Alfa Romeo Giulietta
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Hvala...radio sam i kao auto novinar...mada sam to postao jer sam vec znao oko kola, a nisam naucio o tome u redakciji. Kad bi bilo placeno kako treba to bi bio posao snova.
Vozio sam belu Giuliettu koja se daje za prezentaciju. Sada su je brendirali, pa je prepoznatljiva.
Vozio sam belu Giuliettu koja se daje za prezentaciju. Sada su je brendirali, pa je prepoznatljiva.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Odlichan text Starche, naravno, kao i obichno... Trebao si bre svojevremeno trbuhom za kruhom pa nedge preko gde se to vishe i ceni i placa, a i uzivanje u poslu sigurno daleko vece ;-)...
Mali off topic
Shta mislish da li fino zaradjuju ovi iz Hrvatske redakcije EVO magazina?
Back on topic:
Ja sam, idiot, imao zakazanu probnu voznju u Subotu u podne, ali sam imao toliko posla u shtampariji da sam potpuno zaboravio (!?)... I sad me blam i sram da ponovo zakazujem...
Mali off topic
Shta mislish da li fino zaradjuju ovi iz Hrvatske redakcije EVO magazina?
Back on topic:
Ja sam, idiot, imao zakazanu probnu voznju u Subotu u podne, ali sam imao toliko posla u shtampariji da sam potpuno zaboravio (!?)... I sad me blam i sram da ponovo zakazujem...


