Fiatova petoljetka
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Fiatova petoljetka
Prekjuce je Fiat obelodanio novi petogodisnji plan kompanije. Dokument je dugo cekan i izazvao je vleiku pozornost javnosti. Uz novi plan doslo je do smene na celu kompanije. Luca Di Montezemolo je uspesno zavrsio svoj prelazni zadatak dok je John Elkann, Agnellijev unuk nije sazreo. On je trebalo da preuzme kormilo Fiata jos pre 5 godina, ali je u to vreme Fiat bio u takvoj krizi da nije smelo da se rizikuje sa takvim potezom, pa je Di Montezemolo uspesno uradio svoj zadatak i sada se vraca na mesto predsednika Ferrarija, sto ce mu licno mnogo vise odgovorati.
Sto se tice Alfe, vesti su, po meni, i dobre i lose. Dobro je da se nece brend ugasiti i Fiat planira da i dalje investira u firmu. LIcno, ne svidja mi se buduca paleta modela, ali ako ce to doneti neki boljitak neka bude tako. Alfa ce definitvno ici u Ameriku od 2012. i to je dobro. Ove godine se iz proizvodnje izbacuje model GT, a sledece Brera i Spider. Alfa planira 2 SUV vozila na bazi Jeep-a i oni ce se praviti u USA. Mito ce dobiti verziju sa 5 vrata, a Giulietta ce dobiti facelift 2014 i tada ce krenuti "preko bare". 159 ostaje u proizvodnji do 2012, kada dolazi Giulia u limuzinskoj i karavan verziji. Model ce biti vise namenjen vise americkoj publici. Auto ce biti napravljen na povecanoj platformi Giuliette. Ne planira se naslednik 166. Razlog je sto ce Maserati izbaciti novu malu limuzinu u klasi BMW 5, Mercedesa E i mislim da je to pametan potez jer je Maserati ima veci izgled na uspeh u toj klasi jer ima "teze" ime. Ono sto zalosti je ne-planiranje naslednika Brere, tako da ce Alfa, slicno kao u mracnom periodu `87-94 ostati bez kupe modela. Naslednik Spidera se planira, ali ce biti "rupa" od oko 2 godine dok se ne izbaci novi model. Novi model bi mogao imati zadnji pogon, ali to jos nije potvrdjeno.
Sto se tice Alfe, vesti su, po meni, i dobre i lose. Dobro je da se nece brend ugasiti i Fiat planira da i dalje investira u firmu. LIcno, ne svidja mi se buduca paleta modela, ali ako ce to doneti neki boljitak neka bude tako. Alfa ce definitvno ici u Ameriku od 2012. i to je dobro. Ove godine se iz proizvodnje izbacuje model GT, a sledece Brera i Spider. Alfa planira 2 SUV vozila na bazi Jeep-a i oni ce se praviti u USA. Mito ce dobiti verziju sa 5 vrata, a Giulietta ce dobiti facelift 2014 i tada ce krenuti "preko bare". 159 ostaje u proizvodnji do 2012, kada dolazi Giulia u limuzinskoj i karavan verziji. Model ce biti vise namenjen vise americkoj publici. Auto ce biti napravljen na povecanoj platformi Giuliette. Ne planira se naslednik 166. Razlog je sto ce Maserati izbaciti novu malu limuzinu u klasi BMW 5, Mercedesa E i mislim da je to pametan potez jer je Maserati ima veci izgled na uspeh u toj klasi jer ima "teze" ime. Ono sto zalosti je ne-planiranje naslednika Brere, tako da ce Alfa, slicno kao u mracnom periodu `87-94 ostati bez kupe modela. Naslednik Spidera se planira, ali ce biti "rupa" od oko 2 godine dok se ne izbaci novi model. Novi model bi mogao imati zadnji pogon, ali to jos nije potvrdjeno.
Acqua-Olio-Benzina
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Fiatova petoljetka
pravo pitanje je cime misle da privuku kupce novih alfi?
sta je trenutni ili buduci "main feature" kojim se marka izdvaja iznad drugih i privlaci kupce...
ja je iskreno ne vidim... odredjene marke automobila se kupuju iz odredjenih razloga...
snaga i brzina
oprema i udobnost (luxus)
cena
potencijal za modifikovanje
pouzdanost i resale value
... itd...
sta je "selling point" za nove alfe... za ove do sada je 99% bio dizajn u odnosu na cenu i sentimentalni duh... koji je sada izbledeo jos vishe sto se firma vishe udaljava od svojih korena...
moje razmisljanje je iz perspektive: "zasto bih sada ili za 5 godina dao svoje tesko zaradjene pare na NOVU (iz fabrike) Alfu...?"
kao polovan auto sa extremnim padom vrednosti razumem zasto ljudi sada kupuju polovne alfe... ali polovna kola ne drze kompaniju zivom... mislim na nova koja ce se posle ovde kupovati polovna...
sta je trenutni ili buduci "main feature" kojim se marka izdvaja iznad drugih i privlaci kupce...
ja je iskreno ne vidim... odredjene marke automobila se kupuju iz odredjenih razloga...
snaga i brzina
oprema i udobnost (luxus)
cena
potencijal za modifikovanje
pouzdanost i resale value
... itd...
sta je "selling point" za nove alfe... za ove do sada je 99% bio dizajn u odnosu na cenu i sentimentalni duh... koji je sada izbledeo jos vishe sto se firma vishe udaljava od svojih korena...

