vibracije u kabini 156 jtd
Post
vibracije u kabini 156 jtd
Pre jedno dva meseca pojavile su mi se vibracije u kabini,vodeci se zdravim razumom prvo sam proverio nosace motora.Kad sam podigao haubu odmah sam primetio da takozvana koska koja ublazava trzaje motora pri paljenju i gasenju otisla pa sam istu zamenio ali nije doslo do rezultata.Kad sam menjao kosku morao sam da nategnem motor ka hladnjaku da bi ubacio sraf pa sam posumnjao na zadnji nosac koji sam zamenio kod majstora,medjutim opet nista.Majstor mi je pomocu pajsera i odokativno pogledao i ostala dva nosaca nesto promrmljao i slegao ramenima,tako da sam ja ostao u nedoumici sta da radim.Ako zamenim i ostale nosace a nedobijem rezultat to su bacene pare.Auto ima vibracije samo u leru kad dodam gas to se smanji nema trzaje motora kad krecem i kad stajem a rucica menjaca je mirna.Ako je neko imao slicna iskustva neka mi odgovori.Po
moc!
- Relja
- Saradnik Uprave

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: vibracije u kabini 156 jtd
jel imas podrhtavanja kad gasis auto? moguce da je plivajuci zamajac
- ctrl alt del
- Contact:
- Garaža: AR 146 1.4TS
- Lokacija: Beograd
Post
Re: vibracije u kabini 156 jtd
Joj što volim te "majstore" što mrmljaju i sležu ramenima a ti izađeš neobavljena posla...
IDEMO U RAT DA SE BIJETE.
NEKI ĆETE DA POGINETE.
A NEKI ĆEMO I DA SE VRATIMO.
NEKI ĆETE DA POGINETE.
A NEKI ĆEMO I DA SE VRATIMO.
Post
Re: vibracije u kabini 156 jtd
Nemam podrhtavanja kad palim i gasim auto,mislim nemam neka znacajna podrhtavanja u odnosu na ranije.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: vibracije u kabini 156 jtd
Vibracije su zbog:
a) nosača motora (test: na dizalici i u leru dodirneš rukom nosač motora - deo ka motoru mora da ima vibracije, a deo ka šasiji trebalo bi da bude prilično miran),
b) injektora (provera u nekom "Bosch" servisu)
c) neravnomerne kompresije po cilindrima (ravnomernost može da se proveri "Bosch" dijagnostikom, a manometrom samo ako te zanima baš veličina kompresije) i
d) zamajca (iako se efekti dotrajalog zamajca osete i na većim obrtajima)...
Inače majstori misle da vibracije nisu kvar...
a) nosača motora (test: na dizalici i u leru dodirneš rukom nosač motora - deo ka motoru mora da ima vibracije, a deo ka šasiji trebalo bi da bude prilično miran),
b) injektora (provera u nekom "Bosch" servisu)
c) neravnomerne kompresije po cilindrima (ravnomernost može da se proveri "Bosch" dijagnostikom, a manometrom samo ako te zanima baš veličina kompresije) i
d) zamajca (iako se efekti dotrajalog zamajca osete i na većim obrtajima)...
Inače majstori misle da vibracije nisu kvar...
Alfa je stil... ostalo je status...