Juce sam vodio auto kod majstora,provjeravali smo termostat tako sto smo zagrijali auto,skinuli crijevo koje vodi iz termostata u hladnjak i vidjeli da uopste ne pusta vodu,tj-ostao je u zatvorenom polozaju.Za nas koji smo vjerovali da kod Alfe termostat ostaje otvoren kad se pokvari-taj mit je "Busted"!
To sa termostatom smo rijesili tako sto smo razbili onaj zatvarac u kucistu tako da voda nesmetano cirkulise,ali auto opet dize temp.Posto se posao oduzio,odlucili smo da nastavimo u cetvrtak ako Bog da-kada ce mo zamijeniti vodenu pumpu i ozraciti hladnjak,pa javljam sta je bilo.Auto ide sasvim normalno,nema nikakvih tragova ostecenja glave (kaze majstor)...Sad se postavlja pitanje zasto se opet ne pali ventilator sad kad do hladnjaka dolazi topla voda?
Je li moguce da su mi u isto vrijeme "crkli" termostat,pumpa i "termo davac"???

Juce je kod majstora naravno opet prokuvao-tako da ce biti pravo,ali pravo cudo ako ne pomijesa vodu i ulje itd...
Uzgred:Tome je bio prisutan vlasnik golfa IV koji je kad je cuo problematiku ukljucujuci i to da je auto prokuvavao vise puta samo (vise kao za sebe) prokomentarisao:"Ne daj Boze da se meni ovo desilo-mogao bih ga bacit"...
***A slabe su ove Alfe u p.m.
