Lancia Stratos HF
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Stratos HF
Malo je tuzno da jedan bogati nemacki entuzijasta (kao i u slucaju TZ3) izgura ceo projekat za sebe, a da maticna kompanija nema sluha za tako nesto. Pri tome je covek bio velikodusan i dao dozvolu Pininfarini da moze proizvesti 25 komada ako zele.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Stratos HF
Dizajn, 50:50 raspored, Ferrari V8 (josh ako je iz 588) centralno, 1200 kg... daj, daj, daj....
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Stratos HF
Skrnavi Fiat na čelu sa Markioneom koči sve što valja, počevši od Alfe pa sve do Lancie!!!
Novi Stratos bi napravio haos u segmentu supersportskih automobila i prodaja bi bila zagarantovana, za bar 5000 kom.
Pegla mi se od "gazde" koji je kratkovid kao ćuran sa dioptrijom.
Novi Stratos bi napravio haos u segmentu supersportskih automobila i prodaja bi bila zagarantovana, za bar 5000 kom.
Pegla mi se od "gazde" koji je kratkovid kao ćuran sa dioptrijom.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Lancia Stratos HF
Ruku na srce, koliko god italijani bili napredni u dizajnu i performansama automobila, osim Ferrari, niko drugi nikad nije razumeo koncept marketinga kao pojave... njima to verovatno u porodilištu izvade po rođenju kao slepo crevo... Ceo problem italijanske auto industrije je potpuno fundamentalno ne postojanje marketinga. Oni ljudi bodu u mraku zatvorenih očiju pa šta ubodu... Bar tako je bilo u poslednjih 100 godina, možda bude bolje u sledećih 100...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Stratos HF
@Speed
Motor je iz 430 Scuderie
Kod njih stvarno izgleda kao da nema sistema...nekad zabodu neku stvar marketinski do j.a.j.a., a nekad pustaju da im prolaze prilike.
Kad se samo setim kada se pojavila Mazda Miata, tek su onda shvatili da takva kola mogu da donose pare, iako su ih i sami proizvodili (i Englezi) pre Japanaca. Koliko su samo dobrih prototipova izbagatelisali. Druge firme mnogo hitrije i spremnije reaguju. Kada je Mercedes SLK izasao svojevremeno kao projekat, dizajneri su govorili da auto sa takvim hladnjakom (sa sitnim okruglim rupama) ne moze da se proizvodi jer ne moze da usisa dovoljno vazduha. Italijani bi verovatno tu i stali i pala bi prasina na prototip, ali Nemac se nije smirio dok takav isti hladnjak po izgledu nije prilagodio serijskoj proizvodnji.
Kada se pojavio Mini, odmah su u BMW reagovali na pozitivan odjek i krenuli sa proizvodnjom. Za novog Ficu su ljudi morali da mole Fiat da ga prave i da pisu hiljade pisama...jedva ih namolise. Isto bese i sa 8c...jedva su odobrili da je prave. Sjajan prototip Alfe Sprint 6c nisu i jos gomilu drugih...
A najzalije mi je sto nisu pravili ovo...
Auto totalno spreman za proizvodnju, fantastican dizajn, bez prave konkurencije u tom segmentu (tek mnogo kasnije s epojavio BMW "kec" kupe) , gomila poziva, moljakanja i ostali su gluvi...kakve budale
Motor je iz 430 Scuderie
Kod njih stvarno izgleda kao da nema sistema...nekad zabodu neku stvar marketinski do j.a.j.a., a nekad pustaju da im prolaze prilike.
Kad se samo setim kada se pojavila Mazda Miata, tek su onda shvatili da takva kola mogu da donose pare, iako su ih i sami proizvodili (i Englezi) pre Japanaca. Koliko su samo dobrih prototipova izbagatelisali. Druge firme mnogo hitrije i spremnije reaguju. Kada je Mercedes SLK izasao svojevremeno kao projekat, dizajneri su govorili da auto sa takvim hladnjakom (sa sitnim okruglim rupama) ne moze da se proizvodi jer ne moze da usisa dovoljno vazduha. Italijani bi verovatno tu i stali i pala bi prasina na prototip, ali Nemac se nije smirio dok takav isti hladnjak po izgledu nije prilagodio serijskoj proizvodnji.
