Kod cepa za ulje nema nikakvih znakova...niti ima ulja u posudi za tecnost pa vjerujem da je glava ipak prezhivjela...
Danas dolih tecnosti, upalih auto...malo sacekao da se ugrije da bih provjerio neke stvari i vidim da ide preko 90C u leru tako da ugasih odma...Eo stvari koje sam provjerio...
- napipavao sam crijevo koje ide iz termostata (koji je btw nedavno mijenjan jer je riknuo i ostao otvoren) u hladnjak i ono je vruce (to je ono gornje debelo crijevo) a ono donje sto ide iz hladnjaka u motor je hladno - to znachi da je termostat ok tj. da otvara ?
- takodje crijeva koja iz termostata idu u kabinu, jedno je vruce drugo hladno...
- ventilator se na 85C upalio kako i treba ali se gasi kad se ugasi auto - je li to ok ? nisam nikad obraca paznju na to prije pa ne mogu da se sjetim da li ostaje upaljen...Kako god i kad se upali, temperatura i dalje raste...
- kad pritisnem bilo koje crijevo koje ima veze s sistemom za hladjenje tj. koje vodi vodu...onda se digne visina tecnosti u posudi za tecnost - cak i kad je auto upaljeno,dakle sistem pod pritiskom - da li je to normalno ? (kapiram da bi trebalo da je pod dovoljnim pritiskom da i ne mogu pritisnut crijevo ?)
Na shta da ciljam ? Cini mi se pumpa za vodu a ?
hvala!

