


Xaxaxa...Ne skodi,znaci da koristi..branimir_ napisao:Svaki put nesto naucim.
Sta znaci ovo kilometarki hod????Duze drzanje u visokim obrtajima???dekideki napisao:postoji kod 2.0 16V motora (tvog) problem kilometarskog hoda olaksanih klipova koji mogu da lete gore dole pri 7000rpm... stradaju karike. ili istog tog motora koji se patosira na niskim obrtajima 1200-1800... stradaju lezajevi.
inace, ulenjivanje kod 16V je prakticno nemoguce jer se odnosi na ventile koje pri najnormalnijoj voznji bregasta udara malo tangentno i non stop se predihtuju iznova i iznova u krug. inace, kod klasicnih ventila (stara skola), potrebno je sprziti 5000-5500rpm par minuta npr. drugom na otvorenom, da ventili zarotiraju oko ose i se sve naslage na i oko ventila skuckaju, koksiraju i izbace napolje.
Znam to.I 8v ima dug hod pa nema tih problema.Vucko_Alfista napisao:To znaci da klipovi imaju veliki hod...
SCHUMACHER napisao:Vi sa dizelima sacekajte da motor postigne radnu temperaturu,i onda puni gas na 3.500 rpm (mala sala),a posle te voznje ostaviti auto da radi u leru najmanje 1-2min zbog turbine...
Ovo si rekao iz svog licnog iskustva ili tudjeg loseg ?dekideki napisao:postoji kod 2.0 16V motora (tvog) problem kilometarskog hoda olaksanih klipova koji mogu da lete gore dole pri 7000rpm... stradaju karike. ili istog tog motora koji se patosira na niskim obrtajima 1200-1800... stradaju lezajevi.
Haha pa ja npr uopste nemam potrebe da idem preko 3.500 rpm a to za turbinu jeste mana sto mora da se saceka, ali jbg, nista nije savrseno.darko qv napisao:SCHUMACHER napisao:Vi sa dizelima sacekajte da motor postigne radnu temperaturu,i onda puni gas na 3.500 rpm (mala sala),a posle te voznje ostaviti auto da radi u leru najmanje 1-2min zbog turbine...
![]()
![]()
...xaxa...
Pa bice isto kao i sada, dobro je pazisdarko qv napisao:Na satu je sada 162 hiljada km....Vidjecemo kako ce biti kad dodje do 200.![]()