Šta raditi sa "petim cilindrom"

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
freedom
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 511
Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 10:21 am

Šta raditi sa "petim cilindrom"

Čet Jun 03, 2010 1:17 pm

Ne koče mi dobro zadnje kočnice... zezaju na tehničkom zbog neravnomerne sile kočenja.
Da li menjati peti cilindar ili "malo razbušiti" pa da koči ujednačenije :grin:

JBG 90% vožnje sam sam u kolima pa peti nema kad da se otvori...
ako stavim nov... hoće li za par meseci i on da zeza?
:arflag
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
gi
gile
Drug Član
Drug Član

Re: Šta raditi sa "petim cilindrom"

Čet Jun 03, 2010 2:51 pm

Stavi džak od 100 kg u prtljažnik i ima da koči ko lud. To što se bolidi na tehničkom prave nemušti pa šatro ne znaju kako funkcioniše peti, njihov problem.
Korisnikov avatar
freedom
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 511
Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 10:21 am

Re: Šta raditi sa "petim cilindrom"

Čet Jun 03, 2010 5:37 pm

'beš ga, ipak je moj problem ako neće da mi daju da sam prošao tehnički :)

Moraću da probam to sa opterećenjem pa da vidim, možda stvarno ne otvara :scratch:
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Šta raditi sa "petim cilindrom"

Čet Jun 03, 2010 10:08 pm

mozda stvarno i ne otvara,najjednostavnije vidi koji je navoj i ako je ulaz 10x1 i izlaz 10x1 onda nadji fordov regulator,bmw-ov ili floriodin pa nek ti neki strugar napravi prikljucak sa 10x1 na 12x1

na floridi je ulaz 12x1 a izlaz 10x1

ja na fiat cromi tako resi i evo hvala Bogu rade vec pet godina,na juga stavio bmw-ov jer sam ga imao i koci extra,na 140 jugo koci racno i ne zanosi ni po kisi,a zadnji ne blokiraju dok ne ubodem pedalu onako momacki

isto i na 75-ici mi je brljavio i stavim od giuliette koji je sliocan kao ovi samo drugog oblika i koci kako treba,jednaka je sila na valjcima i ne zanosi ni na mokrom
ko na nas krene iz mesta je naje&o

Povratak na “Area Servizio”