Pozzz
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
- gaston
- Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP - Lokacija: Belgrade
Post
Re: Pozzz
Pozdrav i ajde da se umesam ,ja sam malo nesto svasta sa tim motorima ....
Imas nameru da budjis a ovaj ti vrisnuo i ovako , prvo kladim se da niste oprali radilicu iznutra , preporucljivo cak i cepove na magistrali zameniti , u kakvom je stanju uljna pumpa ? nisi se setio da je otvoris isperes zupcanike i istegnes oprugu ? da ne spominjem vec spomenuto sto je vrlo pozeljna bar prva specijala i razradjivanje , 4 karbona lako idu u zasicenu smesu vec na malom broju obrtaja i opterecenje je veliko na kolenima kada dodajes i lagano gas a u vecem si stepenu prenosa pa izne izgleda bas da nesto vuce , ako je sve kako treba slobodno do 4 K vec pri prvim voznjama ali u nizim stepenima prenosa , moror da u mestu bar tri puta do radne temperature odradi na jedno 1200-1500 obrataja , naravno posle prvih paljenja na kratko , provere pritiska ulja na magistrali , lampicu za ulje na filteru treba da ugasi pri verglanju vec ako je sve ok . 1.3 bas ne moze preko dvesta , ni do 200 bez budjenja , a sa standardnim menjacem ti je to 8000 i kusur obrtaja , mada ja licno volim taj motor i ako ima manju elasticnost zivahnji je od 1.5 ( radilice su iste razlikuje se samo precnik klipa ),naj lakse ces da ga malo razigras da uzmes bregaste 10 S ako nadjes od dvogrlog starog 1.3 , sto ces jako tesko a da su u dobrom stanju , jer ako negde nisu zardjale , tj vozene su presle su milion kilometara .
Ili si przio odmah hladan motor ili nisi imao podmazivanje svuda , ako je u toleranciji pa i sa malo vise lufta nego idealno ne bi smeo da prolupa posle toliko malo vremena , pogotovo ako se uzme u obzir da ni karike nisu idealno legle i jos nemas maksimalno mogucu kompresiju .
Imas nameru da budjis a ovaj ti vrisnuo i ovako , prvo kladim se da niste oprali radilicu iznutra , preporucljivo cak i cepove na magistrali zameniti , u kakvom je stanju uljna pumpa ? nisi se setio da je otvoris isperes zupcanike i istegnes oprugu ? da ne spominjem vec spomenuto sto je vrlo pozeljna bar prva specijala i razradjivanje , 4 karbona lako idu u zasicenu smesu vec na malom broju obrtaja i opterecenje je veliko na kolenima kada dodajes i lagano gas a u vecem si stepenu prenosa pa izne izgleda bas da nesto vuce , ako je sve kako treba slobodno do 4 K vec pri prvim voznjama ali u nizim stepenima prenosa , moror da u mestu bar tri puta do radne temperature odradi na jedno 1200-1500 obrataja , naravno posle prvih paljenja na kratko , provere pritiska ulja na magistrali , lampicu za ulje na filteru treba da ugasi pri verglanju vec ako je sve ok . 1.3 bas ne moze preko dvesta , ni do 200 bez budjenja , a sa standardnim menjacem ti je to 8000 i kusur obrtaja , mada ja licno volim taj motor i ako ima manju elasticnost zivahnji je od 1.5 ( radilice su iste razlikuje se samo precnik klipa ),naj lakse ces da ga malo razigras da uzmes bregaste 10 S ako nadjes od dvogrlog starog 1.3 , sto ces jako tesko a da su u dobrom stanju , jer ako negde nisu zardjale , tj vozene su presle su milion kilometara .
Ili si przio odmah hladan motor ili nisi imao podmazivanje svuda , ako je u toleranciji pa i sa malo vise lufta nego idealno ne bi smeo da prolupa posle toliko malo vremena , pogotovo ako se uzme u obzir da ni karike nisu idealno legle i jos nemas maksimalno mogucu kompresiju .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;