Kada se pojavio Mini, odmah su u BMW reagovali na pozitivan odjek i krenuli sa proizvodnjom. Za novog Ficu su ljudi morali da mole Fiat da ga prave i da pisu hiljade pisama...jedva ih namolise. Isto bese i sa 8c...jedva su odobrili da je prave. Sjajan prototip Alfe Sprint 6c nisu i jos gomilu drugih...
A najzalije mi je sto nisu pravili ovo...
Auto totalno spreman za proizvodnju, fantastican dizajn, bez prave konkurencije u tom segmentu (tek mnogo kasnije s epojavio BMW "kec" kupe) , gomila poziva, moljakanja i ostali su gluvi...kakve budale
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Eh, srce me zaboli kad pogledam ove donje tri slike... Takav projekat je na kraju završio pod stepenicama u nekom ćošku...
Ne treba biti previše pametan pa zaključiti zašto je ovaj projekat propao. U momentu njegovog prikazivanja fiat jednostavno nije imao žute banke, a mislim da su stajali toliko loše da nisu ni kredit mogli da dobiju...
Re: Lancia Stratos HF
starac vujadin napisao:i pala bi prasina na prototip,
Eh, srce me zaboli kad pogledam ove donje tri slike... Takav projekat je na kraju završio pod stepenicama u nekom ćošku...
Ne treba biti previše pametan pa zaključiti zašto je ovaj projekat propao. U momentu njegovog prikazivanja fiat jednostavno nije imao žute banke, a mislim da su stajali toliko loše da nisu ni kredit mogli da dobiju...
- floyd030
- Garaža: alfa romeo 33 1.5i 1991g
alfa romeo 33 1.3s 1988g - Lokacija: Bor
- Lokacija: bor,srbija
Post
Re: Lancia Stratos HF
http://s1.bitefight.rs/c.php?uid=20864" onclick="window.open(this.href);return false;
Kad je struju izmisljao Tesla,ameriko sisala si vesla
Kad je struju izmisljao Tesla,ameriko sisala si vesla
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
Ajd' daj Boze da popuste pritisku i ovoga puta posle Fiata i Alfe i Lancia, napokon, dobije jedan reprezentativni model, da bace malo sunca na ovu, na zalost, posustalu marku...
Da, Fulvia koncept je dobar primer propushtene odlichne shanse da se napravi zaista sjajan u potez u veoma vaznom trenutku za opstanak Lancie... To je bre bio gotov automobil, u potpunost spreman za seriju, bio sam ubedjen da ce da krene, kad ono TRT... Ako i ovaj projekat zavrshi ispod nekog stepenishta, bojim sa da ce to znachiti da se od Lancie definitivno dizu ruke... STRASHNO...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Stratos HF
Ah, pogledaj mene, idiota, shta sam napisao gore (588)... Manje piva, manje piva Milsio sam, naravno, na 458... Ah, pa ni mashinche iz Scuderije nije za bacanje... Chak shta vishe ...starac vujadin napisao:@Speed
Motor je iz 430 Scuderie
Ajd' daj Boze da popuste pritisku i ovoga puta posle Fiata i Alfe i Lancia, napokon, dobije jedan reprezentativni model, da bace malo sunca na ovu, na zalost, posustalu marku...
Da, Fulvia koncept je dobar primer propushtene odlichne shanse da se napravi zaista sjajan u potez u veoma vaznom trenutku za opstanak Lancie... To je bre bio gotov automobil, u potpunost spreman za seriju, bio sam ubedjen da ce da krene, kad ono TRT... Ako i ovaj projekat zavrshi ispod nekog stepenishta, bojim sa da ce to znachiti da se od Lancie definitivno dizu ruke... STRASHNO...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Lancia Stratos HF
Postoji ipak ozbiljna razlika između Fulvije i novog Stratosa.
Fulvija je trebalo da bude veliko-serijski automobil, i daleko je bio od spremnog za proizvodnju. Možda je prototip bio inženjerski konstruktivno rešen ali nije bilo kinte za alate za serijsku proizvodnju. To i jeste glavna kinta za pokretanje proizvodnje bilo kog automobila. Sudbina Fulvije je bila zapečaćena ozbiljnim nedostatkom novca. Lancia nije mogla ni da uzme kredit za alate, ni da proizvodnju uvali nekom karoseristi, ko bi joj poverovao da će se Fulvia prodavati u momentu kada Thesis ne uspeva da se proda ni u 20% predviđenog tiraža, Lybra lagano posustaje a nema se novca ni za naslednika... Fulvia je bila samo stilistička vežba dizajnera, na žalost.
