Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
napokon uspesno prihvaceni snimci
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- mitrowsky
- Contact:
- Garaža: Honda Accord Type-S 2007. год.
Fiat Brava 1.6 2000. год.
ex-Alfa 147 2.0 TS 2002. год. - Lokacija: Блок 38
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Plakat za događaj sam prihvatio "zdravo za gotovo", ali je zapravo odličan.
Pohvale i za klip na VideoBim-u.
Da li je možda neko od iskusnijih trkača raspoložen da malo demistifikuje stazu. Možda da se na plakatu označe idealne putanje, mesta kočenja i sl.

A o tome u kakvo ste vreme našli da vozite svedoči i podatak da je istovremeno i beogradski aerodrom bio privremeno zatvoren za sletanja
. Ovo je pogled od Surčina ka gradu:

Pohvale i za klip na VideoBim-u.
Da li je možda neko od iskusnijih trkača raspoložen da malo demistifikuje stazu. Možda da se na plakatu označe idealne putanje, mesta kočenja i sl.

A o tome u kakvo ste vreme našli da vozite svedoči i podatak da je istovremeno i beogradski aerodrom bio privremeno zatvoren za sletanja


Poslednja izmena od mitrowsky u Pon Maj 17, 2010 10:10 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Голф? Никад!
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
da ti ne crtam, pazljivo prouci snimak voznje Milana Delica. ovo je primer naravno samo za tu klasu kola, ali u sustini to je to.
uzivaj
uzivaj
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Ma kakvo crno kočenje
niža i po gasu
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
mitrowsky napisao:
Да ли је можда неко од искуснијих тркача расположен да мало демистификује стазу. Можда да (на плакату се стаза добро види) означи идеалне путање, места кочења и сл.








- mitrowsky
- Contact:
- Garaža: Honda Accord Type-S 2007. год.
Fiat Brava 1.6 2000. год.
ex-Alfa 147 2.0 TS 2002. год. - Lokacija: Блок 38
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Hmmm, da, Milan je objasnio...dekideki napisao:da ti ne crtam, pazljivo prouci snimak voznje Milana Delica. ovo je primer naravno samo za tu klasu kola, ali u sustini to je to.
uzivaj
Голф? Никад!
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
@ mitrowsky
Kad reče aerodrom setih se "zlatnih" 90-ih kad su se tamo održavale trke !!!
Dal je bila 93,4,5 ... ne sećam se tačno ... uglavnom nije bilo aviona ali
Marka Miloševića i Trefa je bilo
Možda da vidim oza sledeći skup da blokiramo aerodrom

Kad reče aerodrom setih se "zlatnih" 90-ih kad su se tamo održavale trke !!!
Dal je bila 93,4,5 ... ne sećam se tačno ... uglavnom nije bilo aviona ali
Marka Miloševića i Trefa je bilo



Možda da vidim oza sledeći skup da blokiramo aerodrom





- boza alfa 75
- Garaža: Alfa Romeo 75 2.0 ts i Afa Romeo 146 1.6 boxer
- Lokacija: Beograd
- Presretach
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 T.S
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Sta je sa gradom Vrsac, tamo ima jenda staza?
Jeste da je za motore i avione
.
Jeste da je za motore i avione

Očistimo Srbiju! http://www.ocistimosrbiju.com
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post

Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Moje su Tigar sa pređenih 8 000km a zadnje Barum bravuris sa 30 000+ km...ma ko ga je..! Mi smo osetili više adrenalina nego oniDimce011 napisao:JOŠ NEKO SA SYNERISOM NAPRED!!! BRAVO BRATAC, BRAVO!!! U potpunosti znam kako ti je bilo...doduše ja sam imao Bridgestone Potenza nazad...ali su sve 4, i Tigar i Bridgestone na 40% života...Damjan156 napisao: Tako da je za mene bio uspeh uopšte doći,a boga mi i ostati na stazi...(napred skoro nove Tigar Syneris,a pozadi Barum kojem sam trebao da zamenim do skupa) jer koliko god sporo ušao u krivinu meni se zadnji deo bacakao...kao RWD...toliko da sam na probnom krugu na onom pravcu (ka tribinama) zamalo izleteo...![]()


