
Dizajnirao ju je 1990. Marco Pedracini,a pokazali su je prvi put na Brussels Motor Show 1992.
idejno je dogovorena na sastanku izmedju Andrea Zagata i Paul Koota,danskog lancia uvoznika
dobili su zeleno svetlo od Lancie i dogovorili proizvodnju 500 komada koju su zapoceli u Via Arese 1993,
ali zbog promena u upravi,samo 24 primerka su napravljena plus predjasnja salonska 2
trazili su od Fiata da im proda integrale platformu i mehaniku da bi sami nastavili proizvodnju,ali Fiat ih je odbio
kupili su nove integralke koje su otpremili u Dansku gde je enterijer izbacen van i rastavljene su u delove,
onda su ih opet poslali u Italiju da bi Zagato to sve preslozio u nove alu coupe karoserije...
then they had to send the cars back to Holland for final assembly, which included installing a custom-made, carbon fiber dashboard, door panels and transmission tunnel. These parts were sourced in France from a leading maker of Formula One chassis tubs. No surprise then that the Hyena had a retail price starting at $75,000.
1994 Lancia Hyena
Technische Daten:
Hersteller: Zagato
Stückzahl: 24
Bauzeit: 1992-94
Turbolader: Garrett T3 mit Intercooler
4-Rad Antrieb
Motortyp: 2.0.16V Turbo
Leistung: 250 PS
Höchstgeschwindigkeit: 230 km/h
Farbe rot
Baujahr 1994
Laufleistung 518 Km / 322 M
Preis 75.000 EUR