If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Na toj beloj giullieti nisu ni mogli da ukljuce start stop sistem ovi iz salona posto navodno treba da se instalira nesto sa cd-a.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Nisam siguran da zaradjuju od toga...to je fransiza - znaci svaki broj borba da se plati principal, pa onda ostalo...verovatno se radi o ljudima koji su obezebedjeni u zivotu, pa im ovo dodje k`o zezanje kao i Zeljku Purgaru, dopisniku Vrelih guma, koji zivi napolju i pise iz zadovljstva i po meni radi to najbolje od ovdasnjih novinara. Manje vise kod nas se time bave ljudi koji to vise shvataju kao hobi,nego kao posao, nije im to glavna stvar u zivotu, vec da provozaju kola i da obilaze svet na prezentacijama automobila sto su lepi dogadjaji na fenomenalnim mestima...a sve dzabe. Alvirovic jedini zaradjuje pristojne pare jer to shvata kao posao pre svega, ali zato se covek otkida od posla da bi to postigao.
Radi start/stop sistem na autu. Iskljucio sma ga na semaforu kada se ukljucio.
Radi start/stop sistem na autu. Iskljucio sma ga na semaforu kada se ukljucio.
Acqua-Olio-Benzina
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Старче, леп опис аутомобила. Ево и мојих додатака. Вероватно нећу рећи ништа ново ил' паметно, али можда бар неко извуче нешто корисно из мојих баљезгарија.
Тест вожња је, сама по себи, смешна — два круга у градским условима у којима већи део времена проведеш на семафорима. Ја нисам успео баш неки претеран утисак да стекнем — снага мотора ми делује слично као и 2.2 JTS на 159-ци, што вероватно и одговара односу (рече ми момак из Фиата да ова Giulietta са 2.0 дизелом и 170 коња има 1350 кг, а моја 159 2.2 са 186 коња има 1450 кг).
У сваком случају, приметно је да Фиат ради на маркетиншкој страни ствари: звали су ме и на промоцију и на тест вожњу, вероватно као једног од ранијих купаца Алфе.
Е сад, оно што бих ја додао: мада седишта изгледају одлично, мени се, за то мало времена проведеног у њима, чини да су сувише уска, а и као да не држе баш нешто много боље од ових „елеганте“ која ја имам у 159 (која ни немају претензију да буду „спортска“). Што се остатка унутрашњости тиче, мало превише дигитализације за мој укус. Кабина делује као да сам сео у Хонду Сивик, и нема онај шмек као кабина 159-ке. Све је лепо и „хај-тек“, и немам примедби осим тог неког осећаја да није то—то. Да будем искрен, чак ми и пластика делује пријатније у 159-ци.
Са друге стране, не слажем се са Старчем у вези седења: ја сам седиште спустио максимално и опет ми се чинило као да седим у аутобусу. Можда је до моје висине од 195см, или до доње линије прозора, али такав осећај немам у 159-ци. Слично, за нас мало „височије“ који волимо да се завалимо у седиште, сличан проблем постоји у оба: када извучете седиште максимално, морате имати мало дуже руке да бисте дохватили волан (чак и када њега извучете максимално). Руконаслон који се може склонити је дефинитивно плус по мом мишљењу. Чак ни ја нисам могао да дохватим мењач док ми је рука на њега наслоњена, па је то вероватно као ономад Тојота кад је тако одмакла руконаслон — не може да се одмара рука и користи мењач, пошто рука не треба да лежи на мењачу.
У самој вожњи нисам провео баш дуго у нормалном режиму рада, и мотор лепо прима гас чак и из „загашеног“ стања (старт-стоп систем). Динамички режим даје прилику да се мало брже убрза, а изабрана рута да се одмах затим испробају кочнице. И све је то ок, али ја сам се надао тестирању 235 коња које бих волео да видим и у мојој 159-ци.
Што се изгледа тиче, мислим да би овакви фарови много боље легли једној лимузини. Ђулија ће, сигуран сам, бити прави погодак. Овако, Ђулијета ми више изгледа као мешавина Ланче и Хонде, него као чиста Алфа. А у белој боји изгледа много боље него у тамнијим бојама.
У сваком случају, делује луксузно урађено, па ако то наиђе на одобравање шире клијентеле и донесе профит Алфи и одрешеније руке за будућност, апсолутно подржавам правац! Ваљда неће бити и сличних проблема као са 159. Ја лично се не видим у Ђулијети, али, веома радо бих их видео више на улицама.
У сваком случају, добио сам и два кишобрана, али другари их већ отеше. Сад ће кише, па ћемо бар гледати Ђулијета кишобране на улици док не стигну и аутомобили.
Тест вожња је, сама по себи, смешна — два круга у градским условима у којима већи део времена проведеш на семафорима. Ја нисам успео баш неки претеран утисак да стекнем — снага мотора ми делује слично као и 2.2 JTS на 159-ци, што вероватно и одговара односу (рече ми момак из Фиата да ова Giulietta са 2.0 дизелом и 170 коња има 1350 кг, а моја 159 2.2 са 186 коња има 1450 кг).
У сваком случају, приметно је да Фиат ради на маркетиншкој страни ствари: звали су ме и на промоцију и на тест вожњу, вероватно као једног од ранијих купаца Алфе.
Е сад, оно што бих ја додао: мада седишта изгледају одлично, мени се, за то мало времена проведеног у њима, чини да су сувише уска, а и као да не држе баш нешто много боље од ових „елеганте“ која ја имам у 159 (која ни немају претензију да буду „спортска“). Што се остатка унутрашњости тиче, мало превише дигитализације за мој укус. Кабина делује као да сам сео у Хонду Сивик, и нема онај шмек као кабина 159-ке. Све је лепо и „хај-тек“, и немам примедби осим тог неког осећаја да није то—то. Да будем искрен, чак ми и пластика делује пријатније у 159-ци.
Са друге стране, не слажем се са Старчем у вези седења: ја сам седиште спустио максимално и опет ми се чинило као да седим у аутобусу. Можда је до моје висине од 195см, или до доње линије прозора, али такав осећај немам у 159-ци. Слично, за нас мало „височије“ који волимо да се завалимо у седиште, сличан проблем постоји у оба: када извучете седиште максимално, морате имати мало дуже руке да бисте дохватили волан (чак и када њега извучете максимално). Руконаслон који се може склонити је дефинитивно плус по мом мишљењу. Чак ни ја нисам могао да дохватим мењач док ми је рука на њега наслоњена, па је то вероватно као ономад Тојота кад је тако одмакла руконаслон — не може да се одмара рука и користи мењач, пошто рука не треба да лежи на мењачу.
У самој вожњи нисам провео баш дуго у нормалном режиму рада, и мотор лепо прима гас чак и из „загашеног“ стања (старт-стоп систем). Динамички режим даје прилику да се мало брже убрза, а изабрана рута да се одмах затим испробају кочнице. И све је то ок, али ја сам се надао тестирању 235 коња које бих волео да видим и у мојој 159-ци.
Што се изгледа тиче, мислим да би овакви фарови много боље легли једној лимузини. Ђулија ће, сигуран сам, бити прави погодак. Овако, Ђулијета ми више изгледа као мешавина Ланче и Хонде, него као чиста Алфа. А у белој боји изгледа много боље него у тамнијим бојама.
У сваком случају, делује луксузно урађено, па ако то наиђе на одобравање шире клијентеле и донесе профит Алфи и одрешеније руке за будућност, апсолутно подржавам правац! Ваљда неће бити и сличних проблема као са 159. Ја лично се не видим у Ђулијети, али, веома радо бих их видео више на улицама.
У сваком случају, добио сам и два кишобрана, али другари их већ отеше. Сад ће кише, па ћемо бар гледати Ђулијета кишобране на улици док не стигну и аутомобили.

- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Da se prikljucim diskusiji o novoj Djulijeti i iznesem svoje utiske sa test voznje. Rano jutro, nedelja 3. oktobar. Tek poneko vozilo prozuji ulicama, za razliku od prethodnog dana...
Spoljni izgled automobila je u sumorno jutro bio pravo osvezenje. Sta reci, nova Alfa
. Ako se pazljivo zagleda, moze se nazreti pokusaj dizajnera da evociraju uspomene na staru “Julku” i to pre svega u pogledu prednjeg dela automobila. Medjutim, dizajn kao subjektivna kategorija nikada nije zahvalan za komentarisanje. Mozda ukupnoj slici spolja fali nesto, neka karakteristika koja ce jasno da distancira Djulijetu od ostalih vozila u klasi. S druge strane, mozda je “to”vec tu samo je potrebno vreme da se otkrije. Ipak, priznajem da sam akcenat dao voznim karakteristikama i nekom ukupnom utisku. Dizajn ionako osvaja vremenom.
Sa visinom od 200 cm ulazak u bilo koji automobil i pronalazak odgovarajuce pozicije sedenja predstavljaju poprilicno mucenje. Kao i uvek. Na kraju je ipak dobro zavrseno. E sad, prvi utisak o unutrasnjosti. Nije mi se svidela. Mislim da je kvalitet materijala centralne konzole mogao da bude malo prijatnij za dodir za vozilo u toj klasi, posebno ako se posmatra krajnja ciljna grupa kupaca kojoj je nova “Julka” namenjena. Pokazivac broja obrtaja i brzinomer su pregledni ali ostatak centralne konzole je mogao da bude za nijansu bolji (u smislu ergonomje). Na centralnoj konzoli, u liniji rucice menjaca se nalaze vec dobro poznati pokazivaci temperature u kabini. A iznad ovih pokazivaca je potpuna katastrofa. Skup nekih pet-sest prekidaca za ukljucivanje i iskljucivanje razlicitih funkcija. Iskreno, zaboravio sam koji su tacno prekidaci u pitanju (secam se da jedan prekidac kontrolise Start&Stop opciju) ali se potpuno uklapaju u sliku unutrasnjosti koja nije na nekom zeljenom nivou. Prilikom pritiskanja ovih prekidaca, pod prstima cini mi se da ce veoma brzo doci do nezeljenih efekata kao sto je zaglavljivanje ili lom. Jedan od primera lose ergonomije je i polozaj prekidaca za izbor moda voznje (Dynamic, Neutral, Active). Nije mi jasno zasto ih nisu postavili odmah pored rucice menjaca (malo ispred ili pozadi). Trenutni polozaj zahteva malo vise vezbe prilikom potrage.
Motor je 2.0 jtdm sa 170 ks i 350 Nm na 1800 obr/min. U dynamic modu primetno je da je upravljac za nijansu tvrdji kao i da je odziv na komandu gasa brzi ,ali nisam primetio da je tom prilikom motor bio bucniji nego sto bi trebalo. Nisam primetio suskanje, grebuckanje, lupkanje ili bilo kakve druge nezeljenje zvukove karakterisiticne za dizel motore. Kao kod svih novih vozila, nivo buke nije previsok. Menjac je precizan i nema “lelujanja” rucice koja je poznata kod nekih modela (cak i novijih). U razgovoru sa ljudima iz FAS-a saznao sam da je glavna zamerka ljudi koji su probali novu Alfu upravo menjac i njegova preciznost. Iskreno, nisam primetio bilo kakav problem. S obzirom da nije bilo guzve, uspeo sam koliko toliko da osetim vozne karakteristike. Momak iz FAS-a je insistirao na “gasu do daske” ali… Tokom voznje, ucinilo mi se da automobil neznatno podupravlja, kao da prilikom malo brzeg ulaska u krivinu zahteva siru putanju. Rado bih proverio ovo.
Cudo tehnologije zvano Start&Stop bi trebalo sto pre iskljuciti.
Preglednost u saobracaju je …pa onako. Pozadi se ne vidi nista ali mozda jos veci problem predstavljuju siroki i zakoseni B stubovi i uska stakla zadnjih vrata pa je cuveni “pogled preko ramena” u potrazi za mrtvim uglom potpuno suvisan. Za iskusnije vozace ovo mozda nece predstavljati problem ali za veliku vecinu…
Slozio bih se da sedista ne drze telo dobro iako izgledaju siroko. Posebno ne drze gornji deo tela, koji je u mom slucaju ostavljen na milost i nemilost bocnih inercionih sila. Kao kod Nemaca…
Za pola sata voznje tesko da mozete da donesete objektivnu odluku. Sve se manje vise svodi na prvi utisak i brzinu prilagodjavanja. Visednevna voznja je jedino merilo ali (nazalost) to je ostavljeno novinarima i naravno, buducim kupcima.
Mozda bih samo skrenuo paznju na cene, koje mislim da su za nijansu previsoke. Npr. trenutno se moze pazariti Accord za 20 hiljada dok je “ulazni”model za Djulijetu 19000
. Osim nas ludaka, tesko da bi neko uopste razmisljao. Cena za QV (1750 ccm 235 ks) je 26800 veverica, sto je u poredjenju sa direktnim konkurentom A3 za skoro 10 hiljada manje. Ali prosecan kupac ce mozda pre pogledati u neki Megan Coupe za 15-ak hiljada sa sve “sportskijim sedistima” i smesnim motorom od 1.6
. Da ne smaram vise, stigla je nova Alfa i nazalost, kod nas ce postati aktuelna tek za jedno tri-cetiri godine, kada bude postala trazeni polovnjak. Jedva cekam da vidim izdrzljivost novih motora i menjaca. Toliko za pola sata. Steta sto nije trajalo duze...
Pozdrav svima.
Spoljni izgled automobila je u sumorno jutro bio pravo osvezenje. Sta reci, nova Alfa

