Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g., ex AR 155 2.0 16v Super '98, ex AR 155 1.7ts '94, ex AR 164 2.0ts '89, ex AR 164 2.0ts '91, ex AR 164 2.5td Super '96, ex AR 164 2.0tb Super '96, ex AR 164 2.0ts Super '98.
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g., ex AR 155 2.0 16v Super '98, ex AR 155 1.7ts '94, ex AR 164 2.0ts '89, ex AR 164 2.0ts '91, ex AR 164 2.5td Super '96, ex AR 164 2.0tb Super '96, ex AR 164 2.0ts Super '98.
odlicna stvar je pomeren rezim rada varijatora faze, ukljucuje se ne od 1800 vec od mnogo ranijih 1400rpm, sto je odlicno za mirnije vozikanje po gradu...
Ovaj motor 24v iz 166 bolji je po karakteristikama i od turba .Ima li jos neke razlike izmedju tog motora i 24v iz 164.Po izgledu cini mi se da ima razlike u usisnoj grani
motor iz 166 ima full sekvent ubrizgavanje u odnosu na 164-kin (izuzev q4), usisne cevi su 45mm, tu je i noviji motronic 3.7, citac na radilici vise nije na remenici vec na zamajcu, uljna pumpa se pogoni lancem, vodena pumpa se malo razlikuje oblikom kao i kanali za vodu na bloku i tako... neki detalji/sitnice su modifikovane, u sustini isti motor...