Novi Stratos je skroz druga priča. Njegova svrha je slična Alfi 8C. 8C je nastao iz advertising budžeta Alfa Romea a ne iz budžeta predviđenog za razvoj novih modela. Sračunali su da ako naprave fenomenalni prelepi superautomobil, to će im doneti mnogo više besplatnog publiciteta nego što mogu da istim novcem kupe oglasnog prostora u novinama i na televiziji. To se pokazalo kao pun pogodak. 8C se ne skida sa neta, novina, postera, kalendara, tv-a a zapravo se uopšte više ne prodaje, niti je bitno koliko će novca taj model konkretno doneti. Navodno je gađano da sa 500 kupea i 500 kabrioleta budu na pozitivnoj nuli i to su bez problema i uspeli.
Zato je i dozvola da bogati nemac na svoj projekat zakači Lancia bedž Fiat-u odličan potez. Proizvodnja 25 komada Stratosa je sasvim dovoljna za efekat Alfe 8C, a nisu ni 2 eura uložili. Internet je u samo nekoliko dana prepun svega i svačega o novom Stratosu. Praktično je njegova misija već završena. Jedino veliko pitanje je kako će Lancia naplatiti taj stečeni publicitet. Farovi, felne i vrh auspuha sa 8C su završili na MiTo-u i Đulijeti. Ja nešto još ne vidim Stratos-ove farove na Ypsilonu... Ustvari taj nastavak priče je mnogo zanimljiviji od Stratosa, ako uopšte postoji...
Fulvija je trebalo da bude veliko-serijski automobil, i daleko je bio od spremnog za proizvodnju. Možda je prototip bio inženjerski konstruktivno rešen ali nije bilo kinte za alate za serijsku proizvodnju. To i jeste glavna kinta za pokretanje proizvodnje bilo kog automobila. Sudbina Fulvije je bila zapečaćena ozbiljnim nedostatkom novca. Lancia nije mogla ni da uzme kredit za alate, ni da proizvodnju uvali nekom karoseristi, ko bi joj poverovao da će se Fulvia prodavati u momentu kada Thesis ne uspeva da se proda ni u 20% predviđenog tiraža, Lybra lagano posustaje a nema se novca ni za naslednika... Fulvia je bila samo stilistička vežba dizajnera, na žalost.
Novi Stratos je skroz druga priča. Njegova svrha je slična Alfi 8C. 8C je nastao iz advertising budžeta Alfa Romea a ne iz budžeta predviđenog za razvoj novih modela. Sračunali su da ako naprave fenomenalni prelepi superautomobil, to će im doneti mnogo više besplatnog publiciteta nego što mogu da istim novcem kupe oglasnog prostora u novinama i na televiziji. To se pokazalo kao pun pogodak. 8C se ne skida sa neta, novina, postera, kalendara, tv-a a zapravo se uopšte više ne prodaje, niti je bitno koliko će novca taj model konkretno doneti. Navodno je gađano da sa 500 kupea i 500 kabrioleta budu na pozitivnoj nuli i to su bez problema i uspeli.
Zato je i dozvola da bogati nemac na svoj projekat zakači Lancia bedž Fiat-u odličan potez. Proizvodnja 25 komada Stratosa je sasvim dovoljna za efekat Alfe 8C, a nisu ni 2 eura uložili. Internet je u samo nekoliko dana prepun svega i svačega o novom Stratosu. Praktično je njegova misija već završena. Jedino veliko pitanje je kako će Lancia naplatiti taj stečeni publicitet. Farovi, felne i vrh auspuha sa 8C su završili na MiTo-u i Đulijeti. Ja nešto još ne vidim Stratos-ove farove na Ypsilonu... Ustvari taj nastavak priče je mnogo zanimljiviji od Stratosa, ako uopšte postoji...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Stratos HF
Cekaj, nije bilo bas tako...