Sa visinom od 200 cm ulazak u bilo koji automobil i pronalazak odgovarajuce pozicije sedenja predstavljaju poprilicno mucenje. Kao i uvek. Na kraju je ipak dobro zavrseno. E sad, prvi utisak o unutrasnjosti. Nije mi se svidela. Mislim da je kvalitet materijala centralne konzole mogao da bude malo prijatnij za dodir za vozilo u toj klasi, posebno ako se posmatra krajnja ciljna grupa kupaca kojoj je nova “Julka” namenjena. Pokazivac broja obrtaja i brzinomer su pregledni ali ostatak centralne konzole je mogao da bude za nijansu bolji (u smislu ergonomje). Na centralnoj konzoli, u liniji rucice menjaca se nalaze vec dobro poznati pokazivaci temperature u kabini. A iznad ovih pokazivaca je potpuna katastrofa. Skup nekih pet-sest prekidaca za ukljucivanje i iskljucivanje razlicitih funkcija. Iskreno, zaboravio sam koji su tacno prekidaci u pitanju (secam se da jedan prekidac kontrolise Start&Stop opciju) ali se potpuno uklapaju u sliku unutrasnjosti koja nije na nekom zeljenom nivou. Prilikom pritiskanja ovih prekidaca, pod prstima cini mi se da ce veoma brzo doci do nezeljenih efekata kao sto je zaglavljivanje ili lom. Jedan od primera lose ergonomije je i polozaj prekidaca za izbor moda voznje (Dynamic, Neutral, Active). Nije mi jasno zasto ih nisu postavili odmah pored rucice menjaca (malo ispred ili pozadi). Trenutni polozaj zahteva malo vise vezbe prilikom potrage.
Motor je 2.0 jtdm sa 170 ks i 350 Nm na 1800 obr/min. U dynamic modu primetno je da je upravljac za nijansu tvrdji kao i da je odziv na komandu gasa brzi ,ali nisam primetio da je tom prilikom motor bio bucniji nego sto bi trebalo. Nisam primetio suskanje, grebuckanje, lupkanje ili bilo kakve druge nezeljenje zvukove karakterisiticne za dizel motore. Kao kod svih novih vozila, nivo buke nije previsok. Menjac je precizan i nema “lelujanja” rucice koja je poznata kod nekih modela (cak i novijih). U razgovoru sa ljudima iz FAS-a saznao sam da je glavna zamerka ljudi koji su probali novu Alfu upravo menjac i njegova preciznost. Iskreno, nisam primetio bilo kakav problem. S obzirom da nije bilo guzve, uspeo sam koliko toliko da osetim vozne karakteristike. Momak iz FAS-a je insistirao na “gasu do daske” ali… Tokom voznje, ucinilo mi se da automobil neznatno podupravlja, kao da prilikom malo brzeg ulaska u krivinu zahteva siru putanju. Rado bih proverio ovo.
Cudo tehnologije zvano Start&Stop bi trebalo sto pre iskljuciti.
Preglednost u saobracaju je …pa onako. Pozadi se ne vidi nista ali mozda jos veci problem predstavljuju siroki i zakoseni B stubovi i uska stakla zadnjih vrata pa je cuveni “pogled preko ramena” u potrazi za mrtvim uglom potpuno suvisan. Za iskusnije vozace ovo mozda nece predstavljati problem ali za veliku vecinu…
Slozio bih se da sedista ne drze telo dobro iako izgledaju siroko. Posebno ne drze gornji deo tela, koji je u mom slucaju ostavljen na milost i nemilost bocnih inercionih sila. Kao kod Nemaca…
Za pola sata voznje tesko da mozete da donesete objektivnu odluku. Sve se manje vise svodi na prvi utisak i brzinu prilagodjavanja. Visednevna voznja je jedino merilo ali (nazalost) to je ostavljeno novinarima i naravno, buducim kupcima.
Mozda bih samo skrenuo paznju na cene, koje mislim da su za nijansu previsoke. Npr. trenutno se moze pazariti Accord za 20 hiljada dok je “ulazni”model za Djulijetu 19000


