-termostat ti ne otvara na vreme (menjaj termostat)
-ventilator ne pali na vreme (proveri releje i kontakte)
-kazaljka na tabli ne pokazuje dobro
Najbolje resenje je da odes na dijagnostiku,prikace ti auto na komp i tacno se provali da li nesto i sta, ne odradi svoje na vreme.
Komp tvog auta, tacno salje informacije koja je prava temperatura rashladnog fluida u realnom vremenu (kazaljka na cajgeru pokazuje temperaturu sa zakasnjenjem i ne bas precizno) i tacno se vidi kada je poslao impuls za paljenje ventilatora...
2.
Ispalo ti je staklo iz vodjice najverovatnije.Skini tapacir proveri i vrati staklo u vodjicu i podmazi obavezno vodjice sa glicerinom ili silikon sprejem.
Blaza varijanta je da je samo zapekla vodjica,a to opet resis glicerinom ili silikon sprejem.
3.
Ovo ti je povezano sa prvim problemom.Mozemo jedino da nagadjamo:protokomer,zapusen katalizator ili lonac...itd.Nema resenja bez dijagnostike ipak je ovo sofisticirana masina
