanja na prozore kada startujem auto.Prvo mi temperaturu u kabini digne na sigurno 30c,a posle istu smanji na hladno...prvo se kuvam,a posle mi hladno
Podignem onda temperaturu na 26,27,28 i ništa se opet ne dešava.Podignem na trideset i opet kuvanje.
Ovo me izluđuje

Podignem onda temperaturu na 26,27,28 i ništa se opet ne dešava.Podignem na trideset i opet kuvanje.
Ovo me izluđuje

A Man's Got to Know His Limitations...
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
Pokusaj da ocistis senzor temperature u kabini, nisam siguran da li ima i mali ventilatorcic kao 156-ica, ume i to malo da zeza kad se napuni prasincinom...

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Moguce je da to zeza,samo jos da nadjem gde stoji 

A Man's Got to Know His Limitations...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
gde bre ne znas, pa ispod volana desno prema konzoli... imas mali poklopac sto ga drzi jedan krstasti sraf, i ima kruzni prozorcic sa resetkicama na sebi. ispod toga se nalazi senzor unutrasnje temperature. hoce da se napuni prasinom ko lud...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Hvala
Video danas u Žarkovu neke distancere za Fiat/Alfa modele 16mm/4x98 3600rsd,lepo izgledaju,hromirani sa nekim logom na sebi.
Takođe sam video i hromirane šrafove sa navojem 45mm 150rsd/kom.
Jel pokušao nekad neko da proba na 205x50x15,fabričke su mi alufelne


Video danas u Žarkovu neke distancere za Fiat/Alfa modele 16mm/4x98 3600rsd,lepo izgledaju,hromirani sa nekim logom na sebi.
Takođe sam video i hromirane šrafove sa navojem 45mm 150rsd/kom.
Jel pokušao nekad neko da proba na 205x50x15,fabričke su mi alufelne


A Man's Got to Know His Limitations...
- sasa km
- Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem na alfi 155
tvoja fabricka dimenzija za gume JESTE 205/50-15, samo sto su skupe ko djavo...
druge fabricke dimenzije za 155 su:
195/55-15 i 185/60-14
alternativa zlatne ustede: 195/50-15. kostaju upola manje, drze dobro i izgledaju nista manje lepo. spoljni obim jeste manji ali je ubrzanje bolje. na duze, trosi malo vise, ali ne moze i jare i pare
jeftinije nisu jer su losije vec je procedura za izradu duplo jeftinija. naime liju se iz jednog kalupa a 195/55-15 i 205/50-15 iz dva. to je cela mudrost. i ako ces da stavljas distancere pozadi, preporuka je da uzmes 195/50-15 jer ti nece kaciti rubove, u suprotnom - ove druge dve ce kaciti ko blesave...
druge fabricke dimenzije za 155 su:
195/55-15 i 185/60-14
alternativa zlatne ustede: 195/50-15. kostaju upola manje, drze dobro i izgledaju nista manje lepo. spoljni obim jeste manji ali je ubrzanje bolje. na duze, trosi malo vise, ali ne moze i jare i pare

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
pozadi levo vozim jednu gumu 195/55 na felni 15" 7J et30 i kaci ko luda i to na blazim neravninama i ulegnucima, poludeo sam dok sam dolazio i odlazio iz KG jer je put takav a mogu da zamislm kako ibi tek bilo da sam vozio nekog pozadi, jbg neko mi recnuo jednu 50icu i nisam imao drugu gumu da stavim pa sam 55icu za prvo vreme dok ne kupim obe zadnje, tako da ako imas siru felnu nikako ne preporucujem 55 profil pozadi u slucaju sirine 195 !!! 205ica ce tek da kaci zato je za 15ke idealna 195/50 pozadi a glupo je napred stavljati druge pa tako da glasam za sve 4 195/50 kao idealne u slucaju aftermarket felne sa mali et-om 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
gi
- Drug Član
Post
Re: problem na alfi 155
Kod mene su 195/55/15 letnje, ne kači sa fabričkim felnama, sa ovim Borbet kači. Goxy, interni senzor za temperaturu ide preko četvorožičnog kabla, ovo na slici je neki od dodatnih korektivnih otpora (ima ih u 155 koliko hoćeš).
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
-
gi
- Drug Član
Post
Re: problem na alfi 155
Šta oćeš, mogu da prođem svud, ko Shetin tata 
Nego Goxy, otkrij mi tajnu kako svaki dan uspevaš da parkiraš u Forbidden Cityju. Imaš nalepnicu ili?

Nego Goxy, otkrij mi tajnu kako svaki dan uspevaš da parkiraš u Forbidden Cityju. Imaš nalepnicu ili?
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Necu onda da se zezam sa distancerima,a ima da nadjem taj senzor makar raskopao celu tablu
Prvo me skuva,a posle me me ohladi,bre puci ce mi glava poludecu nacisto
Gile:Ja radim u Forbidden Cityju i imam karticu za ulaz,ali kada je jako letnje sunce ili neki sneg i led,obavezno ga parkiram u podzemnoj
Mada ima jedna carobna rec i ako nemas karticu,sa kojom opusteno mozes da se parkiras u APC-u

Prvo me skuva,a posle me me ohladi,bre puci ce mi glava poludecu nacisto

Gile:Ja radim u Forbidden Cityju i imam karticu za ulaz,ali kada je jako letnje sunce ili neki sneg i led,obavezno ga parkiram u podzemnoj

Mada ima jedna carobna rec i ako nemas karticu,sa kojom opusteno mozes da se parkiras u APC-u

A Man's Got to Know His Limitations...
-
gi
- Drug Član
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: problem na alfi 155
A gde/sta je Forbbiden City
??
Goxy,Boka ti je uslikao 1 senzor a drugi treba da je kod suvozacevih nogu.Levo-odakle duva na noge,tu negde je ...
Ovaj gornji ima mali ventilator na sebi.
@sasa KM,msm da ti nemas taj senzor posto imas manuelnu klimu (u narodu poznatiju kao "AC klima"
).