moje razmisljanje je iz perspektive: "zasto bih sada ili za 5 godina dao svoje tesko zaradjene pare na NOVU (iz fabrike) Alfu...?"
kao polovan auto sa extremnim padom vrednosti razumem zasto ljudi sada kupuju polovne alfe... ali polovna kola ne drze kompaniju zivom... mislim na nova koja ce se posle ovde kupovati polovna...
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Fiatova petoljetka
Meni se ovo cini kao postepeno gasenje brenda, tjs da je politika tako usmerena.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Fiatova petoljetka
Nije sigurno gasenje, vec stednja i prilagodjavanju trzistu. Videcemo koliko ce biti uspesno. Licno, mislim da Lancia treba da pravi SUV, a ne Alfa. Isto mislim i za premium mala kola. No, valjda su nesto "premerili" kada su donoslili ovakve odluke.
Acqua-Olio-Benzina
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Fiatova petoljetka
Možemo mi da se nerviramo do sutra, ali ako "oni" budu imali koristi od toga da pretvore Alfu u nešto što će se prodavati, pa nema veze što to više možda i neće biti Alfa to će i da urade. Boli ih uvo za nas, "šaku" ljubitelja Alfa Romea, a i mene za njih, ja sigurno neću da prestanem da volim Alfu zato što će možda da ode u pravcu prilagođavanja svim kupcima po bilo koju cenu. Bila im je loša politika, e sad hoće da se izvade iz go.na




potpis
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Fiatova petoljetka
[quote="cirko83"]Možemo mi da se nerviramo do sutra, ali ako "oni" budu imali koristi od toga da pretvore Alfu u nešto što će se prodavati, pa nema veze što to više možda i neće biti Alfa to će i da urade. Boli ih uvo za nas, "šaku" ljubitelja Alfa Romea, a i mene za njih, ja sigurno neću da prestanem da volim Alfu zato što će možda da ode u pravcu prilagođavanja svim kupcima po bilo koju cenu. Bila im je loša politika, e sad hoće da se izvade iz go.na
[/q
Taman tako!




GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- branimir_
- Garaža: Alfa 156 berlina TS 2.0 Selespeed
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Fiatova petoljetka
Problemi su mnogo vecih razmjera, a koji se ticu cijele drzave.
Italijani su u proslosti jednom rekli da im je dosta cupanja iz g....a fijata, pa drugi put je bilo za avioprevoznika.
Skoriji, nama poznat slucaj je bila reforma skolstva, protesti iz 2008god.
Stanovnistvo dobro zna da svaki put kad im uzimaju od plate, da veci dio novca zapravo ide u karabinjere u stranoj misiji, a to mora ici pa mora!
Ipak su oni jedni od osnivaca EU.
Zapravo za fijat je to bilo u vise navrata....pa ima ona poslovica: kad fijat kaslje, italija ima upalu pluca!
Alfa je tu medju zadnjim karikama dugog lanca.
Italijani su u proslosti jednom rekli da im je dosta cupanja iz g....a fijata, pa drugi put je bilo za avioprevoznika.
Skoriji, nama poznat slucaj je bila reforma skolstva, protesti iz 2008god.
Stanovnistvo dobro zna da svaki put kad im uzimaju od plate, da veci dio novca zapravo ide u karabinjere u stranoj misiji, a to mora ici pa mora!
Ipak su oni jedni od osnivaca EU.
Zapravo za fijat je to bilo u vise navrata....pa ima ona poslovica: kad fijat kaslje, italija ima upalu pluca!
Alfa je tu medju zadnjim karikama dugog lanca.
Post
Re: Fiatova petoljetka
Alfa ce ovim potezima postati mainstream model za 5-7 god. O njoj ce se razmisljati skoro kao o nekim modelima o kojima ne zelim ni da pricam. Na zalost, ali tako je, bar se meni tako cini. Ne bih vise da lajem, jer sam malo popio i ne bih vise da kvarim raaspolozenje 

"...owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine" by Jeremy Clarckson (da je srbin zvao bi se Jeremija)
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
Alfa je manje-više mainstream već dugi niz godina tako da me to upošte ne zabrinjava. Ako treba se pravi SUV da bi se preživelo onda neka tako i bude. Što se tiče udaljavanja od korena, pa AR je nažalost već jako daleko od svojih korena tako da me i to više ne brine. Nekada je AR bio uzor drugima kada su u pitanju performanse, izgled i kvalitet a danas je obrnuto. Ali tako je i šta da se radi 

Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
sad... da li nam odgovara da fabrika funkcionise kako bi ipak s vremena na vreme pored konfekcije izbacila i neki egzotican model, ili da se ugasi i ne radi uopste a mi da postanemo vlasnici kola proizvedenih pod brendom koji vise ne funcionise uopste?
teska odluka.
jeste 164 ista platforma kao SAAB
jeste 155 redizajnirana tempra, a Q4 integraljka u novom ruhu
jeste MiTo ista platforma kao Grande Punto
ali!
uzmite novu Djulijetu i multier motor, ili 1750 TBi, nov sistem vesanja, mauelni menjac sa dvostrukim kvacilom, mnoge sisteme koji su bar egal ako nisu avangarda.
uzmite 156 i jtd motor. ko je prvi stisao petlju i pustio komon rejl u serijsku proizvodnju i to u vozilo C klase?
zarad napretka, glasam za kompromise.
jeste SUV koncept totalno stran italijanskom duhu i potrebama, ali. rado bih ga posedovao, a verujem i vecina Alfista iz Italije...
cilj bira sredstvo (nije "cilj opravdava sredstvo", jedna od najpoznatijih mudrosti je zapravo lose prevedena...)
teska odluka.
jeste 164 ista platforma kao SAAB
jeste 155 redizajnirana tempra, a Q4 integraljka u novom ruhu
jeste MiTo ista platforma kao Grande Punto
ali!
uzmite novu Djulijetu i multier motor, ili 1750 TBi, nov sistem vesanja, mauelni menjac sa dvostrukim kvacilom, mnoge sisteme koji su bar egal ako nisu avangarda.
uzmite 156 i jtd motor. ko je prvi stisao petlju i pustio komon rejl u serijsku proizvodnju i to u vozilo C klase?
zarad napretka, glasam za kompromise.
jeste SUV koncept totalno stran italijanskom duhu i potrebama, ali. rado bih ga posedovao, a verujem i vecina Alfista iz Italije...

cilj bira sredstvo (nije "cilj opravdava sredstvo", jedna od najpoznatijih mudrosti je zapravo lose prevedena...)

- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
Ako je PORSCHE izbacio Cayene i Panamera-u, sta onda ocekivati od Alfe? Vreme ce pokazati svoje kao i uvek.

- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Fiatova petoljetka
U svakom slučaju, od uvek, pri predstavljanju bilo kog Alfinog novog modela svima padne vilica kad je vide i provozaju,a tako će, nadam se biti i u budućnosti. Mislim da je to dovoljno
potpis
- MilanBl
- Garaža: Alfa 147 1.6 TS 120KS
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Fiatova petoljetka
a u pm, taman otkucao sta sam htio da kazem i paf, nesto sam zaje....
Ispočetka.. Alfa i SUV... Upravo se i pribojavam cinjenice zvane PORSCHE-Cayenne.
Zaista ne bih volio sa Alfa doživi sudbinu Cayenne-a. Jeremy Clarkson, test legenda i ljubitelj Italijanskog duha za pomenuti Cayenne je rekao:
"I’ve seen better looking gangrenous wounds than this.
0-60 takes 5 and a half seconds…and about 17 gallons of fuel.
I loved driving it, I could never actually buy one because of the way it looks. This really is a car that drowned in Lake Ugly".
Sportski duh Alfe i Suv...jednostavno, bojim se sudbine Cayenna.
A sto se tice Clarksona i emisije TOP GEAR, zaista je lik. Mislim da je tip Velšanin ali komentari o italijanima su mu sjajni. Upravo sam sa kolegom (branimir, ponosni vlasnik svoje 156
razvezao juče temu o njemu.
POZ od "novopecenog clana" i vlasnika svoje prve alfe...
Ispočetka.. Alfa i SUV... Upravo se i pribojavam cinjenice zvane PORSCHE-Cayenne.
Zaista ne bih volio sa Alfa doživi sudbinu Cayenne-a. Jeremy Clarkson, test legenda i ljubitelj Italijanskog duha za pomenuti Cayenne je rekao:
"I’ve seen better looking gangrenous wounds than this.
0-60 takes 5 and a half seconds…and about 17 gallons of fuel.