Da znaš da sam se u tebe uzdao kada su u pitanju ovakve stvari

- scudetto
- Garaža: Alfa Romeo 146 Ti
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post 
idealna putanja... koju je tesko pratiti... a od automobila i pogona/rasporeda tezine zavise tacke kocenja...
zavisi od automobila i menjaca brzina kojom vredi ici... video sam da su neki ubacivali u 3. ja nisam mogao.. tj. nisam imao mesta... a imam najkraci menjac od svih 75-ica...
i opet treba se setiti da je ovo KARTING staza... i da ce svaki auto sa prednjom vucom i sto manjim medjuosovinskim rastojanjem sabiti ovu stazu...
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa

idealna putanja... koju je tesko pratiti... a od automobila i pogona/rasporeda tezine zavise tacke kocenja...
zavisi od automobila i menjaca brzina kojom vredi ici... video sam da su neki ubacivali u 3. ja nisam mogao.. tj. nisam imao mesta... a imam najkraci menjac od svih 75-ica...
i opet treba se setiti da je ovo KARTING staza... i da ce svaki auto sa prednjom vucom i sto manjim medjuosovinskim rastojanjem sabiti ovu stazu...
-
ki
- Drug Član
Post
Kako bre najkraci?
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
JaMaL napisao:a imam najkraci menjac od svih 75-ica...

- mitrowsky
- Contact:
- Garaža: Honda Accord Type-S 2007. год.
Fiat Brava 1.6 2000. год.
ex-Alfa 147 2.0 TS 2002. год. - Lokacija: Блок 38
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
To je geometrijski najkraca, ali nije najbrza putanja, cak ni za karting, a kamoli za auto.
Acqua-Olio-Benzina
- boza alfa 75
- Garaža: Alfa Romeo 75 2.0 ts i Afa Romeo 146 1.6 boxer
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
bez ljutnje ali putanja je savrseno iscrtana...doduse ova putanja u potpunosti moze samo da se proveze sa kartingom,sa kolima tesko da moze ova putanja da se isprati u unutrasnjem delu staze u ovoj sestoj krivini levoj
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
svi se hvale da imaju najduzi a ti da imas najkraci
pa vise puta je dokazano da duzina nije bitna nego tehnika koriscenja
salu na stranu
aj da cujemo prenose
diff 4.10
1. 3.50 14/49
2. 1.95 23/45
3. 1.25 31/39
4. 0.94 37/35
5. 0.78 40/31
za malo da zaboravim ove detalje
a i kako se salta
prva gore levo,druga dole....
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
kilson napisao:JaMaL napisao:a imam najkraci menjac od svih 75-ica...Kako bre najkraci?
svi se hvale da imaju najduzi a ti da imas najkraci
pa vise puta je dokazano da duzina nije bitna nego tehnika koriscenja
salu na stranu
aj da cujemo prenose
diff 4.10
1. 3.50 14/49
2. 1.95 23/45
3. 1.25 31/39
4. 0.94 37/35
5. 0.78 40/31
za malo da zaboravim ove detalje
a i kako se salta
prva gore levo,druga dole....
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
a) da smanjenje brzine u krivinama (kočenje) bude najmanje (negde baš mora, ali ovo je karting staza),
b) da se deonice gde dolaze do izražaja mogućnosti ubrzanja "uklapaju" sa ulaskom u krivine...
c) da ne bude mesta (ili da ih bude malo) gde bi zbog velike centrifugalne sile moglo da se desi "izbacivanje" iz teorijski najkraće/"idealne" putanje (pa oversteer, pa zanošenje, itd.)...
Inače postoje geometrijski kraće putanje... ali geometrija se ovde ne boduje.
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Ova putanja izgleda kao "idealna" tj. najbrža, a pretpostavljam da su uzeti u obzir zahtevi:
a) da smanjenje brzine u krivinama (kočenje) bude najmanje (negde baš mora, ali ovo je karting staza),
b) da se deonice gde dolaze do izražaja mogućnosti ubrzanja "uklapaju" sa ulaskom u krivine...
c) da ne bude mesta (ili da ih bude malo) gde bi zbog velike centrifugalne sile moglo da se desi "izbacivanje" iz teorijski najkraće/"idealne" putanje (pa oversteer, pa zanošenje, itd.)...
Inače postoje geometrijski kraće putanje... ali geometrija se ovde ne boduje.
Alfa je stil... ostalo je status...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Nema problema - svi koji misle da je ovo najbolja putanja neka dodju da isprobamo ove tvrdnje. Ja cu da provozam jednu turu ovom "geometrijski najkracom putanjom", a onda cu provozati sledecu turu "svojom" putanjom, tj. onako kako se vozi...koja ima jednu veliku razliku u putanji i tri manje razlike. Nije problem da odvozam svaki krug isto kako je nacrtano jer znam stazu zmureci. Mislim da cu imati najmanje sekund po krugu prednosti, a verovatnije sekund i po, upravo u skladu sa tezama koje je Dusan147 spomenuo. Ako je ova iscrtana putanja brza ja placam obe voznje, ako nije svako od vas koji misli drugacije placa obe voznje (2000 din). Moze?
Acqua-Olio-Benzina
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
Pogresna je perspektiva staze. Aj neko ponovo da nacrta putanju. Evo slika.



- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
@kilson svi imamo iste brzine... ali moj diff je 11/43... najveci (odnos) od svih 75-ica... kako mislis da su na ovom motoru dobili ono ubrzanje... ne samo snagom u svakom slucaju jer znas da je ovaj auto mrtav vishe nego 1.6 do ~3000+ rpm-a...
a sto se putanje tice, starac je u pravu, ja sam pogresio na unutrasnjoj krivini... ovo bi bila idealna matematicki putanja sa idealnim gripom i konstantnom brzinom ali nisam uzeo u obzir sta se vozi
a sto se putanje tice, starac je u pravu, ja sam pogresio na unutrasnjoj krivini... ovo bi bila idealna matematicki putanja sa idealnim gripom i konstantnom brzinom ali nisam uzeo u obzir sta se vozi

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ada Huja 2010 - Utisci posle skupa
ne valja na crtezu nekoliko krivina, ova putanja za duze trkanje bi ti iscepala sve gume kao dobardan.
ovako treba (pisem samo ispravke):
*prva ukosnica (druga krivina) se prolazi jako sporo i gadja se unutrasnji rub tek pri samom izlasku iz krivine. znaci, spolja-spolja-spolja do poslednjeg trenutka, 4-5m pred krivinu na kocnicu uz pocetak manevrisanja, potom izlazak uz lizanje unutrasnjeg ruba.
(btw, cetvrta peta i sesta krivina su, kao projekat, remek delo ove staze i samo majstori mogu da ih izvozaju savrseno)
*pred cetvrtu, slicna prica: spolja-spolja-spolja do poslednjeg trenutka, 5-6m pred krivinu na kocnicu uz pocetak manevrisanja, potom izlazak uz lizanje unutrasnjeg ruba. sledece dve su dobre, a Kankunen ukosnicu treba proci ovako: drzati se spolja do poslednjeg casa, zatim najjace moguce na kocnicu i kad se ukontrolise auto pun gas i sto je blize unutrasnjem rubu, tek na islasku. spoljni rub je naseg druga Kankunena kostao stete na kolima, uzasno su tu krupna betonska rebra i opasan je bilo kakav prelazak. ako bi isao brzinom kojom crtez predvidja, izleteo bi sa velikim posledicama.
ostale krivine su otprilike to kako je nacrtano.
**najveca mana crteza je predvidjena monotona dinamika kretanja koja je na ovoj, kratkoj karting stazi prakticno nemoguca. ovde dobijaju fenomenalne kocnice, ogroman obrtni moment i tvrdo vesanje sa nadpumpanim gumama. znaci patosiran, chipovan i olaksan jtd sa kratkim medjuosovinskim rastojanjem.
pozZ
ovako treba (pisem samo ispravke):
*prva ukosnica (druga krivina) se prolazi jako sporo i gadja se unutrasnji rub tek pri samom izlasku iz krivine. znaci, spolja-spolja-spolja do poslednjeg trenutka, 4-5m pred krivinu na kocnicu uz pocetak manevrisanja, potom izlazak uz lizanje unutrasnjeg ruba.
(btw, cetvrta peta i sesta krivina su, kao projekat, remek delo ove staze i samo majstori mogu da ih izvozaju savrseno)
*pred cetvrtu, slicna prica: spolja-spolja-spolja do poslednjeg trenutka, 5-6m pred krivinu na kocnicu uz pocetak manevrisanja, potom izlazak uz lizanje unutrasnjeg ruba. sledece dve su dobre, a Kankunen ukosnicu treba proci ovako: drzati se spolja do poslednjeg casa, zatim najjace moguce na kocnicu i kad se ukontrolise auto pun gas i sto je blize unutrasnjem rubu, tek na islasku. spoljni rub je naseg druga Kankunena kostao stete na kolima, uzasno su tu krupna betonska rebra i opasan je bilo kakav prelazak. ako bi isao brzinom kojom crtez predvidja, izleteo bi sa velikim posledicama.
ostale krivine su otprilike to kako je nacrtano.
**najveca mana crteza je predvidjena monotona dinamika kretanja koja je na ovoj, kratkoj karting stazi prakticno nemoguca. ovde dobijaju fenomenalne kocnice, ogroman obrtni moment i tvrdo vesanje sa nadpumpanim gumama. znaci patosiran, chipovan i olaksan jtd sa kratkim medjuosovinskim rastojanjem.
pozZ
kartinzi su gumama 90% nacrtali putanju, pogledajte pazljivije...Dewillex napisao:Pogresna je perspektiva staze. Aj neko ponovo da nacrta putanju. Evo slika.
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”