Pozdrav svima.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
...I meni su pricali za to da se neki zale na menjac...Ni ja nisam primetio nikakav problem. Menjac je dosta cvrsci od 156, recimo...Ostavio je na mene dobar utisak. Da smo u nekoj zemlji sa razvijenim trzistem u dobro istreniranim prodavcima, pomislio bih da se lsuze sofisticiranom prodajnom tehnikom kada kazes da je nesto mana, sto i nije, to naglasis, pa se ni ne obraca paznja na stvarne mane...e, sad kod nas...ne znam
...Navodno je neki pizdeo sto ne moze da se kupi sa fabrickim plinom...
...Ocigledno da krupniji ljudi imaju problem sa zauzimanjem odgovarajuce pozicije, sto je cest slucaj kod vecine vozila...ja sa svojih 175 sam imao ok osecaj.
...Navodno je neki pizdeo sto ne moze da se kupi sa fabrickim plinom...
...Ocigledno da krupniji ljudi imaju problem sa zauzimanjem odgovarajuce pozicije, sto je cest slucaj kod vecine vozila...ja sa svojih 175 sam imao ok osecaj.
Acqua-Olio-Benzina
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Zaboravio sam da pitam da li ce mozda da ponude i benzinca za test voznju, mislim da bi bilo zanimljivo uporediti, pre svega posto je nov benzinski motor u grupaciji, pa da vidimo i osetimo...Ne mora bas QV ali 1.4 MultiAir bi bio vise nego zanimljiv...
Re: Alfa Romeo Giulietta
I meni su rekli isto. U pitanju je bio QV... Mozda je samo marketing Fiata i FAS-a, u stilu kakav plin, nasa vozila su tehnoloski napredna, moderne masine... Primetno je da se trude oko marketinga, ali nije sve u tome i zaposljavanju elokventnih ljudi prijatne spoljasnjosti koji barataju brojkama iz kataloga...starac vujadin napisao:
...Navodno je neki pizdeo sto ne moze da se kupi sa fabrickim plinom...
Zaboravio sam da pitam da li ce mozda da ponude i benzinca za test voznju, mislim da bi bilo zanimljivo uporediti, pre svega posto je nov benzinski motor u grupaciji, pa da vidimo i osetimo...Ne mora bas QV ali 1.4 MultiAir bi bio vise nego zanimljiv...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Meni lično je najveći problem sa FAS-om i prodajom Giuliette što nemaju varijantu staro za novo. Ja bih rado zamenio GT-a za Giuliettu uz doplatu ali pošto je to nemoguće onda im ostaje da sačekaju da se ja smislim, prodam GT-a i ne odlučim da onda sa kešom uradim nešto treće.
Jako malo ljudi kupuje nov automobil od 20.000+ eura od nule za keš. Zato svi u svetu i nude zamenu staro za novo. Dok taj stepenik FAS ne preskoči neće biti prodaja spektakularna.
Polovni automobili su im takođe prilika da zarade neki novac, kao i da dobrom uslugom kontrolišu cene polovnih, što ima direktan uticaj na prodaju novih automobila. Što je polovni automobil nekog proizvođača cenjeniji i traženiji, to se kupci lakše odlučuju da kupe nov automobil tog proizvođača, znajući da mu je pad vrednosti kontrolisan i ne nepristojno velik. To je jedan od najvećih problema koji Alfa Romeo ima pri prodaji novih automobila, a naročito u Srbiji. Očekivao sam da će se time pozabaviti pre nego što uslikaju neku lepoticu pored Giuliette i to zakače na bilbord.

