AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
dajte malo vasa iskustva sa ovim autom, interesuje me realna potrosnja, mane i vrline ovog modela...hvala
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
Ako je imalo odrzavan,odlican automobil..udoban,brz,lak za odrzavanje (sto se tice motora i ne bas).Rijetki su 2.0 v6 turbo. Al,ako je dobra,realna cijena...ja bih je trke uzeo.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- cabarakandi
- Garaža: alfa romeo 166 2.4 jtd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
imao sam je 2 godine. motor je radio kao sat trpeo je sve i svasta. izuzetno stabilan znaci meni je prijanjao kao pegla uz ostru voznju. ali potrosnja pa u gradu 20-21 l ali zato na otvorenom beograd pozega brzina 180-190( neki audi misli da je formula paje duvao u auspuh) oko 10-11 litara. napravljen za przenje i vrloooo opasan ubija mnogo jace od sebe!!!! 

- Zeljko155
- Garaža: 156 JTD
- Lokacija: bg
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
Registracija smesna, odrzavanje malko skuplje (motora) ali kad pogledas ostale nove male krseve servis mu skoro dodje na isto, Ja sam je imao, doduse limarijski dresh, ali motor sam kod Deshe doveo do savrsenstva i trosio mi je normalnom voznjom, a da ipak malo i ukljucim turbo kako treba, izmedju 10 i 12 litara.
Izbegavati lose puteve jer motor je bas tezak i hoce brzo da strada prednji trap, sve u svemu ako imas dobru za uzeti moja preporuka
Izbegavati lose puteve jer motor je bas tezak i hoce brzo da strada prednji trap, sve u svemu ako imas dobru za uzeti moja preporuka

Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
Evo i ja da dadnem komentar.
Ako je u dobrom stanju neces se pokajati.
Pogotovo sto bi trebalo da je motor sa hidro podizacima i bobinama direktno na svecici (dve jako dobre stvari u odnosu na ranije generacije)
Ja imam godinu dana stariji auto i prezadovoljan sam.
Po meni nije skup za odrzavanje pogotovo kad se vidi u koju klasu spada.
Postoji par stvari koje izuvaju sa cenom ali nemoj da te brinu jer su to set kvacila, razvodnik paljenja (koji na tom modelu nebi trebalo da postoji).
Nesto sto se retko menja i traje jako dugo.
Karoserija, limarija, konfor ---- fenomenaln.
Isto racunaj da je malo tvrdji auto pa ces osetiti ove nase ceste.
))
Sto se potrosnje tice meni se krece od 13-14 litara po BG.
Na otvorenom putu mi drzi 9 litara a da pritom ne razmisljas kako ces da vozis, kad i koga pretices.
I najbitnije auto ide kao mecava kad upali turbinu.

Ako je u dobrom stanju neces se pokajati.
Pogotovo sto bi trebalo da je motor sa hidro podizacima i bobinama direktno na svecici (dve jako dobre stvari u odnosu na ranije generacije)
Ja imam godinu dana stariji auto i prezadovoljan sam.
Po meni nije skup za odrzavanje pogotovo kad se vidi u koju klasu spada.
Postoji par stvari koje izuvaju sa cenom ali nemoj da te brinu jer su to set kvacila, razvodnik paljenja (koji na tom modelu nebi trebalo da postoji).
Nesto sto se retko menja i traje jako dugo.
Karoserija, limarija, konfor ---- fenomenaln.
Isto racunaj da je malo tvrdji auto pa ces osetiti ove nase ceste.

Sto se potrosnje tice meni se krece od 13-14 litara po BG.
Na otvorenom putu mi drzi 9 litara a da pritom ne razmisljas kako ces da vozis, kad i koga pretices.
I najbitnije auto ide kao mecava kad upali turbinu.



- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
Masinac@
Pogotovo sto bi trebalo da je motor sa hidro podizacima i bobinama direktno na svecici (dve jako dobre stvari u odnosu na ranije generacije)
Imas li mozda za postaviti fotografije motora od V6TB sa i bez hidropodizaca, bas me interesuje da vidim gde mu dodje ta razlika jer taj noviji nisam imao prilike da vidim?!
Pogotovo sto bi trebalo da je motor sa hidro podizacima i bobinama direktno na svecici (dve jako dobre stvari u odnosu na ranije generacije)
Imas li mozda za postaviti fotografije motora od V6TB sa i bez hidropodizaca, bas me interesuje da vidim gde mu dodje ta razlika jer taj noviji nisam imao prilike da vidim?!
Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.
od V6 samo 2.5 i 3.0 atmosferci (noviji) postoje u takvoj varijanti da imaju hidropodizace bobine iznad svecice i 24 ventila. (3.2 GTA takodje...)
svaki V6TB 2.0 je 12V. stari/novi se razlikuju samo po turbini (mitsubishi/garrett)...
svaki V6TB 2.0 je 12V. stari/novi se razlikuju samo po turbini (mitsubishi/garrett)...