


SCHUMACHER napisao:Vidi sam sta i kako.Tvoja QV uz ulaganje od 150-200 eura moze da se dovede na 180 konja,a to je svega 20 konja slabije od Coupea 16V Turbo,plus je laksa od istog tako da bi trebalo da budu tu nedje,ako ne i brza od njega...A Coupe stranac ili havarisan ne mozes naci ispod 1.000 eura + 300-400 za troskove-mislim da je to bas mnogo para za 40 konja.1 ks te izadje oko 35 eura...
Xaxaxaxa....Legendo!!Ma,nista ovo nije def.to je samo bilo neko razmisljanje na glas pardon na internetu.SCHUMACHER napisao:To sam otprilike rekao 200e,npr nekim kvalitetnijim cipom moze dobiti nekih 15 konja,kvalitetan sportski filter minimum nekih </> 10ak konja,da se na nekom otpadu naruci od ljudi koji dovoze kola iz Italije,Njemacke itd naruci neki komplet auspuh npr. Remus,Supersprint,Sebring to je jos minimum 10-15 konja + dobija zvuk.U svakom slucaju sve,ali sve ga ne moze izaci preko 300 eura i moze da mijenja svaki mjesec po nesto,a ovako bi morao odmah da "isprci" 800-1000 eura za Coupea,i nekih 400-500 majstoru za "ruke",s tim sto uvijek mora odvojiti odredjenu sumu novca sa strane za neplanirane troskove...Svakako se ne isplati...
Sto se Lancie tice,prije bih uzeo Integralku kao Lalevu nego ovu novu,nova mi je nekako "bez duse",a ti Dare vidji sam-druzicemo se iako ne budes vozio Alfu,ali trazices ti "krug" u 155-ici![]()
Mala sala...
jesi cuo kako huci.. vrh!darko qv napisao:Xaxaxa...neka si!!....Sad krenuh da sretnem djevojku,kad ovaj lik sto vozi HPE prolazi..LELE...Nemam rijeci.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ubacio drugi motor,pa mu i taj crkao,pa onda napravio prvi i prodo auto i kupio spustenoga Yuga.SCHUMACHER napisao:Onaj indijanac nije sipao ulje u nju uopste,kaze:Nikad ti ja to ne gledam...znalo se da ce do toga da dodje prije nego je krenuo sa trkom,ja i Marijan smo tu Lanciu bili vec "oplakali"...
Sta je sa njom sad?
SCHUMACHER napisao:Mikeli i ja sam vozio noviju Deltu,ali stvarno 2.0 16v,bordo boje na CT tablice je,ima definitivno bolju zavrsnu obradu od 145-ice koja je btw pravi "made in Torino" (sklopite "to" pa 'ajmo na kafu),ali osjecaj u voznji novije Delte ne moze ni da "prismrdi" osjecaju i performansama npr Darkove QV.
Moje poredjenje HPE i Integrale jeste na mjestu zbog cijene ove HPE,za te pare moze uzeti Integralku-najbolji svjetski reli auto,pravi old school turbo model sa pogonom na sva 4 tocka koji nikad nece izaci iz "mode",dok je HPE "izasla iz mode" prije nego je i stigla do kupaca...
+Nalepnice oko 5 KS ukoliko su noveSCHUMACHER napisao:To sam otprilike rekao 200e,npr nekim kvalitetnijim cipom moze dobiti nekih 15 konja,kvalitetan sportski filter minimum nekih </> 10ak konja,da se na nekom otpadu naruci od ljudi koji dovoze kola iz Italije,Njemacke itd naruci neki komplet auspuh npr. Remus,Supersprint,Sebring to je jos minimum 10-15 konja + dobija zvuk.U svakom slucaju sve,ali sve ga ne moze izaci preko 300 eura i moze da mijenja svaki mjesec po nesto,a ovako bi morao odmah da "isprci" 800-1000 eura za Coupea,i nekih 400-500 majstoru za "ruke",s tim sto uvijek mora odvojiti odredjenu sumu novca sa strane za neplanirane troskove...Svakako se ne isplati..