Fulvia concept je auto koji je bez problema mogao da se proizvodi, nije to bila stilsiticka vezba. Stilisticke vezbe su daleko od proizvodnje, ovaj auto je konstrukciono bio potpuno spreman za proizvodnju. Da li ce biti motor ovakav ili onakav, menjac, koja ce sedista staviti, pa i poneki sitni detalj na karoseriji - to nije bitno. Uostalom, ja imam test voznju tog auta u jednom od brojeva Quattroroutea - auto je bio potpuno spreman za proizovdnju. Sto se tice para, nije bas istina da nije imala bas toliko kinte jer da je tkao bilo ne bi proizvodili bas nista. Pitanje je bilo smao procene isplativosti - oni su procenili da to nije isplativo, ceo laicki svet je mislio da bi to bio pun pogodak. Onda su izmisljali neke druge razloge tipa - to je stara platorma, menjamo motore, necemo te stare iz Barchette da stavljamo, bla, bla...onda je bila i nek aglupa ideja da od njega prave cabrio coupe sa tvrdim krovom...mada i to bi bilo nesto. Sto se tice novca za alate to ne bi bio problem - da se karoseristi to da uradi, pravi se kod njega, deli se profit i gotovo...pa karoseristi samo cekaju te poslove kojih je sve manje
Za 8c je bila ista prica i da se nije promenio CEO Alfe i koji je na svoju odgovornost predlozi da se iz budzeta za marketing napravi ogranicena serija 8c. Tu se, nazalost, nije radilo o nekoj pametnoj proceni managementa, vec o hrabroj odluci jednog coveka iz managementa...a to nije planiranje istategija - to su "klikeri" i hrabrost. Inace, ista je bila price - nece se isplatiti, nece se isplatiti.
Stratos je ostvarenje snova jednog istinskog zaljubljenika Michael Stoschek-a koji je bio jedan od inicijatora stilisticke vezbe Phenomenon Stratos od pre nekoliko godina koja je trebala da rezultira nekom produkcijom. Kada je video da od toga nema nista, onda je covek narucio za sebe i svog sina ovaj auto. Kada se to radi planski, kada budzet nije problem onda to izgleda tako da to nacrta najbolji svetski dizajner (u stvari korisceni su nacrti Jason Castrioete iz 2008. dok je bio u Pininfarini, a korisceni su i elementi sa Phenomenon Stratosa), da se koriste resursi Pininfarine za razvoj i ispitivanje i da auto testira bna Baloccu i da ot radi ex F1 vozac Tiago Monteiro, onda nije ni cudo da je rezultat vise nego dobar i dostojan imena Stratos. Btw, ime pravo na ime Stratos nema Lancia (zasto me ne cudi ta aljkavost...) vec lik koji se zove Hrabalek i koji je sa Stoschekom pravio Phenomenon. Lancia jeste dala zeleno svetlo da se stavi njen znak, ali i ovi su dali zeleno svetlo da se zove Stratos. Covek je bio velikodusan da dozvoli da moze da se napravi 25 komada, sto i nije morao, ali je procenio da tih 25 komada nece oboriti vrednost njegovog projekta i zasto ne bi onda usrecio jos par srecnika koji co to moci sebi da priuste. Naravno, da su mu oni zauzvrat i dlai nesto - a to su gore navedeni resursi.
Ovde mozemo da se setimo i Lancie Hyene, za koju takodje nije bilo sluha, vec je holandski diler Lancie i velilki entuzijasta izgurao produkciju od 27 (mislim...pisem napamet) primeraka uz pomoc Zagata.
Fulvia concept je auto koji je bez problema mogao da se proizvodi, nije to bila stilsiticka vezba. Stilisticke vezbe su daleko od proizvodnje, ovaj auto je konstrukciono bio potpuno spreman za proizvodnju. Da li ce biti motor ovakav ili onakav, menjac, koja ce sedista staviti, pa i poneki sitni detalj na karoseriji - to nije bitno. Uostalom, ja imam test voznju tog auta u jednom od brojeva Quattroroutea - auto je bio potpuno spreman za proizovdnju. Sto se tice para, nije bas istina da nije imala bas toliko kinte jer da je tkao bilo ne bi proizvodili bas nista. Pitanje je bilo smao procene isplativosti - oni su procenili da to nije isplativo, ceo laicki svet je mislio da bi to bio pun pogodak. Onda su izmisljali neke druge razloge tipa - to je stara platorma, menjamo motore, necemo te stare iz Barchette da stavljamo, bla, bla...onda je bila i nek aglupa ideja da od njega prave cabrio coupe sa tvrdim krovom...mada i to bi bilo nesto. Sto se tice novca za alate to ne bi bio problem - da se karoseristi to da uradi, pravi se kod njega, deli se profit i gotovo...pa karoseristi samo cekaju te poslove kojih je sve manje
Za 8c je bila ista prica i da se nije promenio CEO Alfe i koji je na svoju odgovornost predlozi da se iz budzeta za marketing napravi ogranicena serija 8c. Tu se, nazalost, nije radilo o nekoj pametnoj proceni managementa, vec o hrabroj odluci jednog coveka iz managementa...a to nije planiranje istategija - to su "klikeri" i hrabrost. Inace, ista je bila price - nece se isplatiti, nece se isplatiti.