Jako malo ljudi kupuje nov automobil od 20.000+ eura od nule za keš. Zato svi u svetu i nude zamenu staro za novo. Dok taj stepenik FAS ne preskoči neće biti prodaja spektakularna.
Polovni automobili su im takođe prilika da zarade neki novac, kao i da dobrom uslugom kontrolišu cene polovnih, što ima direktan uticaj na prodaju novih automobila. Što je polovni automobil nekog proizvođača cenjeniji i traženiji, to se kupci lakše odlučuju da kupe nov automobil tog proizvođača, znajući da mu je pad vrednosti kontrolisan i ne nepristojno velik. To je jedan od najvećih problema koji Alfa Romeo ima pri prodaji novih automobila, a naročito u Srbiji. Očekivao sam da će se time pozabaviti pre nego što uslikaju neku lepoticu pored Giuliette i to zakače na bilbord.
- Woodoo
- Garaža: Službeni
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Vaistinu
Kontrola cene polovnjaka ne moze da se ostvari bez podrske maticne fabrike, zastupnistva, mreze servisa i dilera itd. Trziste bi definitivno bolje odreagovalo na ponudu novih ali polovnih automobila kada bi se FAS zaista ukljucio u pricu.
Iskreno, nadam se da se tako nesto moze primeniti i kod nas.

Kontrola cene polovnjaka ne moze da se ostvari bez podrske maticne fabrike, zastupnistva, mreze servisa i dilera itd. Trziste bi definitivno bolje odreagovalo na ponudu novih ali polovnih automobila kada bi se FAS zaista ukljucio u pricu.
Iskreno, nadam se da se tako nesto moze primeniti i kod nas.

- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Greahota je u bilo shta stavljati plin, osim u kuhinju, za shporetWoodoo napisao:Grehota je u QV stavljati plin.


If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Nadam se da QV oznaka nije samo radi reklame i bolje prodaje vec i da postoji ozbiljan rad iza
znackice. Samo tako moze da opstane i da opravda ocekivanja. U FAS-u nisu znali da mi kazu da li je nesto razlicito u odnosu na standardne modele u pogledu vesanja, upravljanja itd. Naravno, ako izuzmemo motor koji obecava
A plin? Pa jeste skrnavljenje, ali ko moze da ulozi ~30k u automobil ne verujem da razmislja o plinu kao opciji
Mozda u second hand varijanti...


A plin? Pa jeste skrnavljenje, ali ko moze da ulozi ~30k u automobil ne verujem da razmislja o plinu kao opciji

Mozda u second hand varijanti...

- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Bez uvrede nekolicini jer se slažem u većini stvari sa vama,ali:
Ja sam mislio da je Alvirović mlađi najveći sitničar, tipa-široki stubovi, ostava za čaše mu smeta, Lamborghini mu neudoban prilikom prelaska preko rešetaka za vodu, itd. Slažem se da je danas takvo vreme da svi kupci traže dlaku u jajetu, ali svi mi smo "do juče" vozili Yugiće i 101 i druga auta bez klime i sl., a sad ne možemo ni bez navigacije, ni bez 200 air bag-ova itd.
Ja sam mislio da je Alvirović mlađi najveći sitničar, tipa-široki stubovi, ostava za čaše mu smeta, Lamborghini mu neudoban prilikom prelaska preko rešetaka za vodu, itd. Slažem se da je danas takvo vreme da svi kupci traže dlaku u jajetu, ali svi mi smo "do juče" vozili Yugiće i 101 i druga auta bez klime i sl., a sad ne možemo ni bez navigacije, ni bez 200 air bag-ova itd.

potpis
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Jedno pitanje za Starca, a vezano za prethodno pominjanu potrosnju QV...
Pa postoji li neki motor na trzistu od 235 ks, a da trosi manje nego ovaj 1750 TB?
Oni se hvale kako su dobili snagu jednog 3.0 atmo motora, pa zar nije logicno da potrosnja bude takva?
Jos u osnovnoj skoli su nam rekli da se energija ne moze stvoriti ni iz cega, nije li logicno da za vise snage treba vise energije?

Pa postoji li neki motor na trzistu od 235 ks, a da trosi manje nego ovaj 1750 TB?
Oni se hvale kako su dobili snagu jednog 3.0 atmo motora, pa zar nije logicno da potrosnja bude takva?
Jos u osnovnoj skoli su nam rekli da se energija ne moze stvoriti ni iz cega, nije li logicno da za vise snage treba vise energije?

- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Slazem se ja sa tim ali imajuci u vidu da QV kosta oko 27000 nije primerena potrosnja od 17-18 litara koliko se pominje. A i iskreno nije ni bitno koliko auto kosta, ko prelazi iole ozbiljniju kilometrazu mora razmisljati o plinu jer je benzin a i dizel jednostavno preskup sada.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Naravno da snazni motori trose benzina, ne treba se pecati na marketing kako ti motorcici trose k`o upaljac. Medjutim, konkurentni motori (VW, Renault, Opel) ipak trose manje...mada naravno da kola od 200-250ks moraju da trose. A i nije logicno da 3.2 motor trosi manje u normalnom rezimu rada. Hajde da trosi taj turbo u visim obrtajima, pri vecim brzinama, ali u gradskoj voznji...mnogo.alfaholic napisao:Jedno pitanje za Starca, a vezano za prethodno pominjanu potrosnju QV...
Pa postoji li neki motor na trzistu od 235 ks, a da trosi manje nego ovaj 1750 TB?
Oni se hvale kako su dobili snagu jednog 3.0 atmo motora, pa zar nije logicno da potrosnja bude takva?
Jos u osnovnoj skoli su nam rekli da se energija ne moze stvoriti ni iz cega, nije li logicno da za vise snage treba vise energije?
Acqua-Olio-Benzina
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
To je uvreda koju moze samo tura pica na nekom od buducih skupova da spere
Starac, Danilo i ja smo izneli svoje utiske o voznji... Svako ima svoj ugao gledanja, pa kada saberemo vise razlicitih misljenja mozda dodjemo do nekog zakljucka...I mislim da se slazemo u vecini zapazanja.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Ih, pa gde sa klanom Alvirovica da nas poredis...cirko83 napisao:Bez uvrede nekolicini jer se slažem u većini stvari sa vama,ali:
Ja sam mislio da je Alvirović mlađi najveći sitničar...