I loved driving it, I could never actually buy one because of the way it looks. This really is a car that drowned in Lake Ugly".
Sportski duh Alfe i Suv...jednostavno, bojim se sudbine Cayenna.
A sto se tice Clarksona i emisije TOP GEAR, zaista je lik. Mislim da je tip Velšanin ali komentari o italijanima su mu sjajni. Upravo sam sa kolegom (branimir, ponosni vlasnik svoje 156

POZ od "novopecenog clana" i vlasnika svoje prve alfe...
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Fiatova petoljetka
Ajd' da i ja kazem koju ...
Pre svega , u ovom njihovom planu ocekivao sam da ce se nesto izmeniti sto se Lancie tice odnosno da ce joj dati jos jednu sansu ali izgleda da ce ipak nju polako utopiti u Krajslerom pa mozda i pozivi jos par godina ...
A sto se Alfe tice , iskreno pocinju da me smaraju ove price i teorija kako se kraj blizi , kako ne bi trebali ovo , treba da ostanu verni tradiciji , korenima i sl... E pa dok su se drzali toga bili su na samom dnu i to je trajalo tokom '80-ih kada ih je preuzeo Fiat koji je jedini veci uspeh napravio sa 156 ... Zasto ? Zato sto je to bio preterano lep auto ... Neeee ... To je zato sto je auto krenuo udarnicki , silovito u kampanju ma u celu tu pricu oko makretinga i prodaje i zato je napravio takav uspeh ... I sto je najbitnije taj auto je imao ''pricu'' a opet nije imao sve alfino kao sto to po tradiciji treba da bude ... Ja cak mislim da 159 danas vizuelno deluje dosta ubedljivije od konkurencije nego 156 tada ,ali ''prica'' vezana za 159 je tesko ''svarljiva'' ... Zasto ? Pa kao nema Alfin V6 ( a 2% njih bi kupilo isti ) , pa kao to su Opelovi motori , njihova platforma , preteska je i sl ... A sve su to gluposti , jer je 159 mnogo bolji automobili od konkurencije samo je lose prezentovan javnosti ili bolje recno nikako jer ga nikakav ozbiljan marketing nije ispratio ...
E zato se plasim da nista bolje od toga nece doneti ni ovi novi modeli pa ni taj famozni SUV ... Iako ne mogu zamisliti Alfu da ima terenca , mislim da ce morati da se odluci na taj korak ako zeli neki profit... A ako neko je gadljiv ovde na Cayenna neka kaze , ja iskreno nisam , svidja mi se zvuk koji pravi onaj V8 i zaista kada se vozite u njemu osecate jako lepo ... Jedini je problem sto bi morao da se prezivam OMV ili Mol da bi ga svaki dan vozio ... Ali poenta je da postoji dosta ljudi koji vole Alfu da ne kazem , Alfista i koji kupuju neke druge SUV modele jer Alfa isti nema u ponudi ... A i sem toga , koristice proverenu mehaniku preuzetu od Jeep-a sto moze biti samo dobro ...
I glavna stvar , odlicno je sto ce alfu kao brend okrenuti Americkom trzistu , jer mislim da tu mogu dosta profitirati jer u Evropi vec godinama prolaze kao bosi po trnju , a i mislim da je razlog tome lose pozicioniranje na trzistu odnsono konstantna potreba da se bude premium ... Mito je cenovno pozicioniran dosta visoko te je stoga nemoguce da Giulietta bude kao Golf tipa startuje od 14.999E , a uostalom za tako niske cene zaduzen je Fiat ...
Bitno je samo da Alfa kao brend nastavi da postoji i da doceka i 200 godina postojanja ...
Pre svega , u ovom njihovom planu ocekivao sam da ce se nesto izmeniti sto se Lancie tice odnosno da ce joj dati jos jednu sansu ali izgleda da ce ipak nju polako utopiti u Krajslerom pa mozda i pozivi jos par godina ...
A sto se Alfe tice , iskreno pocinju da me smaraju ove price i teorija kako se kraj blizi , kako ne bi trebali ovo , treba da ostanu verni tradiciji , korenima i sl... E pa dok su se drzali toga bili su na samom dnu i to je trajalo tokom '80-ih kada ih je preuzeo Fiat koji je jedini veci uspeh napravio sa 156 ... Zasto ? Zato sto je to bio preterano lep auto ... Neeee ... To je zato sto je auto krenuo udarnicki , silovito u kampanju ma u celu tu pricu oko makretinga i prodaje i zato je napravio takav uspeh ... I sto je najbitnije taj auto je imao ''pricu'' a opet nije imao sve alfino kao sto to po tradiciji treba da bude ... Ja cak mislim da 159 danas vizuelno deluje dosta ubedljivije od konkurencije nego 156 tada ,ali ''prica'' vezana za 159 je tesko ''svarljiva'' ... Zasto ? Pa kao nema Alfin V6 ( a 2% njih bi kupilo isti ) , pa kao to su Opelovi motori , njihova platforma , preteska je i sl ... A sve su to gluposti , jer je 159 mnogo bolji automobili od konkurencije samo je lose prezentovan javnosti ili bolje recno nikako jer ga nikakav ozbiljan marketing nije ispratio ...
E zato se plasim da nista bolje od toga nece doneti ni ovi novi modeli pa ni taj famozni SUV ... Iako ne mogu zamisliti Alfu da ima terenca , mislim da ce morati da se odluci na taj korak ako zeli neki profit... A ako neko je gadljiv ovde na Cayenna neka kaze , ja iskreno nisam , svidja mi se zvuk koji pravi onaj V8 i zaista kada se vozite u njemu osecate jako lepo ... Jedini je problem sto bi morao da se prezivam OMV ili Mol da bi ga svaki dan vozio ... Ali poenta je da postoji dosta ljudi koji vole Alfu da ne kazem , Alfista i koji kupuju neke druge SUV modele jer Alfa isti nema u ponudi ... A i sem toga , koristice proverenu mehaniku preuzetu od Jeep-a sto moze biti samo dobro ...
I glavna stvar , odlicno je sto ce alfu kao brend okrenuti Americkom trzistu , jer mislim da tu mogu dosta profitirati jer u Evropi vec godinama prolaze kao bosi po trnju , a i mislim da je razlog tome lose pozicioniranje na trzistu odnsono konstantna potreba da se bude premium ... Mito je cenovno pozicioniran dosta visoko te je stoga nemoguce da Giulietta bude kao Golf tipa startuje od 14.999E , a uostalom za tako niske cene zaduzen je Fiat ...
Bitno je samo da Alfa kao brend nastavi da postoji i da doceka i 200 godina postojanja ...
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Fiatova petoljetka
hehe eto vec prave diskusije...
zapitajmo se 2 stvari sada... moramo krenuti od pocetka...
1. ko stiti alfu? i zasto ona jos uvek postoji kao brand? ne donosi pare... to definitivno... inace bi imala razvojno odeljenje i budzet za razvoj novih modela a ne samo prepakivanje tudjih... posto nema profita ko je donira i zbog cega postoji...?
2. ko kupuje alfu danas i zbog cega?
To zasto pokusavaju da pucaju visoko na americko trziste kao premium brand...
To je lako... Amerikanci imaju lose napravljena kola i smatraju sve sto je iz evrope i sa iole nekom tradicijom u trendu... pod 2 na americkom trzistu ne mozes uspeti bez SUV-a i pod 3 mali sportski kabrioleti su veoma popularni medju americkom omladinom...
ali to sa sobom povlaci da ce alfe morati da budu natrpane stvarima bez kojih se u americi ne moze prodati auto... tj. bice amerikanizovane...
koliko ce to dobro proci kao i sve u americi zavisi samo od marketinga... jer kada bob izadje na televiziju sa laznim osmehom i zubima beljim od crnca i kaze kako je to jedan odlican auto bez mana sa pravim evropskim duhom a americkom dusom... to je "done deal" i dok se to bude vrtelo 24h na televiziji ici ce im...
ne kazem da to u ovom trenutku sa pravom reklamnom kampanjom nece biti dobro po fiat... verovatno ce biti... ali po alfu i njene ljubitelje nece nikako... jer ne mozes naterati amerikance da se prilagode necemu sto nije americko... mozes samo proizvod prilagoditi amerikancima... a to je obicno lose po ostatak sveta...
zapitajmo se 2 stvari sada... moramo krenuti od pocetka...
1. ko stiti alfu? i zasto ona jos uvek postoji kao brand? ne donosi pare... to definitivno... inace bi imala razvojno odeljenje i budzet za razvoj novih modela a ne samo prepakivanje tudjih... posto nema profita ko je donira i zbog cega postoji...?
2. ko kupuje alfu danas i zbog cega?
To zasto pokusavaju da pucaju visoko na americko trziste kao premium brand...
To je lako... Amerikanci imaju lose napravljena kola i smatraju sve sto je iz evrope i sa iole nekom tradicijom u trendu... pod 2 na americkom trzistu ne mozes uspeti bez SUV-a i pod 3 mali sportski kabrioleti su veoma popularni medju americkom omladinom...
ali to sa sobom povlaci da ce alfe morati da budu natrpane stvarima bez kojih se u americi ne moze prodati auto... tj. bice amerikanizovane...

koliko ce to dobro proci kao i sve u americi zavisi samo od marketinga... jer kada bob izadje na televiziju sa laznim osmehom i zubima beljim od crnca i kaze kako je to jedan odlican auto bez mana sa pravim evropskim duhom a americkom dusom... to je "done deal" i dok se to bude vrtelo 24h na televiziji ici ce im...
ne kazem da to u ovom trenutku sa pravom reklamnom kampanjom nece biti dobro po fiat... verovatno ce biti... ali po alfu i njene ljubitelje nece nikako... jer ne mozes naterati amerikance da se prilagode necemu sto nije americko... mozes samo proizvod prilagoditi amerikancima... a to je obicno lose po ostatak sveta...
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
Ma tacno je da moras prilagoditi auto americkom trzistu ali za evropsko trziste se prave drugaciji modeli, prilagodjeni evropskom kupcu pa nevidim kakve ro ima veze sa nama. I 164 je za americko trziste bila drugacija nego za evropsko pa im to nije smetalo da naprave odlican auto. Da je bio malo bolji bio bi fenomenalan. Ako ce prodaja automobila u americi da spasi Alfu od propasti ja sam za :-)
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Fiatova petoljetka
Slažem se sa sErGIO-m i samo da dodam na to što je Mique napisao za cenu. Evo jednog primera: Alfa 159 se testira i upoređuje sa Audijem, BMW-om i Mercedesom što je veća klasa od Fiata, pa logično i cena i kvalitet. Alfu 147 GTA su upoređivali i testirali sa Golf GTI i Ford focus RS i odrala ih je, setite se Top geara, tek kad su isključili kontrolu proklizavanja su ostala dva imali bolja vremena na stazi ali sa FWD čini mi se i na kraju bi svi opet kupili Alfu. Mislim da jeste možda cena malo veća ali i ne treba se prilagođavati cena Golfu ni upoređivati sa njim, jer nikada neće pružiti isto uživanje u vožnji kao Alfa, a o dizajnu nećemo ni da pričamo.