Stratos je ostvarenje snova jednog istinskog zaljubljenika Michael Stoschek-a koji je bio jedan od inicijatora stilisticke vezbe Phenomenon Stratos od pre nekoliko godina koja je trebala da rezultira nekom produkcijom. Kada je video da od toga nema nista, onda je covek narucio za sebe i svog sina ovaj auto. Kada se to radi planski, kada budzet nije problem onda to izgleda tako da to nacrta najbolji svetski dizajner (u stvari korisceni su nacrti Jason Castrioete iz 2008. dok je bio u Pininfarini, a korisceni su i elementi sa Phenomenon Stratosa), da se koriste resursi Pininfarine za razvoj i ispitivanje i da auto testira bna Baloccu i da ot radi ex F1 vozac Tiago Monteiro, onda nije ni cudo da je rezultat vise nego dobar i dostojan imena Stratos. Btw, ime pravo na ime Stratos nema Lancia (zasto me ne cudi ta aljkavost...) vec lik koji se zove Hrabalek i koji je sa Stoschekom pravio Phenomenon. Lancia jeste dala zeleno svetlo da se stavi njen znak, ali i ovi su dali zeleno svetlo da se zove Stratos. Covek je bio velikodusan da dozvoli da moze da se napravi 25 komada, sto i nije morao, ali je procenio da tih 25 komada nece oboriti vrednost njegovog projekta i zasto ne bi onda usrecio jos par srecnika koji co to moci sebi da priuste. Naravno, da su mu oni zauzvrat i dlai nesto - a to su gore navedeni resursi.
Ovde mozemo da se setimo i Lancie Hyene, za koju takodje nije bilo sluha, vec je holandski diler Lancie i velilki entuzijasta izgurao produkciju od 27 (mislim...pisem napamet) primeraka uz pomoc Zagata.
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Lancia Stratos HF
U pravu si ti da je Fulvia auto koji je mogao da se proizvodi. Da je imalo čime. Ubedljivo najskuplja stvar u pripremi proizvodnje automobila je izrada alata za prese. To je toliko skupo da su Fiat i Opel (ta dva finansijska velikana) bez problema pristali da im Grande Punto i Corsa imaju identična vrata samo da bi uštedeli na troškovima izrade alata.
Ja se sećam izjave nekog “fiatovog neimenovanog zvaničnika“ koji je rekao da im nije isplativo da sa 6 godina starom platformom prolaze sve kreš testove i ostala ispitivanja ispočetka, a to je moralo da se uradi bez obzira što je Fulvia prepakovana Barchetta, a i da je izrada alata “velika stepenica“ koju ne znaju da li treba da preskaču jer “ceo dan gledaju u Grande Punto i drže pesnice“.
Kakve god oni izgovore izmišljali, siguran sam da bi i oni voleli da rade sve te projekte koje su propustili, samo su toliko jadni bili bez para da je to strašno. Pa u to vreme su non-stop bili na ivici bankrota, mada naravno da oni to nikad neće reći... a to u mnogome objašnjava sve te ludačke poteze koje si naveo koji nama deluju potpuno nerazumno... valjda otuda i ona narodna izreka da se kašalj i siromaštvo ne mogu sakriti...
Ja se sećam izjave nekog “fiatovog neimenovanog zvaničnika“ koji je rekao da im nije isplativo da sa 6 godina starom platformom prolaze sve kreš testove i ostala ispitivanja ispočetka, a to je moralo da se uradi bez obzira što je Fulvia prepakovana Barchetta, a i da je izrada alata “velika stepenica“ koju ne znaju da li treba da preskaču jer “ceo dan gledaju u Grande Punto i drže pesnice“.
Kakve god oni izgovore izmišljali, siguran sam da bi i oni voleli da rade sve te projekte koje su propustili, samo su toliko jadni bili bez para da je to strašno. Pa u to vreme su non-stop bili na ivici bankrota, mada naravno da oni to nikad neće reći... a to u mnogome objašnjava sve te ludačke poteze koje si naveo koji nama deluju potpuno nerazumno... valjda otuda i ona narodna izreka da se kašalj i siromaštvo ne mogu sakriti...
