AR 155 12v -> 24v
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Cek .................
Sta ce na kraju ovo da bidne????
155+V6,24v+Q4?????????????????
Sta ce na kraju ovo da bidne????
155+V6,24v+Q4?????????????????
-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Bila nekada ideja da se ide na 24v iz 164ke i Q4 pogon iz 155 turbo ali je pricha propala zato sto se donor pogona prodao pre vremena. Trenutno se ide na 24v fwd, a verovatno u skorije vreme dogradnja na visco drive iz lancia/fiat grupe.
Interesantna prica je i ta da je upakovano kompletno jache kvachilo; 164-kino 235mm + korpa koja je u odnosu na fabricku od 155V6 drastichno jacha. Ceo sistem je praktichno "bolt on" te govori dosta o tome koliko je Alfa shtedela na vitalnim komponentama kod 155-ice.
Interesantna prica je i ta da je upakovano kompletno jache kvachilo; 164-kino 235mm + korpa koja je u odnosu na fabricku od 155V6 drastichno jacha. Ceo sistem je praktichno "bolt on" te govori dosta o tome koliko je Alfa shtedela na vitalnim komponentama kod 155-ice.

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
*a taj fwd, jel ima shper diff ili...?
jel menjac ceo ostao stok sa 155 V6?
**koji je 24V, iz QV ili Q4?
samo napred sa prapravkama, nema sad nazad!


**koji je 24V, iz QV ili Q4?

samo napred sa prapravkama, nema sad nazad!


-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Menjac je zadrzan od 155 (krace prve 4 brzine
) i nema sper. U doglednoj buducnosti se ide na visco drive sto je u stvari uljni sper koji se montira eksterno - samo ne znamo jos kako funkcionise ta stvarcica i u kakvoj je vezi sa diferencijalom. Motor nije ni jedno ni drugo, vec standardan 24v 210 ks. Na njega idu usisne cevi 45mm i chip za 230ks - mi nikada ne idemo nazad. 


- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Pod visco drive mislis na onaj sa 164 Q4????????
I kako to da podizete snagu atmo motora za toliko????
I kako to da podizete snagu atmo motora za toliko????
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Viscomatic je naziv 4wd pogon kod 164. Viscodrive je sper koji se stavljao na Lancia Kappa i Fiat Coupe turbo. Dobra stvar, ali bi bilo jos bolje da se stavi Quaife sper ili Q2 sper. No, posto se radi s onim sto je dostupno i pristupacno dzepu i ovo je dobro.
Acqua-Olio-Benzina
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Zaista nisam znao.
Hvala na odgovoru.. sad znam
Re: AR 155 12v -> 24v
starac vujadin napisao:Viscomatic je naziv 4wd pogon kod 164. Viscodrive je sper koji se stavljao na Lancia Kappa i Fiat Coupe turbo. Dobra stvar, ali bi bilo jos bolje da se stavi Quaife sper ili Q2 sper. No, posto se radi s onim sto je dostupno i pristupacno dzepu i ovo je dobro.
Zaista nisam znao.
Hvala na odgovoru.. sad znam

- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
visco odgovara sa 'nove' delte fwd ili recimo kappe 24v. to ce biti sledeci korak tuninga. za sada samo korpa i lamela na izvlacenje sa 164 sto se tice prenosa... i naravno dobre 17'-ice 


-
ki
- Drug Član
Post
Cisto napomene radi, QV 24v radi takodje na Motronic M1.7. Malo vise o tome na:
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_164_24v_ ... cation.htm
Re: AR 155 12v -> 24v
QV verzija 24v u odnosu na standardni 24v, dolazi samo sa debljim usisnim cevima (45mm) i drugachijom mapom ubrizgavanja/paljenja. Fabricki je deklarisana na 230KS i to ce se iskopirati, e sad ako je fabrika baronisala, baronisacemo i mi...Masinac napisao:I kako to da podizete snagu atmo motora za toliko????

Cisto napomene radi, QV 24v radi takodje na Motronic M1.7. Malo vise o tome na:
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_164_24v_ ... cation.htm

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
misliš širimkilson napisao: dolazi samo sa debljim usisnim cevima

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Moze da dobije mnogo vise snage sa "debljim" cevima sigurno
...a nije cudno da se ponekad bez previse ubijanja od posla moze izvuci vise snage...recimo kod Civica 1.4i od 75 ks izmenom obicnog dihtunga glave dobija se 15ks kao za verziju 1.4iS.

