Ako nisi bio ovde vec procackaj malo http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000 ... ramesetJsp
Znam i ja da bi trebalo da pasuje od Opela,kao sto i Deki rece al neznam detalje .
Uporedi ih po sifri.
Trebao bi ovih dana kad malo otopli da pocnem da radim limariju ali vec pre pocetka imam problem.
Da li neko zna tacan postupak skidanja lajsne (kao u prilogu) treba mi tacan opis da ne bi nesto polomio.
Pozdrav
Hvala
Nemam sad pri ruci "Work. Manual" ali,po secanju:
Trebalo bi da se skine tapacir sa tog stuba (iz kabine) i tako da omogucis pristup do 2 matice kojima su zasrafljena 2 srafa koja ustvari drze tu lajsnu za karoseriju.
Samo toliko,to je obicna lajsna,ne nosi nista.
Obrati paznju, kada odsrafis te dve matice, donji kraj lajsne podines na gore jer kod ugla u vratima, ispod kedera ima neki zub.Kada podignes donji kraj lajsnice,tek onda vadis celu lajsnu.
Paaa, onako, sta znam.Samo polako, bez nekog naglog cimanja,inace vezan je sa tri zabice koje stoje u obliku trougla i ste su kao i zabice za tapacir na vratima.Rasturao sam,brate,ja to sve sam jer sam menjao oba zadnja krila na mojoj makini
Da li je neko od vas mozda imao problema sa bravom na vozacevim vratima?Naime,kada sa unutrasnje strane otvorim vrata kvakica nece da se vrati skroz u zadnji polozaj i ne mogu da zakljucam vrata .Rastavim,fino,onaj panel na kome ona stoji, kad imam sta i videti-sajlica samo sto nije pukla,drzi se na nekoliko niti.Sta raditi,da li menjati samo sajlicu(i kako???) ili citavu bravu???
Mislim da nece moci od bajsa,tanka je mnogo ... Ako ne nadjes drugu,onda da probas sajlicu na metar pa da ti neko zalemi krajeve(kukice) sa tvoje stare ...
Kad si to sve uradio,kreni polako u krug (obodom tapacira),prstima stiskaj i ujedno vuci ka tebi tapacir,kako bi otkacinjao jednu po jednu zabicu koja drzi tapacir za sama vrata.
Za to je predvidjena posebna alatkica u obliku rasecenog srafcigera (kao zmijski jezik npr.) al posto je 99% nemas onda metoda "prsti" .
Kad si konacno skinuo tapacir,onda polako,opet po obodu,odlepljuj izolaciju.Pazljivo da ne pocepas,kako bi je posle vratio nazad (zateceni lepak je dovoljan).
Dalje od ovoga neznam.Nisam rasturao dalje kod mene .
Kada vozim auto normalno po gradu i na otvorenom to je do otprilike najvise 3500 obrtaja nista temperatura mi sroji na sredini i nista, cim krenem agresivnije 3 pun gas, 4 pun gas, pa onda ponovo 3 pun gas kreneeee da mi dize temperaturu i to pici u crveno nikako nemogu da ga zaustavim u 5 sekundi skoci u crveno.
Skinuo sam termostat jer izgleda nije menjan od '97 ali opet nista isto i dalje
Sta da radim?
Neznam da li da spojim da mi ventilator radi non-stop i kako to da izvedem?