potpis
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Fiatova petoljetka
@cirko83
Nisi me razumeo , nisam ja rekao da treba da ima cene kao Fiat i da treba biti jeftina nego sam se samo nadovezao na pricu oko cene nove Giuliette koja je dosta skupa ali ne treba zaboraviti da su njoj konkurenti A3 , C30 , Serija 1 , te je stoga cena tako visoka ... Ja samo kazem da neka kampanja tipa pocinje od 15999 e je dobrodosla barem za trzista kao sto je nase jer je i Golf VI tako poceo pricu ...
Jer i sami znamo da G 6 opremljen kao Giulietta kosta oko 22k evra ...
Poenta : Bitan je marketing za dobru prodaju ....
Nisi me razumeo , nisam ja rekao da treba da ima cene kao Fiat i da treba biti jeftina nego sam se samo nadovezao na pricu oko cene nove Giuliette koja je dosta skupa ali ne treba zaboraviti da su njoj konkurenti A3 , C30 , Serija 1 , te je stoga cena tako visoka ... Ja samo kazem da neka kampanja tipa pocinje od 15999 e je dobrodosla barem za trzista kao sto je nase jer je i Golf VI tako poceo pricu ...
Jer i sami znamo da G 6 opremljen kao Giulietta kosta oko 22k evra ...
Poenta : Bitan je marketing za dobru prodaju ....

Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Fiatova petoljetka
@Mique
Razumeo sam ja tebe, zato sam i napisao "samo da dodam" na to što si ti napisao da razjasnimo oko cene uopšteno, zato što ima ljudi koji upoređuju Alfu sa automobilom koji je niže klase od nje pa onda kažu da je nova skupa, pa i skuplja od njih

Razumeo sam ja tebe, zato sam i napisao "samo da dodam" na to što si ti napisao da razjasnimo oko cene uopšteno, zato što ima ljudi koji upoređuju Alfu sa automobilom koji je niže klase od nje pa onda kažu da je nova skupa, pa i skuplja od njih


potpis
- ToNcA
- Garaža: Alfa 147 2.0TS, Renault Megane 1.5dci
- Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
Pa i ja da kazem nesto (mada ne verujem da ce ova prepiska imati suvise veliki uticaj da Fiat-ov petogodisnji plan
).
Fiat kao da nema pojma sta da radi sa samom sobom a kamo li sa Alfom. Nekako mi dodje posle svega odlicna ta ideja da krenu u prodaju brand-a sklapanjem kojekakvih SUV-ova i ostalih gluposti na tudjim platformama kako bi finansirali razvoj "onog pravog".
Prosto je cudno da Alfa nije nastavila model 156 slicnim automobilom vec su napravili 159 koja je skoro "za broj" veca ali nekako nije to to. 159 jeste sjajan auto, veliku, udoban ali to mi nekaok deluje kao karakteristike nekog Passat-a ili njemu slivnog, dok je 156 bila i ostala prilocno velika zujalica
.
A neko je pomenuo da Lancia treba da prozivodi SUV-ove, meni pre deluje da ce Lancia biti na zalost ugasena - taj brand se totalno odvojio od svojih korena, bili su poznati po malim i otrovnim automobilima a sada je Delta veliki udoban auto, koji po meni interesantno izgleda ali bez srca - ne verujem da se ono moze posteno poterati po krivinama... Grupacija Fiat pokusava da svojim modelima ne skace sama sebi u usta ali tako na silu pokusavaju da naprave razliku da je to strasno - kao sto VW sve vreme pokusava da osakati Seat-a a i Skodu kako ne bi jeli trziste matici (mada ja ne vidim razliku izmedju tih automobila).
Nadam se samo da ce Giulietta biti pravi pogodak kao sto je bila 156 u svoje vreme a i da ce naci normalnog zastupnika za Srbiju!