Acqua-Olio-Benzina
-
ki
- Drug Član
Post
Sve u svemu, sto deblje/shire - to vishe snage i momenta.
Re: AR 155 12v -> 24v
Jbga tamo neki Holandjani kazhu "thicker" a ne "wider", pa se i ja prebacio na takvo razmishljanje, mada ono; za "prijemni kanal" bih rekao da je shiri, dok bih za cevovod rekao da je deblji...OMP napisao:misliš širimkilson napisao: dolazi samo sa debljim usisnim cevima


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
, koja fora, tanji dihtung?
Re: AR 155 12v -> 24v
15ks, mnogo brestarac vujadin napisao:recimo kod Civica 1.4i od 75 ks izmenom obicnog dihtunga glave dobija se 15ks kao za verziju 1.4iS.

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Player
- Garaža: Gtv V6 TB
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Jeste 15 ks ali ne izmenom dihtunga glave nego ako se dobro secam josh je prostije... izmenom dihtunga izmedju leptira i usisne grane....
Znachi 15 ks za 1000 din
@OMP nije mnogo, prosto je. Za ne znam koje trzhishte su pravili kao "slabiju verziju" i sve shto su uradili je da su mu praktichno suzili usis dihtungom.
Kad bi video slike sve bi ti bilo jasno.
Lupicu sad ali umesto 75mm dihtung pravi restrikciju na 30mm... ne mozhe jadan auto da dishe
Honda club je isto dosta diskutovao o tome dok se nisu skupili i oterali auto na dino i izmerili i pre i posle zamene dihtunga... 15ks dobitak
Znachi 15 ks za 1000 din

@OMP nije mnogo, prosto je. Za ne znam koje trzhishte su pravili kao "slabiju verziju" i sve shto su uradili je da su mu praktichno suzili usis dihtungom.
Kad bi video slike sve bi ti bilo jasno.
Lupicu sad ali umesto 75mm dihtung pravi restrikciju na 30mm... ne mozhe jadan auto da dishe

Honda club je isto dosta diskutovao o tome dok se nisu skupili i oterali auto na dino i izmerili i pre i posle zamene dihtunga... 15ks dobitak

Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
TO BE LOSING !!!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
U pravu je Pera, u pitanju je dihtung usisa...jos prostija stvar. O tome mi je pricao moj majstor za Honde jos odavno...
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
e pa onda je ok i ima smisla ja procitah dihtung glave pa reko jel moguce da se samo stepenom moze izvuci th 15 konja
starče bunis narod 


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Pa eto korigovao sam se...trebalo je da odem na Honda forum da proverim, jer su oni od toga napravili famu i kladili se medjusobno, isli na dyno...cela tema je ispala od toga...a sve to pise po stranim forumima vec dugo vremena...
Acqua-Olio-Benzina
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Jeeeeeee!!!! Krenulo je!!! Zelim vam transplataciju sto bezbolniju...
)
Planovi zvuce jako mocno!! Nema sumnje da cete uspeti ,jer se vidi da je sve detaljno isplanirano...
FORZA ALFA!!!


Planovi zvuce jako mocno!! Nema sumnje da cete uspeti ,jer se vidi da je sve detaljno isplanirano...
FORZA ALFA!!!



-
ki
- Drug Član
Post
Re: AR 155 12v -> 24v
Ni jedna transplantacija nije bezbolna... Iskreno par puta osetih to na svojoj kozi, sinoc pogotovo - dok mi je gorelo parce vara u ruci.
Mashina, ponovo napolju pa neki radovi - vise teksta kasnije kada se prsti odmore i budu tanji za kuckanje po tastaturi. Jedna veoma bitna zahvalnica ide g-dinu Crnom koji nam je ustupio svoj servis i nesebicno pomogao u sprovodjenju jos jedne lucidne ideje u delo.





Ponovo nazad sa sve povezanim poluosovinama, izduvnim granama i jos nekim sitnicama koje zivot znace...


Mashina, ponovo napolju pa neki radovi - vise teksta kasnije kada se prsti odmore i budu tanji za kuckanje po tastaturi. Jedna veoma bitna zahvalnica ide g-dinu Crnom koji nam je ustupio svoj servis i nesebicno pomogao u sprovodjenju jos jedne lucidne ideje u delo.





Ponovo nazad sa sve povezanim poluosovinama, izduvnim granama i jos nekim sitnicama koje zivot znace...


- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Pa jel ovo nije pokrivena šoferka
oće da ostanu tačkice

Svaka vam čast , uf što nisam bliži ala bi se igrali

Re: AR 155 12v -> 24v





Svaka vam čast , uf što nisam bliži ala bi se igrali









- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd