 
 




nije neki kvalitet telefonom slikano


 ))))
))))
 sto je valjda i cilj
 sto je valjda i cilj Bilo jutros na Jutarnjem Programu na Pinku... Evo sad chituckam reportazu u Pressu... Rekao bih da je bilo sasvim lepa organizavija, pa vidjeniji ljudi is grada
  Bilo jutros na Jutarnjem Programu na Pinku... Evo sad chituckam reportazu u Pressu... Rekao bih da je bilo sasvim lepa organizavija, pa vidjeniji ljudi is grada   ...
 ...


Postoji vec cenovnik za Srbiju, dobili smo ga sinoc. Prodaja krece uskoro, koliko sam razumeo, vec naredne nedelje.DejanGT napisao:Za kad je najavljen početak prodaje? Jel objavljen cenovnik? Da li je http://www.alfaromeo.rs konačno udvostručio svoj footprint na dve stranice teksta? Pusti ambasadu...

Ostadoh ti duzan objashnjenje... Ovaj nachin reklamirajna, naziva se strategija odnosno, metoda intrige... Kada postupno nizom vezanih reklama u kojoj se ne otkriva predmet reklame odmah, vec postupno, i na taj nachin privlachish paznju ljudi, dok im da na kraju ne "otkrijesh" o chemu je zapravo rech... Ovakav vid reklamiranja, naravno, nije bez presedana ni kod nas, naprotiv... "Izmislio" ga je David Ogilvy josh 50-ih godina proshlog veka. Kada je dobro osmishljena daje odlichne rezultate, jer privlachi paznju i onih ljudi koji inache ne bi bili ciljna grupa kampanje... Mislim da je u ovom nashem konkretnom sluchaju uradjeno vishe nego sjajno... Rezultati kampanje ce se tek pokazati, a obzirom da mi prilaze ljudi na poslu koji veze nemaju sa brendom i krecu u prichu o promociji, novinskim tekstovima, uopshte o svemu shto se deshavalo u poslednjih nedelju dana a vezano je za Giuliettu, mislim da je extra odradjen posao... Jedna starija koleginica mi je jutros donela Press gde je na dve strane uradjena reportaza o promociji u ambasadi, i dat kratak presek istorije imena i modela... U Pressu takodje mozesh videti i ono o chemu sam pisao na pochetku posta... Imash oglase od naslovne strane pa do srednjih strana gde se nalazi oglas preko cele strane, koji vezuje celu prichu koja je ishla preko niza manjih oglasa do tad... Dakle jedinstvena multimedijalna kampanja... Sjajno... E sad kakve ce to efekte imati na Giuliettinu prodaju u ovoj napacenoj i osiromashenoj zemlji, ne znam... Da shkodi nece...Darko_NS napisao:sad sam video jedan bilbord blizu keja u ns gde se vidi samo bela haljina sa natpisom isto u fazonu "stvari od kojih su sacinjeni snovi" mislim da 99,9 posto ljudi nece skontati o cemu se radi.. mislim da je losa ideja nastupiti sa takvim posterom, kontam da to prolazi u italiji, ali ovde em je alfa retka em ljudi slabo kapiraju te skrivene poruke.. ja da nisam video ovu sliku sa umom turman isto ne bi shvatio taj bilbord
 )... Ja sam prvi ovde uvek negodovao i naduvavao Deltin pristup brendu i njivu ciganiju od "marketinga"... Sada, od kada je Fiat ushao direktno u prichu, stvari su se drastichno promenile NA BOLJE... Chitava masa raznoraznih dogadjanja i raznih medijskih nastupa, neki odlichno odradjeni, neki pomoz' Boze, ali stvari se definitivno krecu u dobrom pravcu i ako se tako i nastavi, to mora dati i realne rezultate na trzishtu... Zato kritichari, polako... Nishta se ne menja preko noci, i ne mozete ochekivati neke ne znam ni ja kakve rezultate odmah i sad, posle toliko godina apsolutne NULE od brand marketinga u Srbiji... Dajte ljudima priliku da (napokon) postave stvari na mesto... Shto se konkretne kapmanje tiche, sve je stvar ukusa... Nekome ce se svidjati, nekome ne, ali je svakako vrlo PRIMECENA, a to je jedan od glavnih ciljeva svake inicijalne kampanje... Nije se utopila u mnoshtvo i to je vrlo pozitivna stvar, kao i odlichna propracenost u SVIM medijima. Ja licho sam izuzetno zadovoljlan, i moram priznati zaista impresioniran ovom nesvakidashnjom kampanjom za nash brend u nashoj Srbiji...
 )... Ja sam prvi ovde uvek negodovao i naduvavao Deltin pristup brendu i njivu ciganiju od "marketinga"... Sada, od kada je Fiat ushao direktno u prichu, stvari su se drastichno promenile NA BOLJE... Chitava masa raznoraznih dogadjanja i raznih medijskih nastupa, neki odlichno odradjeni, neki pomoz' Boze, ali stvari se definitivno krecu u dobrom pravcu i ako se tako i nastavi, to mora dati i realne rezultate na trzishtu... Zato kritichari, polako... Nishta se ne menja preko noci, i ne mozete ochekivati neke ne znam ni ja kakve rezultate odmah i sad, posle toliko godina apsolutne NULE od brand marketinga u Srbiji... Dajte ljudima priliku da (napokon) postave stvari na mesto... Shto se konkretne kapmanje tiche, sve je stvar ukusa... Nekome ce se svidjati, nekome ne, ali je svakako vrlo PRIMECENA, a to je jedan od glavnih ciljeva svake inicijalne kampanje... Nije se utopila u mnoshtvo i to je vrlo pozitivna stvar, kao i odlichna propracenost u SVIM medijima. Ja licho sam izuzetno zadovoljlan, i moram priznati zaista impresioniran ovom nesvakidashnjom kampanjom za nash brend u nashoj Srbiji...   
  

Dragon napisao: Bilo bi dobro da se teme o promociji spoje u jednu.

bila, sa ostalima, nisam te videlaDimce011 napisao:Pa gde si ti bila???!!! Što se ne javi!?




 Samo mi fali 26000€
 Samo mi fali 26000€   
  