Goxy,Boka ti je uslikao 1 senzor a drugi treba da je kod suvozacevih nogu.Levo-odakle duva na noge,tu negde je ...
Ovaj gornji ima mali ventilator na sebi.
@sasa KM,msm da ti nemas taj senzor posto imas manuelnu klimu (u narodu poznatiju kao "AC klima"

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
i ja bas htedoh da pitam sašu jel bese ac klima kod njega, u tom slucaju nema senzora
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: problem na alfi 155
Flavio: to ti je poslovni kompleks sa raznim pratecim sadrzajima na NBGD poznatiji kao Airport City:


Garant su mi prljavi senzori,za vikend pada ciscenje


Garant su mi prljavi senzori,za vikend pada ciscenje

A Man's Got to Know His Limitations...
- sasa km
- Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
Post
Re: problem na alfi 155
ok momci ...sa AC klimom nema senzor za unutrasnju temperaturu, onda birac temp na sredini konzole mehanicki se podesava toplo-hladno ( sigurno otvara i zatvara klapnu )
kako onda podesava temp dok radi klima, hladi do neke minus temp pa prekine hladjenje do neke plus temp pa ponovo ukljucuje hladjenje ( kao kod GOXY-ja hladno - toplo )....mora postojati nesto sto je ukljucuje i iskljucuje....jedino ako ima termostat direktno na malom hladnjaku u kabini od klime, stim sto ne meri temp kabine vec hladnjaka....

kako onda podesava temp dok radi klima, hladi do neke minus temp pa prekine hladjenje do neke plus temp pa ponovo ukljucuje hladjenje ( kao kod GOXY-ja hladno - toplo )....mora postojati nesto sto je ukljucuje i iskljucuje....jedino ako ima termostat direktno na malom hladnjaku u kabini od klime, stim sto ne meri temp kabine vec hladnjaka....


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem na alfi 155
evo jedno objasnjenje koje moze da pomogne oko razlike ac i dig. klime

Klima uredjaj - A/C je samo skracenica za Air Conditioning, sto u prevodu i znaci klima uredjaj, pa je tako izraz "A/C klima", koji se cesto srece kod nas u oglasima, prava nebuloza. E sad, ona se sastoji iz hladnjaka, kompresora, filtera i cevi punjenih freonom (kao i svaka druga klima), a kod nekih automobila ima i dodatni ventilator u sebi. Podela auto klima na "Manuelnu" i "Automatsku" nema veze sa zivotom! Klima moze biti (nazovimo je) manuelna (sa "tockicima") ili digitalna (sama rec kaze), sto dalje implicira da i manuelna klima moze biti automatska. Manuelna klima koja nije automatska poseduje taster na kome je nacrtana pahulja ili jednostavno pise A/C (navodim najcesce primere), i pritiskom na taster se ukljucuje kompresor klime i stvara se hladniji vazduh od onog napolju. Regulacija temperature se vrsi pomocu tockica/slajdera, dok je to kod digitalne reseno preko displeja i tastera. E sad, automatska klima poseduje "termostat" (kao sto neko rece) tj. senzor, cija je uloga da po potrebi ukljucuje/iskljucuje klimu i regulise brzinu ventilatora kako bi odrzao temperaturu koju smo mu zadali (bilo preko displeja, bilo preko "tockica"). Automobili sa manuelnom automatskom klimom (zvuci malo cudno,ali tako je) imaju obicno taster AUTO, ili na prekidacu za regulaciju brzine postoji AUTO mod, dok je kod digitalnih opet to reseno preko tastera (sve novije digitalne klime su uglavnom i sa automatskim modom, dok su starije samo digitalne). Prosto i jednostavno .
Klima uredjaja ima dve vrste: manualna (A/C) i automatska.Kod manualne tj. A/C klime nema podesavanja temperature,kompresor uvek radi,jedino se moze birati brzina ventilatora kabine i to se radi rucno.A/C klima se koristi tako sto se ukljuci kompresor,a u toku voznje menjas brzinu ventilatora i tako regulises hladjenje.Nije preporucljivo vrsiti regulaciju ukljucivanjem/iskljucivanjem kompresora.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- sasa km
- Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- miljan
- Garaža: Alfa Romeo 155 1,8 8V TS
- Lokacija: Busije
- Lokacija: Batajnica-busije
Post
Re: problem na alfi 155
E sad me stvarno zbunjuje auto, pre neki dan zamagle stakla pogotovo soferka a kad ukljucim da duva da odmagli ona jos vise zamagli
do te mere da nevidim nista, sta to moze biti?