To je uvreda koju moze samo tura pica na nekom od buducih skupova da spere

Starac, Danilo i ja smo izneli svoje utiske o voznji... Svako ima svoj ugao gledanja, pa kada saberemo vise razlicitih misljenja mozda dodjemo do nekog zakljucka...I mislim da se slazemo u vecini zapazanja.
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Ma ne poredim vas sa njima, oni jesu možda dobri novinari, ali uvek favorizuju nemce i ima da izmisle i nepostojeći test samo da bi pobedio glupi golf. Giuliett-u na handling stazi nisu mogli da izbace iz koloseka, ali je ipak gnoj najuravnoteženiji auto i po njima za dlaku pobedio Julku
Ovo za piće nema problema
. I ja se slažem sa vama u većini stvari, ali meni su neke baš sitnice nebitne


Ovo za piće nema problema






potpis
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Znam, video sam taj test. Opet sam se sit ismejao kako su bodovali... Nemac je bio za dlaku bolji... Kao i uvek, "favorit" je opravdao ocekivanja
Julku su pohvalili ali ipak dadose prednost nemackoj preciznosti...
Objektivnost im zaista nije jaca strana.


Julku su pohvalili ali ipak dadose prednost nemackoj preciznosti...

Objektivnost im zaista nije jaca strana.


- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Ja i dalje imam problem da progutam te podatke o 17-18 litara potroshnje u uslovima gradske voznje... Mislim, OK ako se vozi sve vreme na nekoj granici, ali... Chitao sam razne testove i reportaze po net-u, nashim magazinima, EVO-u (hrvatsko i englesko izdanje), Car itd... I nisam naishao na taj podatak, odnosno zapazanje novinara o tako nenormalno velikom odstupanju od fabrichih podataka, naprotiv, uglavnom hvale ekonomiju (?)... Hmm...
Shta upada u ochi je da uglavnom svi preporuchuju 1.4 sa 170 ks kao jeftiniju i u voznji mnogo zabavniju varijantu... Dizel (osim kod nas) gotovo niko ni ne spominje, kao da ga i nema u ponudi...
Shta upada u ochi je da uglavnom svi preporuchuju 1.4 sa 170 ks kao jeftiniju i u voznji mnogo zabavniju varijantu... Dizel (osim kod nas) gotovo niko ni ne spominje, kao da ga i nema u ponudi...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Imas testova i tekstova o tome. Na alfaonwer.com je to cest topic...toliko da se ljudi raspituju za remapiranje vise zbog potrosnje, manje zbog povecanja snage. Nije bilo spominjano na prvim voznjama (ono sto su neki ovde u pocetku nazvali testovima) koje nisu dovoljno ozbiljne. Sada kada su je dobili na duze, ta mana je dosla do izrazaja.
Giulietta za pocetnike
... re=related
Giulietta za pocetnike


... re=related
Acqua-Olio-Benzina
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Kontrola cene polovnjaka ne moze da se diktira uz podrsku maticne kuce, ona na polovnjacima uglavnom moze samo da gubi. Posto brend stoji tako kako stoji mislim da jos uvek nemaju tu snagu, bar ovde, da uzimaju polovnjake jerr na kojima ce gotovo sigurno gubiti jer ne postoji nikakva traznja za njih. Ako naprave tako da nece izgubiti onda se stranka uvredi i nece vise da kroci u salon
U jednoj Nemackoj to mozda i moraju jer neko dodje i kupi napucan model od 40.000 evra pa mu u njemu uracunaju i to sto ce na "starom" izgubiti tri hiljade.....svi ovlasteni servisi i distributeri rade staro za novo da bi zadrzali kupce ali cesto se kupci uvrede na procenu pa odu i kupe drugi brend jer su ljuti, i onda svoj auto prodaju sami i dobiju uglavnom vise novca............cene polovnjaka nazalost diktiraju samo ponuda i traznja odnosno cenovni rang koji su onu sto predstavljaju traznju spremni da daju....pa ne bi oni na placevima uvozili krseve i zaradjivali manje, rizikovali obiljne kvarove, da ne moraju.....kupovali bi dobre polovnjake i zaradjivali vise, ali to kod nas ne prolazi odnosno traznja za tako necim je par posto od ukupnog prometa......

Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Dizele niko ne spominje ne zato što su loši, nego zato što su u odnosu na MultiAir bajata vest. Verovatno dizelima ništa ne fali, kao što im nije falilo ni do sada, ali svi se bave novim stvarima. 1.4 MultiAir zaista izgleda kao najzanimljivija ponuda za Giuliettu. Bilo bi lepo da u Beogradu osvane neko test auto sa tim motorom.