Pozdrav svima!Evo da predstavim i moja ostala prevozna sredstva!To su 2 Fiat Coupea 20 VT.Ovaj prvi je 99 godiste Turbo Plus sa 6 brzina,Recaro enterijerom,chip na 250 ks,eibach opruge,start dugme,beli cajgeri,Forge motorsport blow off,Raid boost gauge i jos mnogo drugih stvari.Inace auto se sprema za tjuniranje.Planiram da do leta sve bude zavrseno.Narucena je nova turbina preko Turbo servisa.Napravljen je kompletan izduv od tri incha sa downpipe-om.Glava motora se trenutno radi.Stigli su i neki dodatci poput Powerflex selen blokova,AEM Wideband lambda gauge itd,itd.
Evo i malo slikica
Eto ovoliko za pocetak!!!Bice jos slika uskoro.Pozdrav!
Opasan vozni park...svaka cast!
Fiat cupe je jedan od mojih omiljenih automobila!
Jos jednom sve cestitke!
Ovo je "zverko" od mog komsije, ulozio je puno para u njega ali auto je
Posle ovih slika stavio je i pragove ,tako da auto izgleda odlicno!
Svaka cast komsiji ali moje misljenje je da je ovo previse sto se tice spojlera.Za moj pojam najlepsi su serijski pragovi sa 20VT Limited Editiona koje ja imam na mojim kupeima.Cudno je kako je lako pokvariti izgled ovim kolima nekim dodacima koji mu ne stoje.Po meni sto veca felna,sto nizi auto i sto jaci motor je recept za dobar auto!!!
Svaka cast Bojke,RESPECT u pravom smislu reci!
Ako se secas, dolazio sam sa bratom prosle godine kod tebe kad sam gledao Deltu koja je bila u garazi... Ona je bila vrh, steta sto sam bio kratak sa lovom,kupio bih je.
Mislim da su tada bile ove AZEV felne na crvenom coupe-u koji je prava zver.
Svidja mi se sto nista ne prepustas slucaju,radis sve temeljno, sa strpljenjem i onako kako treba. Koliko te je do sada kostao sivi coupe?
Ako se ne ljutis,postavio bih slike crvenog coupe-a,jer sam ga slikao tada.
Pozdrav druze drago mi je da se opet cujemo.Iskreno ne znam tacno jer nisam racunao ali me sivi kosto izmedju 7-8000e do sada.Sto se tice crvenog slobodno stavi slike bez problema.On je inace na prodaju jer mi je stvarno previse 2 kupea i Alfa.Alfa definitivno ostaje(zbog zene)tako da crveni mora da ide.Inace sto se tice Delte ona je otisla u Bgd.Vozi je decko iz Delta Auta.
Selen blokovi su stigli pre neli dan jos nisam stigao da ih ugradim.Nadam se da ce uskoro biti malo vise vremena.Evo nekih slicica koje su sinoc slikane.Trenutno se radi na glavi kao i usisno izduvnoj grani.A to otprilike izgleda ovako.
Druga slika je kako je to izgledalo fabricki.Nadam se boljem spool upu i vecoj snazi posto je uklonjena vecina restrikcija.Kako u glavi tako i u izduvu.Imam spreman izduv kompletan od 3".
Pozdrav bojke!! Svaka cast stvarno za vozni park...ako se dobro secam ti si imao yuga 2.0 16v sa tipo-vim felnama?
Coupe-i su ti prelepi... i drago mi je da vidim na jednom mestu 2 komada a da su u stock izdanju sto se tice eksterijera... 99% u srbiji su u nekim spojlerima..
E sad imam par pitanja
Koju turbinu si narucio?
I gde si narucio BOV ? hocu sebi da narucim jedan ,ali preko ebay-a su skoro sve same kopije... :/ Mislio sam burazera iz AUS da iscimam da mi posalje ,medjutim skupo ce me kostati dok dodje u Srbiju.. Engleska je jos ostala,ali i kod njih ima brdo kopija..umorio sam se od pretrazivanja sajtova..
Unibolovi
Pozz!!
Mislim da imam sve informacije koje ti trebaju.Kao prvo sto se tice turbine,narucena je pre 3 meseca preko Turbo Servisa iz Uzica.Radi se o Garrett GT 2871R 0.64 a/r.Kad sam taman izgubio svaku nadu usledio je telefonski poziv bas danas oko 13 casova.Stigla je.Upravo je drzim u rukama i osecam se kao malo dete u prodavnici slatkisa.
Ovo je slikano u kolima dok sam se vracao kuci.Sta da kazem presrecan sam jer znam sta sad sleduje.Jedva cekam da pocnem sa radovima mada cu morati jos malo da se strpim dok jos neke sitnice pribavim!!
Sto se tice BOV-a.Moj BOV je marke Forge Motorsport i model je 006.Kupljen je u Becu.Tamo imam drugara koji mi je sve stvari koje su mi trebale porucio za mene .Najbolje je narucivati potrebne delove od renomiranih firmi koje cak rade i preko Ebaya.Jedini problem koji sam imao je sa proizvodjacem Hel kocionih creva.Narucena su i placena pre 2 meseca i jos nisu stigla.Oni tvrde da nisu dobili novac na racun a moj drugar ima potvrdu iz banke kao dokaz.Tako da se nadam da ce to biti reseno.
