Sto se tice koplikacije,nije to nista,pogledaj 147 i njenu elektroniku....
33 16v problem
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: 33 16v problem
Nema ta klapna veze sa onom o kojoj oni gore pricaju,to su dva poptuno razlicita protokomera...
Sto se tice koplikacije,nije to nista,pogledaj 147 i njenu elektroniku....
Sto se tice koplikacije,nije to nista,pogledaj 147 i njenu elektroniku....
Post
Re: 33 16v problem
sve mi nesto lici da se vracam na fiat i to neki matori
sad sam seo u 850 sc nije paljen mesec dana i upalio odma 69 godiste!
sad sam seo u 850 sc nije paljen mesec dana i upalio odma 69 godiste!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: 33 16v problem
Koje je godiste auto? Ocisti sve kontakte releja i osiguraca pored akumulatora,ako i tada ne upali,mislim da ces morati na dijagnostiku,meni to sto nema varnicu lici na senzor radilice ili bregaste...
E sad,kazes da pokusava da upali? To znaci da ipak ima neku varnicu?
E sad,kazes da pokusava da upali? To znaci da ipak ima neku varnicu?
Post
Re: 33 16v problem
sve mi se vise cini da se ipak samo zapusio dovod goriva skinuo sam crevo i dolazi gorivo ali nema bas neki pritisak 4 bara bi trebalo da siklja sutra cu ocistiti pumpu i proveriti dovod. relaje sam sve naspricao ali nisam skidao sve ono sa svecica nego samo jedan bocni kabl mozda nije matori dobro namestio.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: 33 16v problem
Evo sad sam zavrsio za danas izvadio plovak pumpu i sve komplet produvao creva, prljavstine katastrofa! i vratio pumpa radi ali je pritisak jako slab. malo fali da upali ali to malo... sutra cu probati da nadjem drugu pumpu pa opet. kontam da na 4 bara treba da siklja gorivo ,a ovde kad dam kontakt malo jace ali nista posebno a onda samo curka.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Blade
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 33 16v problem
Jedno info pitanje ako neko zna materiju, po ovome 33 sa motronic sistemom nema pojacani ler kada je hladna, ko kod mene npr sa jetronic-om ono hladna bam 2000 obrtaja i kada se ugreje to se sve vrati na normalu.
Sta mu dodje ona budza na usisnoj grani da li je to ler motorcic? Sta on onda radi ako ne sluzi da da malo vise vazduha u kombinaciji sa kompom koji da malo vise goriva jer mu je rekao senzor temperature motora da je makina hladnaa ako to sve odradi skoci ler
To tako funkcionise pa me zanima za ovaj motronic kako on radi
Help

Sta mu dodje ona budza na usisnoj grani da li je to ler motorcic? Sta on onda radi ako ne sluzi da da malo vise vazduha u kombinaciji sa kompom koji da malo vise goriva jer mu je rekao senzor temperature motora da je makina hladnaa ako to sve odradi skoci ler
To tako funkcionise pa me zanima za ovaj motronic kako on radi
Help
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- Petronija
- Drug Član

- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 33 16v problem
E ovako prosli cetvrtak ceprkao nesto pa zavrsio u petak i upalim auto, pomerim i ugasim, uglavnom od tad ne mogu da ga upalim.
Kad prespojim relej pumpe nekad se cuje samo ona , a nekad se uz nju cuje i sustanje goriva kroz creva.
Ocistio sam kapu i ruku i nista, a ne mogu da proverim da li baca varnicu jer ne mogu da skinem svecicu a nemam ni jednu viska.
Pomagajte ako mozete
Kad prespojim relej pumpe nekad se cuje samo ona , a nekad se uz nju cuje i sustanje goriva kroz creva.
Ocistio sam kapu i ruku i nista, a ne mogu da proverim da li baca varnicu jer ne mogu da skinem svecicu a nemam ni jednu viska.
Pomagajte ako mozete
- Petronija
- Drug Član

- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 33 16v problem
E ovako, probao sam direktno sa bobine i baca varnicu, a baca je i sa kape.
Ja stvarno ne znam sta bi mogao da bude problem i zasto nece da upali.
Pomagajte ako znate
Ja stvarno ne znam sta bi mogao da bude problem i zasto nece da upali.
Pomagajte ako znate
- Petronija
- Drug Član

- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 33 16v problem
Mozda nekom zatreba
Resio problem paljenja zamenom bosch svecica za ngk pfr6b (po katalogu) i auto upalio. Kad sam proveravao varnicu nisam skidao svecice pa nisam ni znao da nevaljaju, da ne bude zabune skinuo sam jednu sa juga. Ove bosch od 4 kom. jedna jedva bacala varnucu i to na navoj a ostale na izolaciju oko elektrode.
Resio problem paljenja zamenom bosch svecica za ngk pfr6b (po katalogu) i auto upalio. Kad sam proveravao varnicu nisam skidao svecice pa nisam ni znao da nevaljaju, da ne bude zabune skinuo sam jednu sa juga. Ove bosch od 4 kom. jedna jedva bacala varnucu i to na navoj a ostale na izolaciju oko elektrode.