Post
Koji bi, po tvom mišljenju, mogao da bude očekivani plasman automobila tih karakteristika?
Re: Lancia Stratos HF
Koja je tvoja procena...u koliko komada bi se mogao prodati novi Stratos?starac vujadin napisao:Malo je tuzno da jedan bogati nemacki entuzijasta (kao i u slucaju TZ3) izgura ceo projekat za sebe, a da maticna kompanija nema sluha za tako nesto...
Koji bi, po tvom mišljenju, mogao da bude očekivani plasman automobila tih karakteristika?
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Stratos HF
Ne znam da ti kazem, uradio bih kao sto se to radi svuda. Napravi se prezentacija probranoj ekipi od par stotina ljudi, sondira se teren, prikupe se depoziti i onda se zna sta se moze ocekivati. Ako je mogao 8c da ode bez problema u 1000 primeraka, onda bi Stratos mogao da ode u pribliznom tirazu. Da se karoseristi da uradi kola, garantuje mu se porudzbina. Realizuju se depoziti, proda se jos nesto i to je to. Ako bi slucajno zaskripalo u prodaji, onda se pristupi planu B - pravi se kabrio verzija, pojacana verzija, Alitalia verzija...moze se smisliti sto stvari. Otislo bi to bez problema, ovo je cist zicer za prodaju i imao bi veliki halo efekatg za Lancia
A mogao je i da se ugradi novi motor od 1800 kubika sa preko 200ks i sa tim motorom prodaja bi bila jako interesantna jer takav auto ne bi kostao vise od 50-60000 evra.
A mogao je i da se ugradi novi motor od 1800 kubika sa preko 200ks i sa tim motorom prodaja bi bila jako interesantna jer takav auto ne bi kostao vise od 50-60000 evra.
Acqua-Olio-Benzina
Post
Re: Lancia Stratos HF
Ok, nisam ni mislio da sada pričamo o tačnoj cifri, već okvirno.
Slažemo se da bi se taj model mogao prodati u par hiljada komada plafon. Evo, priče radi neka bude čak i 5.000 komada. U svakom slučaju, govorimo o veoma ograničenom broju komada.
Ispravi me ako grešim, ali fabrike koje mogu živeti na tržištu od takve prodaje svojih modela se zovu Ferrari ili Maserati. Oni mogu ''da žive'' tako što prodaju svoje modele u par hiljada komada...a, posebno slavlje naprave ako neki od njihovih modela dogura do cifre od 10.000 proizvedenih u svom životnom veku.
Lancia, kao i ostale fabrike koje masovno prave automobile, moraju imati bar jedan model od kojeg žive, koji im je nosilac prodaje i stabilnih prihoda.
Kada se setimo u kakvom je stanju tada bila Lancia i uopšte cela Fiat grupacija...lako je videti da su imali problem da pronađu model od kojeg će fabrika živeti, a ne još da ulaze u proizvodnju modela kojeg bi prodali u par hiljada komada plafon, i koji im samim tim nikako ne bi mogao doneti nikakvu opipljivu zaradu.
Naravno da se takvi automobili često prave ne da bi se zaradilo na njima, već da bi oni dodatno podigli ugled fabrike, ojačali brend. Pominjani 8C je možda i najbolji skorašnji primer za to...
Ali u to vreme, imali su oni većih problema.
Lanciu je kasnije ''spasio'' model Musa, koji u Srbiji postoji...pa, ne znam...u zanemarljivom broju komada. Malo ljudi je čulo za njega, a taj model je godinama držao Lanciu u životu. Fiat je ''spasila'' nova Panda, pa posle nje i Grande Punto...znamo to.
Dakle, želeo bih da istaknem da možda i nije toliko nerazumna odluka ne ulaziti u tom momentu u proizvodnju ovakvog modela koji finansijsku korist neće doneti, kada su već minusi u svim saldima, jer se prvo mora napraviti osnovni model (ili više njih), tj. onaj koji svojom prodajom ''drži'' fabriku.
E, sad...danas je već druga stvar.
Ali...Fiat je izbacio petogodišnji plan, gde nema najave novog Stratosa za Lanciu.
Međutim...kada se pogleda šta su sve drugo planirali, cela priča oko Krajslera, povratak Alfe na Američko tržište, cilja da se godišnji broj prodatih Alfi podigne na pola miliona...pa, ne mogu izgleda sve odjednom da urade.