Sto se tice ostalih dobavljaca iz Engleske nisam imao problema.Stigle su mi Walbro 255 benzinska pumpa,ukrasni prstenovi za instrument tablu,providni zmigavci,kompletkocionih diskova sa plocicama,kao i mnoge druge stvari bez problema.Tako da mislim da ne bi trebalo da bude problema u porudzbi.
Ako ti terba mogu ti dati tacnu adresu u Becu gde moze da se kupi bilo koji BOV marke Forge Motorsport kao i jos mnogo drugih kvalitetnih delova.Veliki pozdrav!!!
Hehehe veeerujem Stigla ti je ooopasna turbina
Ta ima oooopasan spool A i moze da gura dosta...
Ja bih za sebe uzeo t3t4 hybrid ili GT28R kao tvoju.. Ali daleko sam jos od tjuniranja..
Nego ,sta planiras sa mapiranjem? hoces narucivati neki firmirani cip ili ces dati nekom ovde da ti radi mapu?
Nzm ,ja nemam nikoga u Austriji da mi odradi to...tako da mi onda nista ne znaci.. jedino da sacekam da Srbija dodje na listu pay pal pa da razmisljam o nekom porucivanju... Jesi ti zadovoljan zvukom iz bov-a? firmirani ,kvalitetni se krecu oko 150e ,koliko si ti tvoj platio ako mozes da mi kazes?
Hoces ostavljati serijske dizne ili ces porucivati neke protocnije?
Korpa ,lamela? ostaje stock?
I jesi unibolove uzeo samo za viljuske ili komplet ?
jel to .48 ili .56 kompresorsko kolo? to je onaj kontigent sto je u februaru trebao da stigne kod nas, jel tako?
na koliko konja ciljas sa tom turbinom? kapiram da si nabavio neke dobre 550+ ccm injectore sa tim da idu...
@QV lale
BoV ti nije neophodan ni za sta ispod 1.5 bar... a ako ti zvuk nije bitan uzmi standardni bosch crni recirkulacioni on je oko 40e... inace fancy bov-ovi su od 250+e za kvalitetne stvari + oprugice...
Sto se tice turbine dosta sam se raazmisljao.Odlucio sam do koje snage hocu da idem a da ne zrtvujem spoolup.Tj da ne dobijem auto kod kojeg turbina radi tek od recimo 4500 rpm.Auto nije za drag vec za put tako da bi sa jos vecom turbinom izgubio vozne karakteristike pri nizim obrtajima.Mislim da je ova turbina kompromis izmedju dobrog spool up-a i snage.Usput glava se privodi kraju a gotov je i izduv.Sto se tice dizni imam samo dizne od 384 ccm.Verovatno cu morati da stavim bar 440 ccm.
Mapiranje ce biti problem.Ne postoji ni jedan firmirani chip koji bi odgovarao mom set upu.SM Tuning iz Bosne radi takve stvari pa cu videti sa njima.Imam jos jedn varijantu.U Engleskoj postoji vrhunski majstor za mapiranje.Specijalista je za Coupea.Radio je sve i svasta.Kada sve budem spakovao kontaktiracu njega da vidim dali ima chip koji bi meni odgovarao.Inace krajem Juna meseca ce na stazi Spa u Belgiji biti odrzan Italia Day gde ce biti i pomenuti majstor.Pa ko zna mozda maloskocimo do tamo.
BOV jeplacen tacno 150e u Austrijii originalni je.Zvuk koji proizvodi je stvarno extra.Mogu da zamislim tek kako se cuje napolju kad se presalta brzina.Korpa i lamela ce prvo vreme biti stock dok ne skupim malo para.Ima tu jos dosta stvari ali polako,resice se.
Iskreno da vam kazem jedva cekam da ga sklopim.Posle toga moracu da se posvetim malo ovoj 147.Inace ona mi je najsporiji auto koji sam vozio do sad.Nadam se da se niko nece naljutiti zbog moje izjave ali stvarno je tako posle Tipa 16VT,Brava HGT,Coupea,Juga 16V.Sa strane imam motor 20VT pa se razmisljam da li i nju da obradujem.Jedino me nervira sto ce biti problema se elektronikom ASR,tempomat,VDC itd.Ako neko ima semu instalacije ljubazno bih molio za kopiju pa damalo razmotrim sta mi valja ciniti.Pozdrav svima!
iskreno mislim da si uzeo preveliki turbo za snagu koju zelis... tj. pretpostavljam da nemas kovane klipove, klipnjace, olaksan zamajac i balansiranu radilicu sa svim tim zajedno... bar se nisi pohvalio.
u svakom slucaju me zanima dokle ces dogurati sa tim... iako iskreno ne vidim full boost pre ~4300 za taj turbo i ~300ks... tj, nisam jos video 20vt dyno chart sa boostom ispod 4300 koji pravi 300ks...
Tacno je nemam kovane klipove,klipnjace jos.Ali svakako su u planu.Prvo vreme ce ici sa stock delovima dok se ne uzmu kovani.Sto se tice spool up-a videcemo.Definitivan plan mi je 400 KS.Sve sto bude potrebno da bi se sklopio motor koji je pouzdan bice ugradjeno.
Lepo, to je vec ozbiljan plan... uzmi i vece injectore od 440... za 400ks je to bas malo... i razmisli o dodatnom hladjenju intercoolera i water injectionu...
najveci neprijatelj ti je temperatura usisnog vazduha... sto je nize spustis to bolje sa nasim budjavim benzinom...