Fiat kao da nema pojma sta da radi sa samom sobom a kamo li sa Alfom. Nekako mi dodje posle svega odlicna ta ideja da krenu u prodaju brand-a sklapanjem kojekakvih SUV-ova i ostalih gluposti na tudjim platformama kako bi finansirali razvoj "onog pravog".
Prosto je cudno da Alfa nije nastavila model 156 slicnim automobilom vec su napravili 159 koja je skoro "za broj" veca ali nekako nije to to. 159 jeste sjajan auto, veliku, udoban ali to mi nekaok deluje kao karakteristike nekog Passat-a ili njemu slivnog, dok je 156 bila i ostala prilocno velika zujalica

A neko je pomenuo da Lancia treba da prozivodi SUV-ove, meni pre deluje da ce Lancia biti na zalost ugasena - taj brand se totalno odvojio od svojih korena, bili su poznati po malim i otrovnim automobilima a sada je Delta veliki udoban auto, koji po meni interesantno izgleda ali bez srca - ne verujem da se ono moze posteno poterati po krivinama... Grupacija Fiat pokusava da svojim modelima ne skace sama sebi u usta ali tako na silu pokusavaju da naprave razliku da je to strasno - kao sto VW sve vreme pokusava da osakati Seat-a a i Skodu kako ne bi jeli trziste matici (mada ja ne vidim razliku izmedju tih automobila).
Nadam se samo da ce Giulietta biti pravi pogodak kao sto je bila 156 u svoje vreme a i da ce naci normalnog zastupnika za Srbiju!
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Fiatova petoljetka
Ljudi ne sjekirajte se,znaju oni da je ime sve sto je ostalo od Alfe,a to nece ispustiti ni po koju cijenu...Prvo smo svi popljuvali Mi To (ja prvi) ,kao nije to prava Alfa,kako je ruzna,lici na ovo,lici na ono,pa sam onda
na njega kad sam ga vidio u Grcku,onda smo popljuvali Giuliettu kako je ruzna,nazad kao Astra,nadam se da ovo nije ona,da je ovo neki trik itd,a sad svi balavimo na nju i 1.750 sa 235 konja...
Od sad nista ne komentarisem dok ne vidim jer smo se svi zeznuli oba navedena puta...Ljudi znaju sta rade i koriste to sto imaju na najbolji moguci nacin,nase je samo da budemo strpljivi...

