kada ujutru palim auto znaci prvo paljenje duze mi vergla,onda prekinem okrenem ponovo i upali iz cuga ali iz drugog puta.
e sada kada upali baci dosta dima nazad ali ne bas tako crno,imam utisak da je kompresija dobra ali da ga nesto gusi.
da li je nafta ili sta moze biti???
u voznji nisam primetio neku razliku da slabije vuce.
u pitanju je 147 jtd 16v sa 140hp.
da li je EGR ili sta vec???
- milance
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 147 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Novi Sad
- seljakcovek
- Odmara 5 (pet) dana od pisanja
- Lokacija: Beograd
Post
Re: da li je EGR ili sta vec???
Pazi, velika je razlika u boji dima koji baca. Meni pre lici na nesto oko ubrizgavanja. Da je VW rekao bih ti da su dizne. Ne verujem da je ERG ventil, da je on pusio bi non stop crni dim.
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
Re: da li je EGR ili sta vec???
Sta se desava kad das kontakt sacekas 3-4 sek. da pumpa nabije i onda palis?Meni se desavalo da nece kad je vruc ali to sam resio diagnostikom...
- milance
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 147 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: da li je EGR ili sta vec???
samo ujutru prvo paljenje i to ponekad se desi.
verdla on i to sve i cim pustim i okrenem drugi put odmah upali.
mada izgleda da mi je akumulator los.proveracam sve ovih dana pa javim sta sam uradio.
verdla on i to sve i cim pustim i okrenem drugi put odmah upali.
mada izgleda da mi je akumulator los.proveracam sve ovih dana pa javim sta sam uradio.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: da li je EGR ili sta vec???
Pitanje je kada je to počelo da se dešava - ovih hladnih dana ili i ranije?
Možda su problem:
a) grejači (česta pojava kod novijih dizela, ali ne i JTD, ovih hladnih dana...)
b) pumpa za gorivo (nadam se da nije, ali...)
c) problem sa kompresijom (ali na samo jednom cilindru...)
Ovo su samo pretpostavke - uradi dijagnostiku, ali u nekom "krštenom" servisu!
Možda su problem:
a) grejači (česta pojava kod novijih dizela, ali ne i JTD, ovih hladnih dana...)
b) pumpa za gorivo (nadam se da nije, ali...)
c) problem sa kompresijom (ali na samo jednom cilindru...)
Ovo su samo pretpostavke - uradi dijagnostiku, ali u nekom "krštenom" servisu!
Alfa je stil... ostalo je status...