Moraju prvo vas Alfiste da spasu od VW i podignu prodaju, jer se već godinama unazad prodaje manje novih Alfi od novih Lancia automobila.
Evo...naslednica 147-ce će izgleda biti pun prodajni pogodak...
Slažemo se da bi se taj model mogao prodati u par hiljada komada plafon. Evo, priče radi neka bude čak i 5.000 komada. U svakom slučaju, govorimo o veoma ograničenom broju komada.
Ispravi me ako grešim, ali fabrike koje mogu živeti na tržištu od takve prodaje svojih modela se zovu Ferrari ili Maserati. Oni mogu ''da žive'' tako što prodaju svoje modele u par hiljada komada...a, posebno slavlje naprave ako neki od njihovih modela dogura do cifre od 10.000 proizvedenih u svom životnom veku.
Lancia, kao i ostale fabrike koje masovno prave automobile, moraju imati bar jedan model od kojeg žive, koji im je nosilac prodaje i stabilnih prihoda.
Kada se setimo u kakvom je stanju tada bila Lancia i uopšte cela Fiat grupacija...lako je videti da su imali problem da pronađu model od kojeg će fabrika živeti, a ne još da ulaze u proizvodnju modela kojeg bi prodali u par hiljada komada plafon, i koji im samim tim nikako ne bi mogao doneti nikakvu opipljivu zaradu.
Naravno da se takvi automobili često prave ne da bi se zaradilo na njima, već da bi oni dodatno podigli ugled fabrike, ojačali brend. Pominjani 8C je možda i najbolji skorašnji primer za to...
Ali u to vreme, imali su oni većih problema.
Lanciu je kasnije ''spasio'' model Musa, koji u Srbiji postoji...pa, ne znam...u zanemarljivom broju komada. Malo ljudi je čulo za njega, a taj model je godinama držao Lanciu u životu. Fiat je ''spasila'' nova Panda, pa posle nje i Grande Punto...znamo to.
Dakle, želeo bih da istaknem da možda i nije toliko nerazumna odluka ne ulaziti u tom momentu u proizvodnju ovakvog modela koji finansijsku korist neće doneti, kada su već minusi u svim saldima, jer se prvo mora napraviti osnovni model (ili više njih), tj. onaj koji svojom prodajom ''drži'' fabriku.
E, sad...danas je već druga stvar.
Ali...Fiat je izbacio petogodišnji plan, gde nema najave novog Stratosa za Lanciu.
Međutim...kada se pogleda šta su sve drugo planirali, cela priča oko Krajslera, povratak Alfe na Američko tržište, cilja da se godišnji broj prodatih Alfi podigne na pola miliona...pa, ne mogu izgleda sve odjednom da urade.
Moraju prvo vas Alfiste da spasu od VW i podignu prodaju, jer se već godinama unazad prodaje manje novih Alfi od novih Lancia automobila.
Evo...naslednica 147-ce će izgleda biti pun prodajni pogodak...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Stratos HF
Svakako da su to prioriteti, ali mislim da bi bez problema mogao da se stvori "prostor" u svemu tome i za novi Stratos. Velika je to fabrika u pitanju, ne bi izgubli pare na tome, nesto bi malo zaradili, a efekat na drugu loptu bi bio blagotvoran. Da su tako rezonovali uvek nikada ne bi izbacili jedan Fiat Coupe u koji je ulozeno samo 150 miliona dolara, a doneo je vrlo solidnu zaradu i digao imidz firmi svojevremeno.
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Lancia Stratos HF
Ustvari eventualna proizvodnja Stratosa bi samo otvorila možda i najbolnije pitanje u Fiat Grupi, a to je činjenica da istorijski Alfa Romeo i Lancia gađaju na istu publiku. To je verovatno i najveći razlog za slabo napredovanje i jedne i druge marke. Konfuzija koja vlada u Fiat-u povodom ovog pitanja je najveći krivac za slabo pozicioniranje na tržištu i Alfe i Lancie.
Lancia je potpuno lišena sportskih karakteristika u poslednjih 10 -15 godina da ne bi konkurisala Alfi, pa je u tom smislu proizvodnja Stratosa ponovo korak u nekom novom pravcu koji oni verovatno vide kao nepotreban za marku koja će uskoro da stavlja svoje maske hladnjaka na Chryslerove plišane furgone. Bilo bi mnogo logičnije da proizvedu Fulviu koja je u suštini neki kao grandturismo i mnogo je bliža trenutnoj Lanciinoj filozofiji nego supersportski automobil koji je teško povezati sa ostatkom game u ponudi.