Od sad nista ne komentarisem dok ne vidim jer smo se svi zeznuli oba navedena puta...Ljudi znaju sta rade i koriste to sto imaju na najbolji moguci nacin,nase je samo da budemo strpljivi...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Fiatova petoljetka
Mislio sam da ce se dogoditi nesto konkretno, da ce se naslutiti bar neka postavka modela, klasa i segmenata, ali i dalje potpuna disharmonija, opsta katastrofa, bez ikakvog jasnog plana i cilja...
Jesu Nemci malo suvise ustogljeni i ukalupljeni, ali prosto kupcima savrseno odgovara da znaju sta kupuju, Imaju Lupo, Polo, Golf, Passat i Phaeton, u Skodi Fabia, Octavia i Superb, sa Seatom isto, Audi ide po brojevima, sve logicno i lako za pamcenje, svi modeli imaju jasno ime, jasnu svrhu i medjusobnu podelu...
Nista nece biti od svega ovoga, jos jedan let u nepoznato, zapravo pucanj u prazno, ne znam je li vise smesno, ili zalosno...
Ipak ce biti najbolje prodati brend nekome ko ce ulagati i napraviti jasnu paletu modela, ko ce ustaliti odredjene stvari i napraviti image stabilnog brenda, pa i sa gubicima, nekoliko godina, a onda lagano na bolje... Savrseno bi bilo da to bude neko inferioran, ko nece da se pravi pametan, Kinezi, Indijci, Tatari, Iliri, Kelti, ko god, oni ce postovati tradiciju za promenu, ali i uneto odredjenu dozu pragmaticnosti koja je potrebna...
Neverovatno je kako svi Nemacka vozila ocenjuju kao nadmocna, imaju svoj duh, kakav takav, ne odstupaju, kvalitet izrade, kvalitet voznje, sve je na nivou... Da li se preteruje, ili ne, ne znam, ali Alfu vec odavno porede sa Golfom po voznim osobinama, AutoCar na primer, gde ode svet...
Jesu Nemci malo suvise ustogljeni i ukalupljeni, ali prosto kupcima savrseno odgovara da znaju sta kupuju, Imaju Lupo, Polo, Golf, Passat i Phaeton, u Skodi Fabia, Octavia i Superb, sa Seatom isto, Audi ide po brojevima, sve logicno i lako za pamcenje, svi modeli imaju jasno ime, jasnu svrhu i medjusobnu podelu...
Nista nece biti od svega ovoga, jos jedan let u nepoznato, zapravo pucanj u prazno, ne znam je li vise smesno, ili zalosno...
Ipak ce biti najbolje prodati brend nekome ko ce ulagati i napraviti jasnu paletu modela, ko ce ustaliti odredjene stvari i napraviti image stabilnog brenda, pa i sa gubicima, nekoliko godina, a onda lagano na bolje... Savrseno bi bilo da to bude neko inferioran, ko nece da se pravi pametan, Kinezi, Indijci, Tatari, Iliri, Kelti, ko god, oni ce postovati tradiciju za promenu, ali i uneto odredjenu dozu pragmaticnosti koja je potrebna...
Neverovatno je kako svi Nemacka vozila ocenjuju kao nadmocna, imaju svoj duh, kakav takav, ne odstupaju, kvalitet izrade, kvalitet voznje, sve je na nivou... Da li se preteruje, ili ne, ne znam, ali Alfu vec odavno porede sa Golfom po voznim osobinama, AutoCar na primer, gde ode svet...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
vracamo se na pricu da Alfa nije trzisno orijentisana.
Giulietta je logican sled stvari, kao i spajder, kao i gtv sto se nekada pravio i nosio to ime. sve su to novi modeli sa istim imenom, a ne nove varijacije na stare teme.
sad
zasto mora Gilietta mk3 da lici 95% na prethodnu?
pa sta ako je MiTo vozilo koje Alfa nikad nije pravila?
Alfa nije trzisno orijentisana, ali pokusava.
"nemci", "francuzi" i vecina drugih vozaca su izdresirani da voze auto koji im odgovara godinu-dve, pa da po izlasku novog mk istog modela brze bolje prodaju stari (fuj bljak) i kupuju novi (hiper turbo hali gali, koji ce za dve godine biti fuj i bljak kad izadje sledeci mk). trziste je potrosacko i kao takvo je u auto industriji osmisljeno da se stari modeli recikliraju i da se naravno kupuju novi. ko normalan moze da vozi kola starija od 4 godine, zaista? u francuskoj ne postoje pezoi koji se zavrsavaju na 6 ili stariji, ili citroeni xara, xantia, xm, zx, a oni se u srbiji vode kao maltene nova kola. svi su disciplinovano "stara" kola prodali zeljama treceg sveta (nama) i kupili nove 308 408 odnosno X1 3 4 5...
njima je potpuno neshvatljivo da neko moze da se lozi i da svaki dan vozi auto iz osamdesetih ili devedesetih, a da je pri tom potpuno nezainteresovan da da svoj auto da ga ispresuju u kocku i da uz popust od 1000e potpise lizing za najnoviji model. (slobodno se prepoznajte)
Giulietta je logican sled stvari, kao i spajder, kao i gtv sto se nekada pravio i nosio to ime. sve su to novi modeli sa istim imenom, a ne nove varijacije na stare teme.
sad
zasto mora Gilietta mk3 da lici 95% na prethodnu?
pa sta ako je MiTo vozilo koje Alfa nikad nije pravila?
Alfa nije trzisno orijentisana, ali pokusava.
"nemci", "francuzi" i vecina drugih vozaca su izdresirani da voze auto koji im odgovara godinu-dve, pa da po izlasku novog mk istog modela brze bolje prodaju stari (fuj bljak) i kupuju novi (hiper turbo hali gali, koji ce za dve godine biti fuj i bljak kad izadje sledeci mk). trziste je potrosacko i kao takvo je u auto industriji osmisljeno da se stari modeli recikliraju i da se naravno kupuju novi. ko normalan moze da vozi kola starija od 4 godine, zaista? u francuskoj ne postoje pezoi koji se zavrsavaju na 6 ili stariji, ili citroeni xara, xantia, xm, zx, a oni se u srbiji vode kao maltene nova kola. svi su disciplinovano "stara" kola prodali zeljama treceg sveta (nama) i kupili nove 308 408 odnosno X1 3 4 5...
njima je potpuno neshvatljivo da neko moze da se lozi i da svaki dan vozi auto iz osamdesetih ili devedesetih, a da je pri tom potpuno nezainteresovan da da svoj auto da ga ispresuju u kocku i da uz popust od 1000e potpise lizing za najnoviji model. (slobodno se prepoznajte)
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Fiatova petoljetka
Deki... Ili tako, ili katanac... 
Ipak, ne vidim da BMW nesto fali, ima prodaju, ima jasnu paletu modela, ima kupce, ima image, ima nasledje... Ima i budalastinu poznatu kao X3, X5 i slicno, ali je osnovica jaka i stabilna...
Ima jedna poslovica:"Pametan nadje nacin, a budala izgovor!"

Ipak, ne vidim da BMW nesto fali, ima prodaju, ima jasnu paletu modela, ima kupce, ima image, ima nasledje... Ima i budalastinu poznatu kao X3, X5 i slicno, ali je osnovica jaka i stabilna...
Ima jedna poslovica:"Pametan nadje nacin, a budala izgovor!"

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiatova petoljetka
*pikasova poslovica, u originalnom prevodu:
"Ako nesto zelis da uradis, naci ces nacin.
Ako ne zelis, naci ces izgovor."

"Ako nesto zelis da uradis, naci ces nacin.
Ako ne zelis, naci ces izgovor."
