Ciscenje dizni JTS

Bez duše bismo bili samo mašine...
bokili156jts
BANOVAN
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Jan 15, 2010 11:10 pm

Re: Ciscenje dizni JTS

Uto Jul 13, 2010 6:49 am

Boki reci mi procedura skidanja glave, menjam sve dihtunge vodjice a ventili se ciste ili oni moraju da se menjaju?
To me ceka na jesen, sta radi covek sa diznama kad se skine glava, jer sve tako sa diznama ide u komoru na ciscenje?
Ne znam da li si cuo nesto u vezi toga?
Boki_Dj
Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Jul 17, 2009 11:38 am

Re: Ciscenje dizni JTS

Uto Jul 13, 2010 11:22 am

bokili156jts napisao:Boki reci mi procedura skidanja glave, menjam sve dihtunge vodjice a ventili se ciste ili oni moraju da se menjaju?
To me ceka na jesen, sta radi covek sa diznama kad se skine glava, jer sve tako sa diznama ide u komoru na ciscenje?
Ne znam da li si cuo nesto u vezi toga?
Sada pitaš pogrešnog čoveka :D To ti kaže majstor, ali tek kada skine dotičnu.
Koliko ja znam, glava se skida kao i sve druge, naarvno da menjaš dihtunge, a da li ćeš menjati i vođice i same ventile, zavisi od njihovog stanja, Glava se skroz razmontira, tj svi prateći elementi sa nje se poskidaju, pa onda ide na čišćenje i obradu. Verovatno ćeš morati da obrađuješ ventile i siceve. Možda i samu bregastu.
Takođe, metalni deo usisne grane moraće dobro da se očisti i ispolira po potrebi.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
Boki_Dj
Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03
Lokacija: Nis
Lokacija: Niš
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Jul 17, 2009 11:38 am

Re: Ciscenje dizni JTS

Pet Jul 30, 2010 2:29 pm

Imenjače, neznam dokle si stigao, ali rezime svega je sledeći, u međuvremenu sam sakupio sve potrebne informacije:
* MOŽE da se očisti kompletna glava, bez skidanja ičega sa nje, postoje dovoljno velike ultrazvučne kade, samo trebaš naći gde ih ima; e sad, ako ne nađeš, ide ručna metoda. Dizne bih svakako prethodno skinuo, ništa im neće pomoći, a da li bi moglo da ih zezne...ne bih se igrao s obzirom na njihovu cenu. One se čiste tamo gde treba a toga kod nas još uvek nema.
* MORAO bi da promeniš USISNU bregastu, jer ona je uzrok svih problema apropo ove priče; trošak malo aprijatan...u Italiji je ortak našao za cca 370€, ali sa druge strane, on-line prodavnica u Germany: 270€! Treba još malo pročačkati gde je najjeftinije.
* ECU NIJE potrebno menjati, ako nađeš nekoga da ti ubaci poslednju verziju softvera (Rale Gumetina :D). Kolega po autu i muci, Hrvat, nije našao nikoga u lepoj njihovoj za flešovanje pa je kupio nov.
E sad, tehnički detalji zavise od stanja glave tvoje 156-ce, da li će biti potrebno menjati gumice ventila, vođice, neki semering...isl...Naravno, DIHTUNG pod obavezno ide NOV :)
Kod mene nije tako drastičan slučaj kao kod nekih koje sam video, auto dostiže 200 (po GPS-u i sa klimom), mada osećam da mu fali malko snage u višim režimima, samo čišćenje bi najverovatnije skoro sredilo stvar. Ali ako bih već skidao glavu, onda bih i menjao bregastu, samo još da skupim parice za nju. A ortaku sam već najavio čvrstu zanimaciju :D
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
Korisnikov avatar
Marko NS
Contact:
Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 564
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 7:31 am

Re: Ciscenje dizni JTS

Sre Avg 25, 2010 12:43 am

Jedna informacija... u Stojanovu (NS) su mi rekli da salju dizne tj brizgaljke u Delta M na ciscenje! Navodno rade samo za svoje potrebe i potrebe drugih ovlascenih servisa, nisam siguran kako to funkcionise :rolleyes:
u svakom slucaju treba se raspitati...
Living for the open roads.

Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”