Ja već nekoliko godina čekam da oni sami sa sobom raspletu šta će biti sa Alfom i Lanciom jer jako volim i jednu i drugu marku i podjednako sam uživao imajući i vozeći i jedne i druge automobile, ali kako vreme odmiče sve mi se više čini da je Marchione fenomenalan trgovac i ekonomista ali da potpuno ne razume šta su to automobili i emocije i filozofiju vezanu za njih. On ih posmatra kao bilo koju robu široke potrošnje a to samo polako sa njih ljušti kvalitete koje su Alfini i Lanciini modeli imali. Kad se na to doda par kapi američke automobilske filozofije koja je 180 stepeni suprotna od italijanske, nisam siguran da će nam se rezultat dopasti. Voleo bih da grešim...
Lancia je potpuno lišena sportskih karakteristika u poslednjih 10 -15 godina da ne bi konkurisala Alfi, pa je u tom smislu proizvodnja Stratosa ponovo korak u nekom novom pravcu koji oni verovatno vide kao nepotreban za marku koja će uskoro da stavlja svoje maske hladnjaka na Chryslerove plišane furgone. Bilo bi mnogo logičnije da proizvedu Fulviu koja je u suštini neki kao grandturismo i mnogo je bliža trenutnoj Lanciinoj filozofiji nego supersportski automobil koji je teško povezati sa ostatkom game u ponudi.
Ja već nekoliko godina čekam da oni sami sa sobom raspletu šta će biti sa Alfom i Lanciom jer jako volim i jednu i drugu marku i podjednako sam uživao imajući i vozeći i jedne i druge automobile, ali kako vreme odmiče sve mi se više čini da je Marchione fenomenalan trgovac i ekonomista ali da potpuno ne razume šta su to automobili i emocije i filozofiju vezanu za njih. On ih posmatra kao bilo koju robu široke potrošnje a to samo polako sa njih ljušti kvalitete koje su Alfini i Lanciini modeli imali. Kad se na to doda par kapi američke automobilske filozofije koja je 180 stepeni suprotna od italijanske, nisam siguran da će nam se rezultat dopasti. Voleo bih da grešim...
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Stratos HF
Pravo zborish... Sve shto u ovom trenutku mozemo da uradimo je da sedimo i gledamo shta ce se zbiti... Pred Lanciom i Alfom (Fiat-om) stoji nekoliko mogucih raspleta, od kojih mi se najlogichniji ne svidjaju, a onim najfantastichnijim se svim srcem nadam...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Lancia Stratos HF
služimo narodu
obratite pažnju od 52. do 58. sekunde, nije mogao da skine pogled sa svoga "deteta"!
obratite pažnju od 52. do 58. sekunde, nije mogao da skine pogled sa svoga "deteta"!
You bought the wrong car!!!
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Lancia Stratos HF
Najjaci su mi ovi svabe sa njihovim ponosom,arijevskom rasom i slicnim s*anjima,pa na kraju Schumacher trazi od Merca da ako hoce da im on snima reklamu "srebrna strijela" bude u stvari crvena:
i uprkos prozivkama,zadrzava kacigu i rukavice u Ferrari crvenoj boji iako znamo koja je boja Merca:
Da bi na kraju onaj Njemac pored toliko Mercova,Bmw-ova i Porschea,narucio 8C Zagato,a ovaj Stratosa
Ali da ne offujem puno,nije original ali posluzice:
I za sam kraj da citiram Jeremy-ja:
Jedini motor koji se cuje bolje od Ferrarijevog V6-je Alfin V6
i uprkos prozivkama,zadrzava kacigu i rukavice u Ferrari crvenoj boji iako znamo koja je boja Merca:
Da bi na kraju onaj Njemac pored toliko Mercova,Bmw-ova i Porschea,narucio 8C Zagato,a ovaj Stratosa
Ali da ne offujem puno,nije original ali posluzice:
I za sam kraj da citiram Jeremy-ja:
Jedini motor koji se cuje bolje od Ferrarijevog V6-je Alfin V6
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Stratos HF
Lep prilog...mozda ovo bude neki podsticaj za Stratosa. Luca Di Montezemolo - ultra mega giga cool tip.
Acqua-Olio-Benzina
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Lancia Stratos HF
Nije dzabe "Grof"
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".