ja sam taj koji je imao na kolima nove uske zimske gume, a on je imao siroke letnje gume sa plitkom sarom. 16 kontrola proklizavanja... verujem da mu je ta brojka znacila nesto u trenutku dok sam prolazio pored njega. inace, u pitanju je parking kod bazena na kosutnjaku, prosle zime. obojica smo se "pametni" spustili na donji parking i odveli decu na sankanje ispod DIF-a. u povratku kad sam video njega kako bukvalno stoji u mestu, ozbiljno sam se zabrinuo. ali uspeo sam da lepo uhvatim mali zalet, odrzavao mali gas i eto. sedi u svoj auto i idi sad ponovi to, na istom usponu. eto prilike da ti nekog opismenis.TOKYO napisao: Deki me opismenio...![]()
x5 sa 16 kontrola proklizavanja, visokim klirensom i pogonom na svim tockovima stoji a on sa alfom 155 prednjom vucom i letnjim gumama prolazi i stavlja mu rogove...![]()
![]()
![]()
![]()
Neverovatno da ceo zivot slusam iste price, pocevsi od fica, pezejaca, lada, yugica, kecheva i sve ostale istorije.., uvek se pored nadje neki gastrabajter sa meckom ili benkom koji umire od promrzlina...![]()
imam svedoka za ovo

anegdota 2: na testu na zlatiboru koji je RTS snimao sa dzipovima pre nekoliko godina, jedino X5 se zaglavio u snegu. na molbu sponzora, RTS taj deo snimka nije objavio. ime reportera koji je to snimao drzacu u tajnosti, zbog njegove bezbednosti. znas koji je dzip najbolje prolazio kroz sneg? lada niva od cuvara koji tu rade i nemaju veze sa snimanjem. btw, od testiranih dzipova najbolji pogon na 4 tocka je imao Porsche Cayenne, na iznenadjenje svih.
anegdotE xyz: ne mogu da izbrojim koliko sam kola za zadnjom vucom gurao iz snega na ruke... sve jake face koje imaju besna kola a stede na gumama pa voze celave letnje, i to na zadnjoj osovini.
naravno da ce ispravna kola sa zadnjom vucom i novim zimskim gumama proci kroz sneg. koliko je takvih u srbiji?
P.S. poslednji put sam stracio vreme da ti objasnjavam nesto sto si sam istripovao, a vezano kao po pravilu za moje postove. s tobom od sad, kao i inace, samo u garazi kafani rodjendanu itd...

