Od pre neki dan imam problem sa paljenjem motora. Na tng pali a na benzin nece. Kad je motor hladan i na plin teze ili nece da upali.Kada upali i poradi 5-6 sek.onda pali. Proverio sam pumpa radi, cuje se iza zadnjeg levog tocka. Doveo sam ga na debelu rezervu i sipao mu 5 litara benzina medjutim nije hteo da upali na benzin i na guranje ni na kljuc.Da li je povukao mulj djubre iz rezervoara ili je pumpa. kada sam mu sipao 5 litara benzina ugasio je rezervu znaci ima negde u rezervoaru oko 7-8 litara. pomoc drustvo!!
Prvo nikad ne guraj auto da bi ga upalio moze skupo da te kosta taj sport a drugo skini crevo od pumpe prespoj napre rele i videces da li gura benzin ako si je skroz osusio mozda ne moze da povuce gorivo uglavnom vidi da li ima benzina do pumpe!
Filter goriva se nalazi ispod motora otprilike deo kod vozača,moraš na kanal,ima preko filtera zaštitni lim.Filter košta u AP sportu oko 900dinara.Pozdrav
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020 Škoda Kodiaq Peugeot speedfight 3
Ja na Sprintu imam isti motor kad sam skidao rezrvoar da ga farbam po njegovom vraćaću auto nije hteo da upali imao je oko 7-8l benzina dok nisam još sipao.Sa oko 20 l benzina tek onda je upalio, filter se nalazi gde je vuk72 objasnio.
hvala na upozorenjima, palio sam ga na gurku jer sam skoro menjao kaiseve pre 700-800 km. jer zbog toga da ne pukne kais ili ...?
Sto se tice ovoga danas idem na kanal pa cu da vidim .
Popravljeno!!!!
Ina onih 8 litara benzina upalio je i to na sledeci nacin/ Skinuo sam crevo ispred pumpe i tu ispustio 100 ml. goriva pa sam onda skinuo crevo ispred filtera koji se nalazi u motornom delu i tu ispustio malo goriva i kresnuo. Nije odmah upalio ali na 3. verglanje jeste. Ja mislim da je napravio cep kod pumpe i da ona sama nije mogla da se ozraci jer je bila povukla vazduh, jer je u crevu kod motora bilo goriva. Usvakom slucaju hvala na savetu!!!!!
Dobro da si sredio, ali evo jos jedan savet za sve vlasnike koji imaju spoljnu pumpu pod OBAVEZNO staviti filter goriva pre iste.
Jer su nam metalni rezervoari koji i kada se ociste ipak je to privremeno i prljavstina se opet pojavi rdja uglavnom.
Posle pranja rezervoara sam stavio onaj univerzalni providni filter koji za neverovati se vrlo brzo zaprilja ali od tada nemam problema sa pumpom za gorivo.
Pre toga promenjene dve pumpe ali ovako funkionise vec duze.
Jesu dobri providni filteri jer vidiš kad se zaprlja, ali neki vrlo lako i propustaju sitno đubre. Ja sam to rešio sa fradovim filterom, jes' da je malo skuplji ali se menja na 20k i za sada ne zapušuje
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020 Škoda Kodiaq Peugeot speedfight 3
tu nemam filter imoracu pod hitno da resim a ja mislim da mi se zarobio vazduh u pumpi i da zato nije mogla da bac jer kad sam skinuo crevo s pumpe nije odmah krenuo benzin. U svakom slucaju HVALA puno na savetima i podrsci.
Pumpa se izmedju ostalog hladi benzinom , tako da lako mogu da odu lamelice izmedju rolnica u njoj kada se pregreje , tolerancija je u stotima . Znaci i sama pumpa ????